Kočkopes, Monster cross, gravel s odpružením

6 nepřečtených
  • Smazaný účet

    Ahoj kolegové,

    odjakživa jsem jezdil na MTB a na gravel se moc neumím poskládat…

    baví mne jízda s berany ale trochu mi chybí vyšší řidítka tak jako na MTB. Resp. silniční úchop při mém hoby ježdění využívám jen málo

    pohrávám si s myšlenkou dát na Gravel odpruženou vidlicí… Slibuji si od toho zvednutí předku (momentálně tam mám 4 cm podložek). Když tam dám vidli se zdvihem např. 10cm dostanu se po sagu o další 2–3 cm výš.

    Nebo se na to vyprdnout a dám užší pláště a rohy na MTB? :)

    je tu někdokdo si prošel podobnou proměnou?

    Mám to jen na hobby ježdění a výlety.

    tak nějak si myslím, že další marketingový hype půjde přesně tímto směrem.

    0 0
    • TK75  

      Tím gravelem co máš, máš na mysli toho Cannondala?To je holt spíš cx

      Chtělo by to spíš gravel s vysokou hlavou jako má třeba Kona Libre…to by ti vyhovovalo asi lépe

      Upřímně, přesně proto jsem u koupě nového Diverge na to hodně koukal a porovnával.Takže je jich s touhle geometrií spousta, ale bohužel taky i těch s geo co ti nevyhovuje:-)

      Co zkusit berany vlaštovky …Surly Truck Stop Bar, Controltech One Gravel

      0 0
    • jIrI___  

      Pokud ti jde vyloženě jen o zvýšení řidítek, pak bych nejdříve zkusil beranové vlajdy. Příjde mi škoda se kvůli výšce řidítek zbavit krásné jednoduchosti, kterou gravel nabízí. Pokud to vztahuješ na Caadx, pak přímo křičí možnost vyměnit cyklokrosový rám za gravelový s vyšší hlavou (třeba monstrum typu Silex), ale to jsi asi slyšet nechtěl :)

      0 0
    • TK75  

      Na gravel se dělají přímo vidlice (drahý), když tam dáš klasickou s takovým zdvihem co píšeš, tak budeš s váhou vzadu a neumím si představit jak se ti pak bude kolo ovládat… Stačí si u grevlu zvednout moc rodla a už se to blbě ovládá.

      Jo a nedávno jsem četl, že ta vidle přímo na gravel funguje trochu jinak, než klasická na mtb.Prostě to tlumení je nastavený jinak

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce