• Corbett

    Protože se tu poslední dobou probírají hlavně různí podvodníci, musím také poukázat na to, že jsou v zemi čeké i obchodníci, kterží smýšlejí přesně naopak.

    Můj brácha mi někde z venku dovezl (byl to dárek) novou přehazovačku Sh.XT. (asi to někde rozdávali zadarmo) On totiž byl problém, že byla inverzní. Tak tedy co s tím? Napapadla mě možnost, že fungl nové šaltry Sh.LX co mám od loňského podzimu ve skříni si vyměním za Dualy a prostě si na inverz. zkusím zvyknout. Brnknul jsem do výše uvedeného šhopu (koupil jsem tam ty šaltry) a oni mi řekli, že pokud bych chtěl, tak mi vymění tu přehazovačku. Tak jsem jim poslal tu inverzní a ona mi obratem došla s klasickou pružinou. Beru od nich docela často a možnost, že by mi nedošlo nic, nad tím jsem ani nepřemýšlel, prostě důvěra. Platil jsem akorát dobírku a rozdíl v ceně. Ta inverzní byla starší model, zatím co ta klasická 07. Celkem 300Kč

    Jsem rád, že tu jsou takové obchody jako je www.kupkolo.cz/index.php?…

    0 0
    • nadrazak 2  

      Já sem kdysi potřeboval vyměnit shimano náboje Lx 36.d za 32.d.Nové za nové.Ale byl to velký problém,nové za nové.Nakonec mi vyměnili jen přední a zadní sem tehdy kupoval.Měli je vystavené v regále ale moc se jim do toho nechtělo.Obsluhu kamenného obchodu sem znal několik let a pár 10tkč jsem u nich taky nechal.

      0 0
    • miťo  

      To jsou ty pravé důvody, proč vozím ten nápis na horní rámové trubce :) www.bike-forum.cz/…22101129.jpg

      0 0
      • gobike  

        Kolik ti za to davaji?:) Ne, je to dobrej obchod, klidne bych ten napis taky vozil…

        0 0
      • petrun  

        Jak to získám, to mají v nabídce? Mám z dílů z jejich akcí složené celé 2 kola!

        0 0
      • wridfe  

        moje nově polepená R7 je to po závodech tak je to trochu zaprášený :-D

        0 0
    • Mamut  

      Minule leto im trvalo 3.5 tyzdna, nez mi dodali vidlicu (Recon), ktoru slubovali do 7 dni. A potom este oar krat slubovali dalsie terminy, ktore nedodrzali.

      Takze ano, nakupil som, ale uprostred sezony, by som si to radsej kpil do 7 dni inde o par stoviek drahsie.

      „Nikde Vam nepredaju, co Vam mi slubime!“

      0 0
      • Corbett  

        Bral jsem od nich REBU, bylo také na podzim po sezóně. Pak mi volali jestli mi nebude vadit, když mi dodají místo REBA 06, REBU 07, protože jim 06 došly. Bylo to za stejnou cenu, jen novější model. Tu 06 měli v akci za necelou desítku i s poplockem a pumpičkou. To jsem k tomu dostal také, tak jsem byl rád, i když v těch vidlách není rozdíl:((

        0 0
      • Jogador  

        Mě Recon od nich opřišel do 3 dnů:) loni v dubnu..

        0 0
    • Vymi  

      Ja jsem s nima taky spokojeny… :-) nejsme prece roboti ale lide… :-) a cenove jsou na tom vyborne!!!

      0 0
    • mechanik  

      Ano Kupkolo je opravdu supr… mám taky jen dobré zkušenosti 8-)))

      0 0
    • Pekáček  

      Opravu vidle Reba Race 06 servis nestihl v měsíční lhůtě a tak jsem dostal Rebu Race 07, takže spokojenost. Většinu věcí (už dlouho) kupuju na kupkolo.cz.

      0 0
    • RADO77  

      Kupoval jsem různě, ale v poslední době taky jen tam. zejména z důvodu, že se dá s nima rozumně mluvit. Jediný malý problém mám s tím, že posílají věci pouze poštou, se kterou já mám osobní problém, (protože mi už 2× ztratili věci a několikrát zpozdili) a nelze si nechat poslat věci PPL nebo DPD ani za příplatek.

      0 0
      • Pekáček  

        Zrovna s PPL mám dost špatnou zkušenost.

        0 0
        • TinkTink  

          Ja to mam na PPL 10km autem, tak si tam vzdycky sjedu, protoze spousta obchodu nenapise zcela zretelne, jakym zpusobem zasilaji a ja musim podle dodaci sluzby rozlisovat adresu, cimz to nerozlisim spravne. Bydlet dal, tak pred kazdym objednanim volam a zjistuju, jestli nesli k PPL, protoze s nima taky nemam zadny supr zkusenosti.

          0 0
        • wroum  

          apple E-mac nam prisel v horsim stavu, nez pred opravou a to jen kvuli tomu, ze nam ho z5 v ramci urychleni poslali PPL… never more!

          0 0
          • Pekáček  

            Já měl objednaný sněžnice a zvolil jsem klasickou poštu. Obchod to iniciativně poslal PPLkem. Zazvoní mi mobil, někdy kolem poledne, že jako mám balík. Protože jako každej jinej člověk chodím do práce, na doručovací adrese jsem nebyl. Sdělil jsem adresu kde pracuju, je to 3km daleko v Olomouci, ale borec začal že se mu to absolutně nehodí a začal se vyptávat v kolik končím v práci a kudy pojedu z práce že bych ho jako potkal… To mě docela zaskočilo, povídám jste doručovací služba, to je problém dodat zboží? Borec se zřejmě nasral a řekl mi, že mi tam nechá oznámení že mě nezastihl a tím to pro něj končí. Hovor jsem ukončil s tím, že se s ním nebudu dál bavit a zavolal jsem do toho e-shopu co to odesílal a tam se mi po vysvětlení situace začali omlouvat a že to napraví (že mají s jedním řidičem PPL špatnou zkušenost). Asi za deset minut mi ten borec volá zas a že dojede na doručovací adresu v dobu která mi vyhovuje. A pak že to nejde. S PPL jsem četl dobrý článek v časopise Computer, fakt síla. Ztratil se jim balík a zfalšovali podpis, následně tvrdili že byl doručen. Až pod nátlakem balík dodali, poškozený, ale dodali. Abych nehanil jen PPL, česká pošta mi ztratila kliky co jsem kdysi koupil ve výprodeji za polovinu ceny, to mě fakt naštvalo, a taky by se některé paní za přepážkama mohly tvářit jinak než jako zabijáci.

            0 0
            • kankrlicek  

              Hele, ty seš živej? :) Pozdravuj doma.

              0 0
            • wroum  

              ale abych nebyl jen kritickej, tak mi uz trikrat dosla sada pneumatik na auto z eshopu pres PPL a kupodivu byly v poradku :-D

              0 0
        • Radek Broz  

          Já zatim vždy dobrý narozdíl od Pošty, která zmrví, co může.

          0 0
          • MlokCZ  

            Tak já si naopak nemůžu na poštu moc stěžovat. Mám už za poslední 2 roky přes 100-vku balíků (téměř všechno obchodní balíky, sem tam nějaký obyč).

            A z toho počtu jsem zažil pouze dva problémy. Jednou předala pošťačka balík (který nebyl na dobírku) sousedům a já ho nemoh týden sehnat (sousedi prý na mě několikrát zvonili, ale to jsem nebyl doma), protože pošťačka mi nehodila papír do schránky s tím, že je balíček u sousedů. A pak druhý případ, zapomněli vybrat částku za dobírku a musel jsem tam po 2 měsících znova kvůli tomu (to byla částečně moje chyba, mohl jsem si všimnout, ale protože mi přišlo 5 balíků v ten den současně, tak jsem to přehlédnul, některý měly být na dobírku, některé ne).

            No a pak proti PPL hlavně mam možnost rozumně balík dostat. Do práce je komplikované pro mě posílat balíky na dobírku a přes den nejsem doma a ještě PPL nemá v Plzni pobočku, takže není možné si balík vyzvednout.

            Naproti tomu pošta už má více než rok do 18:30 a mám ji po cestě domů.

            Takže celkově z poštou spokojenost.

            0 0
            • easyrider  

              Hmm taky jsem neměl s českou poštou problém až do teď, někde se jim zatoulali moje kliky. :( No ale k tomu kopkolo: mě třeba potěšilo to PFko co poslali letos…vlastně loni :)

              0 0
            • Radek Broz  

              U nás (9000 obyv) jsou pošty 2, ta „moje“ má otevřeno tak 3 hodiny denně, takže se tam dostat je dost nemožný. Když si nechám poslat na tu hlavní, efekt je takovej, že se to jen zdrží, protože to rovnou přepošlou.

              V době, kdy jde všechno elektronicky mě vyplňování 4 adres na dobírku dost sere.

              Choděj nahodile, když něco potřebuju, tak vždy pozdě, když je to nedůležitý, tak mě vzbuděj:o)

              Obchodní balík, kterej jsem nutně potřeboval do víkendu a následnýho svátku (plakáty na závod další tejden, který se už fakt musely pověsit), šel 3 dny, takže přišel až po svátku, což bylo dost pozdě.

              Každou větší obálku potrhaj a vůbec jsou zásilky často v dost špatnym stavu.

              Zrovna minulej měsíc mi měly přijít trička bikemagazin.sk zo Slovenska… Pořád nic, chodim se na poštu ptát, vyzvedávám mezitím jiný věci, nic nemaj. Odesílatel je netrpělivej, nakonec se mu balík z ČR dost potrhanej vrací (musel to zaplatit), na něm razítko mojí pošty. Ha? Proč mi to nedali?

              Rodičům moji dobírku nedaj (kdo by za mě chtěl platit balík???), když si ji pak jdu vyzvednout a zkusmo vyzvedávám i mámy balík (kterej neplatim), tak mi ho dají… zajímavá pravidla.

              A hlavně – vůbec se k lidem nechovaj jako k zákazníkům, ale jako k někomu, kdo je přišel vopruzovat a měl by radši vypadnout a nic po nich nechtít.

              0 0
              • MlokCZ  

                Ono to bude asi velký rozdíl konkrétní pošta od pošty. Možná mám jen velký štěstí na slušnou pobočku.

                0 0
        • McBlacky  

          PPL jsou vylízaný makovice nic jinýho. Dodali mi lyže, krabice na několika místech odrbaná, v horní části cca 40cm díra. Navíc mi je přinesl sousedův kluk že mu to tam nechal nějakej pán kterýho potkal u nás před barákem :/

          never more. Zlatej standartní balík český pošty

          0 0
      • Jarous1  

        Tak nějak, pošta je pro mne také nevhodné řešení. Na hlavní poštu (kam ukládají balíky) se kvůli své pracovní době a pracovišti na druhém konci Prahy než bydlím, dostanu jen jediný den v týdnu a to ještě není jisté. Pokud něco potřebuji hned, tak si to musím sehnat v rámci oběda a v nejbližších obchodech, za podstatně vyšší cenu samozřejmě ;-( Nebo holt od jiného e-shopu.

        0 0
    • petebike  

      to delaji i jinde, kdyz mas znamost…

      0 0
      • Corbett  

        Známé mám v kamených obchodech, ale tam se nikomu do toho moc nechtělo a tam kde byla dobrá vůle, nebylo na skladě sh.XT.

        0 0
    • maxtor  

      Moje čerstvá zkušenost s Kupkolo.cz: Minulý pátek jsem udělal objednávku. Došlo mi automatické potvrzení, že objednávka byla přijata. Dodnes se ale nic nepohnulo. Na mém účtu je objednávka označena jako „přijata.“ Dnes ráno jsem jim psal, co se děje. Žádná odpověď. Asi budu muset objednat jinde.

      0 0
      • maxtor  

        Tak tohle nemá chybu!!! Hned po odeslání tohoto příspěvku mi přišla odpověď z Kupkolo.cz, že chyba je v tom, že všechno zboží, které jsem objednal, není na skladě. Takže v pohodě. Snad jen se ale mohli ozvat sami…

        0 0
        • Lambonaut  

          jo to ja mam uplne stejnou zkusenost s e-cyklo. jsem si objednal hlavac, bylo tam napsano „do tri dnu dorucime“, po 14ti dnech jsem jim napsal a oni ze to nemaj na sklade, tak mi to zrusili. ticho po pesine…

          0 0
    • Splinter  

      No k těm gestům:

      Objednával jsem na Juicy 7 (stříbrný 06) na bagbiku. Asi 5týdnů mi ležely doma, co sem čekal na rám a pak se v nabídce objevily ty černý O7. Tak jsem napsal, zda by to nešlo vyměnit (+pošta a rozdíl v ceně), pač k rámu to sedne mnohem líp a bylo mi vyhověno, za což jsem moooc rád:)

      0 0
    • Splinter  

      Tak zkušenosti s kupkolo.cz – přibyla další:

      4.9.2007 15.58 – objednávka Reby 4.9 2007 16.23 – změna stavu objednávky na připraveno k expedici (a to ještě vyndávali spacer) 4.9.2007 21.39 – odesláno obchodním balíkem české pošty 5.9.2007 14.12 – reba je doma

      Takle si představuju eshop:-)

      0 0
      • nooski  

        To bych chtěl někdy zažít. Nevím proč zrovna já musím na všechno čekat minimálně týden a něco nedošlo nikdy:)

        0 0
        • nooski  

          Pochopitelně s kupkolo mám zkušenosti super, to byl ten týden:) Další super e-shop je Trinnity, trošku dražší ale naprosto skvělý.

          0 0
      • zubatec  

        Jo, to potvrzuju. Objednáno odpoledne, druhý den balík na poště. Nejdýl trvalo než jsem se já dostal na tu poštu :-p

        0 0
      • Karaya  

        Ovsem staci se posunout o 2km do Brna-města a uvidis zac je toho Ceska posta :D

        0 0
    • coffield  

      Mne nezabalili do baliku karbonove krouzky pod predstavec, misto toho tam pristala plastova lahvicka. Po dohode jsem dostal penize za krouzky zpet. Tak si to predstavuji. Take to, jak informuji cloveka o kazdem kroku objednavky je velmi solidni. Urcite mam duvod u nich zustat.

      0 0
      • Krys  

        Teda cez e-shop som ešte cyklo veci nenakupoval, ale dokonca aj v akvaristickom e-shope informujú človeka o zmene stavu objednavky. Som si myslel, že to je tak nejako nutnosť.

        0 0
        • coffield  

          HEHEHEHEHEHE :-D Nutnost!!!! V mnoha e-shopech doruci, aniz by napsali buuu, a nekde nenapisou ani nedoruci. Takze nutnost to OPRAVDU neni.

          0 0
    • cubej  

      Už jsem u nich kupoval pár věcí a všechno v pohodě.

      0 0
    • Tomcat  

      To ze existuje nejaky shop ktery nema mic co chci je fakt super. Tyhle dizkuze na tema shop xy mi fakt pripadaji nanic.

      0 0
      • coffield  

        Az mi bude 28 jako tobe, woe, a budu vydelavat wobrowski prachy, tak taky nebudu muset na netu vychvalovat levnej e-shop, protoze si ty crossmaxy a karbony, woe, budu moc koupit za plnou cenu kdekoli. Zatim jsem ale, woe, vdecnej, ze ho mam, jasny?

        0 0
        • Tomcat  

          Az ti bude 28 tak zistis mozna spoustu jinych veci, ktery tedka maji jinou prioritu,
          hodnotu, nebo jim vubec nevenujes pozornost.

          Mozna sis toho nevsim ale trh v ČR je nevyrovnany, tak casto clovek nekouka kde to maji levneji, ale kde to maji vubec.

          Takze na co mi je ze nekde maji levna jabka kdyz a ja chci hrusky.

          0 0
          • coffield  

            Makam na tom, abych v 28 problemy nemel… ale chapu. Ted maji taky prednost jine veci a to mam ted ve vsem docela kliku.

            A jestli se ti zda, ze nemas cas hledat levne e-shopy, staci rict. Kazdy ti tu rad poradi.

            Jenom mi vadi, ze jsi asi nepochopil, o cem tenhle thread je. To jsem ti opisem chtel sdelit. Tvuj prispevek je takovy ten zbytecny spolecenesky naschval. My tady chceme pochvalit, ze kupkolo.cz je levne a to dulezite ma, protoze uz mame zkusenosti jinde a treba nejsou moc dobre. Tim, ze se to zverejni, kupkolo.cz castecne podporime a to se nam bude moci odmenit stejnou kvalitou sluzeb jako nyni. Kdyz je nekdo dobrej, ma se to vedet.

            A ty mi celkem znis jako nekdo, kdo rika, ze kupkolo je na nic a ze gesta a dobry pristup nepotrebujes, protoze jsi zrejme za vodou. Ze tam nemaj to, co ty zrovna potrebujes, nejspis nikoho nezajima. Nikde nemaji vsechno.

            0 0
            • Tomcat  

              Makam na tom, abych v 28 problemy nemel… LOL a zdravý tím ovlivníš, spokojenost v práci tím ovlivníš jakt atd… neříkáse člověk míní život mění? život je o náhodě stím se smiř B-]

              Ne nemám čas hledat levné shopy (nejen e-shopy), mám problém najít ty kde mají vůbec to co chci.

              Jasně že pochopil, je to oničem. říká ti něco nestranost?

              0 0
              • coffield  

                Spokojenost v praci ve 28 ovlivnit muzes. Horsi je to v 50… Neminim se s tebou o tom hadat, na to jsem moc nezkuseny. Jedno ale vim jiste: Tvuj prispevek o e-shopech byl do jineho threadu…

                0 0
                • Tomcat  

                  Chapes ze zase nekdo tady napise opak, taky se toho nekdo chytne. Tyhle vlakna sou nula vod nuly pojde. Proto je chapu jako zbytecny nebo opak protoze nejde overit ze to je pravda.

                  0 0
                  • coffield  

                    Samozrejme – na tom faktu, ze kupkolo je ok, neni moc co resit. Nicmene muze obohatit nekoho, kdo hleda dobry e-shop…

                    Ale sdeleni nekoho, kdo ten e-shop nehleda, protoze uz ho zna, a to je jedine, co chce rict, je OPRAVDU zbytecne a patri spis do vlakna o bike-foru samotnem.

                    Takovym threadem taky trosku vyzvedavas a davas za vzor slusne chovani a kvalitni praci, coz vrha stin na oblibene „cechackovske“ vycurane chovani, ktere se zatim porad zda byt pro mnoho lidi vzorem.

                    0 0
                    • Tomcat  

                      Ty tomu shopu delas tvz neplacenou reklamu, to mi cechackovsvy pripomina . Myslis ze forum adminovy zaplati tohle nebo raklamni prouzky? Remcam protoze chce te delat raklamu tak ji zaplatte. tohle vyhvalovani nebo pomlouvani je moooc vychytraly. Misli ze vdecnost tomu shopu muzes projevit tim ze jim napr. Na 24 hodin zaplatis reklamu co?

                      0 0
                      • eXcream  

                        no a neni to nahodou tak ze se obchod snazi prave proto aby si lide o nem mezi sebou rekli, tzn. podle tvych slov o neplacenou reklamu? Ja te fakt dost nechapu. Chovani obchodnika je preci take konkurencim nastrojem, ktery bohuzel nejde z jeho webu vypozorovat. A od toho tu preci forum mame ne? Abychom si rekli , doporucili, s cim mame dobre zkusenosti. Zazil jsem totiz i eshopy (necyklisticke), kde bylo spatne chovani a chyby pomerne pravidelne. Copak ty jsi nikdy nepotreboval poradit od kamarada solidni obchod na cokoliv? Forum je pro me obecne jeden z mala zpusobu jak se orientovat v prehrsli internetovych obchodu, ktere se OPRAVDU lisi jednanim. A k tve poznamce o tom ze eshop vybiras podle toho zda zbozi maji … souhlas, napr. u me k tomu dochazi az po dotazu do meho oblibeneho eshopu zda to nejsou ochotni dodat, ale kdyz si mam nakoupit zbozi co maji temer v kazdem eshopu, tak volim podle toho jak se mnou jednaji, jednoduse dam vydelat tomu, kdo si to IMO zaslouzi a ne jen tomu, kdo mi da cenu o 20Kc nizsi, ptz nakonec muzu skoncit tak, ze si budem zbozi jak trotli preposilat, naz se cteny vyrobce trefi do objednaneho. Navic konkretne puvodni zakladajici prispevek prinasi i neco jineho nez jen „tenhle shop je super doslo mi to druhej den“, ale me by nenapadlo, ze mi v obchode vymeni zbozi od buhvi odkud za to co potrebuji. Pro me nova vec. Normalne si me namychnul :).

                        0 0
                        • Tomcat  

                          A takže nenormální trh v ČR budeš podporovat. Vyzdvihovat průměr a to co by melo být běžné jako děsný nadstandart, doprošovat se jestli by ti něco nedovezli, projevovat loajalitu a patriotizmus tomu svému shopu. Atd…

                          Můj názor je že na Internet patří placená reklama a pak střídmější varování nebo doporučení. Tohle zde je nejmenovaná forma Alpinizmu.

                          0 0
                          • Gibous  

                            To se mi „libi“. Sijes tady do toho, ze je to vlakno o nicem, ze podporujeme prumer atd… Ale kua proc ne? Jestlize ti to prijde zbytecne a nula od nuly pojde, tak to necti a my ostatni jsme si pekne pokecali…

                            0 0
                          • eXcream  

                            Ano mam v umyslu podporovat cesky trh a slusne prodejce, o to tu jde. Jinak souhlasim s tim, ze u nas se obchodnici nechovaji ani prumerne, a prave proto si myslim ze i upozorneni na slusneho prodejce ma smysl. … cetl jsi vubec ten zakladajici prispevek? Tobe to prijde opravdu jako bezne a standartni, nehodne pochvaly? A nechapu co sem tahas cechacstvi a patriotismus, ne ze by se u nas vyraznou merou neprojevoval, ale pokud si chces na toto tema zaplakat zaloz na to thread :). Myslim ze bychom se mozna nakonec shodli, ale dalo by to praci a nechce se mi to tu rozebirat … to nedopada dobre pokud recnici nesedi u piva :) … howg

                            0 0
                          • coffield  

                            Ty mas clovece nejake zarazene vetry ;-) Jak jinak naucit ty, co to delaji spatne, aby to delali lepe, nez pred nimi vyzdvihnout toho dobreho. Mne prijde, ze vetsina obchodu, co prodava luxusni cyklisticke zbozi, dela z lidi pitomce a kupkolo.cz sice patri mezi, jak rikas PRUMERNE, ale jak v cem. V pristupu k zakaznikovi uz e-shop lepsi byt nemuze. A to si zaslouzi vyzdvihnout. A reklama to je… formou reference.

                            0 0
                      • Jirik123  

                        diskusni forum je preci o sdelovani si zkusenosti. proc bysme nemohli psat i o zkusenostech s obchody?

                        samozrejme vsechny nazory je potreba brat s rezervou, ale kdyz chces tak si z toho vydolujes i uzitecny informace.

                        0 0
      • Splinter  

        Pro tebe tedy bezcenná informace, ostatní tam třeba najdou něco co chtějí… Tvůj příspěvek je mi nanic – všem..

        0 0
        • Tomcat  

          Můj příspěvej je zamyslete se na tím co je čístá reklama a co je je zdělení pozitivní zkušenosti. ;-)

          0 0
          • littlebiker  

            zdelujem pozitivni zkusenosti

            0 0
            • Tomcat  

              to HorstFuchs v telešopiungu taky :-) Prostě se už nelíbí ta forma. Tyhle příspěvky vždycky strhnou lavinu a přehlednost a objektivnost je vháji

              0 0
              • Gibous  

                co je neobjektivniho na tom, ze ti tady uzivatele sdeluji zkusenosti s danym e-shopem?(opravdu neverim tomu, ze tady x lidi dela skrytou reklamu) kdyz budes mit dobrou zkusenost s jinym shopem, tak udelas co? zaplatis mu reklamu?

                0 0
          • Splinter  

            Žeby všichni měli slevu u kupkola za reklamu na bf? Neřekl bych..

            0 0
            • Splinter  

              Jen tak mimochodem je tu dost reklamy na: Avid, Rock Shox, Shimano, Campagnolo, Manitou, Cannondale, REBU PI*O… atd… ;-)

              0 0
    • ehmud  

      Ja s nima mam taky jen ty nejlepsi zkusenosti. Zacatkem roku 2006 jsem si u nich koupil kolo model z roku 2005 za 16000 ale za 2 tydny mi ho moji blbosti ukradli a tak jsem jim volal co se mi stalo jestli nemaji stejny model jeste jeden a rekli mi ze uz ne ale nabidli mi stejne kolo ale uz model z roku 2006 se slevou 3500 takze me nakonec stal mene nez to prvni kolo.

      0 0
    • mike-x  

      taky sem spokojeny, objednavky dosli vzdy do 3 dnu, jednou poslali i lepsi typ rohu za cenu tech co sem objednal… jen sedlo jaky sem chtel napsali ze neni a pritom ho maji porad v nabidce jeste i ted…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.