• Zdravim vas kolegove.

    Muzete me prosim napsat neco k levnemu cinskemu karbonovemu kompletu?

    http://www.aliexpress.com/…8231336.html

    Bylo by to pro zenu, 70kg, 90% jizdy na sotoline, polni cesty, trekkingovy styl. Je to na takovyto zpusob jizdy v pohode ram, neni se treba bat prasknuti atd? Za 10kkc me to pripada hodne muziky za malo penez. Nebo se tomuto vyhnout opravdu velkym obloukem? Diky za jakekoli podnety.

    0 0
    • alinceb  

      Když ženě pořídíš repelent proti srnkám, tak proč ne…

      0 0
    • McBlacky  

      když se srovnáš s tím, že jí to může někde rupnout a blbě se rozseká proč ne.

      většinou to drží, ale není to pravidlo. Když to někomu rupne tak často píše, že byl zklamaný kvalitou materiálu, protože teprve až o rupne víš z čeho to je

      0 0
    • DoDo2  

      Postavil jsem loni na podzim dva biky na cinskejch ramech (flyxii.com), ted maj najeto obe pres 4k km a nemuzu rict krivyho slova (na ramy, predstavec a sedlovka teda nic moc, mizerne zpracovany). Jedn jezdim ja a dostava dost nakourit a zatim drzi. Jediny ceho bych se bal, je ta pevna vidle.

      0 0
    • noviisek  

      Jako asi to vydrží, ale kupuješ zajíce v pytli.

      Čínskou vidlici, sedlovku, představec bych rozhodně nebral. I řidítka budou dost o hubu.

      Ale nakolik máš tu ženu rád? Jestli je to tchyně, tak jí kup celý kolo z carbonu na aliexpressu a vyražte na kopec a dej jí Gopro

      0 0
      • mastihuba  

        Tady se pozna odbornik. :) abych te uklidnil, tak moje rodla i vidlice po docela slusnym destruktivnim zasahu i nadale funguji u jinych mistnich uzivatelu. A takovej Jst tu vidlicu zkousi dodnes znicit a porad se mu to nepovedlo. :) netvrdim ze jsem nevidel zlomeny cinsky rodla, ale nikdo nevi kolik jich bylo nacnutech spatnym utazenim predstavce. Naopak ramy jsou vetsinou z nejakyho skelnyho vlakna a pofiderni pryskyrice a spoje jednotlivejch trubek taky nemaji uplne echt provazany. Takze asi tak.

        0 0
      • kyl  

        Merek Víc jak dva roky používám sedlo,sedlovku,ři­dítka a představec od této firmy a naprosto v pohodě.Rám i vidla jsou od jiného číňana a taky dobrý.

        0 0
    • kadlik  

      Sestře jsem to postavil loni, najeto má tak 5K km a spokojenost. Jezdí 29er rám s pevnou vidlí, ale většinou po asfaltu a polňačkách s tenkejma pneumatikama 700/33c. Do terénu to přezouvá na horský pláště. Pevná vidle od flyxii taky drží.

      Šel bych do toho znova.

      0 0
    • Tomcat  

      Tohle tady bylo moc krát základem je, že to hlavně nebývá „karbon“ ale „sklolaminát“

      0 0
      • Tina  

        To už je mýtus. Je mnoho typov karbonových vlákien a samozrejme, že na tieto lacné no name nebude použitý top najdrahší karbon ako napr. používa Scott na Scale, ale aj tak mnohí vyrábajú Torray T700. HongFu má napr. v ponuke pomerne dostupný top rám s hmotnosťou 950g. To určite nebude sklolaminát.

        0 0
        • mastihuba  

          ja se v tom až tak nějak neorientuju, ale toto je jeden z nejlevnějších HF rámů z roku 2010. Otázka je proč jiný rámy po nárazu puknou tak jak puknou :) viz třeba Alberto :)

          http://velonews.competitor.com/…crash_336328

          0 0
          • Peslezedirou  

            Pořídil jsem si první carbonový rám, tak snad mě něco podobného nepotká. Když vidím odolnost rámů, tak se trochu bojím, mám takový pocit, že spostu věcí ustojí hliník daleko lépe než carbon :-/ teda kromě Niner vidlice, že jo :-)

            0 0
            • McBlacky  

              myslíš kromě niner vidlice na videu :)

              co jsi koupil? a když tam se dá opravit, teda cenove to u noname nemá smysl, ale u rámu za 20+ už ano

              0 0
              • Peslezedirou  

                Jasan, myslím tu Ninerku z videa, jak je to v terénu nikdo nevíme :-)

                Chtěl jsem rám na silničku, na takovou tu turistika, tak jsem vzal KTM z kolokrámu, sice dražší než China, ale zase jednodušší reklamace, doufám.

                0 0
                • mastihuba  

                  co na tom chceš reklamovat když sebou jebneš? :)

                  0 0
                  • Peslezedirou  

                    :-))) myslel jsem výrobní vadu.

                    0 0
                  • bathed  

                    Ten kompozit by měl být právě o tom, že vlákna tu strukturu „udrží“. Stačí se podívat na zlomenou POŘÁDNOU hokejku a pochopíš. Tady to uletělo jak řepa, v lomu snad ani nejsou žádné vlákna vidět, až to vypadá že to je výlisek z plastu a ta struktura výplně je tam jenom „namalovaná“… Strašná divočina!

                    0 0
                    • karliner  

                      No a co povíš na to Contadorovo, to by výlisek z plastu s namalovanou strukturou být neměl.

                      0 0
                      • mastihuba  

                        levnej nebo drahej, hliník nebo ocel… všecko praskne. :)

                        0 0
                        • bathed  

                          Otázka je, jak… Tohle nahoře vypadá fakt dost divně…

                          0 0
                          • mastihuba  

                            Výsledek je stejnej jak u s-worksu. Prostě jen odmontuješ komponenty a hodíš to všecko do kontejneru.

                            0 0
                            • karliner  

                              Varianta 2 – nechám to zbastlit u nějakého opraváře carbonu a prodám jako lehce jeté :-)

                              0 0
                            • bathed  

                              Bezesporu… O tom žádná. Ale když se dívám na toho Contadora, tak přece jenom z toho krámu pár nití leze… Tady to je, jak kus bakelitu. U S-Workse – a to chraň bůh, že bych to omlouval, by se možná dalo mluvit o tom, že už je to přehnané a určené pro extrémní užití. Zkrátka a dobře ostré závodní nářadí, kde je tlak na váhu. Pak se ale může stát, že při velkém crashi (a to asi byl velký pád – viz jeho hnáta) se odporoučí i ta upečená hromádka.

                              Když si ale pořídím něco na „normální“ užití, byť za cenu pár gramů navíc počítám s tím, že mi to chvilku vydrží…

                              Mám drobný příměr: na MS v motokrosu, mění špička po každé rundě řidítka… Zkrátka ty co jsou na motorce po umytí sundají a vytáhnou nové z igelitového pytlíku. Všimnul jsem si že mnohdy nejsou doslovně nové. Když jsem se bavil s jedním technikem od Belgarda Yamahy, říkal mi, že případné riziko, že ty rodla po doskoku zůstanou jezdci v ruce a on se rozstřelí – tj nedojede na body, je tak velké, že je mění preventivně… Oni jezdili Reikony, ale jak mi tvrdil, tohle nebyly sériovky! Když jsem se ptal co dělají s těma sundanýma, dozvěděl jsem se, že je u nich rodokmen, kolik toho mají za sebou. A hlavně takhle sundané v depu jdou do fabrilky jdou na rentgen – jsou-li pod hodinovým limitem a bez prasklinky, můžou jít zpátky na motorku.

                              A teď z jiného soudku: tohle jsou rejdy z mé bývalé 450EXC factory racing model 05. Kupoval jsem si to kvůli šestidenní na Slovensku a nakonec jsem jel do ******, protože jsem si vyrval kličku z lopatky… Levá strana těch Magur mi zůstala v ruce po doskoku na dlouhém, velice nízkém seskoku v relativně velké rychlosti (20–25metrů). Když jsem naježil lokty a zahamoval před zlomením do zatáčky, ve zlomku vteřiny jsem šel kotoulem letmo i s motorkou – bez varování… Ta KTMka měla v té době od novoty nakroucené tak 2 motohodiny… Fabrika mně odškodnila. Uznala, že tohle není standardní lom duralových řidítek. O tomhle tady píšu…

                              0 0
                              • jecnak  

                                Souhlasim. Videl jsem nedobrovolne rozlomena kvalitni carbonova riditka a vypadalo to hodne jinak.

                                0 0
                              • McBlacky  

                                to kolo AC bylo zlomený na střeše ne pádem, ale jinak souhlas.

                                0 0
                                • bathed  

                                  Přiznám se, že jsem to moc nestudoval. Nevěděl jsem že to jenom vzalo krovky ze střechy… I když – jenom: otázkou je, jak rychle auto jelo a taky to, jestli to netrefilo třeba auto jedoucí za ním… Ale i když netuším, jak moc „prototypy“ tyhle kola pro absolutní špičku jsou a nakolik se shodují s S-works které si můžeš odvézt z obchodu jako normální smrtelník, vzpomněl jsem si na jednu krásnou hlášku nebožtíka Franka Williamse. Ten když kdysi popisoval vztah Williamsu k motorářům od BMW – a bylo to v dobách, kdy ještě F1 nebyla tak příšerně svázaná debilníma pravidlama o gumách a výměnách motorů, tak tehdy řekl: „pokud se motor našeho vozu padesát metrů za cílem nerozpadne na tisíc malých kousků, je něco špatně! Je potřeba ho odlehčit, protože je předimenzovaný!“

                                  0 0
                                  • pepek  

                                    A neřekl to už dřív Colin Chapman?

                                    0 0
                                    • bathed  

                                      Já to slyšel v dokumentu o Williamsu. Bylo to o nástupu turbomotorů s obsahem 1500ccm v půlce 80tých let. Ty motory BMW (čtyřválce) vycházely z bloků motorů někdy z 50tých let, které se nepoužily v sériovce a fabrika je vyhodila za nějakou halu v areálu v Mnichově. Dělňasi, jak chodili na cigárpauzu za barák na ně dlouhé léta chcali. Díky svému stáří byly bloky v podstatě bez jakéhokoliv vnitřního pnutí po odlití…

                                      0 0
                                  • McBlacky  

                                    nespadlo, chytlo se o kola na střeše jiného auta, ale to je fuk. Křuplo to a vypadá to jinak než ty číny

                                    0 0
                                    • mastihuba  

                                      jj i zlomenej epic co tu kdysi byl, tak z něj trčely vlákna, to stejný fotky kanonů a jiných lepších značek. Ten rám z HF byl fakt jak bakelitovej.

                                      0 0
                                  • mountaineer  

                                    Jak si přišel na to že F.Williams je nebožtík?

                                    0 0
          • lookie.dookie  

            Dobre LEGO, jak se na tom jezdi? :-)))

            0 0
      • scret  

        mel jsem china carbon ram – chtel jsem ho proste vyzkouset…

        ram uz byl docela jety, presto nejakou dobu jsem ho jezdil absolutne bez problemu a ted zrejme slouzi jeste dal…

        Vibrace tlumil dobre, tuhy byl taky dostatecne…

        Klidne bych si na tom postavil kolo zas…

        0 0
        • Vilém  

          Tak jako bys Tomcatovy komentare cetl poprve:)

          0 0
          • scret  

            priznam se, ze jak tu dlouho nebyl, tak jsem na nej uplne zapomnel na kluka jednoho:)

            0 0
    •  

      Diky vsem za info. Uz par veci z ali mam a zatim ok, zkusim to teda. Pekny den!

      0 0
      • koko0925  

        Můžeš napsat kolik čekáš DPH a clo? Taky o tom přemýšlím.

        0 0
        • DoDo2  

          25 % z celkove ceny vcetne dopravy

          0 0
        •  

          Jojo dam vedet. Ted jeste koumu ram http://www.carbonality.com/ cena podobna a zda se me, ze vypadaj o chlup hezcejc. Patrne to bude o nahode, ve svete jak nadavaj, tak pejou chvalu, relativne me uklidnuje ze zenska vazi prd a jezdi fakt prd. Tak 500km rocne vylety na pivo po polnacce. Zkusil bych i tu pevnou vidli, bude to lehci a dalsich 10kkc na lepsi olejovku sice mam, ale je me to tak nejak lito, kdyz by byla prakticky nevyuzita. Se clem pocitam, ale je to zas nahoda, uz jsem par drazsich veci z venku koupil a platil jsme vypalny cca v 1/3 pripadu, cili zase nahoda.

          0 0
          • jonti  

            clo a dph skoro na 100%, uz jen kvuli rozmerum baliku.

            O pevne vidlici bych vubec neuvazoval, i na tu polnacku se docela hodi odpruzena, staci neco od Suntour.

            0 0
            •  

              Hm dobry no, ta pevna je jedina vec, co se me na tom libi :o( To uz vidim to je zas plus kilo navic a plus 10kkc za vidli…

              0 0
              • jonti  

                Proc +10k, ani ta karbonka neni zadarmo a normalni vidlici za 5k sezenes. Kdyz nechces zbytecne utracet taky nema moc smysl brat 27, na 26 budou levnejsi kola i vidlice.

                0 0
      • kyl  

        Pokud se chceš ujistit že rám nebo další komponenty mají něco společného s karbonem,sežeň si někoho s detektorem kovů(lépe,pokud má dohledávačku Garrett nebo Minelab).

        Čím vyšší obsah uhlíku,tím spíš bude dohledávačka reagovat(začne pípat už ve vzdálenosti asi 7cm od rámu).

        0 0
        • Vilém  

          Tak to rovnou muze merit odpor, jak tu nekdo v minulosti radil:) Ono to funguje, jen tezko rict, jakej ze odpor to ma vlastne mit.

          0 0
          • scret  

            jak se meri odpor k srnkam?:)

            0 0
            • Tomáš  

              Ten se neměří, ten se testuje ;-)

              0 0
          • kyl  

            Tohle je jednodušší,člověka s touto mašinkou seženeš všude.

            0 0
    •  

      Jeste se zeptam, jaky stred by jste mi doporucili. Starsi BSA, nebo BB30? Ctu tady o litani bordelu do BB30, jeho vrzani, kazdorocni cisteni, nejen v SUPech atd. Kdyz davaj na vyber, co mam vzit prosim? Diky

      0 0
      • McBlacky  

        nejlepší je klasický závitový na HTII, ale to nevím jestli je v nabídce.

        Jinak jestli pres fit na rozměr HTII nebo pres fit na rozmer 30 je asi jedno, pokud nechceš BB30

        0 0
        • jecnak  

          Podle me je nejlepsi prave ten proklinany BB30, ale musi byt perfektne udelana stredova mufna ramu – souosost lozisek a vsechny ostatni rozmery. Jakmile je tam neco jen trochu spatne, tak to nefunguje – vrzani, kratka zivotnost lozisek atd. Pres fit tyhle problemy trochu resi, ale zas vysouva loziska ven do bordelu. V HTII vidim jedinou vyhodu a to jsou levny cinsky loziska, ktery muzu snadno a rychle vymenit.

          0 0
          • McBlacky  

            PF jak je v plastu tak se to pěkně vyvaklá, u HTII tohle neřešíš, navíc aftermarket kvalitní ložisko přežije neskutečný věci. Můžeš mít i PF hliník, ale to zase není ideální s ohledem na rám.

            0 0
            • jecnak  

              Je pravda, ze kdyz si koupi nejaky aftermarket loziskovy stred, kde jsou rovnou prumyslovy loziska, tak prezije dele a hlavne pak muze loziska velmi levne menit.

              0 0
        •  

          No v nabidce pisou – BB Type : BSA English Thread 73mm / BB30, jestli to lomitko je jako ze si muzu vybrat bud anebo?

          0 0
          • Vilém  

            Ano, muzes si vybrat.

            0 0
          • McBlacky  

            no bud si můžeš vybrat a nebo ti pošlou co zrovna mají :)

            ale většinou si můžeš vybrat. Já bych bral bsa s anglickým závitem, nebot důvěru v precizní zpracování bb30 u nich nemám- ale bude to tvoje kolo.

            0 0
            •  

              Rozumim. Dekuju. S tou kvalitou to tusim, nic si nemaluju. Stale vice se nahlodavam do toho nejit. Zas to nestoji svet, prisel jsem v zivote o vic, jde o to, aby si me nerozbila hubu. Za stejnou cenu treba RBcko 27.5 a mel bych vystarano. Ale jak rikam, zenska najede max 500km rocne na polnackach, cili to zas takovou cocku dostavat nebude, ale praskly kousky na zahranicnich forech me dycky uzemej :o)

              0 0
              • McBlacky  

                no já pro moji manželku chvíli uvažoval o řidítkách na zimáka, ale nakonec dostala hliník EA70 a já mám klid v duši. Nahlodalo mě to před rokem, měl jsem v ruce EC90 čínu, a omylel jsem do toho při instalaci rýpnul a nepěkně světlý flek tam zůstal. Jezdím Easton carbon komponenty už roky jak 70, tak 90 řadu a je to prostě jiný materiál. Jsem moc oldschool a nevěřím tomu. Možná to dělá jen samolepka, nechci to testovat :)

                0 0
        • jonti  

          Klasicky zavitovy na HTII je BSA :)

          0 0
      • jonti  

        Urcite BSA, je vyrazne min nachylne na kvalitu zpracovani – daji tam hlinikovou vlozku.

        0 0
    • Smejči  

      Hezky o cinakarbonu psali nedavno v jednom z posledních čísel Cykloservisu. Testovali kolo postavené na takovémto rámu. Výsledek je takový, že kolo má váhu i vlastnosti přibližně stejné jako rám hliníkový. Obecně karbon vyniká nad hliníkem v oblasti přenosu síly, váhou, tlumením nerovností. A to tento karbon z číny údajně neměl. Jde tedy spíše o estetickou stránku věci.

      0 0
      • scret  

        :))

        0 0
        • KnizeAlexej  

          Zkus prosím tě ten názor trochu rozvést, hlavně pokud máš osobní zkušenost.

          0 0
          • scret  

            ano mam osobni zkusenost… Nejakou dobu jsem mel karbonovyho cinana… Chtel jsem si zkusit, jestli to za ty penize stoji.. KOupil jsem uz ojetinu, kterou evidentne nikdo moc nesetril…

            Ram v pohode fungoval, krasne tlumil vibrace a byl i relativne tuhy… Po zvazeni byl rozhodne lehci nez alu ram…

            Netvrdim, ze je stejne kvalitni jako znackove karbony za 40t a vic, ale tvrdit vseobecne, ze alu ram je lepsi, je dle myho nesmysl a k pousmani…

            0 0
    •  

      Tak maly update. Vsechno je jinak, projekt levnyho cinana je u ledu, po precteni par zahranicnich for a momentalne lovim ve vodach Corratec SuperBow Race, Merida Big Nine 1000 a CUBE LTD Race vse 29. To jsou mi zmeny :o) Pro ni az moc dobry kola nu uvidime.

      0 0
      • jakub  

        http://cykl.cz/…menny-karbon

        moc tam toho k tomu není a navíc je to napsáno hodně opatrně, ale je to k věci..

        0 0
        •  

          Je diky, clanek pocteni dobry, nicmene dnes jsem dal do kosiku http://www.corratec.com/…m_1056_0.png

          Meli posledni za slusnou cenu a ten dizajn(co jediny manzelku zajima) je fakt povedenej(samosebou proti gustu zadnej disputat zejo). I tak penezenka lehce krvaci, ale kdyz uz tak co. Jeste me ceka konverze na 1×10. Chci jeste jednou vsem podekovat za rady a nazory a omlouvam se, ze to nakonec vzalo jiny spad :o) Az bude hotov, dam do galerie, myslim, ze to je krasavec, kterych moc neni. Pekny den!

          0 0
      • raceman  

        odkazy by byly? :)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.