• Deni

    Co říkate na kola této značky?Měl bych zájem o carbonové mtb"29"Máte někdo zkušenost?

    0 0
    • noviisek  

      Jezdil jsem od nich dva hliníkový rámy 26 ht. A jeden carbon 29.

      Pokud ti to rozpočet dovolí, nebál bych se ho. Mám cca 100kg a jelo se mi na něm prima. Váhu samotného rámu neznám a ale celkový dojem z jízdy byl rozhodně prima. To co bych mu vytknul, bych vytknul asi všem rámům, nevydrží to, co hlína, ocel, titan…

      0 0
      • nooski  

        Rozeber více to, že karbonový rám nevydrží to, co hlina, ocel a titan. Hliníkové rámy praskají rády a nedají se snadno svařit, ocelové rámy i komponenty jsem taky zlomil a třeba titanové kliky taky praskaly rády. Obecně je karbon celkem snadno opravitelný, což o hliníku nebo titanu říct nejde.

        0 0
        • noviisek  

          Je opravitelný, ale je oprava levná? Na závody je karbon ok, ale na ježdění, když si občas ustelu mám radši něco odolnějšího. Nebojím se, že mi tam praskne při jízdě (tam má karbon navrch) ale ze ho nekde křápnu o šutr.

          Zlomit jde všechno, ale beru takové to provozní padání. Když spadneš na karbonu, abys ho nejdřív zkontroloval a pak jel.

          Jj, hliník se opravuje blbě, po svaření bych ho dal Max na mešťáka.

          0 0
    • Azmir  

      Prostě čínský rám a na tom nápis maxbike, víc bych od toho nečekal. Obecně jejich ceny mi přijdou celkem dost přestřelené, vzhledem k tomu co nabízí, radši bych hledal carbonový model u nějakého osvědčeného výrobce kde navíc bude cena ± stejná, kor ted při výprodejích.

      Prostě špatné to asi nebude, ale za ty prachy se bude dát určitě pořídit líp, za předpokladu, že teda na ně nemáš nějakou super slevu nebo něco podobného.

      0 0
      • noviisek  

        Cenu poměr nehodnotím, neznal jsem. Ale určitě je lepší mít větší rozhled.

        Čína je dnes skoro vše, tady je možná malou útěchou rešeni problému v ČR

        0 0
        • Erknold  

          Kolega si pochvaluje karbon hlavně na silničce kvůli pohodlí a hlavně pohlcování vibrací ve vysokých rychlostech z kopce apod.

          Pohodlí je asi u bike k ničemu, jelikož pohodlí ti udělá větší vidlice. Tuhost a pohlcování vibrací je otázka u základních rámů.

          Rozdíl ve váze rámu je nějakých půl kila, ne?

          Já si vždy říkám, proč uvažovat o sériovém karbonu v rozpočtu do 40k s relativně těžkými koly, když za ty peníze se dá poskládat lehký hliník, který uspoří půl kila na kolech, vidlici apod.

          Nicméně pokud ho máš vyzkoušený a sedí ti, proč ne. Dyť to je ten základ, aby jsi byl s kolem vnitřně spokojen.

          Jinak i na karbonech skládají stavitele ;) Nevím jaké rámy, jeden čas se tu zmiňoval MRX.

          0 0
          • noviisek  

            Na silnici bych bral asi už jenom karbon. Tam nepadáš na šutry. A tam to má dobře znatelný efekt.

            tak je blbost brát za 40tis. kolo na karbonu, protože vše ostatní je ošizené, hlavně ty kola a často i vidlice, kliky…

            Rám mi sedí, což se docela divím, ale já bych si ho nepořídil půl kila na rámu bych možná nepoznal, jinde už ano, vibrace na šutrech jsou všude. Já bych v rozpočtu 40 tis. vybral nejhorší rám na hlíně, pak k tomu koupil dobrou vidlici+brzdy, průměrný osazení a „super“ kliky a kola.

            0 0
            • raw 4  

              No nevím třeba tohle, až na ty kola (ty bych časem vyměnil a nechal jsi něco zaplést) a pro někoho brzdy (to záleží na vkus každého, deorko slouží dobře) to není špatně osazený kolo…a manitou není foxka či reba ale nesloužíš špatně…a dostal bys možná i slevu…

              http://www.cube-bikes.cz/…

              0 0
              • noviisek  

                mě to přijde za ty peníze těžký, já postavil MTB 29" vel 21. 400mm AL sedlovka, a byl jsem pod 11kg s pedálama M520.

                Bylo to 2×10

                0 0
                • McBlacky  

                  tak to jsi kouzelník celkem

                  0 0
                  • noviisek  

                    teď se rýsuje něco podobnýho (pro mě), až to bude, dám se fotky a popis ;)

                    je to o hraní a kouzlení;)

                    0 0
                    • McBlacky  

                      věřím protože já jsem na 10,2 s carbonem a stálo to víc jak 2× tolik. Pokud bych bral MOC kola který posloužilo jako základ…

                      0 0
                      • raw 4  

                        :-).. když odmyslíš vidlice manitou, která je dle mého lehká vidlice, tak můžeš skutečně ubrat už jen na kolech a jejich osazení (pláště a bezduše) + vyměnit 3*10 za 2*10 ale to je dle vkusu..ostatní je gramařina (sedlovka,řidítka atd…chtěl jsem ti jen ukázat, že i za 40 tisíc můžeš mít seriovku, která není dle mého ošizená, tak jak jsi psal ty..

                        třeba takhle, ale to už je za jiný peníze :-) abych zůstal u jedný značky

                        http://www.cube-bikes.cz/…

                        0 0
                        • McBlacky  

                          ten kubánec v Lku a s XTR pedálama bude přes 11, ale kolo to je hezký

                          0 0
                        • McBlacky  

                          jinak kola mám 240/cx ray/crest. Fast traky na bezduše. 2×10 s malejma plackama. rodla EC70, forbec 115gr a sedlovka bohužel SAVE ta je težká, vidle 1690 REba, tam ještě pridám dálku, má lock na korunce. Reálně bych mohl dát XO kliky ale to je 90gr za celkem ranec ;-) ono proste reál váha je vždycky víc než nasčítáš nebo píše výrobce

                          0 0
                          • raw 4  

                            S poslední větou absolutní souhlas..sám mám Kubíka lehce přes 11 a o kilech už to není spíš o nohách a hlavě :-). ..jinak příští rok si nechám zapléct nová kola pro radost. .jinak máš moc pěkný bike

                            0 0
                            • McBlacky  

                              ten o kterým píšu v profilu ještě nemám. Od jara jsem línej ho nafotit :)

                              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.