• Smazaný účet

    Zdravim, rad bych tu pochytil nejaky moudro o tom, jestli ma cenu jit do auta s benzinovym motorem, ktery ma natoceno 218 tis.km. Konkretne se jedna o Hondu Accord z roku 1999(novejsi model) s motorem 2.0i se 108kW, podotykam, ze auto je koupeno v CR. O motor samotny se az tak nebojim, bo Honda ma uzasny motory, ale o vsechny ostatni dily na aute uz jo…cepy, zaveseni, tlumice atd…Muze mi k tomu tady nekdo fundovane sdelit nejake informace?

    Anketa: Kolik je jeste rozumna hranice natocenych km u ojeteho auta?

    1x
    13%
    0x
    0%
    0x
    0%
    0 0
    • saab  

      Neber to jako urážku, akorát je zajímavé, že na B-F se častěji řeší auta, než samotná cyklistika, opravdu zajímavé..

      Když už jsme u toho, 218 tis je opravdu opravdu moc, to auto už má život za sebou. Jsi-li fanda Hondy Accord a máš-li peníze na opravy, tak do něj jdi, ale..

      0 0
    • gouryella  

      Ja bych se toho nebal..jen bych vymenil rozvodovy remen, svicky a nechal bych omrknout pistni krouzky a samozrejme vymenil olej. Co se tyce podvozku, zaveseni je v pohode – nech si prohlidnout cepy a potazmo loziska. HONDA jede! ;)

      0 0
    • gouryella  

      Dulezity je samozrejme vedet, kolik si za to dotycna osoba zada.

      0 0
    • mr.antik  

      pokud to auto bylo kvalitně servisované, tak předpokládám, že už má dost těch dílů o kterých píšeš dávno vyměné. Takže asi projet. No a pokud je to za rozumnou cenu, tak bych se toho zas tak nebál, samozřejmě po projetí a otestování. Záleží kolik s tím chceš najet. Kamarád má Galanta na podobnejch km a po výměně těchto věcí (celkem do 10tisíc) je to pořád supr auto. Řek bych že horší je koupit auto třeba na 100tisících, kde ještě nic měněnýho nebylo a majitel přepokládal, že se ho zbaví.

      0 0
    • voytaa  

      Kamarád,potažmo jeho táta tohohle accorda má, fungoval bezvadně,dokud právě asi tak kolem 200000 kamarád nezapomněl dolít olej. Hondu to tak vzalo, že kompletně zavařila motor. Výsledek byla výměna motoru a převodovky, ted¡ ho zase zlobí spojka. Jinak je to ale držák a kdyby dolíval olej tak, jak měl(například řetěz u kola si nepromazal už pět let:-)), auto by nemělo chybku

      0 0
      • Smazaný účet  

        takze myslis, ze Hondy se netreba bat, po poradnem projeti a kontrole motoru a podvozku na rampe?

        0 0
      • gouryella  

        To je presne ono. Honda nemuze cely „zivot“ jezdit na jednu sadu pistnich krouzku. Pak sosa olej a je to v pytli. Kdybych kupoval Hondu tak okamzite necham zkontrolovat krouzky. Pak ten olej staci jenom vymenit.

        0 0
        • voytaa  

          Taky myslím, všeobecně jsou to držáky, chce si to k ruce vzít někoho, kdo tomu rozumí a auto pořádně zkontrolovat ze všech stran. Jestli třeba znáš majitele, tak to je vodítko. Někdo s tím může jezdit jako prase, někdo má atuto i po dvou stech v perfektním stavu..

          0 0
    • oumik  

      Kupovat ojeté auto je dost věda a odhadovat stav podle ujetých kilometrů je dost sázka do loterie, ať už jsou přetočené, nebo né. Záleží, jestli je bourané, jak je servisované, na stylu jízdy, jestli bylo garážované, jestli majitel šetřil na olejích a dílech, po jakých cestách jezdilo a na milionu dalších věcí. Rozhodně bych nehledal rady na internetu a ještě na B-F :) Sehnal bych někoho, kdo autům opravdu rozumí a s ním to šel vybírat, pak bych zaplatil zálohu a udělal tomu emise a dal bych to do nezávislého servisu, aby to pořádně proklepli (ultrazvuk na lak, kompresní tlak ve válcích, geometrie podvozku, kontrola přítomnosti airbagů, stav tlumičů atd…) A pak by se vydělo :) Jinak docela chytrou knížečku dávali zdarma na stanicích STK asi 15 stránek o tom, na co si dát při koupi auta pozor, jak odhadnout technický stav a poznat, jestli bylo bourané, nebo kradené parádní věc.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.