• vikifis

    Zdravim

    chci vyzkouset latexove duse, asi tedy Michelin C4 Aircomp Latex, ale nemaji je nikde v 29. Daji se na mem rozmeru 29/2,2 nasadit 26, nebo jak to vlastne je? Poradte mi nekdo prosim pekne. Ano, zoufale hledam, jak zrychlit!!! Diky predem

    0 0
    • Fidži_CZ  

      Dej bezduše, ne? Bude to i levnější.

      0 0
    • stan99  

      26 se na 29 dají nasadit.Jiný rozměr latexových duší kromě silničních ani není.

      Jak zrychlit? A zkoušel jsi rychleji šlapat? :-)

      0 0
      • vikifis  

        … no slapu jak drak, ale porad nic moc, tak hledam rezervy – jako treba prelepeni der u helmy / vtip/ !!! Kdyz se na kolo obcas nedostanu, tak nechci bezduse.

        0 0
        • Lada,s  

          obávám se že díky latexovým duším moc nezrychlíš

          0 0
          • kubad  

            naopak rozdíl ve valivém odporu je prokazatelně naměřený

            co to bude znamenat v reále je věc jiná

            0 0
            • vt  

              zkousel jsem je na silnici, nepoznal jsem rozdil (plaste C4000S) … tak jsem se zas vratil k obyc.

              0 0
            • zdenal8  

              Nějak nechápu, jakej může mít duše vliv na valivý odpor, když je pořád schovaná v plášti? A plášť je to, co je v kontaktu s terénem/silnicí.

              Pokud chce laborovat nad tim, jak zrychlit a neutrácet moc, tak jedině hledat správný tlak a trochu potrénovat. Nic jinýho asi nepomůže.

              Nejrychlejší časy stejně ale dosáhnu ráno, když jedu do práce a potřebuju to stinout na píchačky, abych tam odpoledne nemusel být dýl.

              0 0
              • Dejv94  

                Při deformaci pláště dochází ke tření mezi plátěm a duší a ztrácí se tam energie > větší valivý odpor.

                0 0
              • kubad  

                a co já s tím?

                jestli chápeš nebo ne není podstatné je to opravdu změřeno :)

                0 0
        • Fidži_CZ  

          Jako to se bojíš, že ti za týden ujdou?

          0 0
    • kubad  

      když dáš bezduše zrychlíš víc než s latex duší :D a ještě odlehčíš

      0 0
    • scret  

      duse v r.2014/2015?

      0 0
    • scalar  

      Ve 29" kolech vozím už několik let bez problémů 26" Michelin C4 Aircomp Latex a nejsem sám.

      0 0
    • Mark-H14  

      Jak píše Scalar… vozíme Michelin C4 AirComp v 26" v 29" kolech :)

      0 0
      • Rubi  

        no to snad ne? :D

        0 0
        • Mark-H14  

          To si piš, že ano :))

          A v sobotu doufám jedeš?

          0 0
          • Rubi  

            jsem v praze, navic nakonec jsem dostal antibiotika, dneska jsem dobral posledni piluli, domu se vracim v pondeli a pak uz bych mel byt konecne ok, asi dam predvanocni svih

            0 0
    • Fran-tic  

      hele ale teď jako fakt, na co to je? pokud není člověk latexový fetišista, tak to snad ani nemůže využít ne?

      0 0
      • vikifis  

        Dekuju za rady, chci to proste zkusit a uvidim, kdyz uz nemuzu jezdit tak casto, jak chci, tak me alespon bavi sem tam vyzkouset neco noveho a tesit se na to testovani. Az budou nejake zkusenosti, tak to sem napisu. Treba ale zadny rozdil nepoznam …

        0 0
        • l.bily  

          Tak co? Vyskusal si to?

          0 0
        • mastihuba  

          Treba uz je delaji tak aby neuchazely. Ja je testoval 4 roky zpet na silnici a pred kazdou jizdou jsem foukal.

          0 0
        • vikifis  

          Tak jsem konecne nasadil latexove duse, co jsem si na Vase doporuceni koupil nekdy v zime.

          Poznatky:

          1/ rychleji nejedu, ale plaste maji na tvrdym pekny zvonivy zvuk / vyborne hlavne pro lidi s hudebnim sluchem/

          2/ ale urcite to lip sedi v terenu, plaste jsou neco mezi dusi a bezdusim. Proti dusi mozna i trochu pohodlnejsi.

          3/ silene rychle to uchazi, az tak, ze kdyz nestihnu

          treba 10 dnu vlezt na kolo, bojim, se, ze budu muset zase centovat plast, co jsem pracne vyrovnaval

          4/ spatne se to cele osazuje, mam 26 duse na 29 kolech a duse se musi trochu premluvit, klouze a zmita se – potvora, trva to dele nez obycejny plast.

          5/ dalsi minus – cena

          6/ defekt zatim zadnej

          Kdyz to nejak shrnu, vsechno docela vpohode, ale to uchazeni muze nekdy byt doopravdy velka nevyhoda. Posledni slovo: jedna z moznosti a variant, ale asi zadna zasadni velka zmena proti normalnim dusim.

          0 0
          • scalar  

            Jakým způsobem jsi měřil tu rychlost při porovnání normálních duší a latexových duší?

            0 0
            • vikifis  

              Tak nejak od oka, urcite to nemam nijak poctive zmereny a zpocitany. Spis neco ve smyslu " zadna zasadni zmena"

              0 0
          • Breakpain  

            Hele, latexové duše na silnici foukám před každou jízdou, i když jedu každý den …

            A ano … sejruje mě to :-) … jakmile sjedu ráfky, začnu uvažovat o bezduších s tmelem ;-)…

            0 0
            • MlokCZ  

              Foukání před každou jízdou u latex duší je ještě v pohodě, to bych zkousnul. Mnohem více mi ale vadilo, že jsem musel poměrně často dofukovat kolo i když jsem na něm vůbec nejezdil (což někdy i přes léto, protože mám více kol a jezdil jsem zrovna na jiném).

              Takže jsem je nakonec vzdal, i když chováním se to téměř vyrovnalo bezduším (s plášti kde jsem latexky vozil bezduše nefungují, takže varianta bezduše není) a byl jsem s nimi ohledně jízdních vlastností hodně spokojený. A defekt jsem neměl žádný.

              A vozil jsem také dlouhodobě 26" latexku ve 29" plášti. A to navíc ve 2,35", tedy natažená byla už slušně a žádný problém.

              A vozil jsem Geax latexky.

              0 0
    • roman 3D  

      pro příznivce latexových duší se dává na vědomí že se už dělají a prodávají 29", na zkoušku jsem k tubolitům objednal

      https://b2b.progresscycle.cz/…ta-rvc-48mm/

      0 0
      • Cavendish  

        Vitorria je dělá už docela dlouho…

        0 0
        • roman 3D  

          to mi teda uniklo, trošku otravný dofukování ale pohodlí lepší než u klasických duší a pohodlnější než tubolito, a stojí půlku:-)

          0 0
      • Chlebovnik  

        145 g? Žádný terno, když butylové Contíky Light 1,75 – 2,4 mají 160 g. (Vozím tu Conti jako rezervní.)

        0 0
      • roman 3D  

        tak mám vykoušeno, dva měsíce v provozu, bez defektu, jako velké plus vidím že je potřeba dofouknout pouze 1× týdně což jsem tedy nečekal

        0 0
    • Hadato  

      Vozím to tak na svém 69er už nějakou dobu (teď i na 2.6" Nobby Nicovi). Funguje to bez problémů. Jenom je trochu větší práce to tam poprvé dostat. Je ale potřeba počítat s tím, že ty latexové duše uchází více než bezduše – bude tedy potřeba před každou jízdou foukat. Zase na druhou stranu, přijdou mi méně náchylné na proražení.

      0 0
      • Hadato  

        EDIT: Tak se omlouvám :D Nevšiml jsem si, že předchozí příspěvek je z 2014…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.