low-speed compression a rebound

8 nepřečtených
  • Gugli

    Ahoj,

    chtel bych se zeptat jak meni nastaveni rebound a low-speed compression chovani vidlice. Resp. jak tyto dve veci nastavit pro jaky efekt?

    Diky moc,

    gugli

    0 0
    • goofy  

      Rebound je nastaveni expanze, neboli spetneho chodu.. To ovlivnuje, jak se vidle bude vracet zpet do plneho zdvihu (proste jak rychle se vysouvaji nohy zpet). Cili nastavit tak, at se vraci cim jak nejrychleji, ale „nekope“ do ruk..

      Low – speed compression zase ovlivnuje rychlost zasouvani vidlice pri najeti na prekazku.. Tady by bylo dobre vedet co mas za vidli, aby bylo jasne, ci mas i hi – speed kompresi..

      0 0
    • gazman  

      Vetřu se sem z dotazem.Funkci H/L speed expanze chápu,taky jsem měl pár vidlic od Fox RS Mar a nakonec i Manitou rozkuchaných a znám principy mechanizmů seřízení velikosti otvorů či předpětí planžet a cesty kterými olej protéká. Pořídil jsem do boxxera 2010 WORLD CUPový píst tlumiče expanze. Ze zvědavosti jsem si našel v Tuning guides pro boxxer WC pokec o tom jak na jeho seřízení a co mě překvapilo bylo označení né „high speed“ a „low speed expanzion“,ale „Beginning Stroke Rebound“ a „Ending Stroke Rebound“.V prvním případě by mělo docházet podle jejich pokecu o seřízení odskoku na prvních cca 20% zdvihu a v druhém o seřízení ve zbylé části zdvihu.Co to je???Mám tomu rozumět tak že na začátku zdvihu(v těch cca 20%) v důsledku malé síly pružiny resp. vzduchu kterou je vidlice roztahována a tím i menšího tlaku oleje v tlumiči nemůže k otevření high speed expanze dojít?

      0 0
      • fousek  

        Bych rek ze je to spis jen pruvodni jev nez cokoliv jinyho. Ono kdyz tu vidlici budes zatezovat i pri navratu tak se h-s nemusi vubec otevrit, takze v tom pripade funguje jen l-s. Na zacatku zdvihu to opravdu muze bejt tak ze uz je tam ten rozdil sil tak malej ze nahore se h-s neotevre

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.