• Sparki

    Ahoj Všem, po instalaci spávného středového složení (misek POWER-TECH) viz minulé téma:

    https://www.bike-forum.cz/…pagnolo-ekar

    jsem se bohužel dostal do dalšího mrtvého bodu a sice tím, že nyní mi převodník (40Z) škrtá o zadní šavli :-(

    Nevíte někdo, zda někdo jiný než campagnolo vyrábí převodník s offsetem který by pasoval?

    Co jsem hledal, tak campa žádný ofsetový převodník nedělá, takže mě moc nenapadá jiné řešení.

    Vypodložkovat středovou misku je také nesmysl, dostanu se do stejného bodu viz předchozí téma..

    Jít cestou použití menšího převodníku primárně nechci, rád bych zachoval 40Z.

    Díky za jakoukoliv radu nebo nápad…

    0 0
    • Daf  

      Napadá mě jen kontaktovat nějakou firmu na opravy karbonu, jestli nedokážou zafrézovat z jedné strany mufnu. Z druhé bys dal podložku. Nebo mě ještě napadlo namontovat převodník s menším počtem zubů.

      1 0
    • J1RKA  

      jinej ram?

      0 0
    • Vrci  

      Jakou plánuješ dozadu kazetu? Pokud 10-něco se 40 zuby, bylo by řešení 36 s kazetou 9-něco.

      0 0
    • Petr Ch  

      Tohle je problém rámu, ne klik. Číňanům ho vrátit – věc levně placená, dvakrát placená. Možnosti sice jsou, ale za cenu rozhození řetězové linky, takže se do nich raději nepouštět. Tvoje kliky Ekar mají linku 45,5, což je výborné, Sram 13sp gravel 47,5, takže ani ty by tam moc nešly. Jen pro tvou představu uvedu možnosti, ale raději se do nich nepouštěj. Kvalitní převodníky na Campagnolo dělá Stronglight – sám s nimi mám dlouhodobou zkušenost a doporučuji. Dělají i běžně rozteč 123 mm přímo na Ekar. Věřím tomu, že pokud je oslovíš, tak ti 3milimetrový ofset (atyp) vyrobí, akorát se nedoplatíš. Další možnost je ubrat 3 mm na převodníku v místě dosedu na pavouku a následně vyrobit 3 mm podložky pod šrouby na druhou stranu, aby se nemusely vyrábět v jiné délce. Ale jak jsem již psal, do těchto možností bych nešel.

      Pokud si plánuješ rám i kliky ponechat, tak ti nezbyde nic jiného, než co je zde již napsáno, dát menší převodník. Samozřejmě prvně vše pořádně proměřit a spočítat.

      0 0
      • kubad  

        Nejdřív ale tu řetězovou linku změřit a zkontrolovat.

        0 0
    • Doyle  

      Nepočítá náhodou výrobce rámu, že i když je to sice gravel, že je pouze pro dvoupřevodník?

      0 0
      • Petr Ch  

        Tohle přesně mě napadlo. Že je to rozměrově v okolí středové mufny hodně stará konstrukce, určená jen pro dvoupřevodník – z počátků výroby gravelových kol.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.