Klub na výměnu informací pro majitele těhle krasavců z US.
Klub na výměnu informací pro majitele těhle krasavců z US.
Jsem sice ukázkový případ dobře zvládnutého marketingu firmy TREK – loni jsem si na Singltreku pod Smrkem půjčil testovací Remedy 9 a letos jsem si na to konto koupil Remedy 8 :-) – ale svojí volby nelituju, to kolo mě baví hodně.
Nejsem žádný zběsilý tuner (to už mě pustilo), no pár věcí upravit přeci jen chtělo. Takže oproti originálu jsem vyměnil ridla z původních rovných 750mm na 780mm vlajdy (Bontrager Rhytm Elite), zkrátil o centimetr představec na 60mm, původní Expert verze plášťů Bontrager vyměnil za vyšší verze Team Issue ve stejné konfiguraci XR4 2,35"předek/XR3 2,35" zadek + rovnou předělal na bezduše a samozřejmostí bylo dodání teleskopu RS Reverb z mýho starýho bajka.
Fotky stojí za prd, ale úplná hrůza to snad není.. :-)
Ja som sa tak isto nechal uniest v jednom bike shope, kde som so zaujmom pozeral na Remedy 8 2014…hned ho na mna nastavili a siel som sa previezt. Bike si ma ziskal hned na prvom kilometri a bolo rozhodnute. Do tyzdna bol doma. Som uneseny najma z jeho vsestrannosti. Davam na nom veci, ktore som roky pokladal za „Downhill“, takisto vyjazdy do 100km/den v terene. V auguste som na nom dal aj xc maraton v ktorom som s mojou biednou kondickou, 102 kg a chrtmi na pevnakoch nechal za sebou 33% startoveho pola, podotykam na 2,35 plastoch Bontrager Xr3, ktore som po zavode vymenil za Rocket Ron 2,25. Valivy odpor a trakciu si neviem vynachvalit. Fakt to ide o dost lahsie…aj ked na ukor mierneho znizenia pohodlia. Vrele odporucam. Takisto som menil kotuce a retaz za xt. A postupne planujem vymenit za xt-kluky, presmykac, kazetu, radenie…je mi strasne sympaticka ta sada. Aj ked ma slx velmi prijemne prekvapila. No xt je u mna svaty gral. :-)
chapu .. no me SLX brzdy i razeni nevadi, fugnuje to skvele a kliky i smyk od SRAMU neresim – jsou tam a fungujou :-)
Snad jen ty XT kotouce, ale to nespecha..
jj Remedka je super letos jsem na testovačce pár km najezdil a taky přemýšlím,že bych do něj šel jen váhám mezi 29tkou a 27,5
V tomhle sem měl jasno už od začátku – chtel jsem od tohohle bajku maximální obratnost, tak 27,5 byla jasna volba .. (zvlast kdyz jako druhyho bika mam hardtaila 29")
Kazdopadne oficialni cena Remedy 8 2016 je 99.990 korun (sic ma uz v zakladu teleskop, funkcniho PIKA a tlumic s Re:Aktivem + 1×11), no imho kdybys sehnal jeste letosni model, tak neco usetris..
Zajimalo by me, jestli nemate nekdo na Fuel Ex jiny tlumic, nez ten tovarni, s Re:Aktivem? Docela by me zajimalo, jak se to kolo potom chova?
ja menil tlumic na Remedy 9.7. Menil jsem za CC DB coil. A je to velkej rozdil. Kolo se ve sjezdech zklidnilo.
Dotaz na majitele DRCV tlumičů – zkoušel někdo něco z tohohle? Uvažuju, že něco z toho pořídím pro příští sezónu..
ad spacery do DRCV tlumiče – http://enduromag.com.au/…-industries/
Vorsprung pro drcv je relativne nova vec. Fyi do eu dovazi tf tuned, a vyjde to lepe nez z kanady, a hlavne rychleji
Recenze to chvali, ze super vec, takze pokud mas rozpocet, proc ne.
Jo, prave od TF Tuned bych to bral – na ten Vorsprung Corset sem slyšel dost chvály – zejména i ve vztahu k vylepšení chování DRCV tlumičů, takže možná vezmu obojí – i s tema spacerama..
na okraj – dneska jsme s kolegou v praci nainstalovali do DRCV komory ten vetsi 10cc spacer (i s postovnym to z UK TFTuned vyšlo na cca. 900,–), o víkendu to chci projet, tak pak podám report..
Projel jsem to až dnes a výsledek?
Jízda se fakt stala o poznání dynamičtější a přitom žehlivost byla skvělá, ne-li lepší než v základním setupu..
Poznatek – daleko více (tedy i např. na rozbitých horizontálních úsecích) jsem nechával tlumič otevřený v poloze DESCENT, protože jízda byla pak jedním slovem „medová“ a přitom ztráta energie (kterou jsem dříve v těchto pasážích s tímhle nastavením cítil) byla fakt mnohem menší než dřív..
Verdikt :
PS – tyhle vložky od PUSH INDUSTRIES jsou oficiálně schváleny FOXem + jejich instalace NENÍ porušení záruky!
Tak ještě doplním – v horizontu 1–2 měsíců budeme asi ještě s jedním parťákem z ČBudějovic objednávat Vorsprung corsety (já pro DRCV tlumič, on pro klasickyho FLOATa). Kdyby měl někdo chuť si zlepšit chování tlumiče svýho DRCV Fuela/Remedy/Slashe, tak pošta – podělíme se o poštovný z UK, v rámci ČR rozešlu..
Více o (DRCV) Vorsprung corsetu ještě např. zde :
ahoj, jak to dopadlo? AKtuálně mám něco podobnýho objednáno z UK a čekám na vánoční dovoz :)
tak úplně podobný to není :D Já jsem ty odkazy nezkoumal, když jsem viděl, že tam je Vorsprung, tak jsem myslel, že to nepřelouskám a ono je to nakonec pěkně anglicky :) My máme o dost míň sofistikovanej tuning na DRCV… Tokeny pro zvýšení progresivity :)
Můžeš poslat link? Díky
zajímalo by mě srovnání kol trek fuel ex 9 a kona proces111 (2016)
Nezapoměl si zahrnout do klubu rumblefishe? ;-)
Toho jsem chtěl před pár lety, takže zapoměl.. :) Takže i Rumblefish :-)
Budu proto objednávat z TF Tuned z UK ten „Push kit“ pro vyvložkovaní přídavný komory (http://www.tftuned.com/…-shock/p2922, Vorsprung korzet až zas někdy jindy :)
Poštovný sice neni žádná raketa, ale kdyby se chtěl někdo přidat, objednat si něco a sdílet náklady na dopravu, tak super. (poslání v rámci ČR bych zajistil)
Možná bych se domluvil i s jihočeskou pobočku Treku, že by na Javorník dovezli nějaké testovací modely 2016.
Večer posezení v salonu mistní spřátelené restaurace etc..
Co myslíte – měl by někdo z Vás – majitelů Remedy, Fuelu, Slashu, Rumblefishu/anebo i pěkných hardtailů ci nově „+size-ů“ :-) .. tyhle značky – zájem? :-)
Ahoj, nevíte někdo jak je to s výměnou tlumičů u Treku (remedy, slash..) v základu tam dávají nějaké speciály pro Trek ale ty se asi běžně sehnat nedají tak mě zajímá jestli se dá tlumič vyměnit za normální, případně co k tomu budu potřebovat (asi nějakou redukci) a kde se to dá sehnat?
Předem dík za případné odpovědi..
Kontaktuj bretton.cz a koupíš od nich a nebo Kola Víšek. Ti je seženou.
Seženou tlumič nebo redukce? Mě by totiž spíš zajímalo jak je to s tou redukcí abych si tam mohl dát libovolnej tlumič..
Spíše seženou ten tlumič. Redukci nevím, ale ua optání nic nedáš.
Rozteč je standardní jako u všech jiných tlumičů, resp. u EXka to tak je (190/50 mm). Tzn. můžeš tam dát jakýkoliv jiný tlumič, ale je třeba počítat s tím, že bude jinak naladěný a změní se chování zadní stavby.
Rozteč jo, ale pokud je použitý třeba DRCV tlumič tak má jiný vahadlo a uchycení, a to u všech modelů, takže záleží na ročníku a vybavení konkrétního kola. Možná bude existovat (vyrobit půjde určitě) redukce pro použití standart. tlumiče..
právě že třeba u Remedy udávaj tlumič 7.75×2.25" což odpovídá 200/57.. takže celkem standardní rozměr.. nestandardní je jen to uchycení, co jsem hledal na netu tak jsem našel fotky kdy tam měli klasické tlumiče ale nikde jsem nenašel kde by se dala sehnat nějaká redukce..
Mě jde o to že znám dost lidí co se jim tlumič posral a pak máš dvě možnosti, repas. nebo sehnat jinej, obojí je časově dost náročný takže by se mi líbilo mít v kufříku ty redukce a tlumič pak provizorně někde seženu (nějakej kámš půjčí, nebo jeden starej mám i doma).. nerad bych aby v sezóně byl 2–3 týdny bez kola jen kuli tlumiči..
Zdravím,
je tu někdo se zkušeností s Remedy 29"? V létě se stěhuju do Davosu a k pevňáku bych rád přidal něco na trochu náročnější ježdění. Nechce se mi úplně jít do nějakýho vyloženě sjezdovýho hovada, rád si vyšlápnu i na kopec a ujedu nějakou delší vzdálenost. Navíc jsem ortodoxní devětadvacítkář, takže se mi nechce jít ani do 27,5", přestože to je možná z části jenom psychickej blok.
Na Remedy jsem jezdil na Singltreku pod Smrkem a nadchlo mě stejně jako třeba EX, ovladatelnost úžasná a absolutně bych neřekl, že je to 140mm full, těžko to ale můžeme srovnávat s náročnějším terénem. Jde mi o chování třeba v zavřenějších klopenkách nebo při větších skocích (rozuměj 5m lavici, ne 10m drop), jednoduše budu rád za jakoukoliv zkušenost.
Předem díky za reakce ;)
Ahoj. Trochu odbočím a chtěl bych přinést svůj názor. Chtěl bych upozornit na to, že touto dobou je „moderní“ neustále zvyšovat zdvihy. Ok. Připomíná mi to foťáky – čím víc pixelů, tím je to lepší, je to „in“. Kdo trochu víc fotí, ví, že to není až tak jednoznačné – spíše než pixlíky je dúležitější velikost čipu a kvalita objektivu. Podobné je to u automobilů – turbo versus objem. Atd., atd. Pardon za odbočku. Chci tedy říct – důležité je si uvědomit, na co to kolo budu mít. Jasně, jsou tací, co mají tolik kol, kolik různých věcí jezdí. Pak jsou tu ti, co ho mají na všechno, tak jako zřejmě ty, tak i vícemeně já. Já mám ex 29", taky dost ortodoxní, jen 120mm. A chci říct, že se odborně uvádí, že cca 120mm u 29" je jako 140mm u 27,5. Já bych laicky, po letech ježdění, řekl, že to bude ještě o trošku více. Například chrtí 29" v CC mají 100mm, někteří i 90mm, a když koukáte, co na nich hvězdy jedou – řekl bych, že to spousta lidí nedá ani na 140, ani na 150. Vy, mladí skokani, se sím nepočítejte… Tedy – jestli to chceš na to, co píšeš, řekl bych, že v 29", v dnešním moderním pojetí, kvalitě, by ti možná stačilo i míň, než 140. Děkuji za trpělivost, toť jen můj postřeh. P.S. Remedy 2016 vypadá skvěle. Přeji šťastnou tlapu a kvanta spokojených km.
No nevim jestli bych do Davosu, a celkově do hor na úzké a klikaté pěšiny, pořizoval 29 kolo. Spíš bych šáhl po 27,5" s hravější geo a zdvih těch 140–160mm.
Co se týče zdvihů, tak s pierogross moc nesouhlasim. Dneska jsou už systémy odpružení (hlavně u renomovaných značek) na takové úrovni, že snad ani o nižším zdvihu než 140mm nemá cenu uvažovat (berte s nadsázkou). Pokud totiž člověk nechce závodit, tak při jízdě po rovině a horekopcom při dobré geo a kvalitním odpružení „nemá šanci“ poznat rozdíl mezi 120 a 150mm zdvihu. Ale když se jede dolekopcem, tak tam je rozdíl a hlavně v horách obrovský. A ani to nemusí být o tom mam na to nebo nemam. Víc zdvihu je i tolerantnější k chybám.
Samozřejmě je to o preferencích každého a nikomu to nenutím.
Ahoj. No to je právě to, co nás lidi odlišuje, každý to máme jinak. Já si taky dovolím trošku nesouhlasit: jak už jsem říkal, je třeba posuzovat 29" a 27.5". U menšího průměru určitě 140mm souhlas. Ale u 29"? Říkáš není šance poznat. Na 29" a 120mm v pohodě na rovině i v kopci, ale na 140mm, a to při 27,5", jsem musel zamykat. Dolekopcem jasně, jenže to pak může někdo říct – jedině 200mm a pak to jede. Ale jak já, tak i ty právě uvádíme, že to je o lidech a jejich požadavcích, představách. A s tím Davosem taky souhlas, jenže pan z Davosu chce jezdit tak i onak, je to na něm…
jakožto majitel upraveného Treku Remedy 8 2015 se zdvihy 160/140 souhlasim s kocersem.
Tj.: 27,5" je hravější než 29" (29ku jsem jezdil pár let, znám jí), prostupnost má vynikajicí a hlavně :
„ale na 140mm, a to při 27,5“, jsem musel zamykat" .. no vidíš a já třeba u toho svého nezamykám? Zejména od doby kdy sem u tlumiče poladil DRCV komoru a tlumič se přestal propadat do zdvihu i při silovém šlapání do ostrých výjezdů, viz. výše. Do polohy climb přepínám max. když jedu do práce po cyklostezce a spěchám, páč už sem tam dávno měl být.. :-)
A i při rychlejších švihách lehčím terénem s kámošema co maj HTčka, tak myslím nejsem žádná brzda, v dolekopcích pak spíš naopak..
Tj. já jsem s Remedym a jeho zdvihy max. spokojen a jelikož nejsem chrt, ale chci si jízdu v terénu v první řadě užít, tak mě tohle vyhovuje..
Ale samozřejmě naprostý souhlas s „že to je o lidech a jejich požadavcích, představách“.
PS – pro predstavu pár fotek, co jsme jezdili teď o víkendu a kde jsem byl sakra rád za max. obratnost bajku a každej mm zdvihu navíc.. :)
Ahoj – sakra s tím poladěním jsi mě… budu taky muset. Fotky super. Musela to být dost parádní akcička !!!
To byla.. :-) Skvělá parta, super počasí, výhledy, panoramata a dle ohlasů dobrý výběr (enduro)trailů mezi Javorníkem a Sušicí.. (Remedy v kamenitých „enduro specific“ sjezdech super, konečně jsem ho otestoval i tam, kde jsem dřív s HTčkem na to neměl koule.. a obstál na výbornou :)
Však sem to už tady psal – chtěl bych u nás na Javornických okruzích udělat setkání ideálně celobrk značky TREK – tj. Remedy, Fuel, Slash, Lush a příp. HTček, když by měl někdo chu´t…
Bylo by to i s testovačkou nějakých letošních modelů TREK (zapůjčí jihočeská pobočka Treku) a večerní afterparty..
Bohužel reakce místních (bajkforáckých) majitelů Treku byla spíš vlažná až žádná, takže na to asi kašlu.. A přitom by to mohlo vypadat hodně podobně jako tahle vyjíždka, jen místo cca. 10 bajkových značek by tam byla pouze jedna-ta naše.. :-)
Řekl bych že je v tom lenost, anebo třeba „gumovači huby“ – což jsem já, takže pro mě taková akce nemá valný přínos – jsem radši, když je tam minimum lidí a mám čas efektivně trénovat do zblbnutí a po tréninku se seberu a mažu dom :)
Tím neháním akci – je pěkné, že se o to snažíš ;) … já jsem spíš na cílené tréninky v rámci moji výkonnosti, odtrénovat, pak kolo „zahodit“ a věnovat se dalším věcem.
Malá informace na okraj :
Web a registrace zde – www.javornickypazdrivec.cz
Moje sbírka Treků z každého jsem byl nadšen než přišel nový. Nejvíc asi z prvního, po HT Mrazek to byl skok . Takovýho dědečka už ale vidět moc není .
á kolega, tak vítej tady v klubu :)
To v pravo je Remedy?
Ano Remedy 8 27,5"
taky jsem se chtěl ozval, že ten vpravo je nejhezčí (mám toho samého :))
to je model 2014?
ano, je to 2014
paráda .. už sem myslel, že v tý „Canyon epidemii“, se nenajde žádnej majitel tyhle značky.. (i kdyz vzhledem k cenovy politice Treku to celkem chápu :)
Tak na jare trailovej Remedy/Slash/Fuel mejdan na Javornických okruzich? :)
PS – tohle je ten muj mazel (fotka z mobilu, reprezentativni bude až tak na jaře), jen sedlo mam ted zpátky puvodni Bontragerovský (na fotce je Giant Contact).. Vidle je zdvihla na 160mm, v lednu kupuju ten Vorsprung Corset (takze zmizi Fox z tlumice a vzduchova komora se trochu zvetsi) a na jare na to chci dat novy bezdus. plaste XR4 Team Issue 2,4" 2017
no dva Treky bychom teoreticky přidat mohli :) Na Javornické okruhy jsme se chtěli někdy vypravit, myslím, že jsme viděli nějaký info v hotelu kde jsme bydleli, během pobytu na Zadově… Můj Remedy je víceméně v defaultu, když pominu výměnu řidítek (Kore Mega) a nucenou výměnu zadního kola: WTB Frequency i23– chtěl jsem i25, ale vzhledem k tomu, jaké problémy představovalo objednání v jedné plzeňské prodejně (doba dodání, cena…), už jsem neměl sílu ještě s nimi řešit, že je tam užší ráfek a nába DT 350 straightpull. Přední je v pohodě, takže výměna případně přijde až nebudu vědět co s prachama. No a výměna sedlovky za KS Lev Integra
jo, bylo by to fajn, Vašim Remedym se u nás bude myslím líbit, terén přesně pro ně.. :-)
V květnu děláme vyjíž´dku s průvodcem (loni nás bylo asi dvacet), tak bu´dto se přilepíte k nám, anebo v případě většího zájmu Trekařů z bike-fora to můžem udělat separátně – rád to zařídím, viz. začátek týhle diskuze, kde jsem to už provařoval.. :)
když všechno půjde jak má, tak rádi přijedeme. Bohužel svět se neřídí podle nás :-D
Kdy teda bude ten sraz? Ja bych se stavil s bajkem na vikend. Fotku sveho kola TREK dolozim nekdy pozdeji :)
Predbezne 1 nebo 3 víkend v cervnu, ale uvidime dle (ne)zájmu.. :-)
Co mas za modýlek?
Neco jsem nasel…zkus hadat…za spravny tip vyhrajes bludistaka :D tak cerven by mohl byt ok.
ááá, Trek REMEDY 7 27.5 2014, modří vědí :-)
A to mě napadá :
ad sraz – co nejdřív dám nějaký termíny, ať si kdyžtak můžete zabookovat ubytko – pár spřátelených hotelů a penzionů rád doporučím.. Kdyby se nas sešlo aspoň 5, tak úspěch, když víc, tak krása a nádhera.. :-)
To máš u mě bludišťáka :-) je to Remedy 2014, akorát trochu předělávaný…
a. kola jsou Spank ozzy trail 295 a je to velký rozdíl. jsou lehčí asi o 450g a drží perfektně. snesou i horší zacházení. Duster je opravdu základ…2158g ten set vazi. Spank je někde kolem 1700g
b. Schwalbe hans dampf drží daleko líp než ty XR3 – ty mi přijdou jako takové Schwalbe NN a ta směs XR3 mi přijde dost tvrdá. Odolnost mi přijde srovnatelná. Za ty roky tam byli duše a mám i bezduše, vše má svoje plus a mínus…pro sezonu 2017 jsem na zadek nahodil jeden starší XR3, že ho dojezdím…pak tam zas koupim Hans Dampf
c. GT jsem nezkoušel, u mě je trochu problém(výhoda) že jsem trochu vyšší a tudíž mám 21,5 rám a sednout si na menší rám není pohodlné…
d. těch změn od původního kola je tam dost. však na srazu povíme více :-)
add sraz – rád se přidám. tuším, že to snad stačí v květnu zorganizovat…hm?
1700g je hodne slusny, na rotacni hmotnosti je to uz urcite poznat.. no treba taky nekdy prepletu, ja mam uz verzi Duster Elite, ktera by mela bejt lehci, ale 1700g to stejne nebude.. :-)
ad sraz – v kvetnu staci, ale terminy je treba dat uz co nejdriv.. Ja sem trochu limitovanej praci, kdy mam jednou za 14 dni pracovni sobotu (holt prace v cyklobranzi), takze ono tech volnych vikendu mi pak az tolik nezbyde a proto musim si tyhle akce planovat celkem dost dopredu..
Predbezne vim, ze volny budu mit tyhle dva: 3.-4.6 a 17–18.6. S tim, ze jeden z toho bych chtěl vyuzit pro vikend na Trutnov Trails, takze jestli uz ted nekdo vite, ze byste se chtel zucastnit, tak si predbezne booknete tyhle dva terminy pro Javornicky okruhy. Konkretni termin bychom doladili behem kvetna.
Otazkou je kdo by se vubec chtel zucastnit – loni kdyz sem si delal takovy pruzkum, tak reakce hodne ze zdejsich (bike-forackýc) majitelů Treku byla rekneme celkem vlažná a proto sem to loni ani nerealizoval..
Muzeme si tedy udelat jen takovou malou anketu, kdo by se eventuelne zucastnil?
Tj. mel by nekdo chu´t a zájem provětrat v červnu svýho hliníkovýho/karbnovýho mázlika v parádním bajkovým polygonu mezi Javorníkem na Šumavě a Sušicí s tvůrcem Javornických okruhů jako gajdem?
Přes den žraní šutrů a jehličí za zvuků týraných vidlí a tlumičů a večer kolektivní spláchnutí vyprahlých hrdel vynikajícím polotmavým 13° Klostermannem (alias Klosťou) v místní spřátelené osvěžovně?
Diky za reakce!
Motivační fotky zde – https://www.flickr.com/…669322431126
Ty jo, tam u Vas to je tak krasny, mate to tam fakt zajimave, takhle bych si predstavoval svuj zivot za 10 let, nekde mimo velkomest, jenom hory,udoli a traily :) Sice nejsem majitelem zadneho Treka ale nekdy se prijedu osobne podivat az na to bude cas :)))
jo, tady by to šlo :-)
btw: o vikendu 20.-21.5 bude 2 ročník „Vyjížďky s průvodcem“ (tj. pro všechny bez rozdílu rasy, vyznání a značky kola.. :-), takže jestli tě to k nám láká a baví tě jízda v terénu, tak sleduj náš facebook, včas zveřejníme bližší info!
Pár fotek z loňska zde – https://www.facebook.com/…ruhy/photos/?…
To s tou rasou jsi me potesil :) Uz jsem se bal ze hory patri pouze ,,bilym'' muzikum :))) :D
To ale nejsou komplet kola Spank Oozy Trail 295, ale jen ráfky, že? Na jakých nábách a drátech to máš zapletené a kolik už jsi na nich najel?
Jsou to komplet kola, tak jsem je koupil. Mam na nich sezonu a maximalni spokojenost. 1700g je blbost…kecal jsem, tuto hodnotu maji na ceskych strankach…1900g je uvedeno u vyrobce. vsak mrknete. http://spank-ind.com/…wheelset.php
Ano jak píše kolega 2014 poslední rok kdy se dávala trojplacka. Potřebuji taky trochu valit po silnici nebo z kopce. dvě nebo jedna placka je pro mě krok zpět… nechápu proč u kol která nejsou primárně určená na sjezd cpou 2 nebo jednoplacky .
tak tak, je to 3×10… Sice to už nevypadá úplně cool, ale pro člověka co nemá moc kondici, mi to přijde v pohodě :)
Dvoj nebo jednopřevodník nemusí vyhovovat každýmu. Ale pravdou je, že řazení s jedno či dvoupřevodníkem je jednodužší, méně náchylné na poškození řetězu a křížení. Není to taky v žádným případě záležitost jen sjezdu, ale vozí se na všechny MTB disciplíny. Nyní s kazetou 11sp. s rozsahem 11–42 příp. 46 zubů musí stačit každýmu, alespoň u dvoupřevodníku určitě ano. Kdo má potřebu těžších převodů si jen zvolí větší převodník v předu. Varianta 42 nebo 44zubů jako bylo na kolech dřív je pro Remedy určitě nesmysl.
tak nepochybně to má něco do sebe… když jsem se na Zadově svezl na Works Stumpjumper FSR 650b tak ta jedna placka byla geniální v tom, že druhou rukou mohl člověk myslet jen na ovládání sedlovky (která mě mimochodem rozhodně nenadchla). Nicméně když jsem se na ten kopec hrabal po pár pokusech, tak bych klidně lehčí převod uvítal :) Dvě placky by mi asi stačily, nicméně to pohodlí jednoho převodníku (hlavně toho jednoho řazení) bych tím nezískal a dokud to řazení funguje, tak se mi nechce do toho cpát další peníze. I bez toho je kolo (teda to moje) taková černobílá díra na prachy :) Jinak na tři převodníky jsem zvyklej, vzhledem k tomu, že na všech předchozích MTB jsem měl 3 placky, takže řazení pro mě problém není
já ho mám s dvouplackou, model R8 2016 už má jednoplacku (+ normálního foxe bez DRCV).. Dvouplacka je pro trailový ježdění OK (na silnici se snažím s tímhle jezdit minimálně), jen me obcas vadi mlaceni retezu do raminka smyku a těch pár set gramu navíc, který se daj přechodem na 1×11 shodit.. Nicméně hon za optimálním odstupňování a počtem zůbům na největším pastorku ještě neskončil, takže za mě není až tak kam spěchat.. :-)
Last call :
Odměnou Vám budiž redefinice možná až zbytečně lineárního chování zadní stavby u Vašeho DRCV Fuela, Remedy, Slashe a v ČR ZDARMA doručení až do domu…
Díky za pozornost ;-)
Tak jen ad „Air Volume Tuning Kit for Fox DRCV Shock“ – tj. vložka do horní komory :
Ze zkušeností jednoho zdejšího IDcka – majitele Remedyho, který si ho nedávno z TF Tuned taky obědnal ::
„…jo dal jsem větší, potom co jsi psal s tím nemělo moc význam laborovat :) Obvykle jsem přijel s kroužkem na tlumiči až dole, tentokrát tam byl určitě cenťák, možná něco málo přes ještě rezerva, takže za mě dobrý.“
Ahoj.
Poradi nekdo jakou velikost Trek Slash 2016 na 180 cm standartni postavu?
18.5 nebo 19.5
Dle tabulek 19.5
Prodejce tvrdi ze klidne 18.5
Diky za nazory
Brácha má model 2015 a 18.5 na 182cm
Já se jenom hlasim do klubu :)
paleček & tož vítej! :-)
opravdu fešák, gratulace :)
fešák = vykastrovaný pes :)
.. jen na to jarně-letní setkani majitelu Treku na Javornickych okruzich asi nedorazis, ale to se vzhledem k tvy aktualni dojezdovy vzdalenosti dá pochopit.. :-)
Berete do klubu i 26"?:)) Poslední generace Fuelu, co se s dětskou velikostí kol vyráběla. Letos to bude čtvrtá sezóna.
jestli to ma na sobě napsaný ABP, FULL FLOATER nebo aspoň DRCV tak určitě :-)
…
joke, jasně ze jo!
Předsedo, dovolím si tě opravit – ABP:) A DRCV nevedu, ten byl až na vyšším modelu, s Monarchem jsem ale spokojenej.
jj, už sem se opravil :)
Jen malá noticka ze života příležitostného tunera značky TREK :-)
Dotaz do pléna :
Ubytovaní (s polopenzí) za přátelské ceny v mistních penzionech bych doporučil, v sobotu a v neděli projížďka/ochutnávka mistních trailů včetně těch, které nejsou na našich veřejných mapách, večer posezení ve spřátelené restauraci..
Měl by někdo ze zdejších majitelů bajků téhle značky zájem o účast?
Jo ja bych prijel. Chtel bych to tam poznat. :)
výborně, takže další Remedy, píšu si :)
Ja, sezenes samolepky na ram?
nese. :-)
jen malá novinka ze světa TREKU – Trek už má vlastní teleskop. 150mm sedlovku.. Cenově určitě zajímavější než třeba RS Reverb Stealth 150mm (kterej sem mimochodem včera po pul roce používání poslal na reklamaci), bohužel je to novinka takže nikdo neví jak rychle a jak moc chytne vakl nebo za jak dlouho a jak moc se začne/bude s.át.
„Tjůning“ pružení/tlumení mého TREK REMEDY dokončen a je třeba začít jezdit :-)
Tak zatím dvě ne-reprezentativní fotky z mý postarší Lume (foceno včera navečer), současnej setup biku ještě projde změnou v podobě znovudodání teleskopu RS Reverb 150 (kterej je momentálně po necelým půl roce používání na reklamaci u dovozce :-), na předku novýho bezduš. pláště XR4 Team Issue 27.5×2.4" (stará XR4ka 2.35" půjde z předku na zadek a XR3 Expert ze zadku opět do krabice) a 42 zubová SunRace kazeta.. (1×11 až někdy příště, pokud vůbec)
opraveny link:
jo, 7cc mi taky zbyl, ale ted po instalaci corsetu premyslim, jestli ta progresivita neni mozna az prilis vysoka a jestli jeste nezkusim dát DRCV bakuli druhou šanci – tj. dát tam 7cc místo aktuálního 10cc tokenu..
btw: co že máš za Trekouše, když jsme u toho? :-)
Slash 2013. Používám teď sice namísto drcv tlumiče rock shox monarch rc3 debonair, ale původní tlumič fox si nechávám v záloze.
Kdyby někoho zajímalo porovnání můžu se podělit o pár poznatků :).
zajimalo, sem s nimi!
na tvoje porovnání stále čekám, a to me tak napadlo: :)
btw: zajimavy je, ze Slashe od letoska uz nemaj FULL FLOATER – tj. spodní uchycení tlumiče je napevno k rámu.. (Remedymu FF zustal) Nevíte jestli se k tomu někde Trek vyjádřil proč?
Už na Treku Fuel EX jsem řešil, že při agresivnějším ježdění a moji váze okolo 94 kg mi šel tlumič na doraz. Po přifouknutí, už mi ale nepřišl začátek zdvihu tak citlivý. To samé jsem v podstatě řešil i u Slashe. Vyfoukl jsem tlumič a doraz si oblepil tenkým proužkem gafy abych to mohl sledovat :). Po delším pročítaní zahraničních fór se jevil spacer od Push Industries jako idelální volba.
Objednal jsem a světe div se. Konec zdvihu začal klást větší odpor a tak jsem mohl snížit tlak. Začátek zdvihu byl opět citlivý.
Pomalu jsem začal přemýšlet o repasu tlumiče a narazil jsem na tlumič rock shox rc3 debonair za svou třetinovou cenu oproti katalogu. Volba byla jasná. Nový tlumič namísto repase.
Největší problém byl s uchycením tlumiče do rámu. Naštěstí rad na internetu je dost. Tlumič přišel včetně čepů. Pro spodní uchyceni jsem použil původní šroub. Pro horní uchycení jsou na netu rady kde koupit titanový šroub a na jaký rozměr ho zkátit. Stříbrný šroub s klasickou matkou na černém vahadle s černým tlumičem .. to ne :). Prodává se také šroub přímo od Treku, který měli v Crabcycles.cz. Pak už stačily jen dvě podložky ze železářství. Šroub je trochu delší, než byla šířka mezi ložisky ve vahadle.
Zprvu jsem byl překvapen jak hluboko jde sag, ale prý je to normální. Co se týče dojmů z jízdy tak tlumič velmi dobře žehlí malé nerovnosti a taky mám pocit lepšího kontakt s terénem. Nevím jestli je to i tím větším sagem, každopádně žehlení malých nerovností je geniální. Fouká se na větší tlaky než drcv. Aktuálně mám 275 psi. Je třeba upozornit také na to, že lock out tlumiče není v porovnání s Fox DRCV až tak radikální, ale nevadí mi to. Ten pocit dolekopcom to zcela nahradí.
Ahoj, pomůže někdo s infem ohledně Superflye 9,6? Řeším výměnu zapleteného kola zakoupil jsem 29"Fulcrum Red Power s osou 12/142 a servisák mi řek že ho tam nedám :-( ale v informacích o kole je že convert Ht patka to umožňuje. Jsem už fakt zoufalej
Mrkni napr. sem, nevim jak na SF, ale na Fuel Ex kit na prestavbu z QR na 12×142 je.
Jé díky moc
Boost rozmer naby – budes resit podlozky pod kotouc.
Ahoj tak to musím načíst, vůbec nevím která bije a snad už to bude sedět a nebudu snad cokoliv řešit, ten konvert kit mi přijde asi koncem týdne.z zatím diky
Boost je 148mm- ten nepotřebuje, on potřebuje přestavět klasickou nábu 135mm na 142×12, na to je tenhle kit: https://www.krabcycles.cz/…it-142x12-mm
Jen bych se laicky zeptal :-) když tam dám tu novou patku tak ona zapadne do jedné polohy a bude ok? Kdybych ji tam dal malinko jinak tak k tomu budu muset doseřidit prehazovačku? Dík
Na Fuel Ex je pro polohu patky v rámu jen jedna pozice, předpokládám, že SF to bude mít stejně. Ale protože budeš muset sundat přehazku, tak ji pak doštelovat budeš stejně muset. Bát se, že tam dáš patku jinak se nemusíš, pokud ji tam narveš jinak, tak můžeš rovnou objednat zadní stavbu:-D.
Tak to je dobrá zpráva s tou polohou patky:-) snad budu mít den a dám to tam správně. Dík moc za info
Nejjednodužší varianta je dle mého si objednat u nejbližšího prodejce Trek celý kit. Máš nové kolo, takže i pravděpodobně si ho někde v prodejně Trek koupil… Výměna je na 15minut včetně seřízení. Vyhneš se tím toho, že objednáš něco jiného… k sadě nových patek budeš potřebovat samozřejmě i zadní osu 142×12, ty dělá Trek (Bontrager) v různých délkách. Jiné jsou pro fully a jiné pro hardtaily.
Jojo už to mám kit i osu za báječných 1750 kč to jde, i s radou že zobáček přehazky musí jít až skoro na doraz k patce je tam taky zobák :-)
Fuel EX 9.8 27.5 Plus.Jestli má někdo toto kolo, chci se zeptat jak má vyřešené vedení bowdenu přehazovačky.Dával jsem do kupy kolo a mají zcela nesmyslně bowden půlený.V rámu vede jen lanko a ještě k tomu veškeré bowdeny a toto lanko jsou stáhlé stahovací páskou
.Kdyby někomu neprotáhli skrze rám něco aby jste protáhli hadičku sedlovky ( RockShoch reverb ), tak se dá hodně pomoct skrze díru, která je ve spodu rámu na odtok vody.A nemusíte stahovat PressFit.
Měl jsem na Slashi taky bovden půlený ale teďka mi ho tam dali v servisu normálně vcelku a nedali tam ty krytky.
Zdravím, chci udělat upgrade mého Treku Remedy 7 27,5 model 2016. Chci dát větši vidlici 150–160mm Foxe 34 nebo RS Pike. Mužu mít od kolegy Pika 160mm,ale mám strach co tu udělá z rámem, jestli to vydrží?
Děkuju za komentáře
Tenhle rám vydrží hodně, no fear.
Mám Remedy 8 2015, vidle FOX 34 původně 140mm, teď 160mm, vše ok. MINO link přepnut na 67,5° (díky vyššímu zdvihu se úhel hlavovky o pár desetin stupně ještě položil).
Ad vidle – záleží jakýho FOXe a jakýho PIKE. Já osobně bych dneska šel spíš do PIKE, do FOXe leda ve verzi FACTORY. Ale věc názoru, od vidlí jsou tady jiný odborníci.
btw: nahod fotku, už dlouho tady žádnej „lék“ (bo jak se remedy do čj překládá :) nevisel :)
Osobně bych šel do Aurona od Milana a můžeš si nechat poštelovat zdvih jakej chceš.
Tady je muj Remedy ještě se starou vidlicí.
nice one! :)
btw: a čímže si Revelation nahradil??
Ještě ničim, počkám co bude stát Revelation 2018. Má mít 35mm vnitřní nohy.
jo, to chápu..
btw: proč Revelation a proč ne Pika nebo Yari? :) Taky zvažuju, že jednou tu svojí FOXinu něčím nahradím a tak přemýšlím čím..
Yari je tezka a ma stejny sytem tlumeni. Spis Pike nebo Fox 34 Factory.
anebo ještě Manitou Mattoc :-)
btw: tušíš jaký je rozdíl mezi Pikem a Revelationem?
V internalu. Tlumicima patronama, moznosti nastaveni.......
jj přesně tak
Spíš nevím jestli Pike nebo Fox 34
Tak pokud budou prachy tak urcite Fox, pokud chces si to sam oservisovat doma ve svym ,,zivocisnym'' prostredi tak bych asi volil Rock Shox. Nutno dodat, ze ten Pike je opravdu dobry, mel jsem taky obavy ale nakonec se to podle me jevi jako nejlepsi vidlice kterou jsem kdy vlastnil. Mysleno Pike 2016 a nize, o tech novych 2017 co maji nove spodni nohy a pouze 15×110 boost se toho stale prilis nevi pac teprve vysel press release
jedna presvicena a nekvalitni z predvcerejska:
Jinak ad Vorsprung Corset (alias non-Fox EVOL komora na DRCV tlumiči, mám jí tam od zimy) +10cc token v DRCV komore :
(dá se v pohodě jezdit na otevřenej tlumič – zanorovaní pri bězny jizde minimální + gumička pri dopadech zustava porad celkem dost vysoko..)
Takže ano, doporučuju, ta investice za to určitě stojí.
PS – novej plášt BONTRAGER XR4 TEAM ISSUE 27.5"x2.4", co mám taky od zimy na predku je super, oproti predchudci drzi znatelne lip a šel dolů i s váhou (745g oproti skoro 780g toho starýho)
Kucí jakej zadní blatník na Remedy 8? Určitě máte něco osvědčenýho…
já vozím tenhle, ale je to jen kvůli čepům v zadní stavbě a tlumiči, prdel a záda to neochrání :
https://www.muckynutz.cz/…-c13_0_1.htm
Kvůli pocitu sucha a bezpečí v gatích mám tenhle, žel na mým sedle (neorigo XLC) moc nedrží, ale na origo Bontrageru by mohl :
https://www.muckynutz.cz/…-c14_0_1.htm
Díky. Jde mi spíš o ochranu tlumiče a čepů, takže ok.
Jinak včera teda první vyjížďka na fullu a pár smíšených pocitů z tlumiče, jiný geo rámu a pneu…
Dá se RP2 nastavit tak, aby se nemusel zamykat? Kolo jsem se v zatáčce na lesní cestě se štěrkem fakt bál víc položit a vynášelo mě to ven…
TREK WORLD MIKULOV
Zveme všechny fanoušky cyklistiky a značky TREK do slunného Mikulova, kde se bude konat výstava a prezentace novinek značek TREK a Bontrager modelového roku 2018. Součástí akce bude i testování kol. Pro účastníky bude zajištěno stravování v luxusním prostředí hotelu Galant
jo, už jsem se o tom bavil s Petrem z Legend Biku u nás v ČB, kterej tam jede.. Bohužel nemám čas, ale otestoval bych rád.. I když – ještě bych zjistil, že Remedyho 2018 nutně potřebuju a to momentálně moc nepotřebuju.. :-)
Remedy (2017) je fakt super kolo. Ale proste spis EN, ja hledam neco na takovy to domaci trailovy / allmountainbikovy zvykani :)
Remedy 29 ;)
Hele Remedy 150/150 je právě na tohle uplně OK. Anebo tohle, to by mohlo bejt to pravý :
(úhel hlavy to má jak můj Remedy 8 2015 a ty plusový kola tomu dávaj super přilnavost a pohodlí 2.8 polštářů navrch :-
)
https://www.trekbikes.com/…164600-2017/?…
PS – tenhle kousek budeme mít jako testovačku na www.javornickypazdrivec.cz, kámoš na tom pojede závod, pak bude na hřišti k dispozici na otestování. Tak kdybyste se někdo chystal, tak se u mě přihlašte :-)
29 ne. Fuel Ex 29 jsem taky zkusil, taky skvělý kolo. Ale nakonec je na cestě neco jinýho, ale Trek mě hodně zaujal.
Přesně jak píšeš – první reakce ráno u snídaně bylo naštvání, že k Mikulovu jedeme o týden dřív, ale vzápětí úleva, že bych ještě otestoval něco, co bych pak chtěl koupit:))
2 tydny jsem zpet jsem si poridil prbniho fulla a to konkretne Fuel ex 7 na 29" doufam ze poslouzi tak jak ma :) zitra to testnu v bike parku v Bialsko Biala tak snad obstoji..
pěknej, dej pak report, jak se na trailech osvědčil..
btw: kámoš, které normálně jezdí bikeparky a skáče na 170mm freeridu testoval na našem Pazdřivci Trek Fuel Ex 8 27.5+ a byl max. spokojenej .. jen občas si škrtl níž položeným šlapacím středem, ale to je holt daň za níž položený těžiště.. (na fotce ten vpředu)
https://www.trekbikes.com/…164600-2017/?…
Kompletní fotogalerie z akce, na které byl Trek hlavní partnerem, pak na FB zde :
zítra večer dam urcite echo pokud to preziju :D zatm jsem fakt nadmíru spokojen trosku si musim poladit presmyk ten jeste trosku chrčí asi tim ja kto vse seda ale vidle a tlumič super !!
Zdar chlapi, mám v hlavě jen že bych časem přešel vepředu na 1 kolecko, co to pro me jako totálního neznalého znamena ? staci koupit predni kolecko vymenit za dvou talir odmontovat presmyk a levou packu ? opravdu vůbec nwm a zajímalo by me kolik by to tak mohlo vyjit. Predem dekuji TREKAŘI
jinak momentálně : Shimano HG50, 11–36, 10 rychlostí
ano, pokud máš 2×10 a chceš 1× 10 nebo 2×11 na 1×11.. Koupíš NW převodník. Ten dáš místo 2 táců vepředu. Vyhodíš L páčku a přesmyk. to je vše. tedy na zkoušku.
11–36 jsem s 34 vepředu jezdil 3 roky a jde to, ale dře to, taky to bylo na svižném HT. na 14kg full bych spíš zrovna vyhodil kazetu a nasadil aspoň 11–42.
Kazeta – 1200–1400
Převodník – cca 1000
Suoer dik moc:) stve mw ze porad ne a ne doladit na vybornou presmyk porad to v urcitych previdech dre :( a to mi na kole za 50 000 silene vadi
Čau, chci se jen zeptat jestli jsi nezaznamenal, že by ti při jízdě,zejména při skocích a když jsi postavený na pedálech vycházelo z kola různé lupání, praskání a pazvuky ? Dával jsem mýho Ttekouše kvůli tomu do servisu k prodejci. Jednou tam jen utáhl čepy, ale dělalo to pořád, podruhé vyměnil jedno ložisko,nicméně to úplně také nepřestalo. Potřetí poslal rám někam jinam kde jej komplet rozebrali. Neshledali žádnou závadu. Kolo di budu teprve vyzvedávat tak jsem zvědav jestli to bude už ok, ale doufám, že to vše dobře dopadne :-)
Caues nene tohle jsem nezaznamenal.. ja mel ted kolo na garancce a u me me sere… jen ten presmyk… ale to co rikas kurnik v tomhle HT bezproblemu zadne prebytecne cepy ale co by jsme neudelali pro trend a pohodli :D
Jjj, přesně tak :-) hele já jsem s Trekouše max spokojenej. Odjel jsem s ním 2× Rychlebky a Trutnov. Kolo je fakt super. Teď akorát řeším ty čepy.......
A nejde to z tlumiče. Teď se mi nechce hledat, jak to má tvůj, ale můj Remedy nějaký ten jejich speciální tlumič, co má 2 komory, resp. 1, ale rozdělenou. Zhruba kolem poloviny zdvihu se „otevře“ druhá část komory. Děje se to mechanicky, tím že se zvedne taková jehla, která jinak brání průtoku vzduchu do té druhé části komory. U mě to vydává takové lupnutí… Jestli to není ono. Ve stoje to víc zatížíš a můžeš se pohybovat kolem toho bodu, kdy se otvírá zbytek komory..
… nebo když dáš příliš nízkej tlak – sice to žehlilo jak svině, ale to lupání a zanořování bylo čirý zlo :)
Už se to tu řešilo, budu objednávat: „PUSH AIR VOLUME TUNING KIT FOR FOX DRCV“
https://www.tftuned.com/…-shock/p2922
Kdyby se chtěl někdo přidat tak dejte vědět, aspoň ušetříme na poštovném. Je to pro tlumiče s DRCV. Více info v tomto vlákně.
Hele a jestli můžu doporučit – nechceš tohle přeskočit a objednat rovnou Vorsprung Corset?
https://www.tftuned.com/…sleeve/p3135
– před 2 týdny jsem po roce a pul laborování, kdy sem jezdil od malýho tokenu-velkýho tokenu a pak korzet+malej DRCV token a pak korzet+velkej DRCV token, sem skončil u korzet bez tokenu s 230PSI a asi už to tak nechám..
Velkej DRCV token bez korzetu byl fajn, ale stejně to nebylo ono.. Pomůže to na v druhý půlce zdvihu, větší citlivost na začátku zdvihu to přeci jen až tak neřeší..
Korzet s DRCV tokenama zas byl takovej prasopes – na začátku citlivý, ale jakmile došlo k proražení (tj. cca. v půlce chodu zdvihu), tak zejména v případě velkýho tokenu došlo k brutálnímu nástupu progrese a tlumič se na poslední 1/3 zdvihu při běžným trailovým ježdění bez skoků prakticky neměl šanci dostat.
(oni to v TFT doporučují, že DRCV tokeny můžou funkčně jít proti Corsetu..)
Takže aktuálně jezdím s korzetem bez vyvložkovaný DRCV bakule, najednou využívám prakticky celej zdvih a přitom zmizela ta houbovitost ve středu, co má originál drcv tlumák + zvýšila se citlivost na začátku.. Zanořování je přitom v normálu..
Z dnešního pohledu bych tedy asi radši našetřil malinko víc, DRCV tokeny přeskočil a šel rovnou do Vorsprung Corset pro DRCV tlumiče..
(byť tokeny si nechám, člověk nikdy neví)
PS – poslední možnost jak tohle vylepšit je pak už jen výměna za DRCV FOX FLOAT FACTORY v Kashimě s RE:AKTIV úpravou, kterej se dával na Remedy 9kový řady + přendat na něj Vorspr.Corset..
Ale to až někdy, bůhví jestli :-)
Dávat do toho Corsetu cca 2500,– se mi asi nechce. To už bych rovnou koupil nový tlumák Rock Shox Monarch RT3
Který bude asi zase o stupeň někde jinde. Jako obecně jsem s tím tlumením spokojený, jen když občas letím a dopadnu, tak jde tlumák na doraz, chce to prostě jen poladit tu progresivitu a to bych tím volume spacerem měl vyřešit…
jo, na dopady to pomůže hodně..
jinak hezkej trekouš v profilu, ta 1×11 GX sada vypadá fajne… Já te´d při výměně ojetý kazety chtěl upgradnout svoje 2×10 z 36z vzadu na 42z Sunrace kazetu, no moje XTcko to bohužel už nepobralo.. Taxem si aspoň udělal radost a dal tam lehoučkou XT kazetu..
btw: kolik si tak shodil na těch kolech oproti původním bontragerům? Pevnostně srovnatelný??
Tam byly původně jen klasické Duster bez označení elite. Nevím kolik váží elite, ale ty obyč měly dost. Spank má 1720g cca takže úspora je obrovská + bezduše. Pevnost mi dostačuje, zatím vůbec nehážou. Další úspora byla ten přechod z 3×10 na 1×11. Celkově jsem to dal asi o 1Kg dolů(kola, bezduše a Sram 1×11)…
Dustery jsou samozrejme taky bezdusove. Staci dodat plastobou pasku do Bontrageru.
Ja vim, chvilku jsem je tak jezdil nez jsem v podzimnim vyprodeji sehnal ty Spanky.
pro zajímavost – kolik, ze si za ty Spanky vysolil?
Videl jsem je v Nemecku za 12tis, minuly rok vy vyprodeji staly cca 8,5tis. Ja je sehnal na bazaru nove za 5,5tis bez zaruky sundane z noveho kola.
Proč ti XT nepobralo 42z Sunrace? Já ji mám na SLX, takže XT ji určitě taky pobere. Musí se na max. přitáhnout stavěcí šroub (oddálit hazku), někdy na webu píší i dát delší. Není to tedy úplně bezproblémové, ale pobere.
mám XT z roku 2015, stavěcí šroub jsme přitáhli na max a stejně si to na největším kolečku škrtalo…
jeste ad ten RS Monarch RT3 – kdybych měl záruku, že bude fungovat radikálně líp než FOX s korzetem a kashimou, tak bych o něm možná uvažoval..
Nevěděl bys o nějakým čtení, kde by ho někdo zkoušel-recenzoval??
Prime porovnani na Trek Remedy jsem nikde necetl, ale Trek Remedy od roku 2017 dava misto FOXe prave RockShox…
btw: jezdí tady někdo tlumič s RE:AKTIVEM? Co sem to tak četl na jejich stránkách, tak mi to docela připomíná BRAIN od Spešla – tj. při běžný jízdě se tváří jako skoro zamčenej, jakmile přijde hegeš, tak se otevře a začne pracovat..
Může mi to někdo, kdo ho má, popsat trochu blíže??
vážně nikdo FOX FACTORY tlumič s RE:AKTIVEM?? :)
(tj. majitele Remedy 9, Fuel EX apod?)
cus, jezdim Ex8 29 2017, tlumic Perf. Re:Aktiv a brain nastesti nema – to bych to kolo nechtel:)) Ne vazne, je to klasickej pro pedal, nebo jak to nazvat… proste bud otevreno, nebo lockout, tzn. hodne hodne tuhej tlumic… nejde v tomhle modu tak lehce do zdvihu…pri slapani na silnici se skoro nehejbe, kolo znatelne ztuhne… nevim jestli ti to pomuze, ale verze Factory a Re:Aktiv asi bude, co se tyce funkci, totez..
sry, samozrejem am 3 polohy, open, trail a lock…
CTD mám taky, takže to znám..
Mě se jedná spíš, jak v reále funguje toto :
„RE:aktiv je nejúčinnější technologie, která toto nabízí. Toho, o co se mnoho let pokoušely inerciální ventily, bylo konečně dosaženo. Jízda s RE:aktiv je tuhá při šlapání, ale zaručuje hladký a okamžitý přechod na měkké ovládání, což poskytuje sebevědomí k jízdě tak, jak by měla vypadat. Důležité je, že RE:aktiv neustále poskytuje to nejlepší z obou světů. Nejedná se o dvě nastavení, ale o nedílnou součást designu zadního tlumiče, který zajišťuje, že jste připraveni na jakoukoli překážku, kterou na vás trail přichystá.“
Více zde – https://www.trekbikes.com/…rek/reaktiv/
Ja mám na svojom 2015 Re:aktiv s Corsetom. Ako písali chalani vyššie, pri šlapaní, hlavne v C a T polohe treba väčšiu silu na rozhýbanie tlmiča, ale po otvorení reaktiv ventilu sa už tlmič chová ako bežný CTD. v praxi to znamená, že na Climb nastavení máš z toho takmer hardtail, ale s ostrou hranou (napr. odvodňovací žľab na zvažnici) sa otvorí a odpruží. V skratke, máš „HT“ keď šlapeš no keď je treba, tak sa tlmič otvorí. – nebrať doslovne prosím :)
Ako píšem, mám navyše aj Corset, takže efekt Re:aktiv ventilu je troška oslabený vplyvom väčšej negatívky, stále to však hlavne v polohe Climb drží. Ideálne na asfaltové výšľapy.
Btw, videl som na koloshope čisto nové 2016 re:aktiv Rock Shox okolo 100€ zhodené z 2016 Remedy. Nemať Corset, už jeden mám :P
ešte oprava, tie tlmiče na koloshope majú aj pre Remedy aj pre Fuel. A sú to Fox Float Performance RE-Aktiv Evol, nie rock shox.
okej.. Takže něco trochu na způsob Brainu..
jo, pod tohle bych se klidne podepsal: Jízda s RE:aktiv je tuhá při šlapání… kolo fakt pekne jde za pedalem…
Presne tak to teraz jazdím aj ja :) Bez DRCV tokenov a na 88kg hmotnosť 220psi.
Zdravím,
jezdím Trek Remedy 8 (2014) a uvažuju o změně pohonu z původního sériového osazení na sadu SRAM GX 1×11. Zajímá mě, jak je to s kompatibilitou středovýho složení, u treku je myslím pressfit bottom bracket 92, zatímco u SRAMU PF BB 30, moc se v tomhle nevyznám, tak díky za reakce.
Odpovedel jsem ti na tvoje zpravy jelikoz jsem vymenu Shimana za Sram na Trek Remedy uz delal…
můžeš poslat do schránky i mě? Díky
Tak muzu to tu napsat verejne…tech temat o prechodu na jednoprevodnik a SRAM je vic nez dost:
1. Musis vymenit sredovou osu za SRAM.
Trek remedy ma pressfit. Ten Shimano pressfit je treba vyklepnout a nalisovat tam pressfit od Sramu:
Maji to tu i z obrazkem aby bylo jasne ze existuje i pressfit pro silnicni kola a ten ma jiny rozmer. Nechal jsem to delat v servise protoze naradi na to nemam. Vyklepnout se to da velmi opatrne sroubovakem a kladivem, ale co jsem slysel tak to dopada vetsinou tak ze ponicis puvodni Shimano pressfit, takze jej uz pak nemuzes prodat nebo dale pouzivat…
Nalisovani noveho Sram pressfitu resil taky servis. Pokud nemas lis na pressfit tak nema smysl se do toho poustet.
Hezke video je tady: https://www.youtube.com/watch?…
2. Je treba mit xD orech – bud vymena orechu nebo vymena naboje.
3. Prehazku, kazetu a kliky si vymenis sam. Doporucuji vymenit i radici vedeni pro jistotu. Dokupoval jsem pak jeste krytku na presmykac a vstup v ramu po bowdenu od presmyku jsem zadelal el. paskou.
Tak snad je to jasne :)
Pokud by se do toho nekdo chtel teda poustet sam, tak pridavam odkaz na naradi co bude asi potrebovat:
Super-B-TB-1927A-vyrazec-pressfitu
A potom se bude hodit nejaky ten lis:
super, díky.
Ještě pro úplnost – na kolik tě plusminus celá ta sranda vyšla?
Tezko pocitat. Sram GX 1×11 tenkrat stal 13tis. Dneska za to koupis GX Eagle 1×12. Pokud mrknes po bazarovem 1×11 tak se to za 5tis da sehnat. cca litr das za ten pressfit. Ja menil kola 5500,– a pak neco malo za vymenu bowdenu a ta krytka na presmyk 250,– Pokud menis orech tak je to cca 2tis.
Neco malo se mi vratilo, kdyz jsem prodal puvodni Bontrager kola a Shimano 3×10 jsem strelil za pakatel abych se ho zbavil…
Ještě jednou díky za rady, moc jsi mi pomohl..
zdravím
koupil jsem rám Trek remedy7 2016,–zdvih 140mm,když tam nahodím 160mm vidlici bude to v pohodě?
dik petr.
mám Remedy 8 2015 na 160 a je to naprosto OK :)
Velikost rámu 19,5, virtuální 18,5 u Fuelu EX 8........co to znamená, resp. na jakou je to velikost postavy? (mám 176)
Trochu jsem to pomotal, rám 18,5, virtuál 19,5 ......jedná se o 29er , dokáže někdo poradit? :-)
Velikost „virtual“ je velikost určená dle významných bodů a hodnot geometrie – reach, wheelbase, předpokládaná pozice sedla atd. odpovídající „běžné“ geometrii ve své době pro danou kategorii. Těmto hodnotám odpovídá délka sedlové trubky, podle které se nejčastěli označuje (označovala) velikost rámů.. a ta je u Treků z doby tohoto značení kratší a počítá s větším vysunutím sedlovky.. a tato skutečná délka je označena jako „actual“ tedy skutečná aktuální délka.
Trek u svych ramu uvadi virtualni velikost ramu. Je to takove „L“ od 178 do 188cm. Vsak mrkni do tabulky:
Takze na tebe velke – je lepsi se mrknout po 18,5.
V tabulce jsou předpokládám normal hodnoty, nikoliv virtual? 18,5" je tedy 170–178
Nevim co myslis normal hodnotama? Bud je uvadena velikost actual nebo virtual. Potrebujes Actual 17,5. Virtual 18,5. V tabulce jsou hodnoty Virtual. 18,5 je tedy jak pises 170 – 178cm.
Virtual. Hodnota aktual je delka sedlove trubky v palcich.
Řešil jsem totéž, akorát u 26. A nakonec jsem spokojeně koupil virtual 18,5, actual 17,5:)
Já vycházel všude v tabulkách na 18–18,5" ale v reálu mi díky delším končetinám víc seděla a doporučovali 19,5". Nakonec mám 19". Pokud máš možnost, tak neřeš moc tabulky, ale vyzkoušej naživo
nevim jak EX konkretne, ale Treky jsou spíš delší a kdo má delší nohy má často kratší tělo, tzn se na to blbě složí pokud vezme větší.
Já to nakonec mám takto na top fuelu. Estetika trpí, ale jinak to nešlo.
řeším teleskop na Lushe 2016, jde tam dát s vnitřním vedením, nevíte někdo? nemám ho teď před sebou, ale narazil jsem na slevy na chainreactioncycles, tak že bych to rovnou objednal. díky
imho yes, v popisu píšou " internal derailleur & dropper post routing", u mýho Remedy to ven leze na zadní straně trubky, kousek nad šlapákem..
díky
už jsem na to koukal doma a našel jsem zaslepenou díru kousek na středem, jako na druhý straně trubky na úrovni tlumiče, to je ono? takže směrem od řidítek bych to měl táhnout vnějškem po rámu a dovnitř zalízt tam? je to tak? jinak mě to nedává smysl.
přesně..
Táhneš to po spodní rámový trubce – spolu s hadicí zadní brzdy – a pak šup do díry. Z vlastní zkušenosti doporučuju poslední stahovací pásku (očko je na spodním plovoucím uchycení tlumiče) kolem bowdenu sedlovky moc neutahovat, ať máš možnost hadici do díry pohodlně nasoukat případně vytáhnout v případě potřeby (typicky při vyndavání teleskopu z rámu)
Dík :-)
probral jsem se po zimním spánku. kudy přesně se má tahat bowden u té zadní stavby? předpokládám, že asi ne kolem kola(1), i když tam to jde nejplynulejc, z díry rovnou k bowdenu zadní brzdy(3) mi to přijde jako hrozný ohejbání toho bowdenu. ale mezi rámem a zadní stavbou mi přijde že by to dřelo. takže 3? jenom abych měl jistotu.
díky
Pokud s tím nechceš moc experimentovat, tak opravdu 3… taky jsem s tím bojoval. Zkusil jsem mezi kolo a stavbu, ale na tý to zanechalo jistý stopy :)
přesně – c) je správně :)
Já jsem to nakonec vyšperkoval pár zběsilýma kličkama a natáhnul horní rámovkou, kde původně vedl přesmykač :) Není to extra paráda, ale funguje to a nikde to nedře :)
dík, dobrá vopičárna :)
Tak neříkám, že to je na výstavu, ale je to funkční a využil jsem původní vnitřní vedení, tím pádem ten bowden nevede po trubkách. Už nějakou dobu se dokopávám do nějaký verze 2.0, abych to trochu poladil, ale když to funguje, není moc motivace…
to nebylo nic proti tvýmu řešení, spíš proti Treku, čeakl bych to nějak líp provedený přijde mi, že to musí bejt docela napevno, aby se to tam nikde nepletlo, ale zase to nesmí bejt moc, abych jí mohl v případě potíží dostatečně vyndat
Já jsme si to nebral nijak osobně, spíše jsems e snažil popsat svou situaci. Na tom mým „starým krámu“ už nějaký hnusný bowden nic neřeší :D Moc jsem se nezabýval tím, jak to mají řešené jinde, ale přišlo mi, že třeba Radon to má dost podobně. Už jsme i uvažoval, že bych to zkusil celý prohnat spodní rámovou trubkou, aby to nikde nelezlo ven (teda zase až u hlavy), ale asi to zase skončilo u nějakýho odkladu, protože to funguje :)
to znám :D
dlouho se tady nic neděje, tak přidám příspěvek :) Mám Remedy 8 27,5 model 2014, pře Vánoce jsem upgradoval vnitřnosti vidlice (Fox Evolution Series 34 Float w/CTD ), zatím jsem teda najel jen pár desítek km (nejdřív počasí, teď výron kotníku), ale vypadá to zatím dobře… Možnost zvýšení zdvihu, o něco menší váha, citlivost v zimě o parník lepší :) Už se těším, až bude víc prostoru pro testování
„upgradoval vnitřnosti vidlice“ – zajimave, odkaz na ten „appgrejd“ kit by nebyl? :)
Jinak ja ted zacal premejslet o tokenech do vzduchovy komory ty svý foxiny, nema s tim nekdo nejaky zkusenosti?
koupil jsem to od jednoho uživatele tady na fóru (asi ještě před instalací vyměnil vidlici a tohle mu zbylo bez využití). Podle popisu je to upgrade kit pro modely 2012–2015, tady je návod na instalaci: http://www.ridefox.com/fox17/help.php?… a tady nějaký info z PB https://www.pinkbike.com/…ing-kit.html zatím jsem toho moc nenajezdil, ale první pocity jsou hodně pozitivní. Aktuální cena je myslím na nějakých německých shopech něco přes 150 EUR. Snad budu brzy v pohodě a dám tomu víc nažrat… Kit by měl umožnit (i podle toho návodu) změnu výšky zdvihu, zatím jsem to nechal na 160 :) Součástí toho kitu jsou i tokeny, dostal jsem doporučení začít se třemi, že se k tomu stejně všichni dopracují, tak uvidíme…
Okej, diky za info, dobry vedet!
Jinak na 160mm lze zvysit i bez kitu, jen se vytahnou takovy vlozky, Milan mi to predloni udelal v ramci tuningu ty my..
aha, to jsem netušil… Nicméně chtěl jsem stejně trošku nakopnout projev tý vidlice, aby byla citlivější na začátku a tolik se nepropadala do zdvihu pod brzdama, tak jsem tomu dal šanci a vypadá to o dost líp (co j