• mill

    Mám v plánu koupit vidlici s nastavitelnym vzdvihem. Jdeme mi v podstate o to jestli má cenu připlácet nejakych 9k za Talase, jestli ty penize na vic za to stoji? Preci jen Marzocchi se dá pořídit o dost levnejs. Leda na ebay jsem nasel Talase za 750$ ale to je taky – zadna zaruka apod.

    0 0
    • Omen  

      na Marzošky jsem ted slyšel jen samé špatné ohlasy r.08 se jim nepovedl prý vůbec. Taky jsem chtěl vyměnit foxe za M. se stav. zdvihem ale prý 08 jsou špatné. Já jsem teda chtěl jiný typ (120–140–160). Tak nevím jestli to bude 09 lepší.

      0 0
    • MlokCZ  

      Pokud nechceš dávat peníze za Talas, tak vem upraveného Epicona TAD.

      0 0
      • mill  

        todle me vubec nenapadlo, diky, zda se me ale nejak podezrele levny:), proc myslis ze je to lepsi volba nez Marzocchi? Reknou rovnou- se stavitelnym zdvihem nemam zadny zkusenosti

        0 0
        • MlokCZ  

          To je jednoché. Upravenému Epiconu TAD se žádná neupravená vidlice se snižováním zdvihu citlivostí ani průběhem ani nepřiblíží, ani Talas (oproti té Maruně je to rozdíl propastný). Talas musí být také upravený, aby se upravenému Epiconu TAD v tomto vyrovnal.

          Talas má narozdíl od té Maruny aspoň některé výhody oproti Epiconu TAD a to malinko komfortnější systém změny zdvihu a high speed expanzi (ta by se za příplatek ale na Epicona TAD také nechala dodělat, i tak ale zůstane nepatrná výhodu u Talasu díky tomu, že ovládání low speed expanze je na korunce). A pak má Talas ještě lock, který standardně Epicon TAD nemá, což ale u téhle vidlice není tak podstatné.

          Tu 44tku bych nebral v žádném případě, kdybych neměl vzít ani Talas, ani upraveného Epicona TAD, tak bych raději oželel dobře funční rychlé snižování zdvihu a vzal třeba vzduchový u-turnový Pike nebo RVL.

          0 0
          • mdk  

            taky tak..z macochou su problemy, jedine ze natrafis na dobry kus..neviem jak to je z 09tkami…ale ja mam novu 07cku AM SL2 a po 200km uz klepe..nove tesnenia mi treba

            0 0
          • MlokCZ  

            A ještě jsem zapomněl k té změně zdvihu. Pokud u 44ky není nějaká změna, tak ATA je na časté používání stejně nepoužitelná jako u-turn (spíš možná ještě méně než u-turn). Takže bych tuhle vidlici ani do vidlic se změnou zdvihu neřadil (pokud se to má opravdu používat).

            0 0
          • mill  

            Nevis jestli se da u toho epicona trefit taky do jinyho zdvihu nez jsou ty krajni 100 a 140? Ono  by bylo obcas asi zbytacny do vyjezdu snizovat az na 100mm

            0 0
            • MlokCZ  

              Ano dá, jde to libovolně. Akorát se jde těžko trefit přesně na nějakou hodnotu mezi, což je ale v praxi celkem jedno. Na Talasu používám také často snížení jen na 120mm, takže mezipoloha se hodí.

              0 0
    • Oakey  

      Marzocchi 44 jsem jezdil 2 dny, sice nejnižší verzi TST2, ale nedoporučil bych jí. Vysoká odtrhová hrana, snadno se boří do zdvihu a při razantnějším sjezdu i přes 15mm osu(mám lehce pod 90 kg) se mírně kroutila… Ale zase když jedeš v terénu s velkýma nerovnostma, tak je hodně pohodlná a pěkně spolyká docela dost.

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce