• G.e.o.r.g.e.2

Dobrý den.

Už několikátou sezonu si chci koupit kolo a letos konečně nadešel ten správnej čas. Upozorňuju, že o kolech toho moc nevím, jsem vyloženě laik. To málo co vím, tak mám z netu a po konzultacích v prodejnách.

Takže do teď jsem na kole nejezdil. Jezdit budu po cestě, polních cestách i v terénu. Takže více méně vše. Chci MTB, kvalitní a pěkné kolo, aby něco vydrželo…

Můj favorit (ikdyž asi horší osazení) – Lapierre Pro Race 200 (2011)

http://www.lapierre.cz/…0/24768.html

…můžu mít za 21.500,–

Alternativa – Maxbike Kelud (2012)

…22.500,–

Které z těchto kol nebo něco jiného a proč?

Jo a ještě jak velký rám?…mám 180cm/76kg

Anketa: Lapierre nebo Maxbike?

0 0
    • marapara  

Máš tu vláken s podobným tématem kolo za 15, 20, 30 tisíc na poslední stránce dost, tak si první po registraci přečti desatero a nezakládej hned nové.

0 0
      • Nikovlas  

Posledních pár dní se všichni zbláznili nebo co :-D

0 0
      • G.e.o.r.g.e.2  

Tak snad se tak moc nestalo…

Vlákna jsem si samozřejmě prošel, ale odpověď na můj dotaz (kterej jsem podrobně a přesně specifikoval) jsem nenašel.

Tak prosím o radu.

Děkuji

0 0
        • marapara  

Stačí položit dotaz s odkazem již ve vzniklém vlákně s podobným tématem a netřeba zakládat nové.

0 0
        • marapara  

Jinak LP vypadá celkem dobře, ale přijde mi drahý, navíc máš strop přes 20000. Zkusil bych třeba poskládat RB CRR. Samotný rám koupíš za 6000 a máš necelých 20000 na skládání a tam by šlo něco vymyslet.

0 0
          • merlin66  

pokud dobře vidím tak ten Lapierre muže mít za 21.500,–, což mi drahý nepřijde

0 0
          • merlin66  

pokud dobře vidím tak ten Lapierre muže mít za 21.500,–, což mi drahý nepřijde

0 0
            • Azmir  

Pokud má ten Lapierre opravdu vidli Recon gold (neplést s recon silver) tak to není zas tak špatné, ale určitě by se daly najít lepší.

0 0
              • maajkee  

No na fotce je obyč silver, tudíž Tora, těžko říct jestli platí fotka nebo popis :)