• vikicek

    Zdar, mohl by mi někdo pls vysvětlit, k čemu je v reálu dobrý nastavení komprese a nastavení floodgate u vidle RS SID team(2010)? Četl jsem různě po netu a i tady něco málo v historii, ale fundovanost se liší a lidi si ty funkce vykládaj různě ..

    z keců výrobce nevim vůbec nic (věty typu: "nastavení komprese může zamezit zanoření vidlice .. bla bla). Prostě uplně nechápu, jak má ten motion control přesně fungovat a co přesně po technický stránce ovlivňujou ty 2 hejblátka :) Díky.

    0 0
    • oldaka  

      dle me si muzes nastavit moment (podnet, naraz, silu), kdy se ti zavrena vidla sama otevre

      0 0
    • Smazaný účet  

      No, nastavovanim komprese prece menis zanorovani vidle…;)

      Stelovatko komprese ti ovlivnuje citlivost vidlice. Tohe si muzes zkusit na miste „pumpovanim“ s vidli tlacenim na riditka. Nastaveni floodgate se projevi pri plne zavrene kompresi, nastavuje se silovy impuls pri kterem se FG otevre…proste jdi ke kolo, chvili s tim pumpuj a toc a poznas to…FG nefunguje jindy, nez pri zcela zavrety kompresi.

      0 0
      • vikicek  

        zavřená komprese=nejci­tlivější nastavení ?

        0 0
        • pustipav  

          copak copak – pan ma novou vidli?:)

          0 0
        • Smazaný účet  

          naopak

          0 0
          • vikicek  

            aha .. ale tohle všechno o čem se bavíme, funguje jen při rádoby „zamknutym“ stavu, že? při otevření bude prostě otevřená a žádný tohle nastavení na ni nemá vliv .. jinak ještě taková blbá otázka, jak se nastaví ta komprese? nemam tam ještě ani zapojenej lock .. teď to tu tak zkoumám .. na tom modrym kolečku je malej inbus, ale to je pravděpodobně na uchycení lanka. (flood)gate je to stříbrný kolečko na tom modrym, s tim by problém bejt neměl .. :)

            0 0
            • Smazaný účet  

              Pokud montujes poplock, tak te nebude zajimat jina pozice mezi otevreno a zavreto. FG funguje jenom pri zavrety kompresi, jak jsem psal. Staci hledat a tu mas instruktazni videjko na jjutjube

              0 0
              • Smazaný účet  

                A najdi si kua manual…

                0 0
              • vikicek  

                Tak už jsem to snad konečně pochopil .. mám totiž jen „poplock“ a ne „poplock adjust“, takže to štelovací kolečko komprese na locku nemám. Takže vlastně nemám možnost štelování komprese, ale jen gate. Tzn. pomocí locku mám vidli odemčenou/zamčenou – přičemž při zamčení můžu nastavit sílu potřebnou k proražení pomocí Gate :) … jinak ještě s tou instalací poplocku, na to video toho pána ze Sramu jsem koukal už dřív, ale mám problém, že to modrý kolečko mi nejde rukou otočit do výchozí pozice (clock the spool), abych moh upnout lanko :/

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Vychozi pozice je „otevreno“ tedy to tam tlaci pruzinka sama. Lanko musi byt upnute bez „proveseni“ aby pri zamacknuti poplocku doslo k zamceni vidle.

                  0 0
                  • vikicek  

                    Tak já nevim, jsem asi dement, ale vidle je odemčená (normálně pruží) a přitom to kolečko je v pozici, kterou bych přisuzoval pozici „lock“ .. na tom instruktážnim videu řikaj, že bych měl tu výchozí pozici mít tim inbuskem jakoby dopředu, ale já to tak nemám a nedá se to tam rukou otočit.

                    0 0
                    • biker jura  

                      musíš odšroubovat ten černý vodič bowdenu a pak oddělat tu segrovku a potom to modré kolečko můžeš zvednout a pootočit. jinak máš to otevřené. ta šipka určuje směr zamykání ne polohu

                      PS: máš opačně nasazený přední plášť ;)

                      0 0
        • pustipav  

          Jinak rekl bych opacne – zavrena = nejvic priskrcene otvory, kudyma tece olej = nejmene citliva

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.