Mini kompresor s průběžným měření tlaku

76 nepřečtených
  • Moses

    Zdravím, máte zkušenost s mini kompresory? Jaký mini kompresor na běžnou kontrolu tlaku v pneu byste doporučili nebo nedoporučili?

    Koukal jsem na jednu od Solight a jednu od Bosch, ale klidně se nechám inspirovat.

    Solight

    https://www.autodily-pema.cz/…ni-kompresor

    Bosch

    https://www.tsbohemia.cz/…-000_d461915

    0 1
    • Alojs01  

      Pro beznou kontrolu tlaku pouzivam manometr.

      Uz jen kvuli rychlosti, manometr jen namacknes, hadicku od komresoru sroubujes.

      Kazdopadne na to bezne dofukovani je obyc velka pumpa nejsnazsi a nejrychlejsi. Nez se mrcasit s nastavovanim tlaku na kompresoru.

      Jinam mam xiaomy.

      3 1
    •  

      Používám první generaci" Xiaomi":https://www.alza.cz/…d8570596.htm?…

      Výdrž baterie nic moc, ale použití komfortní. Foukám tím všechno, auto, kola…

      2 0
      • J.e.n.i.k.82  

        Mám taky a od té doby jsem nepoužil pumpičku. Vše od míče až po dofukování kol u auta.

        1 0
      • Azmir  

        Ten byl nedávno v akci za pětikilo.

        0 1
      • Moses  

        Koukal jsem do návodu a nastavitelný rozsah pro kolo je tedy dost vysoko. Jak to funguje ve skutečnosti? Nastavím režim kolo a nechá mě to snížit tlak pod 30 psi?

        0 0
        • va-bo  

          A když nastavíš motocykl nebo auto?

          0 0
          • Moses  

            1.8 bar na kole ne vozím ani teď v zimě. Tedy jde o to, zda nechá přístroj nastavit i nižší tlak, nebo pod minimální hodnotu nepůjde

            0 0
            • va-bo  

              Tak nastavís „míč“ :-) ale je tam i „manuální režim“, kde si můžeš nastavit co chceš.

              1 0
    • Andy5  

      Na doma mám Bosch Easy a na cesty CYCPLUS AS2 Pro z Ali.

      1 0
    • Japekar  

      Mám ten Easy pump rok, bez problému. Na kolo je docela rychlý. Kola od auta už mu chvíli trvají. Výdrž baterky je dobrá.

      1 0
    • kofejn  

      Mám z Lidlu a funguje dobře, jen dělá docela kravál. Pokud nemáš žádné „lidlovské“ akumulátory, tak se to asi nevyplatí.

      0 0
      • Moses  

        Dik

        0 0
        • kofejn  

          „ale klidně se nechám inspirovat“. Takže pokud už nějaké akunářadí z lidlu máš, za pětikilo je funkčí kompresor. Kdyby si to měl kupovat včetně aku a nabíječky, tak jsou levnější volby

          0 0
          • Moses  

            Nemyslel jsem to zle, i když to asi tak vyznělo.

            Díky za tip.

            0 0
      • Tatut  

        To nemá redukci na ventilek ani manometr. To mi přijde použitelné leda tak na nafukovací lehátko..

        V ideálním světě by ten kompresor pro mne měl umět i velký objem (padleboard).

        0 0
        • kofejn  

          Stačí rozkliknout nabídku :). Já to kupoval v sadě i s tou pumpou na lehátko a na ofouknutí cihel před zděním či chemickou kotvou je super.

          0 0
        • Velomiwookie  

          https://www.lidl.cz/…y/p100377858 na to presne mam tenhle kousek, paddle to nafoukne, ale je treba pak finale stejne udelat pumpou

          0 0
        • xtonda  

          Na tom odkaze jsou dva produkty, foukač lehátek a kompresor, vybírá se v combo boxu vpravo. A kompresor samozřejmě má koncovku na autoventilek. Ale kompresor je vyprodaný.

          0 0
          • Tatut  

            Pardon nevšiml jsem ze tam jsou 2 varianty. Uz to vidim

            0 0
    • XNeo  

      V batohu vozím Bosch EasyPump, kdybych někde potřeboval trochu stlačenýho vzduchu do pláště a v kufru auta dílenskou pumpu s boostrem abych před jízdou správně dofoukal (tou je foukání nejrychlejší).

      1 0
    • LTZ1000  

      Nazdar, dá se někde sehnat tato redukce se závitem??

      Mám nějaký takový kompresor. https://www.bauhaus.cz/…sor-25757956

      Našel jsem akorát redukci bez závitu. :-(

      https://www.bauhaus.cz/…629-25664667

      0 0
    • DaD  

      Po dlouhém rozhodování chci objednat toto: https://www.alza.cz/…12790652.htm Chci prcka na denní nošení v kapse dresu, protože mám vzadu karbonový disk. Tohle mi přijde určitě mnohem lepší než klasická ruční pumpička, která sice jde na disk použít, ale není to ono:( Velikost této air pumpy je vyhovující a váha taktéž. Má možnost nastavení konečného tlaku s automatickým vypnutím a dokonce i led světlo.

      Tady recenze:https://www.youtube.com/watch?… má to dát třikrát 29×2.6 na dva bary a to mi přijde uctyhodné. Vyzkouším a uvidím, jak to bude v reálu.

      2 0
      • filipes  

        Díky za tip. 100g s manometrem jsem jestě nezaregistroval. Minipumpička je dneska imho totální anachronismus.

        0 7
        • yorg  

          Minipumpička má jednu nespornou výhodu – nedojdou ji baterky.

          10 0
          • filipes  

            Akorát mě s minimpumpičkou dojde 10× dříve trpělivost, než dojde kompresoru aku.

            A 230g kompresor nafouknul bez problémů dodávku z 1,2 na 3,6 atm a sežralo to 25% aku.

            Pro bezdušáky dává smysl mít rezervní Co2 bombičku, která mimo „extra kapacity“ umožní nahodit patky, pokud by se při defektu uvolnily…

            0 0
            • yorg  

              Asi používáš cyklopočítač a přiznám se, že já nejsem tak zodpovědný a už se mi opakovaně stalo, že mi oznámil, že dochází baterka někde v polovině trasy a zhasnul. Na funkčnost kola to ale nemá vliv.

              V případě kompresoru s vybitou baterií a defektu následuje dlouhý pochod vedle kola. A to nechceš.

              Ty jsi jistě pravým opakem mě a vždy máš všechno řádně nabité. :-)

              Btw. Taky po té pumpě na baterku na Alíkovi občas pokukuji. ;-)

              0 0
              • filipes  

                cyklopočítač nepoužívám, pro mé ježdění by mi byl k prdu. Asi spíš jezdíme každý na jiném kole. Při řešení defktu 29" 2,5" s insertem a mlíkem se na minipumpičku prostě spoléhat nehodlám, už jsem to i zkoušel a never more. Takže raději kompresor s nějakým rizikem, stejně je tam riziko defektu, který v terénu nebudu schopný vyřešit.

                Gravel bez insertu si dovedu představit řešit duší a pumpičkou.

                0 2
                • yorg  

                  Tak to jsi mohl napsat hned, že máš pod kopcem zaparkované auto. :-) To je pak o něčem jiném, než šlapat s defektem vedle kola 30km než se dostanu domů.

                  0 0
                • LM  

                  Tohle řeší některé typy vložek, se kterýma se dá dojet i s prázdnou pneu. Poté, co jsem 3× šel několik km pěšky s prořízlým bokem zadního pláště (díra 10+ mm), mám pěnové vložky na endurku vepředu i vzadu ;-).

                  A na gravelu bez vložek jsem občas zvonil ráfkem (+ sem tam procvaknul plášť). S vyšším tlakem to bylo nepohodlné :-P. S vložkama pohoda bez defektů.

                  BTW: 35 mm bezduši jsem po opravě defektu v lese nahodil malou teleskopickou pumpičkou ale bylo to asi nejrychlejší pumpování v životě :-D

                  0 0
      • Hlavis  

        Já jsem koupil Cycplus AS2 Pro, což parametrama vypadá skoro stejně, jen se rychleji nabíjí a je o 1k dražší a jsem s tím spokojenej. Věřím, že to bude prašť jak uhoď a budeš nadšenej… :) Mám i velkou Cycplus A2 Pro, což je i powerbanka a taky super…

        Jen bacha na TPU duše musíš použít tu dlouhou hadici, aby se teplem z toho kompresor neroztavil ventilek! :D

        0 0
        • DaD  

          Duše jsou pravěk, ať shoří v pekle:D TPU tudíž neřeším.

          Koukal jsem i na Cycplus, ale ten finanční rozdíl jsem si nějak nemohl zdůvodnit. Má to sice hliník a silikonový obal, ale proč? Nehodlám s tím foukat teamový kamión plný kol:)

          1 6
    • filipes  

      Používám Cyclami M7, který je sice větší 230g, ale inzerují 1,7Ah a zvádne cca 10× dofouknout poloprázdnou enduro 2,5ku, takže je to na jistotu. Bez problému nafouká i auto. Malou 100g cyclami s 0,4Ah aku vozím někdy také, ale tam si u bezdušáků dovedu představit, že dojde aku (nafoukat aby člověk zjistil kde je díra, nafouknout s knotem, pár dofuků cestou domů, to už může být na hraně. Ideálně asi v kombinaci s bombičkou, ale to pak vyjde na stejnou hmotnost.

      0 0
      • DaD  

        Jj, na časté dofukování enduro plášťů ten prcek nebude asi dostačující, ale já to mám primárně na silnici. Tam by to mělo bohatě stačit i při nějakém větším defektu s opravou knoty atd.

        0 0
    • HadVoe  

      kolega me prekvapil s podobnym malym bazmekem z ali za pr stovek. funkcni, rychle. na horaka i silnicku. prave objednavam :)

      1 0
    • jirkacy  

      Mám A2 a teď je za dobrou cenu!!

      https://vi.aliexpress.com/…9319616.html?…

      0 0
      • filipes  

        To je plus verze, aka A2S. Větší baterka a manomentr, starší A2 asi někomu věnuji…

        0 0
      • skaj  

        Dik, pomohlo! Za 27usd ho taky zkusim

        0 0
      • Vilém  

        Jsou tam i nabidky za lepsi cenu.

        0 0
        • MatS  

          Tak pošli. Myslím že to tu ocení i ostatní.

          0 0
          • Vilém  

            Staci pouzit vyhledavani na ali. O moc levnejsi ne, ale o par desetikorun ano.

            0 0
            • MatS  

              Jenže je potřeba to rozkliknout a pak zjistíš, že ta nízká cena odpovídá nižšímu modelu. Běžná Ali mystifikace.

              Nakonec jsem ho koupil za 761 Kč i díky nasbíraným coins.

              1 0
              • Vilém  

                Proklikaval jsem.

                Znovu se mi to hledat nechce, jsem v praci, nemam na to zas tolik casu a hlavne duvod.

                0 2
      • zet  

        Taky jsem koupil, vcera dosla, ale nadseny nejsem. Bud to neumim pouzivat nebo nevim. Prijde mi, ze meri nesmysly a hlavne jak je jenom nasazovaci tak je dost obtizne nafoukat na vyssi tlaky… vcera jsem zkousel foukat na 1,6bar (24psi), musel jsem tu pumpicku proti ventilku uplne rvat a 24psi se mi vubec nepodaruilo dosahnout a pritom byl plast jak beton. A to byl zajisteny bezdusovy ventilek. Pokud jsem zkousel na dusi tak vubec, ventilek vzdycky promacknu. Delam neco spatne nebo je chyba v pumpe? Diky.

        0 0
        • filipes  

          Na Ali obrázku k tomu měla být krátká hadice. Byla tam? Jde použít?

          0 0
          • zet  

            Je tam, dela se to s ni trochu lip. Nicmene porad pouzivas stejny adapter na ventilek.

            0 0
        • krabica  

          Mám nově A2S a na galuskáči sama drží, foukám 35 psi.

          0 0
        • MatS  

          Mně dorazí dneska, pokud už nedorazil. Tak snad večer otestuju a dám vědět.

          0 0
          • MatS  

            Tak jsem ho včera jen jednou zapnul, ale jen na prázdno bez kola. Nebyl čas. Jako vážně uvažuju, že ho možná pošlu dál, protože ten kravál co to dělá, to teda nedávám. Jestli se budu dost nudit, tak změřím SPL hlukoměrem, ale už jen odhadem to má rozhodně víc než udává výrobce. Při představě foukání někde v lese, vyplaším všechna zvířata, nebo na cyklostezce budu nechtěným středem pozornosti.

            3 0
            • krabica  

              Jj, randál to vydává neskutečný.

              0 0
            • yorg  

              Nechci to obhajovat, ale venku to bude člověk vnímat jinak než v uzavřené místnosti. A určeno je to právě pro použití venku. Doma mám pumpu nebo velký kompresor.

              4 0
              • MatS  

                Tak to je jasný. Spíš mne zarazilo, že výrobce udává hlučnost menší než 65dB. Což rozhodně není. Až budu mít čas, tak to schválně změřím někde venku.

                0 0
                • mastihuba  

                  kovařova kobyla :)

                  0 0
                • MatS  

                  Tak jsem ho teď testoval a asi si ho nechám. Je to velmi příjemné si nastavit cílový tlak a pár sekund a je dofouknuto. Ale na cesty na kolo si nechám mini pumpičku. Přeci jen je ten kompresor o dost těžší.

                  Ukazatel tlaku sedí, jen jsem nikde nenašel, zda krom PSI umí zobrazit i bary. Ale to až tak neva.

                  1 0
                  • MatS  

                    Tak pokud by to někoho zajímalo, přepínání mezi PSI a BAR se dělá současným stisknutím tlačítek + a -. V manuálu to není popsané, ale funguje to.

                    3 0
                    • zet  

                      Dobry tip, diky. Dospel jsem k podobnemu nazoru, uz jsem se s tim nejak szil, foukani je pohodlne hlavne u vice kol, zda to meri dobre to si nejsem jisty, ale neva. A na cesty radeji klasiku.

                      0 0
                      • jaja01  

                        A jak jsi se vypořádal s tím ufoukaváním kolem, nutnosti to tlačit na ventilek jak kráva, aby to vůbec něco nafoukalo? Dnes mi přišel a spokojený tedy nejsem vůbec :-(

                        0 0
                        • jaja01  

                          Mno, šel jsem to v klidu ještě jednou zkusit a jde to. Člověk si musí pohrát se správným povolením ventilku „tak akorát“ a pumpu na něj naopak moc netlačit. Tlaky jsem porovnával s kvalitním manometrem, docela to sedí, po foukání na 2.2 bar jsem naměřil 2.18, po 2.4 2.37.

                          Hřeje se to tedy jak kráva, ale v terénu po defektu to bude fajn.

                          1 0
        • jIrI___  

          Nemáš ventilek přicpaný tmelem? Stejně jak popisuješ se Cyclami chová na mých lehce ucpaných ventilcích (s ruční pumpou není problém).

          0 0
          • zet  

            Nemám, a stejně jsem to vnímal i při foukání duše.

            0 0
      • krabica  

        Pasuje do něj na přímo Clik Valve redukce, takže člověk to fakt jen nacvakne a fouká.

        6 0
    • DaD  

      Tak prcek funguje dle očekávání. Malý, hlučný a hřeje se jak kráva:) Komfort při huštění pneu je ale neskutečný. Fakt paráda. Nastavím tlak, nasadím redukci a během chvilky hotovo. Sám se vypne a člověk nemusí nic hlídat. Na ty vyšší silniční tlaky už fakt dost hřeje, ale na denní dofukování, spíše tady kontrolu, na požadovaný tlak 4.8bar je to opravdu velký přínos. Dá tři pneu 28c na pět barů, takže i v tomto spokojenost. Nedá to samozřejmě najednou, to by se snad roztavil. Naštěstí má ale ochranu proti přehřátí, takže napíše dost, vypne se a čeká na zchladnutí.

      Na disk používám tuto redukci, kterou šroubuji přímo do těla prcka a opravdu naprostá spokojenost.

      4 0
      • jIrI___  

        Vidím že ten rachot je společná vlastnost na značku nehledě. Poprvé jsem ho zkoušel při dofouknutí cestou do práce, neuvědomil jsem si že jsou čtyři ráno a odpoledne po návratu mě přivítal lísteček na dveřích s nelichotivým vzkazem :))

        3 0
        • DaD  

          Ono to technicky nejde jinak udělat. Malé tělo, velký výkon a s tím spojená vysoká hlučnost a velmi vysoké zahřívání při delším používaní. Fyziku ojebat nelze. Teď mě s tím Katka Sectaurová poslala do pr.dele, když jsem to ve vedlejší místnosti spustil a chtěl vyrazit na švih:)

          1 0
        • Slavik  

          Že Ti není hanba budit takhle po ránu samoživitelky :-)

          Mám něco podobnýho z Ali.

          TOPUMP TB2 PRO Mini Portable Electric Pump, je teda větší, jako dlaň a stejné zkušenosti jako DaD.

          1 0
      • skytr  

        Ten závit v těle odpovídá autoventilu? Tedy šla by našroubovat např. ClicValve redukce, jak někdo postoval výše u jiné pumpy?

        0 0
    • Florenc  

      Věděl by někdo, kde sehnat celý komplet hlavy se šroubkem na foukání vidlice? Tento mám na pumpičce doma, je dobrý, ale je bez šroubení k hadici. Dík

      0 0
      • LM  

        Nebylo by lepší použít na foukání vidlice přímo malou pumpičku na vidlice/tlumiče? :-)

        0 0
        • shcorepi  

          Tak na vyjížďku bych radši tahal jen jednu všehoschopnou aku pumpu, než tahat extra pumpu na kola a extra na vidlici.

          0 0
          • LM  

            Tak tlumič i vidlici foukáš jen občas. Obvykle na začátku, než vychytáš tlaky ale pak už na to nešaháš.

            Já teda ještě malinko přifouknu před zimou (ať to v mrazu není moc měkké) a pak později na jaře zase upustím. Případně když neplánovaně přiberu :-)

            1 0
          • MatS  

            No nevím zda nastavení tlaku na aku kompresorku je tak přesné, aby vyhovělo pro nastavení vidlice. Nejde o rozlišení, ale o rychlost detekce tlaku ve vidlici versus rychlost foukání a pak zastavení kompresoru. Mám ho a zkoušet to nebudu, protože mi to přijde jako blbost. Naštěstí na vyjížďky pumpu na vidlici netahám. Nemám potřebu měnit tlak během jízdy.

            2 0
    • snackmc  

      Používám MAX1 a uplně v pohodě https://www.max1.cz/…mini-150-psi

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.