Jsem v šoku- Reklamace kola v Helia sportu

18 nepřečtených
  • tisicinapalce

    O to se musím podělit, i když nejsem z těch co by si tímto způsobem stěžovali, ale to je už i na mě moc. Reklamoval jsem, že mi na předním kole háže střed- kónus.Mám hydru a pořád škrtala. Myslel jsem, že je to kotoučem, ale po koupi nového to házelo stejně. Takže křivá nába.Po uznání reklamace mi po 30-ti dnech z Helia sportu zavolali, že kolo je opravené. Ani mi nechtěli říct co s ním dělali. Doma jsem přední kolo dal do vidle a házelo ještě víc.Místo aby vyměnili nábu a přepletli kolo,tak vzali kombinačky a za těch 30 dní reklamace vykřivili můj nový kotouč za 6 stovek různými směry, aby kolo neházelo. Když jsem tam v šoku na ně vletěl, tak mi řekli, že jsem měl volné kónusy(neměl Shitmano Deore nemá volné konusy), že je jen dotáhli, a že kotouč jsem už křivý měl. Až po předložení objednávky, kde jsem si nechal napsat, že kotoučem to není, že je nový a rovný se přiznali, že technik z Rock Machinu jim tento postup poradil (a je běžný,)a že špatnou nábou to v žádném případě nemůže být. Nakonec mi dali za pravdu a já dalších 10 dní s hrůzou čekám co mi zase zničí. Už jednou jsem u nich v servisu byl s vaklem ve středu a za 14 dní jsem si kolo bral se zničenou vidlí. Měl jsem ji zamčenou(já ji nezamykal) a někdo hodně těžký zkoušel jak pěkně pruží až už zamčít nejde a má vakl jak svi.a. Po naštvaným telefonátu co mi s ní dělali, mi řekli, že má vidle není zamykatelná (Marzochi GranFondo1)a samozřejmě s ní nic nedělali. Takže příště žádný servis, nebo reklamace v Helia sportu. Radši si zaplatím a půjdu jinam. Nechce se mi věřit, že technici z Rock Machinu by jim poradili tuto opravu. Jestli ano, tak asi nemá cenu vůbec uplatňovat nějaké reklamace. Omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale je mi líp a možná mé zkušenosti z Helia sportem (Rock Machine) někomu pomůžou.

    0 0
    • Dados  

      hm, to je doslova k nasrání, zjistil jsi to hned na místě, protože v tom případě máš právo nepřevzít kolo z opravy a požadovat opravu – těch třicet dní ale dál běží, takže klidně druhý den si dojít pro novou nábu nebo prachyzpět..

      0 0
    • kesu  

      hm,to je fakt bida.Doporučuju zmenit servis a taky vyhodit naby shimano..

      0 0
    • Jirik123  

      tak to je doslova k placi. uprimnou soustrast s timhle obchodem:-)

      0 0
    • mosquito  

      tak to je fakt smutny, kazdopadne z toho plyne jedno osvedceny pravidlo co plati o vsech vecech:

      1. bud sem dostacne znalej nebo je to prkotina a opravim si sam
      2. jdu za lidma kteri vedi co delaji a opravdu to umi

      zadna dalsi varianta c) … neni spravna

      0 0
    • vlk  

      Ale proč jsi takto reklamovanou vidli nebo kolo vůbec přejímal.Vše sis měl na místě zkusit, nepřevzít to dokud to neopraví a případně po 30 dnech si přijít pro prachy. Helia sport je jeden z nejhorších obchodů co znám spolu s těmi gigasporty apod. Pracují tam lidé, co tomu skoro nerozumí. V případě Helia sportu si to ti chudáci o sobě jen myslí. Tam bych nedával do servisu vůbec nic. Ceny jsou proti konkurenci vysoké, zboží podřadné, či průměrné, personál neznalý a neschopný, servis otřesný.Prostě amatéři co si hrají na odborníky.S kolama to prostě neumí.

      0 0
    • keo  

      Mám z Helia sportu lyžáky,doufám,že je nebudu muset reklamovat.

      0 0
    • goofy  

      NEchaou, proc si nekdo koupi kolo z helia sportu… No ale to je jedno.

      0 0
    • tisicinapalce  

      No třeba proto, že je lepší si kolo koupit v místě bydliště za stejnou cenu(slevu) jako přes internet a servis a reklamace neřešit tím pádem vůbec. Samozřejmě jsem netušil, že „odborníci“ z Helia sportu jsou takový machři.

      0 0
      • goofy  

        Nevim sice z ktereho mesta jsi, ale osobne bych kolo kupoval v kamenaku. S par mam dobre zkusenosi, a vim ze v pripade problemu jsou ochotni a hlavne schopni problem resit…

        Kolo z hypermaketu bych si nekoupil nikdy, pac vim co tam delaji za odbornici a v pripade problemu je to jak to je…

        btw: aby jsi odpovedel na muj prizpevek musis dat Odpovedet a ne Odpovedet na zakladajici prizpevek

        0 0
    • Mr.Cookie  

      a kde v Helia sportu???? já mám jeden Helia sport kousek (Kobylisy) a nemám s nima špatný zkušenosti…navíc si nemyslim, že prodávaj podřadný zboží (Specialized)

      0 0
      • tisicinapalce  

        V Olomouci. Měl jsem tušení, že tomu moc nehoví už když jsem tam občas zašel a sháněl lyže, nebo lyžáky. Personál namachrovanej a veškerá rada žádná, nebo max.všeobecná co nic neříká.No ale nakonec jsem se ukecal, že je lepší mít obchod u domu, než někde z netu. Ale vidím, že je to ted jedno.

        0 0
        • Mr.Cookie  

          aaaaha…třeba tam u nás v Praze sou vpoho…ochotně poraděj, s mechanikem se dá taky vpoho domluvit (já si tam nechával dávat novou vidli a seřídit kolo a všechno ok)objednávaj věci z progresscyclu, prostě ok…

          0 0
        • vlk  

          A jo v Olomouci jsou maximální amatéři.Těm se vyhnout největším obloukem.Stačí vždy ale jen říct, že se člověk jen dívá a oni si nechaj svý hloupý rady.

          0 0
          • vlk  

            PS: Měl jsi zkusit Kaňkovskýho-s ním se na ceně vždy domluvíš.

            0 0
            • tisicinapalce  

              No to viš, že jsem tam byl naposled. Jen si ještě zajít pro to přední kolo co už tam je 36 dní a pořád nic. Ještěže mám se zimáka přední stejné včetně disku. 30 dní bez kola by mě zabilo.A doufám, že mi dají i nový kotouč co mi „opravou“ pokřivily.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.