Ahoj, stalo se to taky někomu? Mám na nich najeto jen cca 7 tisíc, žádné vytluky ani centrovani, mám cca 80 kg. Je to na několika místech na straně kazety
Ahoj, stalo se to taky někomu? Mám na nich najeto jen cca 7 tisíc, žádné vytluky ani centrovani, mám cca 80 kg. Je to na několika místech na straně kazety
Mam je 6 let a nemel jsem jedinej problem. Tohle asi bude zmetek.
celkem běžně
v záruce meni, po záruce je rafek kolem 3t.kc
Samozřejmě po zaruce, takže koupit rafek u Kastaru?
kde sezenes :)
u těch odbrušovaných ráfků je to bohužel „normální“. Znám lidi co mají na Ksyriích hodně přes 50tisíc, sám mám na Elitech 25 a ok, ale taky znám plno cyklistů, kor vyšších vah právě s takovými trhlinkami. Mně se dělaly i u Open Próček po 50 tisících km a při 70kg.
Běžné…
Tak si říkám jestli má cenu to opravovat a pak čekat až se ty prasklinky zase objeví. Tohle řešení se zavitem v rafku je na nic. Ty nové ksyria mají taky závit v rafku ?
Tak zkus něco jiného, třeba Fulcrum, z osobní zkušenosti doporučuji. Měl jsem s Ksyrii ten samý problém, tak jsem to vyměnil.
vzhledem k ceně opravy to je diskutabilní, znovu se to ale stát nemusí. Já mám třeba FR5LG a tam se natáčí dráty do strany a nejsem z nich úplně nadšen, nicméně Ksyriím by odpovídaly cenou a kvalitou FR3. Můžeš zkusit i bazar nebo od známého – v současnosti skoro každý mění za vysoké ráfky nebo karbony a nízké AL sety se prodávají dost.
řešení j v pohodě , nemyslím že by to praskalo nějak nadstandardne.
Ksyria teď obecně špatná životnost. Netýká se jen ráfků ale i náb a drátů. Dojezdi a kup jiný kola.
Kdybys chtěl, mám plonkové Fulcrum Racing Zero :)
jen pro informaci – vloni jsem měl stejnou trhlinu na stejném ráfku a výměna v Kastaru stála 2638 kč včetně poštovného.
Tak, to je docela dobrá cena vzhledem k aktuální ceně obdobných zápletů kolem 15000 Kč.
Měl by to snad být tenhle rafek https://www.bike-components.de/…2015-p50728/ i když píšou, ze je to na Elite S.
Jinak co jsem tak hledal tak lidem se tyhle trhliny objevují tak po cca 7–8 tisících kilometrech
Partnerka má na Ksyriích Elite WTS model 2013 s těmito ráfky už kolem 40 000 km. Ráfky zatím v pohodě, ale zadní náboj po smrti – neodstranitelný obrovský vakl ořechu, který je tam pořád, i když se ořech vymění za nový. Než se koupí nová kola, oživil jsem to alespoň na chvíli kitem Hubdoctor z e-bay.
nezapomnel jsi tam dat pod orech tu podlozku? Mazals pravidelne orech tim jejich olejickem?
Vše dle pokynů výrobce. U starších modelů Ksyrií jsem podobný problém neměl.
tyhle odbrušovaný mají prostě málo hliníku , s aksiema takové problémy nejsou, asi daň za nízkou váhu. u nás v Polabí vidím i 10–15let staré modely pořád v pohodě, ale ty sety měly dřív 1700g
Málo materiálu, navíc výrazně tvrdého, takže i celkem křehkého. K tomu ty šílené kusy hliníkové pásoviny místo drátů, které nijak moc nepruží, takže si ráfek užívá.
to se dela odkdy?
ja mam ksyria elite asi 2012 a draty jsou ocelovy.
Krab si zmýlil typ Ksyrií. Na zmíněném modelu Elite s odfrézovanými ráfky je pásovina ocelová :-).
Zicraly byly až u těch nejlehčích. Já mám Ksyrie Elite od cca 2010 – 25tisíc včetně spousty závodů UIAC, Masters, maratonů kdy dostaly hodně čoud. Teď už mi hází zadek lehonce na výšku, ořech mi jednou servisák namazal a jednou jsem si nechal přetáhnout dráty jinak údržba nula.
Já hodně špatný zkušennosti. Drahej servis. Měla jsem několik druhů Ksyrií Elite, SSL a prostě od určitýho roku mizerie. Někdo mi říkal, že teď se vyráběj v Rumunsku…Ale nevím. Mě už do domu nesměj a nejsem sama…Zlatý Campagnolo Neutrone Ultra!
no ja jsem s nima strasne spokojenej a myslel jsem, ze od jinyho vyrobce uz nic nechci…
No tak asi jedine shimano.
Udržuji (pomocí oddaného servismana) při životě letité SL-SSC, ale na rasování jsem si koupil Campagnolo Scirocco35, zatím téměř bez ztráty kytičky. Zadní G3 úplně super, pravda, přední by ze sedla mohlo být tužší, kdyby možná soudruzi přidali dva dráty… ale na tempovou jízdu nebo poflakování se nemají chybu.
Ja campu nechci, mam spatnou zkusenost s red metal 3. Vyplety vyborny, ale vule v zadnim naboji mne vazne vadi.