Maxxis Rekon Race EXO TR, 29x2.25, bezdušové - výdrž?

40 nepřečtených
  • Mikebike1

    Vážím 80 kg a jezdím spíše turisticky – cyklostezky, polní a lesní cesty. Kolik kilometrů by tak mohly tyhle pláště vydržet? Dík

    0 2
    • maros.77  

      Sezónu, jako většina plášťů dneska…:-D

      0 0
    • kubad  

      přední tak 2×tolik co zadní

      1 0
    • vysmátej bajker  

      mně by zajímalo rozdíl mezi tímto EXO a EXO 3C. lepší výdrž(rychlost) nebo grip?

      0 0
      • JachymP  

        Bez ničeho je to dvousměs, 3C je trojsměs. Teoreticky trojsměs je lepší ve všem, ale normální člověk to nepozná.

        0 0
      • novas752  

        Záleží jaká 3C. MaxxSpeed má tvrdší směs na středu než dojsměs = jede trošku líp na asfaltu. MaxxTerra má zase mékčí boky = trošku líp drží na vlhkym a tak.

        Odolnější než EXO je EXO+, dale pak DoubleDown a DH casing, ale xc pláště se dělají snad jen v tom EXU nebo úplně bez.

        0 0
    • Esi  

      Tak ono záleží na tom jak jezdíš, jak brzdíš, po jakém povrchu, jestli je hodně kamení nebo naopak písek a v neposlední řadě taky jak jsi schopen poznat že je ten plášť ojetý a nějak tě to limituje. Jsou lidi kteří na RaceKing ve verzi s black chilli najezdí 600km a tvrdí že už to není a ono a poznají rozdíl, já na stejném plášti na zadním kole najezdím v pohodě 5000km a v ničem mě to nelimituje, jezdím bezduše, poměrně malé tlaky a tím že u nás je to ve většině písčité tak nepociťuju že by ten plášť nějak klouzal ve výjezdech a podobně, tam je to spíš o tlaku a technice než o tom jestli má dezen 5mm nebo 3mm. Samozřejmě ten plášť neojedu na hladko to zase takový extrémista nejsem, ono taky čím více je tem pláť jetý tím více skrz něj prolíná tmel, tlak držéí bez problémů, stačí dofouknout tak jedou za 14 dní.

      Tím jsem chtěl říct že na tvůj dotaz není v podstatě možné odpovědět, ale pokud se chystáš na okruh kolem ČR bez servisu, tak na rozdíl od řetězu to ten plášť zvládne, pokud ho někde neřízneš.

      1 0
      • Mikebike1  

        Když jsem dříve jezdil jiné pláště (s duší), tak jsem po čase začal častěji píchat a vyřešila to až výměna pláště. U těch současných bezdušáků bych je právě nechtěl natolik ojet, že by tmel už případné drobné defekty neudržel. Tím chci říct, že v mém případě se příliš neobávám, že by mne ojetý plášť limitoval v technice jízdy, ale spíše chci snížit riziko defektu.

        0 0
        • novas752  

          Pokud to neni úplná šlupka tak to tmel bezproblému drží i když je místo vzorku už skoro semislick

          1 0
          • Mikebike1  

            Semi-slick je to už nové :-) ale chápu, jak jste to myslel.

            0 0
          • Esi  

            A naopak RaceKing poušti tmel už jako nový, ale tlak to drží dolevam tak 1× za 3 měsíce na 5 000km žádný defekt který bych zaznamenal

            0 0
            • novas752  

              To je právě ten papír, s pořádnýma pláštěma se to nestane.

              0 0
              • Esi  

                No jo jenže poradne pláště na XC kole vozit nechceš. Víc než 700g plast bych nechtěl a i když je RK papír, tmel to propouští brutálně, tak defekt který bych musel řešit jsem neměl a to když jsem měnil drát, tak jsem našel uvnitř 5 trnů z akatu, tak ze takové mikro defekty ten tmel řeší i u papiru

                0 0
    • tom-xc  

      Na nájezdu se hodně projeví množství sjezdů, tedy kde jak brzdíš. Na rovinkách jsem měl 4000 km. Když ze vzorku začne mizet to zahloubení, tak se zhoršuje grip ve stoupání i brzdná schopnost, a je trochu problém s knotama, který mi pak opakovaně do pár set km vypadávaly, takže to pak chce díry podlepovat záplatou. Ten poslední jsem po pár stech km říznul podélně přímo na středu, takže guma byla na 5cm necelý milimetr rozšklebená. Nakonec vydržel až do konce, ale dost jsem se bál, aby se někde neroztrhnul uplně. Co se týče gripu, tak mě na těch pláštích asi nejvíc limituje přední kolo v náklonu.

      Rekony Race se teď dělá jen v EXO/TR případně EXO/TR/SK s hnědejma bokama, myslim že jen dvojsměs. Na předním jsem měl bez Exo ochrany boků, ale teď na jaře jsem ho už nesehnal. Předpokládám, že Maxxis tu Exo ochranu trochu odlehčil a ten bez Exo odstranil z nabídky.

      https://www.maxxis.com/…/rekon-race/

      1 0
    • huld4  

      Nechci zakladat dalsi tema – dali byste na HT 2× Rekon Race 2,25 nebo Race jen dozadu a dopredu Rekon 2,25?

      0 0
      • Tomcat  

        Plášť s výrazným šípovým vzorkem nebo dokonce souvislou linií prostřední špuntu dopředu, naopak plášť s příčnými liniemi špuntů dozadu . Vepředu proto aby to drželo směr, vzadu pro to aby to mělo záběr. Existovaly i pláště který například měly směr otočení podle toho jestli ho chcete dát dopředu nebo dozadu tudíž byly univerzální.

        Samozřejmě bude záležet i na využití , protože pokud jde někomu agresivní pojetí , tak chce aby mu to primárně drželo až pak by třeba řešil záběr a valivý odpor. U XC to bude zase přesně naopak protože jde primárně o čas/vzdálenost.

        0 0
        • huld4  

          Chci to mit na Grand Canyon 8. Vyuziti prevazne XC a spise vyjimecne nejake traily.

          Nechci aby bylo kolo moc pomale na XC i asfaltu.

          Otazke je, jestli ma vubec smysl menit Schwalbe Wicked Will Super Race 2.4 za ty Rekony Race 2,25 nebo neco podobneho.

          Pokud by to bylo dost podobne, asi nema smysl prodavat WW SR, kupovat Rekony a predelavat to.

          0 0
          • Tomcat  

            Tohle je už o tom kdo čemu fandí já jsem osobně zastáncem lehkých úzkých plášťů který jsou hodně nafoukaný tady je zase velké množství borců co budou jezdit na bezduše snad atmosferickým tlakem a příšerně velké balóny.

            Já bych osobně bych to asi za ty Rekon Race (ne jen Recon) vyměnil. Pokud nebude primární účel trail , ale spíš takový celodenní XC všehochuť.

            0 0
          • TK75  

            Wicked bych si nechal na přední kolo a dozadu dal 2,4 Rekon Race

            0 1
          • novas752  

            WW je na xc zbytečně hrubý vzorek. Dal bych tam 2,4" Rekon dopředu a 2,35" Rekon Race dozadu.

            0 0
            • TK75  

              Nebo tak…myslel jsem že zas aby ušetřil, vzhledem k tomu že předek ho nijak nezpomaluje, tak grip se hodí

              0 0
              • novas752  

                Jistě, odjezdit ty WW vepředu je taky možnost, zase taková kotva to taky není.

                0 0
                • huld4  

                  a 2.25 Rekon Race v zadu a 2.4 WW ve predu by taky slo, ne?

                  edit: nevim jestli uz neni 2,25 a 2,4 moc rozdil…

                  0 0
                  • novas752  

                    Širší jsou pohodlnější a mají lepší grip, na HT bych dozadu užší než vepředu fakt nechtěl.

                    A tohle už to smrdí fakt velkým rozdílem mezi přednim a zadnim což neni zrovna ideální – s předním si můžeš dovolit hodně, ale zadní furt někam ustřeluje, takže musíš jet pomaleji/opatrněji kvůli tomu zadnímu a pak ten agresivnější přední taháš zbytečně…

                    Té šířky se neboj, na asfaltu dělá hodně spíš vzorek a použitá směs. Užší plášť jede významně lépe akorát ve vyšších rychlostech kvůli aerodynamice, okolo 30km/h a více. A to hlavní jsou samozřejmě nohy, já nemám problém jet po asfaltu dost svižně ani s obutím Dissector/Rekon 2,4" (což je teda odhaduju furt o chlup rychlejší než Wicked/Wicked)..

                    0 0
                    • huld4  

                      Tj, ale potom je otazka, jestli je ma vubec smysl menit. Ja bych to asi prekousnul, pac mam jeste Gravela na rychlejsi litani, ale obcas na tom jezdi pritelkyne, tak at se zbytecne nedre po cyklo nebo v lehcim terenu.

                      0 0
                      • TK75  

                        Máš nechat ženský grevl :⁠-⁠D

                        0 0
                        • huld4  

                          To ma berany a moc uzky plaste. :D

                          Jinak bych to tak samo resil, kdyz jedem spolu.

                          0 0
                    • TK75  

                      O WW se píše že je to stejná kategorie jako Rekon nebo GC..když jsem v zimě hledal o fous agresivnější předek než GC tak to všude ve srovnání bylo nemlich to stejný

                      Nebo to vidíš jinak?

                      0 0
          • abel  

            vozil jsem recon race 2,25 pouze na zadku a ten plášt je úžasně rychlej na jakémkoli povrchu, do mokra samosebou jen s velkou opatrností.

            0 0
            • huld4  

              Ja mel prave Rekon Race 2.25 na fullu v zadu a ve predu Forekastera. Jenze tam jsem to v zadu menil, az se sjel.

              0 0
      • huld4  

        Tak nevim, mozna nejvic dava smysl nechat ve predu WW a do zadu dat Rekon Race 2,35.

        0 0
        • Azmir  

          Klidně dej 2,35 je to stejně hrozná užovka.

          0 0
          • libisenuj  

            Ja mam Rekon Race 29 × 2,25 na rafku 25mm a plast ma skoro 58mm. K tematu: je to pohodlny, relativne rychly plast. Docela nachylny na defekty na zadnim kole. Mliko drzi dobre, ale predni po 2letech a 6tisicich km prochcava pres behoun. Zadni ma cca 3500 a ten neprosakuje.

            0 0
            • Azmir  

              2,35 má lehce přes 60 mm. 3500 km na zadku? Dyt to nemá skoro žádný vzorek od novoty, jak na tom můžeš najet 3500 :D

              2 0
              • libisenuj  

                Prvni sem hystericky vyhazoval po 2240 km a ten druhy ma fakt 3550, 50/50 teren/asfec. Ale uznavam, ze vzorku uz tam moc neni :-)

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.