Montáž komponentů zakoupených přes internet...

54 nepřečtených
  • pnosek

    Dobrý den, jelikož jsem v této branži začátečník a teprve se snažím s kolem seznámit, co se týče servisování, tak samozřejmě nemám dostatečné zkušenosti s montáží komponentů. Můžete mi prosím poradit pokud si zakoupím komponenty přes internetové shopy, kde mi mohou tyto díly v Praze bez problémů a kvalitně namontovat? Dosti kamenných obchodů a servisů tuto činnost odmítají. Je to pochopitelné, když není díl u nich zakoupený. Děkuji za informace :-)

    0 0
    • kali222  

      pokud planujes jezdit,tak bych doporucil to alespon zkusit sam:) zastavam bnazor ze ve 12 v noci pred zavodama mi bude servis k h....... a na vylete mimo civilizaci take.

      bud jde o banality=„utahni sroub“ a nebo serizeni razeni,odvzdusneni brzd,rozebrani vidlice a na to je tu historie+skola na ivelo.cz a kdyz se tu zeptas a v te odpovedi bude naznak toho,ze jsi mrknul do te historie… tak ti nikdo hlavu neutrhne a poradi : )

      nakup naradi se vyplati :)

      0 0
    • Hejdik  

      Myslím ,že domluvit se to dá téměř všude,ale asi si to chce domluvit předem a podle toho jak se tváří,tak je hned poznat,jestli má smysl je přemlouvat,nebo ne.

      0 0
      • karliner  

        tam kde se na žádost o namontování nějaké součástky budou tvářit jako *****, tam radím dále nechodit a někoho přemlouvat, aby mi za peníze udělal nějakou službu by mne ani nenapadlo, mám takový dojem, že časy, kdy bylo třeba se takto ponižovat před všemocným řemeslníkem/o­pravářem jsou zaplaťpámbu téměř 20 let pasé

        0 0
    • miki  

      Nebo udělat ze sebe blbýho ,že mu to někdo z příbuzenstva dovezl z ciziny k narozeninám.

      0 0
    • Hnoj  

      A nebo zkusit eshop v Praze, kde ti to i namontují :-)

      0 0
      • mitch  

        To taky funguje :)?

        0 0
        • Hnoj  

          Po dohodě ano :-)

          0 0
          • Pavel100  

            no já bych chtěl slevu na komponentu a pak ještě montáž zadarmo…to taky funguje? :-)

            0 0
            • Hnoj  

              Pokud se nedělá nějaká větší práce, jako je výměna HS a nebo demontáž zatuhlýho středu tak jo :)

              0 0
    • Gudeloupe  

      Nechápu že někde nechcou montovat věci zakoupený jinde . Mělo by jim snad být jasný , že nemůžou konkurovat internetovým cenám a každej si to raděj koupí přes net . Prostě montáž a servis musí být základ shopů…

      0 0
      • Martin11  

        To je sice hezké, ale když si všichni budou nakupovat přes net a v obchodech to budou jenom montovat, tak ty kamenné obchody zaniknou a budete si to nakonec muset montovat sami. Anebo budou muset změnit cenu za práci – a budete třeba za jednoduchou montáž přehazovačky platit 1000Kč. Oni taky musí platit nájem, elektřinu, v zimě teplo apod. Ale to vám asi nějak nedochází…

        0 0
        • Hnoj  

          Kamenné obchody nezaniknou a to z prostého důvodu.

          Zboží, které vydělává kamenným obchodům se přes net prodává minimálně… To zboží jsou: celá kola, přilby, oblečení… Prodej dílů obchody neživí.

          Nehledě na to, že jen zlomek těch, kdo jezdí aktivně na kole, nakupuje díly po netu.

          To, že odmítají montáž donesených dílů je od nich kravina, měli by za takovou práci chtít sazebníkové ceny a hotovo, pokud jim práce smrdí, je to jen jejich pro­blém.

           
          0 0
          • roud  

            Jak píšeš pouze tím přicházejí o kšeft…

            0 0
            • Krys  

              A o dobré meno. Na to zabúda mnoho podnikateľov.

              0 0
              • zichis  

                ugh! :-O Dobré meno? To by si nejdriv u mne museli nejake vytvorit, aby o neho mohli prijit. Vsecky servisy co zavrou v sobotu v 11 a otevrou az v pondeli po desate jsou podle mne jen butiky na prodavani barevnych hadriku chlapcum z gayclubu.

                0 0
                • dieegoo  

                  To je vazne hodnotny nazor. Takze servisak nema narok na jakykoliv volny cas a pokud si ho dopreje, tak je jeho kramek premisten do skatulky „pro gaye“?

                  0 0
                • Krys  

                  To chceš tvrdiť, že neexistuje cykloservis s dobrým menom? Ja zopár takých poznám.

                  0 0
                • pepek  

                  Zatímco Ty pracuješ Po – Ne, 10 hodin denně

                  0 0
          • obda  

            No, ono taky některé kameňáky mají omezenou kapacitu servisu a  v sezóně horko-těžko stíhají servisovat kola, která byla koupena u nich. Přijímáním zakázek „z netu“ by „svým“ zákazníkům prodloužili neúnosně čekací doby …

            0 0
            • kassar007  

              Ano, ale na to se da odpovedet ........ nekoupil jste to u nas tak budete muset cekat dele nebo ze mate plne kapacity ........ . Proti takove odpovedi kdyby byla vysvetlena v klidu nenamitnu vubec nic, ale jednani kdy nade mnou nekdo ohne nos mi prijde smutna. Navic pokud bych byl s praci spokojen tak obcas neco clovek potrebuje rychle nebo se mu nechce hodiny brouzdat na internetu a hledat ......... pote klidne priplatim nejakou sumu za to, ze to mam rychle a kvalitne a bez cekani.

              0 0
          • Pavel100  

            Přesně tak…kolik lidí co jezdí závody KŽP kolu vůbec nerozumí tak si asi těžko něco sami koupí na netu a ještě opraví či namontují.

            S montáží komponent koupených na netu to není tak jednoduché, přece nebudou něco montovat na kolo a budou mít z toho 50Kč mi příjde trochu ujeté? Sazebník jistě a pak zase budete říkat že to mají drahé. Prostě se jim to musí také oplatit jinak to pro ně nebude mít smysl.

            0 0
            • TinkTink  

              Nemyslim si, ze nekdo bude rikat, ze to maji tam a tam drahe, kdyz se to bude tykat komponentu koupenych z netu – naopak kdyby to takto mel servis rozdelene, tak je to perfektni – idealne cenik nekde dobre viditelny a neni jediny problem, spis tim mohou prilakat zakazniky. Naopak se k tomu postavit takto jak je zde nekolikrat popsano je imho mnohem horsi a zakaznika to odlaka nehlede na  to ,ze ten zakaznik to muze rici i dalsim lidem jako to casto udela :)

              0 0
        • dieegoo  

          To je podle mě nesmysl. Ty tu montáž nepožaduješ zadarmo, hodláš jim zaplatit standardní sazebníkovou cenu – pokud tě pošlou do háje, očividně nemají o kšeft nouzi. Ale časem třeba mít budou, právě díky svému hrdému odmítaní zákazníků – mě, kdyby poslali jednou jedinkrát pryč s tím, že sem si to měl koupit u nich, tak už se u nich víckrát neukážu, je to jejich boj.

          Krejčová ti taky neodmítne zkrátit kalhoty u saka s tím, že sis ho nenechal ušít u ní.

          0 0
          • kravjec  

            Přesně jak píšeš ,to pak mají asi označené kola co prodají a servisují jen tyhle né??Mám malou dílnu a nikdy bych si nedovolil někoho odmítnout kvůli takovým důvodům naopak se vstřícností a ochotou se snažím vyhovět a přitáhnout lidi k sobě

            0 0
        • Medvjedok  

          poviem ti takuto prihodu z nataceni: chodim do jedneho miestneho cykloobchodu, uz roky. Raz som tam spomenul ze som cosi kupil cez net a predavac mi polozartom cosi ze „ale ze nesmiem nakupovat uz cez net“ tak sme sa zasmiali, ja som ich v duchu polutoval ze to nemaju teda uplne lahke, a isli sme kazdy svojou cestou (teda ja domov a ini neviemkde). No a potom som zhanal kluky. Vedel som ze u nich su LX vo vylohe, len som si nepamatal cenu. Medzitym na nete isli dole a dole tak som ich objednal za 1700 kc (cca necelych 2300 Sk, nech to mame porovnatelne). A potom som zas bol v tom miestom kamenaku a ze pozrem ci som dobre cez ten net nakupil. Tak tie kluky vo vylohe boli stale, myslim ze stale ten isty kus. Za 5100 Sk (!!) A maju ich tam za to podnes. A myslim ze ich tam este dlho mat budu.

          To je typicka strategia – agresivna cenova politika :))) slovenskeho obchodnika. (a toto je celkom fajn obchod inak)

          Akoze ja mam niektorych obchodnikov celkom rad, aj ich podporim, ale zas aj oni musia trochu reagovat primerane situacii, a nie ze ked uz su na trhu SLX tak stale drzia ceny komponentov LX jak keby sa nechumelilo. Obchodnik ktory sa hra na mrtveho chrobaka je buduci mrtvy obchodnik. Prosto ja kludne nakupim v kamenaku, ale nie za viac ako 2nasobok toho co na nete. Ked takto mienia ist dalej, kludne nech zrusia maloobchodny predaj a nechaju tam len servisaka – montera, ktory si bude uctovat za to co si ludia kupia z netu a nevedia namontovat doma sami, alebo nemaju naradie.

          0 0
          • Krys  

            To je presne ono. Tovar má najvyššiu cenu za ktorú je to ešte niekto ochotný kúpiť. Ak cena prekročí túto hranicu tovar sa stáva nepredajným.

            Teda občas sa nájde niekto, kto sa nechá ojebabrať, ale na tom sa podnikanie nadá staviať.

            0 0
          • Kubiczech  

            To jsi mi pripomnel, jak jsem tuhle neco resil u nas ve meste v kamenaku a pri pohledu do pod skleneny pultik zahledl Shimano 520 pedaly za cenu 1090,–. Ale pripada mi, ze takhle nedhodnocene to maji jen v mensich cykloobchodech v malych mestech, kde prodavaji maximalne city biky a pro vetsinu nakupujicich je predstava nohy spojene s pedalem hi-tech luxus… (:

            0 0
            • Medvjedok  

              pro vetsinu nakupujicich je predstava nohy spojene s pedalem hi-tech luxus

              :))) 1*

              To su take pasce, naslapne miny na kupujuceho, ktory ked zisti dodatocne za co to mohol mat inde, tak si otrieska hlavu o mur, ale uz je neskoro. Ti obchodnici asi netusia, ze takeho zakaznika uz viac neuvidia. Ale asi im to nevadi.

              0 0
            • Volf  

              No ono to je tak trochu jinak. Ty ceny o kterých tady píšete jsou bohužel ceny, které má obchodník, který bere od oficiálního dovozce do ČR. Na netu se prodávají OEM díly, které do prodeje pouští výrobci kol, kteří objednají 10 000 sad a smontují 5 000 kol. Nezastávám se nmalého obchodníka, který drž cenu, která byla stanovena dovozcem, ale je to prostě tak. Na druhou stranu já bych si na krámě LX kliky za 5 litrů smrdět nenechal. A vážně se nikoho nezastávám anio nikoho neočerňuji, jen uvádím trochu na pravou míru. Dneska si vzít na krám dražší komponent od oficiálního dovozce je skoro sebevražda.....

              0 0
              • Medvjedok  

                toto vysvetlenie sice znie logicky, ale napriklad zrovna v pripade tych kluk to nie je pravda – prisli mi v klasickom AM baleni vo farebnom kartone. (ine polozky zas prisli OEM, to je fakt)

                0 0
    • lacco  

      Veru, sú veci čo kúpim v kameňáku, ale aj veci čo už viac niee. Je rozdiel kúpiť HG-53 za 500Sk /400Cz/ v kameňáku alebo za 185 Cz na eshope. Kúpim rovno 4ks a mám „vystaráno“ na dlhšiu dobu. Toto ma naposledy vytočilo pred mesiacom, keď som neodhadol vyťahanosť a skončil som na 132,8mm, proste som skončil a v núdzi som navštívil cykloobchod. Moja chyba, dám si nabudúce väčší pozor. Asi tak …

      0 0
    • maxtor  

      Moje zkušenost: otec si na jaře chtěl vyměnit kliky na kole a koupil přes net v akci Deore na Octalinku asi za 9 stovek. Já nemám stahovák, tak razil do našeho místního bikeshopu. Tam jej prodavač odpálkoval s tím, že je to koupené přes internet a že jestli chce, tak mu to přehodí za polovinu rozdílu, co ty kliky koupil a co stojí u něj. To byla asi pětistovka. Tak jsme raději koupili stahovák – opět přes net – a vyšlo nás to na třetinu ceny. Od těch dob mám navíc doma stahovák na kliky:-)

      Takže když i triviální práce je dražší než koupení nářadí, myslím že drtivou většinu činností na kole zvládne průměrný biker co trochu jezdí s radami z Ivela, komponenty a nářadím koupeným na netu a ještě ušetří. Ka­meňáky kvůli tomu nezaniknou. Jak už se zde napsalo, stejně drtivá většina cyklistické populace nakupuje v obchodech než na netu… 

      0 0
      • roud  

        heh zajímalo by mě jak v servisu rozlišej zda to člověk koupil na netu nebo v nakym jinym kamenaku je to pakárna a nikdy sem neměl problém s tim že by mi něco nenamontovali …

        0 0
        • maxtor  

          No otec to prezentoval tak, že hned ve dveřích se jej prodavač zeptal, jestli ty kliky má z netu. Otec řekl ano… Ono by bylo asi jinak divné si to v jednom obchodě koupit a v druhém nechat montovat. Takových případů asi moc nebude.

          Jinak zkušenosti se servisema nemám. Naposled jsem si loni dával přepléct kolo a předtím jsem měl něco společného se servisem v roce 2002 – opět vypletení kol a namontování středové osy:-)

          0 0
          • karliner  

            takový servisák si zaslouží minimálně boycott, jestli ne rovnou pár facek…

            0 0
      • kali222  

        no lol, ja sice teto problematice nerozumim,ale treba ČOI by na to „nerekla“ nic?: )

        nic zadarmo jste nechteli,tak jakepak copak

        0 0
        • maxtor  

          Jo tak s tou ČOIkou těžko říct… No ale logicky nikdo nemůže bránit živnostníkům, aby při práci měli jiné ceny v případech, kdy montují jimi prodané díly a kdy montují věci koupené zákazníkem jinde… Tak se to navíc dějě skoro všude… Tady bych řekl, že to právo asi mají…

          0 0
        • mountaineer  

          Proc zrovna COIka?Proste nas*any obchodnik odmitl kseft,zrejme mysli ze tim znici eshopy:o).Maxtor na tom usetril a jeste ma navic stahovak.

          0 0
        • Vrci  

          existuje smluvní volnost, tzn. nikdo není povinen kupní smlouvu (něco ti prodat) nebo smlouvu o dílo (něco namontovat), i když je v je subjektem založený za účelem podnikání v tomto oboru.

          0 0
    • mastihuba  

      trošku mi uniká pointa :)

      koupím díly přes net abych ušetřil a pak se nechám osolit na servise?

      krom toho pokud má danej servis dost práce od svejch stálejch zákazníků tak nevidim jedinej důvod proč by nemohl odmítnout zakázku.Od toho tu přeci máme tržní ekonomiku. :)

       
      0 0
      • mastihuba  

        krom toho po netu nakupuju taky proto abych ušetřil čas a případný prachy za cestovný do kšeftu

        (teda pokud nejedu do kameňáku, kterej má ceny e-shopu v pracovní době firemním autem)

        0 0
    • Stanley_vy  

      V uprostřed sezony letos v létě jsem potřeboval přehodit kliky. Napřed jsem se domluvil v jednom servise s tím, že si kliky dodám sám a bylo mi oznámeno, že není problém. Ovšem kliky jaksi nedorazily ve slíbeném termínu a potom byla v servise dovolená a týden na to jsem zase odjížděl na dovolenou já. Tak jsem šel se stejnou otázkou do druhého servisu. Opět bez problémů a kliky mi byly vyměněny  do druhého dne za 80 Kč (samozřejmě jsem počítal s tím, že by mi to mohli trošku přisolit, když nejsou od nich).

      0 0
    • Luk02  

      To odmítání trochu nechápu, servis tu prodejnu z části taky živí. A navíc montáž přehazky, nebo klik taková fajn čistá práce:-). Lepší než lepit nějakému messengerovi duši:-D.

      0 0
      • petebike  

        ty ses s tim setkal ? kde ? – myslim tu posledni vetu

        0 0
        • mastihuba  

          sem čekal kdy se chytneš :)))

          0 0
        • Hnoj  

          Potrefená husa? :-)))

          0 0
          • petebike  

            hehe, jen by me zejimalo jestli ma nejakou urcitou averzi a nebo hazi lidi do jednoho pytle..

            0 0
            • Luk02  

              V zásedě mi to nevadí lepit mesíkům duše, je to kšeft jako každej jinej…ale kdybych si mohl vybrat…:-)

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.