• Jenda

    Vazeni, uvazuju o koupi jeteho tlumice floar RP23 jelikoz novy mi prijde nekrestansky drahy. Co vsechno se muze na tomto tlumici po…? Vim ze tesneni mezi pozitivni a negativni komorou coz oprava neni nijak extremne draha ale co dal – nerad bych dal x tis za tlumic a pak dalsich x za repasi? V historii je toho asi spousta ale dost neprehledne. Chci to koupit pres ebay takze osobni kontrola pred koupi nehrozi.

    0 0
    • marapara  

      Co by se mohlo ****** v tlumiči je těsnění. Když to prdne, přefoukne se tlak z pozitivky do negativky a sníží se zdvih. Těsnění je otázka pár stovek a můžeš si to vyměnit sám. Ještě by mohl být problém s olejovou částí, kde je propedal a zpětný útlum. To by bylo už horší a musel bys ho poslat na repas do Písku, kde je Fox servis. Ale klidně bych se toho nebál za rozumnou cenu. Nový za skoro 11000 mi přijde taky nekřesťansky drahý.

      0 0
    • Archer  

      RP23 je relativně novy model, bude jety jednou, max 1.5 sezony. Záleží taky na tom, jak předchozí majitel s nim zacházel. Při délce 165mm to bude asi ze 100mm XC stroje, nebal bych se, ze bude zničeny uvnitř, spíš muže mít odřeny píst, ale je to bude možné vidět zvenku (na fotce). 190–200mm x 50mm už bude zdvih kolem 130–140mm, ale ještě není freeride. Vetší délka už znamená enduro a freeride kola, tady bude asi dost omláceny.

      0 0
    • Archer  

      Mimochodem, chceš ho na GT i-Drive?

      0 0
      • Jenda  

        ne ne GT uz je minulost ted potrebuju 190 na novy. Akorat novy sem pridam az se zbavim toho ramu GT:-) Chci to misto DT sviste SSD225, na muj stul jizdy bych chtel neco s inteligenci navic jsem uz po asi 400 km drapnul pist – fakt hovno vydrzi a posledni vec prijde mi ten tlumic silene progresivni (a to o nem tvrdi vyrobce opak:-)

        0 0
        • MlokCZ  

          A co máš za rám, jestli není progresivní ten?

          0 0
          • Jenda  

            mam spyder argon (tedy RM Adrenaline 4000), uz jsem te chtel poprosit driv jestli to nemas namodelovany jak moc je nebo neni progresivni, porad totiz nevim jestli bych si jinym tlumicem jeste nepohorsil. Kazdopadne to nechci na zadny velky skoky a asi bych to vozil vetsinou na 125 ale ted to davam jen tak na test na 150.

            0 0
            • MlokCZ  

              K tomuhle rámu model nemám, ale když to srovnám s podobnými konstrukcemi a zohledním úhel vahadla a ramene zadní stavby (který tu progresivitu u této konstrukce ovlivňuje nejvíc), tak je progresivitou někde mezi Ghostem AMR Plus a Canyonem AM/ES. Tedy je trochu progresivní, ale ještě ne nějak extrémně. Z těch dvou je Canyon progresivní o něco více a ten Ghost o něco méně. Pokud neskáčeš větší skoky, tak by to klidně sneslo nějaký hodně málo progresivní tlumič, klidně typu Fox s větší komorou, jako teď dávají na Canyony.

              Jak je ale progresivní ten současný DT tlumič netušim. Co mám jediný test změřených tlumičů ještě z roku 04, tak tam DT tlumič byl o něco progresivnější než Fox RP3.

              0 0
            • MlokCZ  

              Pokud to chceš jezdit spíše na 125 a tam se ti to zdá příliš progresivní, tak bych určitě otestoval 150mm s výrazně větším sagem. Tím se dostaneš na využití celého zdvihu a bude to současně i hodně žehlivé a při tom větším zdvihu ti nemusí vadit, že velkým sagem se sníží reálný chod.

              Samozřejmě se to ale takhle bude chovat jinak než 125mm + méně progresivní tlumič, i když třeba výsledný reálný chod bude cca stejný.

              0 0
              • Jenda  

                problem je ze neumim moc slapat dokulata a tak me deprimuje pohupovani – bohuzel v tydnu vetsinu najezdim po asfaltu ci nenarocnych cestach smerem do prace a zpet. No uvidim co to ted udela. Porad si totiz nejsem jistej jestli jsem ochotnej investovat dalsi 4 nebo 5 tis. Asi to zatim nechamjak to je a budu s tim laborovat az budu jezdit taky v terenu:-) Dalsi vec je ze to pohupovani vadi spis pocitove nez ze by to nejak zralo energii – teda krome rozjezdu:-)

                0 0
                • MlokCZ  

                  To bohužel varianta s větším sagem, progresivnějším tlumičem a 150mm zdvihu bude určitě houpavější než ta s méně progresivním tlumičem, menším sagem a 125mm zdvihu.

                  Ale zase máš motivaci se naučit šlapat lépe do kruhu a pocitově si na to zvykneš za chvilku. Mě se třeba při šlapání moje kola moc nepohupují, ale jakmile se kolo nepohupuje vůbec (třeba když tam hodím propedal), tak jsem hned nervózní a skoro mi to vadí :-)

                  0 0
                  • Jenda  

                    tak jsem to dneska do prace zkusil s variantou mensi sag a nastavenej vetsi zdvih takze zehlilo to porad docela obstojne , houpani nijak tragicky nebylo – ono me to fakt vadi spis opticky kdyz se na to divam jinak z jizdy to ani nepoznam:-) no a vyuziti zdvihu bylo ± stejny jako pred tim. Ten vetsi sag nechci kvuli tomu ze by byla blba geometrie do vyjezdu. Ale stejne me ten fox laka – zatim by to vyslo i s postovnym asi na 200 USD, jenze narazim na problem ze nemam schopnou kartu kterou bych mohl pouzit na paypal. Takz ebud nekoho premluvim aby to pro me koupil nebo se na to vykaslu a usterim 4 litry:-)

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.