Klub majitelů vychytávek OneUp Components

1437 nepřečtených
  • vpa007

    OneUp Components z Anglie celkem jede a boduje zajímavými neotřelými řešeními a ty se postupně objevují i na kolech obyvatelstva virtuálního státu BF :-). Ve fóru je už kupa jednotlivých dotazů, ale přijde mi fajn to celé seskupit tak, aby tu případný nováček našel vše v balíku a i zkužený vlastník neminul něco nového.

    Tedy šup sem se všemi tipy, nápady, servisními návody (i kiksy), recenzemi atd. Diskuzi zdar ;-)

    0 1
    • Kouba_2005  

      Chybí mi v anketě možnost „nic nemám, ale chystám se“.

      0 1
    • vpa007  

      Aktruálně mám doma šišatý převodník Switch 32z a teleskop 150mm. Oboje fachá 2 měsíce po mýma 95+ kg úplně v poho. Nákup teleskopu mě přesvědčil hlavně bezkonkurenční cenou, super váhou a proklamovanou jednoduchou údržbou.

      Údržbu teleskopu jsem dneska začal řešit jen tak ze zájmu, preventivně. Díky tipu od LM jsem objevil servisní návod v angličtině. Pro větší pohodlí jsem si jej přeložil, třeba pomůže někomu méně kovanému v angličtině. Tady je tedy CZ návod na údržbu teleskopu, může mít ovšem svý mouchy, dobrý je taky mrknou na tohle video, který se sice věnuje konkurenční sedlovce KS.

      0 0
      • Dejv0  

        Sedlovka chodí ok? Mám ji měsíc a trochu cítím jakoby uvnitř drhla tak nevim, jestli to preventivně promazat nebo je to vlastnost. Objímku už míň utahovat nemůžu.

        0 0
        • LM  

          Jak přesně se toto projevuje?

          trochu cítím jakoby uvnitř drhla

          Hůř zalejzá/vylejzá? Zkusil bych to rozebrat a promazat podle toho návodu na běžnou údržbu…

          0 0
          • Dejv0  

            Nepřijde mi, že by vyjížděla stejně rychle jako po koupi a ten ne úplně hladký chod pak i slyšíš nebo cítíš při zasunutí rukou. Za zkoušku nic nedám no, ale zase po měsíci?

            Proti tomu Reverb jezdil jak po másle..

            0 0
            • LM  

              Já ji mám tak 2–3 měsíce a nic takového nepozoruju, funguje stále pěkně. Ale zase jsem jezdil jenom v prachu, bahno ještě nezažila…

              Horní gufero u tý sedlovky je zvláštně tvarovaný – zajíždí do toho totiž trochu i malinko širší část sedlovky pod zámkem nahoře, takže je možný že se v tom bude malinko víc držet bordel.

              0 0
              • Dejv0  

                Já taky letos zatím bahno nezažil. :))

                Zkusím jak píše dole vpa007 promáznout nebo čeknout tlak, případně rozeberu celý.

                0 0
        • vpa007  

          Hele mě taky zatím chodí OK. Možná bych zkusil:

          • to vyčistit (odšroubovat tu vrchní matku) a namazat (já šplíchám Brunox RockShox Deo)
          • nebo překontrolovat tlak v patroně – mám tucha, že to má být fouklý na 250–300 psů – návod (v Aj) zde
          0 0
          • Dejv0  

            Tak rozebráno a složeno, na můj vkus trochu sucho, takže namazáno a chodí o poznání hladčeji. Pomalý vyjíždění bylo asi tlakem, ale odšroubovat ventilek a nepřijít o půlku tlaku je fakt porod.

            Ke zpracování uvnitř nevim jestli tam někdo čeká zlato, ale líbí se mi to, žádný zbytečnosti, hezky jednoduchý na údržbu.

            0 0
            • vpa007  

              Dobrá zpráva :-). No ona ta jednoduchost je proklamovaná jako výhoda právě pro údržbu… tak uvidíme ;-)

              0 0
            • LM  

              Tu rozborku si dělal s vypuštěnym vzduchem nebo ho tam můžu nechat?

              Aneb na reklamaci jsem odesílal kolo s funkčním teleskopem a vrátil se mi téměř nefunkční :-/

              • sedlovka byla vytažená ven, sedlem dolů přikurtovaná přes pěnové podložky k rámu
              • při odesílání jsem dával pozor aby lanko nebylo nikde zalomené
              • ale vrátilo se mi to s lankem zalomeným do boku hned u sedlovky a sedlovce se skoro nechce vylejzat, takže se mrknu dovnitř…
              0 0
              • Paja  

                To jsou ale ocasi v tom Canyonu.

                0 0
                • LM  

                  Njn, pokud to budu někdy ještě někam posílat tak s rozpojeným lankem nebo rovnou bez sedlovky.

                  • Lanko se mi povedlo srovnat, tenhle kus už je venku z bowdenu, takže to stále chodí bez odporu.
                  • Sedlovku jsem rozebral (s vypuštěným vzduchem pro jistotu), vyčistil – byla tam taková celkem tuhá bílá vazelína a úplně moc ji teda nebylo.
                  • Dal jsem tam teď SRAM butter ať to pěkně klouže, složil zpět, párkrát zasunul/vysunul a už chodí jako za mlada :-)
                  0 0
                  • MirosPikos  

                    Jen jí dej pořádně za uši, ať ví, zač je toho loket! :)

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                  • Dejv0  

                    Myslim, že se vzduchem nebo bez bude jedno, jen se ti bude se vzduchem hůř stlačovat. Dával jsem motorex a chod je taky teď lahodnej. Řekl bych taková klasika, prostě z výroby suchý. :)

                    0 0
                  • LM  

                    Tak ten SRAM butter nebyl úplně nejlepší nápad, budu tam muset dát něco odolnějšího (jo, už to zase drhne:-/).

                    0 0
                    • Goob  

                      Jsem si před koupí trošku pročítal diskuse: dost lidem pomohlo po namazání pouzder nechat na noc kolo stát vzhůru nohama.

                      0 0
                    • danis7  

                      než Sram butter, tak raději použil RSP Slick Kick, je rozhodně lepší nebo Motorex Bike grease (u ní je lepší ji lehce naředit motorovým olejem)

                      0 0
                      • LM  

                        Taky jsem ještě trochu početl. Takže:

                        • OneUp doporučuje na mazání: Slickoleum (SRAM butter) nebo Slick Honey
                        • poté jsem provedl kroky 3, 4 a 5 z tohodle postu, a už to zase funguje.
                        1. tj. zasunout sedlovku cca 30% dovnitř
                        2. rukou odšroubovat horní krytku s těsněním a posunout ji nahoru k zámku sedlovky
                        3. vysunout sedlovku ať vyjede plastový pouzdro
                        4. opatrně to pouzdro sundat ze sedlovky, vyčistit (byl tam bordel!), namazat a zase nasadit na sedlovku
                        5. trochu namazat kluzák pod a nad pouzdrem
                        6. posunout to pouzdro na spodek a zasunout trochu sedlovku ať zase pouzdro zaleze dovnitř
                        7. zašroubovat horní krytku s těsněním a párkát sedlovku zasunout/vysunout

                        Schválně jak dlouho to vydrží fungovat tentokrát (kompletní rozborku/sborku jsem dělal před 5 týdny) :-/

                        0 0
                        • danis7  

                          Hmm, 5 týdnů není moc dlouhá doba, přes sezónu (kdy se více jezdí) budeš mazat skoro každý týden? Trochu mě to odrazuje od koupě 

                          0 0
                          • LM  

                            Kupoval jsem ji na konci července a až do konce září fungovala dobře.

                            Pak jsem měsíc na kole skoro nebyl (nejdřív vidle v servisu, pak reklamace rámu) ale od té doby se to sere.

                            A to vyloženě v bahně moc nejezdím a mám za sedlovkou proužek duše aby na to nelítal bordel…

                            0 0
                            • vojtechposmourny  

                              Kolik jsi za tu dobu najel?

                              0 0
                              • LM  

                                Na novým rámu (tj. po rozborce sedlovky) mám najeto 345 km, což je zhruba 25 hodin jízdy.

                                Přes léto jsem jezdil výrazně víc (10–15? hodin týdně) ale kilometry ti přesně neřeknu.

                                0 0
                                • Goob  

                                  To je tak zhruba nájezd, při kterém se rozhazují tlumiče Fox a dolévají olejem. Což je trošku (ale nepatrně) větší pakárna než tohle domáznutí pouzder. Já mám na ní zatím najeto 100 km, ale to mazání jsem už preventivně udělal teď.

                                  0 0
                                  • kejda  

                                    Jak to myslíš s těmi tlumiči? Mám skoro 2 tácky za čtyři měsíce a nemám problém s tlumičem, ani sedlovkou Fox…

                                    0 0
                                    • Goob  

                                      Nové s Evol už se asi nemusejí, ale starší Floaty a spol. měly doporučeno po nějakých 20 hodinách dolití malého množství oleje do komory. Prostě se tlumič vyfoukl, vytáhla se jedna osa, vyvěsil se, rozšrouboval, dolil, zašrouboval, nafoukl. Otázka asi 5 minut.

                                      0 0
                                      • kejda  

                                        Tak tohle se fakt nedělalo. Starý Ibis z roku 2013 měl obyč RP23 a opravdu jsem ho nemusel rozdělávat. A funguje dodnes, asi dobrý kus.

                                        0 0
                                        • Goob  

                                          Nechce se mi to hledat přímo na stránkách Foxu, nicméně tohle je postup, který Fox doporučoval ještě před dvěma lety:

                                          Běžná údržba tlumiče Fox

                                          Co ještě se fakt nedělalo?

                                          0 0
                                          • tonik666  

                                            Těch tvých 5 minut bych chtěl vidět :)

                                            0 0
                                            • nomecz  

                                              ale ono na tom fakt nic není a těch 5 minut je fakt pokud neměníš těsnění a kroužky

                                              vypustíš a sundáš tlumič,

                                              odšroubuješ a sundáš komoru

                                              otřeš papírovou utěrkou

                                              naliješ Fluid

                                              zašroubuješ

                                              upevníš tlumič a nafoukáš

                                              kolikrát to ani nemusíš sundávat pokud máš na rámu rozumnej prostor

                                              0 0
                                              • mirorek2  

                                                Tak jistě že to se to dělá běžně, i u monarchů jsem vždy jen vypustil vzduch, shodil komoru a dolil olej.

                                                Kdo maže, ten jede.

                                                0 0
                                            • Goob  

                                              Ten tlumič se ani nemusí vyhazovat z kola, máš-li k němu přístup. Stačí jen jedno oko a komora se pak povolí přímo na kole. A potom existuje ještě jeden hack: tlumič vyfoukneš, vytáhneš jádro ventilku a ten olej stříkneš do komory stříkačkou ventilkem. Tenhle servis jsem na Floatu dělal poctivě, trošku mě zarazilo, že u DPS Evol už Fox tuhle údržbu nepředepisuje.

                                              0 0
                                              • kejda  

                                                Projdu ten manuál z roku 2013, jestli tam je o tom zmínka. Stříknutí přes ventilek je asi ideál, protože u Ibisu tam místa moc v rámu není.

                                                0 0
                                              • MirosPikos  

                                                Něco mi říká, že bych měl máznout Topaze. Jen pro klid na duši.

                                                0 0
                                                • Goob  

                                                  Já to chci udělat s Diamondem taky. Psal jsem (pro klid na duši) DVO, jestli jsou jejich vidlice suché stejně jako Foxy nebo RS… dostal jsem odpověď, že ne, ale pokud nechodí máslově hladce, mám ji rozhodit a dolejt :D.

                                                  0 0
                                                  • MirosPikos  

                                                    Mám doma jen červený rum, snad to bude ok. On suchý není, ale určitě by zasloužil nepatrně, ať ne veselejší teď v zimě.

                                                    0 0
                                          • coltcha  

                                            Hmm, tak teď nevím, jestli mi bude stačit jen tohle (případně ještě vyměnit to těsnění/kroužky), když mi po cca 1400km chodí nový Factory Float DPS slušně. Nebo jestli to posílat na preventivní servis k Ševcovi.

                                            0 0
                                            • Goob  

                                              To už je s komorou Evol? Já mám DPS factory model 2016 a u toho už Fox nic o dolévání komory nepíše. Preventivně jsem to udělal (stříkačkou ventilkem nadrzo), ale internety o tom mlčí, jen se diskutuje, jestli to dělat či nedělat. Možná bychom neměli zasírat diskusi o OneUp Foxem (než přijde ten debil, jehož jméno nechci vyslovit, z vlákna o bezduších :D).

                                              0 0
                                              • Radus  

                                                Tak dolévat mazný olej do vzduchové komory je snad základ . Olej na to určený má za prvé mazací schopnost a za druhé těsnící schopnost . A hlavně prodlužuje životnost těsnění který se méně vydírají prachem . Řetěz na kole taky přece mažeš . Tlumák na kole odvádí dost práce tak si snad zaslouží i patřičnou udržbu . Je to opravdu otázka 5 minut .

                                                0 0
                                            • kejda  

                                              Pokud s ním nemáš problém, tak počkej se servisem na co možná nejpozději. Co se mi vrátilo od Švece, tak nefungoval lockout a utratil jsem jen další peníze za poštovné. Jednou se dokonce po 50 km vidlice propadla a už se nevrátila. A to jsem chtěl dodržovat preventivní seru jednou za rok. Teď už na to seru, vyměním olej a pokud s tím nic není, neřeším.

                                              0 0
                                  • LM  

                                    No ve srovnání s Reverbem, co jsem vozil předtím, je to dost tragický. Na ten jsem krom dofouknutí a odvzdušnění ovládání před zimou nemusel ani šáhnout (2,5 roku, 8k+ km, 750h?). Možná štěstí na kus :-)

                                    0 0
                                    • mirorek2  

                                      Jeden ze sta…

                                      0 0
                                      • nomecz  

                                        tak sem asi druhej :-) mám reverba přesně 2,5 roku a ještě jsem na něj nesáhl, vakl minimum loni fungoval i v –15 letos zatím nejvíc –5 … (mažu skoro po každém vejletu brunoxem)

                                        0 0
                                        • MirosPikos  

                                          Jojo on funguje, ale jakmile to začne…zpravidla 2–3 roky, tak rychle pryč s ním. Já od té doby co ho nemám a mám CB, tak si pískám. Sice je pomalejší, ale mohu se na něj spolehnout. O OneUp jsem taky uvažoval, ale až den po objednání CB a jak tak koukám, udělal jsem dobře.

                                          0 0
                                          • nomecz  

                                            jj tak i kdybych ho mel po zime vyhodit, tak furt slouzil perfektne, repase nema smysl. Az klekne tak koupim bikeYoke nebo Foxa a snad vydrzi minimalne stejne

                                            0 0
                                      • Mr.Duck  

                                        Kdyz s Reverbem nedelas kktiny, vydrzi fungovat na 100% roky :) Bohuzel vetsina lidi nevi jak s nim ( a sedlovkama obecne) zachazet..

                                        0 0
                                        • Atilla  

                                          Blbost, znám lidi co jim reverb nefungoval od novoty.

                                          0 0
                                        • tonik666  

                                          Co pises je blbost, mel jsem dva ruzne reverby s vensjim vedenim a pravidelne vytekaly oba. servis u kraba, a zachazet s nimi umim.

                                          0 0
                                          • Mr.Duck  

                                            Dělal jsem Reverby ve Fluid Function. Měl jsem jich v rukou někdy 12 denně na kompletní servis, a blbost to není.

                                            Tak 9 z 10 byl problém v zavzdušnění a to je prakticky vždy způsobené tím že za to člověk tahá když sedlovka není nahoře. Ta 1 z 10 bylo evidentní nedostatek údržby, vnitřní ifp shaft sedřený z eloxu apod.

                                            Neříkám že se nemůže stát že přijde nová v pochybným stavu, ale po dobrém servisu když za to netaháš, nedáváš na řídítka když máš to starý tlačítko (lehce tím znicis vnitřní povrch toho tlačítka), nemá se tam moc co stát. Neříkám že nemůže, ale na stovkách sedlovek jsem ji ej problém neviděl.

                                            0 0
                                            •  
                                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                              1 0
                                            • mirorek2  

                                              a pak tu máme zimu, nedej bože mráz…

                                              1 0
                                            • wilda81  

                                              „když za to netaháš, nedáváš na řídítka když máš to starý tlačítko“, když nejezdíš v zimě, když ti nevadí zbytečně složitý a častý servis.

                                              Dobrý systém je uživatelsky blbuvzdorny, což Reverb očividně I z tvého popisu nesplňuje. Svého času byla to „nejlepší“ na trhu, ale dnes už je konkurence dál. Dobrovolně bych si ji znovu na kolo nedal.

                                              0 0
                                              • mr.antik  

                                                dyť dneska už má odvzdušňovací čudlík

                                                0 0
                                              • Mr.Duck  

                                                Já v zimě jezdím, problém s tím nemám. A složitý servis je práce na půl hodiny, jednou za dva roky. Za mě v pohodě. Nechtěl jsem to rozvádět, je to topic o OneUp, ale ty nesmysly co tu čtu o Reverbu můžeme klidně rozebrat jinde. Neříkám že je to dokonalá, možná ani ne nejlepší sedlovka, ale ty vaše řeči tady jsou fakt nesmysly o tom :)

                                                Edit: Abych byl fér, ve Fluid Function mě naučili servis jinak než říká manuál, myslím že je tak jednodušší to udělat opravdu dobře a pochybuju že v ČR nebo možná kdekoliv jinde to tak někdo dělá. Pokud to je klíč k tomu aby fungoval jak má, tak by RS měli něco udělat s návodem.. Lhal bych kdybych řekl že jsem neměl v ruce pár kousků co zkoušeli nějaký znalci v jiných shopech servisovat a to není zadnej med :)

                                                0 0
                                                • mirorek2  

                                                  možná bys to měl publikovat, třeba to někomu ulehčí to ****** se s tím heblem :-)))

                                                  třeba do vlákna o reverbech https://www.bike-forum.cz/…-servis.html

                                                  0 0
                                                  • Mr.Duck  

                                                    Ja se musím zeptat jestli můžu, pan kouzelník se většinou o to jak servisuje moc nedělí.. Většinou když na něco v shopu nemůžeme přijít a já se ho zeptám, tak řekne „magic“ a opraví to :( Někdy mě to docela mrzí, na druhou stranu si to může dovolit :)

                                                    0 0
                                                  •  
                                                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                                    0 0
                                            • Pedro404  

                                              Avizuje Rock Shox nějak uživatelům, že todle nemaj dělat? Mně příde že se to ví tak málo, že si za tu pověst RS můžou sami.

                                              0 0
                                              • krabica  

                                                Většina těch, co se jim to posralo, už ví… :-)

                                                0 0
                                                • Pedro404  

                                                  Si to člověk ani nemusí spojit, já takle dvakrát zavzdušnil KindShocka a netušil sem, že to je zvedánim. Dozvěděl sem se o tom až když sem dělal v servisu.

                                                  0 0
                                              • Mr.Duck  

                                                Mám za to že je to v návodu, ale je pravda že to skoro nikdo neví. V každém servisu co jsem dělal / dělám to každému říkám, ať už má jakoukoliv sedlovku protože to není jen problém Reverbu, ale ve větší nebo menší míře téměř všech sedlovek na trhu, ale třeba OneUp je výjimka, tuším Specialized Command post bude taky když nemáš rád svůj vercajk haha

                                                Celé je to o tom, že těsnění na IFP jsou navržené tak aby držely tlak, ale na podtlak to není zas taková hitparáda. Reverb A1 a tuším A2 se starým designem IFP na to byly určitě náchylnější než novější design (IFP se mění za nový design při servisu beztak), a je možné že některé sedlovku s IFP udrží větší podtlak. Ale když si zvykneš za to netahat když je to dole (já to třeba tak nějak automaticky nedělal když jsem dostal první sedlovku), nechávám ji normálně vytaženou ať mi za to netahaji ostatní a servis dělám jen preventivně po dvou letech.

                                                0 0
                                                • Pedro404  

                                                  Eště taková úvaha, ty těsnění sou symetrický, takže nedává smysl, aby podtlak udržely nižší než tlak? Neni to spíš tim, že přes ně snáz projde vzduch než olej?

                                                  0 0
                                                  • Mr.Duck  

                                                    Dává, nejde o to jestli jsou symetrický nebo ne, je to problém více méně všech gumových těsnění. Nevím jak to popsat, Shawn mi to vysvětlil dobře ale to já neumím haha. Když máš na obou stranách tlak co tlačí proti sobě, tak to to těsnění roztahuje. Když ale na jedné straně máš tlak a na druhé uděláš podtlak, tak ti vzduch foukne.

                                                    0 0
                                                  • Pedro404  

                                                    Ajo, to dává smysl.

                                                    0 0
                                                • Goob  

                                                  Já jsem si takhle naběhl u party imidžistů u hospody. Seděli jsme na pivu a přijela tlupa vystajlovaných jezdců (vzhledem k tomu, jaké všude kolem panovaly podmínky – totalbahno po krátké, leč vydatné průtrži – a jak vypadala jejich kola, patrně přijeli autem, vyložili se před lokálem a nechali se obdivovat všudepřítomnými cykloturistkami). Téměř všichni s Reverby, všichni je nechali dole a za sedlo zvedli kola a věšeli do stojanů.

                                                  Tak jim říkám, že s těmi Reverby by tohle dělat neměli, že jsou na to háklivé. „Co chceš vole já to kupoval vole u profika a tam mi nic takovýho neřikali“.

                                                  0 0
                                                  • Mr.Duck  

                                                    Asi sami dobrý profíci ne? :) Řekl bych dobře jim tak, ale oni po sezóně to kolo prodaj aby měli na další rok nový a pak nemá mít reverb blbou pověst :(

                                                    0 0
                                            • tonik666  

                                              Vrchol vseho bylo, kdyz mi Reverb prestal drzet tlak po 4 hodinach na aute cestou do Rychleb kdyz bylo venku ca. 6 stupnu.

                                              Servisovany byl Krab Cycles, a to co jsem se dovedel je, ze prebytecny olej pri smontovavani odchazi pres zavit, ktery ma byt zalepeny, a proto zalepeny nedrzi a proto reverb vytece.

                                              takze zjevne problem v pistupu od rock shox.

                                              Pri jizde mi taky odesel, uplne utekl vzduch. zjevne podobny problem.

                                              Nejvetsi opruz reverba bylo, ze jsem nevedel, kdy priste vytece.

                                              Mel jsem jednoho s vnitrnim vedenim a ten za 7 mesicu vytect nezvladl.

                                              Pruzeni chapu ze vznika tahanim za sedlo, idealni to rozhodne neni, ale da se na to myslet.

                                              0 0
                                              • mirorek2  

                                                mě jednou vychcal na chodbě druhý den po namontování do spectrala po servisu v autorizáku :-)))) loužička jak od psa pod kolem

                                                no tehdy jsem se tomu nesmál a začal shánět něco normálního

                                                0 0
                                              • Mr.Duck  

                                                Loctite 243. Absolutni zaklad pro praci s odpruzenim, zasycha pod olejem. U puvodniho designu s vetsim zavitem to bylo potreba dotahovat celkem fest, novejsi s drobnejsim zavitem uz to neni problem. Pokud se ti to po servisu povolilo, tak to servis udelal blbe a mel bys jim to rict. A jestli je to Krab, tak at prijde ze ho to naucim :)

                                                0 0
                                                • mirorek2  

                                                  těm se z CC DBIL musí točit hlava, tam je to myslím marné

                                                  u mě to byl někdo jiný…

                                                  edit: co tam teda děláš jinak než je ofiko postup? šup, už to natahuješ :-))

                                                  0 0
                                        • wilda81  

                                          Co myslíš kktinama? Třeba ho používat a tak?

                                          0 0
                            • Dejv0  

                              Než jsi mi odpovídal, byla v pohodě, můžu za to asi já. :D

                              Mám uvnitř Motorex Bikegrease a v pohodě, ale mám dojem, že tý sedlovce nejvíc vadí prach, který se dostane pod to bílý pouzdro a tam to drhne. Když ho vyndáš a pohybuješ i s nevyčištěnou sedlovkou, jezdí jak po másle.

                              0 0
                              • LM  

                                Jo, jakmile jsem sundal to bílé pouzdro, tak to bylo OK (mezi pouzdrem a sedlovkou byl bordel).

                                To horní gumový těsnění je takový podivný. Sedlovka se ke konci pod zámkem rozšiřuje a tahle rozšířená část kousek zajede do těsnění, který je tvarovaný aby se to tam vešlo. Takže pokud tam je bordel, tak ho to časem natlačí dovnitř :-/

                                0 0
                                • MnemonicJ  

                                  No to mi neděláte radost, když začátkem týdne ta sedlovka přišla. Na první pohled vypadá v pohodě a „nasucho“ chodí dobře, tak uvidíme jak se to bude chovat až bude jezdit venku. Ale drahá polovička toho zase tolik nenajede a nejezdí moc v marastu, tak to snad bude OK. Možná mrknu, jak je řešený to těsnění a pokud to bude možný, tak pod tu horní krytku ještě přidám třeba o-kroužek… Ale první dojem je docela dobrý. Nicméně osobně asi zůstanu u KS, který mám prolezlý do poslední pružinky a jsem schopen ho oservisovat doma na koleně.

                                  0 0
                            • krabica  

                              Mně zatím blbla jen v mrazu, kdy v zasunutém stavu při zatažení nahoru za sedlo pružila.

                              0 0
                              • LM  

                                V zataženém stavu se kolo nemá nezavěšovat za sedlo, takže bych za to ani netahal – mohl bys zavzdušnit patronu!

                                Leda v případě nouze se zmáčknutou páčkou (aneb jak jinak dostaneš nahoru teleskopku která už sama nevyjede?:-))

                                0 0
                                • krabica  

                                  No jo, zlatá 9.8…

                                  0 0
                                  • LM  

                                    Nové poznatky:

                                    1. Za zámek sedlovky netahá lanko ale bowden. Bowden se tedy hýbe dovnitř a ven z rámu. Krytka na sedlové trubce drží ten bowden celkem fest, takže jsem to místo máznul brunoxem ale stejně se tomu při prvním zmáčknutí na vyjíždce moc nechce, resp. je potřeba vyvinout na páčku mnohem větší sílu než obvykle. Takže lepší páčku zmáčknout už na začátku vyjíždky nebo rovnou rukou pohnout bowdenem než s tím pak bojovat až cestou z kopce dolů.
                                    2. Dneska jsem opět sedlovku tahal nahoru rukou. Zas to drhne. Od posledního čištění najeto 100 km. Jdu napsat výrobci co to ***** je. Tam snad vrátím toho Reverba :-/
                                    0 0
                                    • krabica  

                                      1. S tím prolém nemám, bowden mám v sedlovce na volno s rezervou a ven mi samovolně nevyjíždí, protože je zafixovaný.

                                      0 0
                                    • Baluu  

                                      Zkoušel si sedlovku dofouknout? Pod zámkem sedla je ventilek.

                                      0 0
                                      • LM  

                                        Zkoušel už před první rozborkou a nepomohlo to. Mám to nafoukaný na 275 psi. Jakmile se to dostane do tohodle stavu, tak tam cítím odpor i když to se zmáčknutou páčkou táhnu nahoru rukou…

                                        0 0
                                        • danis7  

                                          Pokud funguje dobře bez toho bílého pouzdra, tak co to pouzdro trošku obrousit?

                                          0 0
                                          • LM  

                                            Tak jsem nakonec to bílé pouzdro vzal trochu zevnitř jemným smirkem (pěkně ve směru pohybu sedlovky ať se tam lépe drží vazelína) a od té doby no problem :-)

                                            0 0
                                            • Goob  

                                              Nápodobně. Možná to lehoučce přidalo vaklu… ale na kole ho absolutně nevnímám. Má teď vakl asi jako dva roky starý Reverb.

                                              0 0
                                        • LM  

                                          Tak jsem to dneska opět částečně rozebral, vyčistil a namazal. Ale stále to nebylo úplně ono, tak jsem nakonec i sundal sedlo a zkontroloval tlak:

                                          • 25.10. nafoukáno na 275 psi
                                          • 13.1. už tam bylo jen 150 psi :-/
                                          • (mám pumpu s páčkou, takže při nasazování/sun­dávání unikne minimum tlaku)

                                          Tak jsem to nafoukal na 280 psi a už to zase funguje.

                                          ps: Když jsem s tím v pátek vyjel v „nefunkčním“ stavu (doma šla nahoru jenom když jsem tomu pomohl rukou), tak to po půl hodině v mrazu začlo zase normálně fungovat. Takže je tam fakt asi jen nějaká blbá výrobní tolerance…

                                          0 0
                                          • nomecz  

                                            Tvl když to tak čtu tak zlatej Reverb :)

                                            0 0
                                            • LM  

                                              Reverb je sice zlatej ale 125 mm zdvihu už je mi málo :-) Se 167 mm se mi jezdí/skáče/pumpuje mnohem líp.

                                              0 0
                                  • Mr.Duck  

                                    To plati o skoro vsech sedlovkach uprimne, mimo oneup a par dalsich vyjimek.

                                    A ze zkusenosti ze servisovani stovek reverbu, to ze za to lidi tahaji kdyz to je dole je problem ve vic nez 9/10 pripadu kdy je s tim neco spatne. Ale lidi ti radsi reknou ze Reverb je pliva nez aby si precetli navod :)

                                    0 0
                                    • krabica  

                                      Prostě je to přirozená věc, brát kolo za sedlo. Z tohoto důvodu bych si Reverba nikdy nekoupil, měli to vyřešit jinak…

                                      0 0
                                      • LM  

                                        Jj, já si na to dával bacha, ale pak jsem jednou přelejzal polom s kolem v ruce a se sedlem dole. Když se mi metr a půl nad zemí trochu smekla noha, tak jsem si při balancování nechtěně zaháknul kolo sedlem o rameno a bylo.

                                        0 0
                                        • tomxxx  

                                          A to jako jednou zatahnes a je to v prdeli?

                                          0 0
                                          • tonik666  

                                            Jo, staci jedno zatahnuti, udelas podtlak v olejove casti, a pricucne si vzduch a zacne pruzit. a pomuze jen odvzduseneni kompletni rozborkou

                                            0 0
                                            • MirosPikos  

                                              Špatně, pomůže prodat ten nesmysl a pořídit něco použitelného jinde než v laboratoři :)

                                              0 0
                                              • kejda  

                                                Prodat? Ano, ovšem se slevou, někomu, kdo si všechny tyhle trable potřebuje vyzkoušet na vlastní kůži a pak koupit fungující vzduchovku…

                                                0 0
                                    • Pedro404  

                                      Hele sem schválně rychle projel user manual na Reverb a nenašel sem o tom zvedání za sedlo ani zmínku…

                                      0 0
                                      • krabica  

                                        Spíš se dívej do technických parametrů a marketingových blábolů, prý je to vlastnost.. :-D

                                        0 0
                                      • Mr.Duck  

                                        Tak to sou trochu dementi no. Nicmene me to treba nikdy nenapadlo, proste od doby co jsem se dotkl teleskopu mi tak nejak prislo logicky ze bych za to nemel tahat, tak sem za to nikdy netahal. Az pak jsem se dozvedel ze za to muzes tahat kdyz je to vytazeny nahoru, tak jsem zacal delat to a chytat to do stojanu.. Asi kazdej nepremysli stejne jak ja…nastesti! Kola by se mozna mely dobre nez by lidstvo za par let vyhynulo..

                                        0 0
      • Sistematicx  

        Nevidim v tom navodu jak je tesenej system zdvihu. Jestli uzavrena ptrona nebo jak?

        0 0
      • krabica  

        Známý ji rozebíral a oproti 9point8 je prý provedení docela fórové. Sám jsem spokojený, mám i plastové pedály, vodítko a převodníky Switch. Zatím celkem bez problému, jen v pravém pedálu mi občas lupalo, vyřešila to rozborka a přidání vazelíny. Ještě mi lupe někde od převodníku, tak doufám, že to nedělá ten Switch, zkusím nahodit origo RF a uvidím.

        0 0
    • TJK  

      Ja mel pedaly od OneUp, super vaha, paradni grip, odolnost celku neumim posoudit, mel jsem je chvili…

      negativa:

      Specialni srouby misto pinu ale daji se nadradit jen to nebude drzet stejne jako s origo

      Zadne nahradni srouby… to me prijde fakt spatny

      A nic nevydrzej… 2× jsem strejchnul o zem naklonenym pedalem a ulomil jsem 2 srouby..

      jinak asi gut

      0 0
      • tonik666  

        Ja jsem zatim zadny pin neulomil. Mam je hned od zacatku co jezacali delat.

        Podle me docela dost drzi.

        0 0
        • LM  

          Dneska jsem na plastovejch pedálech OneUp našel urvanej šroub. Tak jsem ho vyšrouboval a porovnal s náhradníma šroubama k HT-PA12A – závit i délka sedí (M3×10), takže jsem ho tam dal :-)

          0 0
    • vojtechposmourny  

      Oneup je z Kanady.

      Jinak mám sedlovku na 170mm a zatím jen pozitiva. Ale má nájezd max ve stech km, takže ma seriózní zhodnocení výdrže je brzy.

      0 0
      • vpa007  

        A jo, máš recht! Nevím jak jsem přišel na to, že to jsou angláni, oni fakt dřevorubci z Kanady :-)

        OneUp Components is a small team of passionate mountain bikers based in Squamish, B.C. Canada.

        0 0
        • matbiker  

          Bo maji v UK evropsky sklad, cype… :-))))).

          0 0
          • vpa007  

            Mno jo no… chybička se vloudila, nejsem holt dokonalej, i když si to o sobě myslím ;-)

            0 0
    • TJK  

      Nejak akce nekde na OneUp sedlovku? a origo je potreba koupit sedlovku i packu nebo staci jen sedlovka? nejak jsem to nevystudoval..

      laka me vzit 31,6 170mm variantu

      0 0
      • matbiker  

        Páčku nemusíš, můžeš vozit páčku jakou chceš. Akce nevím, možná v krutou zimu…

        0 0
        • vpa007  

          Mno akce nevím jestli vůbec mají… max tak vyčkávat na 11/11 nebo nějakej BlackFriday, ale těžko říct. Spíš je úspěch, že je skladem, mě takhle jednou utekla, pak sem musel čekat a moc se mi to nehodilo :D

          0 0
      • suslos  

        páčku s tím brát nemusíš, ale je skvělá a neváží vůbec nic :-O

        po 2000km na Patrolu = EN užití… mírnej vakl stranovej + mi jednou nechtěla už vyjíždět… rozebráno, namazáno… teď čeká na nový rám do kterého zapadne

        0 0
        • TJK  

          no packu zadnou nemam.. brzdy budou Hope.. takze packu potebuju :-) tzn do kosiku sedlovka + separe packa

          0 0
          • suslos  

            ach tak, tak to ano, páčka v balení není a je třeba vzít jí sólo :-))

            0 0
            • TJK  

              hele jeste jakou to ma packu, resp logiku lanka? zarazka na lanku je v sedlovce a do packy se upina lanko nebo obracene?

              0 0
              • vpa007  

                Zarážka na lanku je v sedlovce, lanko se upíná a zkracuje na páčce.

                0 0
                • suslos  

                  přesně tak

                  0 0
                  • kocers  

                    Když je tady řeč o páčkách. Ta jejich páčkaasi neni kompatibilní s přesmykačem co? Pokukuju po ní pro ženu a má shimano 2×10, tak jestli lze vzít tu jejich a nebo se musim po páčce poohlédnout jinde.

                    0 0
                    • TJK  

                      ja packu na smyk mozna doma mam nejaky ispec

                      0 0
                      • kocers  

                        Nevim, jestli jsme se pochopili správně :-)

                        Žena má na kole 2×10 (bez indexů na ispecu) a měnit zatim neni v plánu. Potřebuju teda páčku, která půjde použít právě i s páčkama na přesmyk. Takže v podstatě platí co se ptá níže danis7, akorát teda než ji dát nahoru bych to asi řešil jinou páčkou

                        0 0
                        • TJK  

                          no tak zo pak jo… ja pochpil ze to chce na smyk jako razeni :)

                          jinak k tomu dotazu… nebim jestli tahle packa ale od CB Kronolog sla dat packa na vsechny strany a smery tzn. nahoru/dolu , doleva/doprava … byla top a stala 350kc ale uz se nejspis neda sehnat… sklady u dovozce vykoupilo BF :)

                          0 0
                          • matbiker  

                            K presmykacovemu razeni je potreba svisla packa. Ja ji mam udelanou ze single remote Dt

                            0 0
                            • kocers  

                              Já už sem to pravě taky trochu „studoval“ a z dostupných levnějších mi aktuálně vychází od XLC. Jinak ta CB by byla super, ale její vykoupení členy BF sem loni postřehl

                              0 0
                              • Milan  

                                Jednu bych měl, ale červenou. Kdyžtak písni do SZ.

                                0 0
                              • danis7  

                                Za XLC není špatná, ale není moc dostupná

                                0 0
                              • pumpy  

                                Crankbrothers vyrabi stale packu, kterou das kamkoliv a z vlastni zkusenosti mohu rici ze je super – ale samotna stoji teda hodne packa

                                0 0
                                • MirosPikos  

                                  Nebezpečně návyková záležitost. Snad nebudu muset někdy kupovat novou :)

                                  0 0
            • vpa007  

              Jojo… ale je u toho i lanko a bowden (já tam měl ještě SW/TCH), takže čék nemusí ještě mezitím do šopu pro tyhle pitomosti ;-)

              0 0
              • danis7  

                Dá se použít za páčka i na vrch řidítek? Na řidítkách mám ještě přesmyk, takže páčku pod řidítka nedám.

                0 0
                • vpa007  

                  Nejde. Ale řešení je o kus výš, co psal Matbiker, vertikální páčka…

                  0 0
                  • matbiker  

                    Dt zde.

                    0 0
                    • LM  

                      Jak je tam přichycený to lanko? Pokud je tam ten váleček na konci lanka, tak to nepůjde protože OneUp potřebuje tenhle konec lanka v sedlovce…

                      0 0
                      • matbiker  

                        Ano, je to opacne, nez potrebuje OneUp, ale v tom bych nevidel problem. Bud do packy vrtnout dirku a riznout zavit, nebo na lanko udelat nastavitelnou koncovku- valecek se sroubkem – stary klasicky vnitrek z elektrocokolady.

                        0 0
                        • hs74  

                          Vnitřek z čokolády moc na lanku nedrží.Lepsi je v mototechne koupit váleček nal lanko z pionýra.

                          0 0
                  • Milan  

                    Ale jde. Foto je z prvního ladění, pak jsem to ještě vyladil lépe.

                    0 0
                    • wilda81  

                      Se smykem bych teda radit nechtěl. To musí vadit i při normální jízdě.

                      0 0
                      • Milan  

                        Ale no tak nějakej pátek jezdím tak snad si to neudělám na betla, záběr to má tak 0,5 cm. Žádnej konflikt páček se nekoná.

                        0 0
    • tonik666  

      OneUp – mel jsem toho/mam hodne. Zacinal jsem na jejich RAD cage.

      • RAD cage
      • RADR cage
      • 40z expnder k 10s kazete
      • 42z expander k 10s kazete
      • prevodnik 32z 104bcd
      • Alu pedaly
      • sedlovka 170mm

      Vse funguje vyborne, dobre promyslene, kvalitni navod/video pro instalaci.

      V podstate radsi dam vic penez za oneup abych je trochu podporil. A jsem zvedav co zase vymysli.

      0 0
    • coltcha  

      Mám plastový pedály, zatím spokojenost.

      Zaujal mě tenhle Bashguard https://int.oneupcomponents.com/…-iscg05-bash. Vodítko na řetěz nepotřebuji a tady se mi libí jak guard minimalistický a realitvně lehký. Bohužel asi nepůjde na Hightower:

      „Designed for frames with 2 ISCG05 tabs only (Evil, Rocky Mountain, etc). Should not be used on frames with 3 ISCG05 tabs.“

      Nevíte jestli se dá něco podobného sehnat i na 3 „přichycení“?

      0 0
      • wilda81  

        Netuším proč by nešel i na klasický iscg. Každopádně mrkni na manobike.

        0 0
        • tonik666  

          Asi proto ze kdyz ma ram 2 ISCG taby, tak jsou odolnejsi, nez kdyz jsou 3.

          Sel bych do rockringu pokud ho mas kam dat

          0 0
          • coltcha  

            Jestli to dobře chápu, tak se jedná o kryt na vnější straně převodníku. To se mi moc nelíbí vizuálně, navíc mi stačí jen spodní ochrana. Ideálně bych fakt nejradši něco takhle minimalistického https://www.dookie.cz/…2017-28-30z/?…, ale pro větší převodník (Eagle 32z). Jen mě napadá… není mít lepší dole opravdu plastový chránič (než jeden „odlitek“), který při jó trefě prdnul? Čili třeba něco takového https://www.bike24.com/1.php?… ?

            0 0
            • tonik666  

              Predstav si kolik to vydrzi az se o to nekde celou vahou opres. Jak to drzi na dvou sroubechmoc nechapu, u tri bych tomu rozumel. Zatimco kliky jsou na zatez delany a nema se jim co stat.

              0 0
              • coltcha  

                No jestli to při sakra velkým nárazu zničím (a odsere to i převodník), tak cajk. Ale pokud je tvoje úvaha o tom, ze by to kvůli uchycení jen na 2 místech mělo ublížit samotnému rámu, tak to samozřejmě riskovat nechci. Ale očekával bych, že to výrobci mají promyšlené , když to nabízí. Nemyslíš?

                Jinak já očekávám ochranu hlavně v malých rychlostech, typicky když přejíždím nějaký větší vyvýšený šutr a hrozí, že si škrtnu převodník. Moc mi nehrozí, ze bych na ten šutr měl přistát nějak napřímo v kdovijaké rychlosti.

                0 0
                • tonik666  

                  jedine co jsem k tomu videl je prave disclaimer od banshee, ze na ulomene taby od pouziti taco (bashe na iscg) se nezvtahuje zaruka na ram a ze mame pouzit rockring, protoze kliky a stred jsou na tu zatez delany.

                  jinak nikde nic

                  0 0
        • coltcha  

          Jestli dobře koukám, vidím jen produkty s vodítkem (nebo alespoň s ramínkem pro vodítko).

          0 0
    • vpa007  

      Black Friday 20% OFF SALE

      Slevový kód: WORKLESS20 platí do 26/11/2018

      Free shipping worldwide on all orders over $70 (after discount)

      www.oneupcomponents.com

      0 0
    • danis7  

      Dotaz na majitele sedlovky OneUp. Jaký je chod originál páčky k sedlovce, resp kolik je potřeba ji zamáčknout, aby sedlovka zajela? Ptám se proto, že uvažuji jestli to půjde nějak skloubit s řazením přesmyku na řidítkách.

      0 0
      • TJK  

        pujde, zdvih je imho do 10mm

        0 0
        • siskin  

          U mě to je teda víc. 15–20mm.

          Čím víc páčku zmáčknu, tím rychleji sedlovka vyjede..

          0 0
          • TJK  

            ja myslel zdvih toho valecku v sedlovce, na pace to bude samo vic jak pises ty

            0 0
      • Goob  

        U mě takto:

        Pardon, fotky jsou otočené o 90 stupňů proti směru.

        0 0
      • vpa007  

        Pak dej vědět, jak to dopadlo… páč já si úplně nejsem jistej, jak bych udělal kombo páčky teleskopu s přesmykem… páčka OneUp nahrazuje právě tu zadní na smyku, já to teda řešil tím, že jsem zrušil smyk… kdybych jej potřeboval nechat, tak asi zvolím vertikální páčku.

        0 0
        • kejda  

          Montoval jsem to koncem léta kámošovi na 2×11. Brzdovou páčku jsem musel přizvednout a smyk trochu poladit a posunovat, chvilku to zabralo, míjelo se to o cca 1 mm, ale fungovalo to. Akorát ta brzda musela nahoru, což ne každýmu by asi sedělo.

          Ale už jsem mu to předělal na 1×12, a je klid :)), a brzdu má zpátky skloněnou…

          0 0
    • MnemonicJ  

      Dal jsem na veskrze pozitivní ohlasy a objednal jsem včera na OneUp teleskopku pro drahou polovičku, tak doufám, že to bude fungovat. :) Možná časem popřemýšlím i o jednom kousku pro sebe (moje Integra má jen 125mm, jí jsem objednal rovnou 170)

      0 0
    • LM  

      Doporučuju s tou karbonovou ovládací páčkou k teleskopu nepadat. Pokud trefí něco tvrdýho, tak to může dopadnout takto :-/

      ps: jdu objednat Wolf Tooth ReMote Light Action, která je kovová a má plastovej odlamovací čep, aby to při nárazu ruplo tam a stačilo vyměnit jen ten kus plastu za $4.95…

      0 0
      • TJK  

        tohle je imho jeste vpohode a slepi to nejake dvouslozkove modelarske lepidlo

        0 0
        • LM  

          Zkusím ale stejně objednám Wolf Tooth ReMote (nakonec normální dle doporučení výrobce), protože už tomu nevěřím.

          Při hledání jestli mám vzít normální nebo Light Action verzi jsem narazil na další dva nešťastníky, kterým to prdlo v tom samým místě:

          • jednomu to ruplo bez nárazu
          • druhej to trefil stehnem při nepovedeným barspinu

          Já jsem „zahodil“ kolo když mi to podjelo na mokrejch mramorovejch schodech, takže to reklamovat nebudu :-)

          0 0
          • TJK  

            popravde jsem ji moc neprohlizel tak uvidim az to budu montovat… prinejhorsim taky objednam jinej kousek

            0 0
          • danis7  

            Projel jsem to vlákno, na které jsi dával odkaz a pár uživatelů sedlovky tam z ní nebylo nadšených, popisovali problémy s vyjížděním …, trochu mě to nahlodalo od koupě.

            0 0
            • LM  

              Problémy s vyjížděním se řešili i tady o kousek výš. Jednu rozborku už mám taky za sebou a po vyčištění + výměně vazelíny to chodí zase dobře.

              0 0
        • tonik666  

          Taky myslím, že solidnější lepidlo to spraví

          0 0
          • LM  

            Měli jste pravdu, modelářský epoxid (BSi Quik-Cure) to spravil a vypadá to, že to bude držet. Díky.

            0 0
            • LM  

              Tak epoxid to držel jen do prvního většího nárazu :-/. Opět pootočená brzdová páka a páčka teleskopky odpadla přesně v tom zlomu, co už jsem jednou lepil. Jdu objednat toho Wolfa…

              0 0
              • TJK  

                covece jak furt padas? :-D me se este nestalo abych ulomil necompod riditkama :-D

                0 0
                • LM  

                  Já jsem předtím taky nikdy nic neurval a to jsem padal mnohem víc než teď. Páčku reverba jsem několikrát „nakopnul“ tak, že byla na noze vidět ještě pár dní po tom, a přežila :-)

                  • Naposled jsem zahodil kolo na schodech (poté co mi to podjelo) a páčka KO. Asi nějak blbě trefila schod, tam nenaděláš nic.
                  • Od té doby žádný pád až do dněška. Podjelo mi to pro změnu na úzké lávce přes potok, kterou nějaký filuta „vyztužil“ hladkejma lakovenejma drevěnejma deskama (který pod sněhem nebyly vidět). Levá strana řidítek trefila zábradlí…
                  0 0
                  • tonik666  

                    Kdyby ses zbavoval toho oneup ovladani sedlovky tak me by se hodil staveci sroub-ja svuj ulomil

                    0 0
                    • LM  

                      Samotnou páčku by bylo možné koupit za $25, kdyby nebyla vyprodaná (proč asi?:-))

                      Tu mojí rozlomenou páčku domluvíme, koukni do SZ.

                      0 0
                • tonik666  

                  Mám taky slepeno epoxy lepidlem Alteco

                  Lepil jsem to tak, abych spoj co nejvíce „zapatlal“ i okolo a zlomené místo zapustil do lepidla, tj. vytvořil co největší dodatečnou styčnou plochu. Z místa, kde dosedá uchycení objímky, jsem lepidlo jsem po ztvrdnutí lepidlo odřízl a odstranil.

                  Mám to tak asi měsíc, zatím to drží, tak uvidíme jak dlouho.

                  0 0
                  • tonik666  

                    Fotky z lepeni epoxy. Uz jen vyriznout dosedaci plochu objimky.

                    Lepeno podruhe, drzelo to nekolik mesicu, jednou jsem fakt hodne zabral protoze sedlovka nesla dolu a urval to. Ma chyba.

                    Pro bezne fungovani v pohode.

                    0 0
                    • Pan F.  

                      Mam kdyztak na bazaru lehce jetou, kdyby nekdo chtel. Menil jsem brzdy za Hope a tam tato nejde..

                      0 0
                    • wilda81  

                      Já starou slepil sekundakem a drží taky.

                      0 0
      • wilda81  

        Jsem v klubu a to jsem ji jen lehce trefil stehnem :-/

        0 0
        • krabica  

          Ty jo, tak se začínám bát…

          0 0
        • kejda  

          Když jsem to viděl poprvé, tak úplný lagric…karbon kvality otřesné, navíc je to udělané tak, že opravdu stačí trochu do ní klepnout a hned rupne…

          0 0
          • krabica  

            To není karbon, ale jen nějaký ojebaný kompozit, kde je možná pár nějakých vláken, alespoň podle fotky zlomu. :-/

            0 0
            • kejda  

              Prezentují to jako karbon. Ale jak říkáš, je to tak leda změť vláken… tam soudruzi asi udělali malinkou chybku …

              0 0
        • MirosPikos  

          Člověkovi zaplesá, když si uvědomí, jak geniální ovládání umí udělat CrankBrothers. Snad ho taky někde neurvu…

          0 0
          • hs74  

            Vidíš a mě třeba ta páčka od CB vůbec nesedla. Používám předělané řazení na přesmyk a podle mě je to o 100 procent lep­ší.

            0 0
            • mirorek2  

              se divím, že to nějakého bambeláka ze sramu a shimana nenapadlo už dávno, přitom je to tak jednoduché, smyk nikdo nechce, uděláme pačku

              jenže to by si asi lidi kupovali (místo reverbu) a to je zlo

              0 0
        •  

          Wolf přežije vše, jediné co na tom praskne je ta točící blbost na sdělování lanka za 3 ečka ;)

          0 0
        • wilda81  

          Napsal jsem do OneUp a obratem mi poslali novou páčku.

          0 0
          • krabica  

            Pěkné, tohle bych nečekal. :-)

            0 0
            • AleZ80  

              Asi už vědí, že je shitová. :-)

              0 0
              • LM  

                jj, viz níže:

                Sorry to hear you have had an issue with our original remote design. Unfortunately we found that under certain loading (such as a crash) the remote attachment point was not as strong as we would have liked. We have corrected that with our new design and will warranty any future issues with the new remote.

                Tak třeba dostaneš už tu hliníkovou :-)

                0 0
                • wilda81  

                  Uvidíme. Bylo by to fajn. :)

                  0 0
                • AleZ80  

                  Nebo stejnou a pak až tu hliníkovou. :-)

                  0 0
                • wilda81  

                  Tak dorazila stará plastová (nebo co je to za materiál).

                  0 0
                  • suslos  

                    tak zbavit se jich potřebujou, víš jak :-D

                    0 0
                    • tonik666  

                      Oni ty nove asi jeste nemaji skladem. Co by jim jinak branilo zahajit jejich prodej?

                      0 0
                      • suslos  

                        ano, ale nic to nemění na tom, že se i těch starých potřebují zbavit :-) protože pravděpodobnost, že do ní člověk zase nějak udeří a zlomí jí je nějaká

                        0 0
                        • krabica  

                          :-) To abych s tím uražením počkal, až bude skladem… :-)

                          0 0
                          • suslos  

                            asi je to jedno ne? :) dostaneš znovu plast a pak třeba hlínu… slepit se dá tak není důvod k panice :-D

                            0 0
                  • vpa007  

                    Jak douho to trvalo… se mi včera taky podařilo tu svou ulomit :-/

                    0 0
                    • MirosPikos  

                      Čím lepší nástroje na návrh takových dílců, tím horší výsledky…jak je vidět. Je to moc snadný a málo se u toho přemýšlí. Pak jsou to praskající páčky, rámy, představce nebo sedlovky.

                      0 0