Jaky mate nazor na GT Force 1.0???

77 nepřečtených
  • Tweet

    http://www.teamsport.cz/…-model-2009/

    docela dost o nem ted uvazuji.Mam predstavu kola,ktere bude zvladat lehci i tezsi tereny. Zadne extremni sjezdy skoky maximalne 0,5m nad zemi,ale i to je asi moc. Procetl jsem si ruzne diskuze o vyberu kola, kde se mluvilo o Force 2.0 ve srovnani s konkurenci. Ale nikde jsem nenasel nejaky nazor ci zkusenost s Force1. Toto kolo mi padlo do oka pri vyberu kola do 50 000Kc.Jeste jsme si pohraval s Nejakymi modely od Treku a mozna Giant,ale toto je muj Top. Co vy an to?

    0 0
    • Tomcat  

      A co chces slyšet? :-) Myslíš, že tam bude jiné Shimano? Nebo jiný RockShox? Že fyzikální zákony pro to platěj jiný ?

      Ne, líbí tak kup.

      Důležitý je aby ti sedlo to z zadný recenze nepoznáš na jistotu

      0 0
    • kesu  

      neni to žádnej XC závoďák a rozhodně to neni enduro,ale na AM ježdění bych do nej klidně šel. Na to co popisuješ to je dobrá volba

      0 0
    • indigo  

      Jediná věc, co by mě na něm vadila, je, že vidlice nemá lock .

      0 0
      • jrk  

        Lock na vidlici chybí, kdyby tam byla FOX TALAS tak už je GT Force 1 doma.

        0 0
      • Log1ck  

        A k čemu je dobrej lock na vidli na takovým kole? Dle mě je to úplná zbytečnost.

        0 0
        • jrk  

          Já když jezdím do táhlých stoupání tak vidlici zamykám.

          0 0
          • Log1ck  

            Nevim jak při zdvihu 140, ale já mam 120 a lock sem použil jen párkrát abych si vyzkoušel že skutečně funguje :-) Nic jako pohupování vidle sem při jízdě v sedle nezaznamenal a ze sedla je to jedno, tohle kolo stejně neni na chrtění. Jediný kdy by se mi hodil lock je výjimečně na asfaltu aby se při brzdění nenořila vidle. Jinak snižování by se na takovym biku na vidli hodilo to je jasný.

            0 0
          • mr.antik  

            sice ho mam, ale pro tenhle účel jsem ho nikdy nepoužil :-)

            0 0
            • MlokCZ  

              No není nic lepšího než mít ve výjezdu zamčenou vidlici a nejlépe na plném zdvihu. Pak to ani nekopíruje terén a k tomu nejvíc kurví geometrii (sag se takhle zmenší úplně nejvíce, často na nulu když je to trošku prudší).

              0 0
    • pavlix  

      Počkej na GT Sensor , prý už tam je lépe vyřešená zadní stavba – utěsnění ložisek.

      0 0
      • jIrI___  

        Ale zas je to jiná zdvihová kategorie než Force.

        0 0
      • Tweet  

        Vim,ze nejsi jasnovidec,ale netusis kdy by se mohl senzor objevit v obchodech?

        0 0
        • pavlix  

          To nevim, ale predpokladal bych tak brezen 2010? Premyslim, ze bych do neho sel. Mozna by Ti presny termin prodeje rekli u dovozce aspire@aspire.cz

          0 0
        • Lovec_007  

          jaro 2010, presneji Ti ted nikdo nerekne

          0 0
          • Tweet  

            To je pozde:-/chtel jsem neco pojezdit ted a neco pres zimu na snehu.Jeste mi vcera do oka za ty love padl Giant Trance X2.

            0 0
            • bluma  

              Ber radši Gianta, za ty prachy fajn a navíc ten systém pružení je někde jinde. Btw, ty ložiska u GT se i přes marketingový řeči s***u pořád a nečekám že by to příští rok bylo jinak.

              0 0
              • webbot  

                Jak to je s lozisky u GT si najdi v historii fora – uz se to resilo nekolikrat a porad nekdo bude papouskovat naproste nesmysly (ano uznavam ze prvni typy mely problem)

                S dostupnosti novych modelu 2010 myslim ze bude tak cca leden – ja jsem kolo kupoval kolem 20 ledna 2008 – byl to novy model 08

                0 0
                • webbot  

                  jinak jako marketingove reci vidim spise nove reseni cepu u Senzoru z hlediska necistot – podle fotek je to z principu porad ten samy system, jen misto specialniho klice staci imbus – na 99% tam zadne pridane tesneni neni a zmena je jen na vnitrnim prumeru kuzelu, ktera s funkcnosti nema nic spolecneho – ale mozna se nechame prekvapit. Ale jak jsem jiz psal problem s cepy u GT je tady spise u nekterych jedincu „virtualni“

                  PS: netvrdim ze GT je jedinecne a absolutne bezproblemove, ale ty kecy o nedostatcich odpruzeni GT mne vytaci. Staci si udelat nazor na tvrzeni ze reseni pruzeni GT (jinde tolik vychvalovane) je horsi nez konkurence – ano nikdo jiny ho nepouziva, protoze je patentovane!!!

                  0 0
                  • Tomcat  

                    Dej mi statisíce dolarů a udělám ti PR, že z Authora se stane nejpokrokovější pružení na trhu v ČR.

                    • jednočep ( plavoucí střed)
                    • moc čepů = větší pravděpodobnost na potvrzení Murphyho zákonů

                    GT jsou dobrá kola, ale je potřeba vědět co čekat a né pak brečet nad rozlitým mlékem. Jestli někdo není schopen ho servisovat a nemá schopnej servis v místě tak by si ho neměl kupovat.

                    Imho jejich karbonovou DH raketu byh bral B-] jenže v tom velkým zdvihu taky spousta necností se ztratí.

                    0 0
                    • Kupko  

                      Nekupovat kolo kvuli tomu ze nema kolem sebe schopnej servis -co to je za blbost.Kolo neni auto clovek pokud ma potrebne naradi tak vse zvladne doma neni to ho naradi zas tak moc na rozebrani kola a opetovne serizeni.

                      0 0
                      • Tomcat  

                        A nějak nesleduješ co se tady oběvilo za bandu antitalentů a pacientů kteří mají banální problémy stím něco dotáhnout , povolit, nebo namazat. Takže sem dost skeptický k tomu že si každý poradí i s Idrive od GT

                        0 0
                        • Kupko  

                          Zdar tak spatne to tu snad nebude,vzdyt to je prave to super jak si sam spravujes sveho milacka nikdo ti to neopravi lepe a s vetsim citem nez sam.Aspon to beru sam za sebe.

                          0 0
                  • fousek  

                    Sensora sem samozrejme rozebranyho nemel, ale jak to vypada z fotek a nakresu tak bych si tipnul na klasicky kryty prumysly, protoze jinak nevidim duvod tech utahovacich ok, konusy vymezujou vuly stazenim k sobe a ne ze se utahne po obvodu

                    0 0
                    • webbot  

                      Tak podle toho nakresu a detailnejsim prozkoumanim fotek uznavam, ze je to uplne jine reseni – uvidime.

                      Jinak k udrbe soucasnych GT – kolo mam od 01/08 – je pravda ze rozebiram cepy cca co 1/2 roku (spise preventivne – jezdim casto bahno a celou zimu) – problem je spise ze bezny uzivatel nema ten zubaty klic k povoleni (ja jsem si ho nechal udelat) jinak je to system jednoduchy a vycisteni se da stihnout do hodiny (v ukazkovych videech na webu GT (uz tam nejsou) do technik stihl rozebrat a slozit do 10 minut) . Co se tyka problemu s vrzanim tak dle meho nazoru to zavisi spise na pouzitem mazivu – ted mam od GT doporucene mazivo s medi a zda se mi ze se tak rychle „neodplavi“. Kolo mi vrzalo taky – ale byly to povolene zadni patky :-)

                      Se starym systemem, kde byly tolik kritizovane tenke podlozky zkusenosti nemam.

                      0 0
                      • fousek  

                        No na tom videicku to bylo dost setrihany a neladil tam ten dolni konus a navic to mel vsechno cisty, cisteni zabere asi nejvic casu, taky tam nemel kliky atd.

                        Jo zadni patky dokazou na GT taky pekne cvakat a i povolit

                        0 0
                      • Jenda  

                        boha proc jsis nechaval delat standardni stahovak za 70 kc? :-) Ono taky zalezi kolik najezdis – kdyz to potrebujes rozebrat v horsim pocasi po cca 500 km a vychazi ti to casteji nez jednou za 14 dni tak te to bavit prestane hooodne rychle, pokud to delas 2× do roka tak je to v pohode.

                        0 0
                        • McBlacky  

                          tak tak, jednou za rok rozebrat a namazat fulla je tak akorát. Víc už by mě sralo.

                          0 0
                        • webbot  

                          Za 70Kc – tak to mi ukaz kde ho maji- ja ho nikde nenasel, kde by sel sehnat – rozhodne se nejedna o klic na povoleni 9-kolca, nebo CenterLocku.

                          Podle mych najezdu (i v zimnim obdobi a jezdim i v desti) vychazi cisteni cca po 1000–1500km coz za 14-dni nedam :-)

                          0 0
                          • Jenda  

                            sakra jsem se spletl stoji 82 http://www.koloshop.cz/…osu-shimano/

                            0 0
                          • Vilém  

                            Je to klic na stredove slozeni.

                            0 0
                          • Lišák  

                            Jenda kecá! 86Kč ;-)

                            0 0
                          • webbot  

                            To co mi tu ukazujete nema s klicem na GT cep nic spolecneho – mozna trochu podobny tvar :-)

                            0 0
                            • Jenda  

                              to co ti ukazujeme presne pasuje na GT cep – oni u GT jsou sice trochu specialisti ale zase natolik pricetny aby pouzili jeden z nejrozsirenejsich stahovaku

                              0 0
                              • webbot  

                                Ty jo fakt ze jo – klopim usi a soupu nohama – a to jsem byl pripraven se do krve pohadat ze pravdu mam ja. Pritom na druhem bike mam presne ty misky s tim drazkovanim.

                                No nic aspon jsem usetril 86,–Kc :-) – vyroba me stala flasku whisky :-( chybami se clovek uci.

                                U GT fakt nejsou blbi.

                                0 0
                                • Lišák  

                                  :-) Když občas kamošovi dělám servis na GT, tak se hodí mít stahováky dva. Tak prostě jeden budeš mít za 86,– a druhý za ±386,– no… ;-)

                                  0 0
                          • toNic  

                            Ja vcera jeden kupoval, meli mekci pro domaci pouziti a dilensky (oboustranny). ten mekci stal 80,– , ten dilensky neco pers 200,– Kc. Ja vzal ten dilensky neb ten byl na plochy klic 22-tku, ten horsi byla nejaka 30-tka a to doma vazne nemam

                            0 0
                  • Snowball  

                    netvrdim ze GT je jedinecne a absolutne bezproblemove, ale ty kecy o nedostatcich odpruzeni GT mne vytaci. Staci si udelat nazor na tvrzeni ze reseni pruzeni GT (jinde tolik vychvalovane) je horsi… (webbot)

                    Nie je free drive (ci ako to tam volaju) u Mongoose nahodou presne toto iste co ma GT? Podla mna funkcne je to zhodne.

                    0 0
                • Jenda  

                  ne prvni nebo posledni modely ale temer vsechny GT jsou narocny na udrzbu pokud jsi nemel vylozene velky stesti nebo nejezdil jenom opravdu v suchu. Na tom sensoru je ten stred resenej upne jinak – je to spis system pevny osy v nabe a ne hlavovyho slozeni jak to bylo doted. On nebyl ani tak problem v tech loziskach jako takovejch jako spis v asi 4 konickejch dosedacich plochach na kady lozisko – a to je proste magorovina protoze tohle nekde proste skripat musi. Jestli zrovna ty s tim problem nemas gratuluju k vyhre v GT loterii. Sam jsem zvedavej jestli novej system uz bude na toto lepsi protoze jizdni vlastnosti GT povazuju za perfektni.

                  0 0
                  • fousek  

                    naprostej souhlas

                    0 0
                  • Tweet  

                    no pokud jsou GT povestny skripani a vrzanim,tak pujdu radsi do toho Giantu, protoze me dokaze malo co rozladit tak jako,kdyz mi neco skripe pod zadnem. A nehodlam si kupovat kolo za pulsta,aby mi po mesici ci vice zacalo skripat,vrzat a praskat:-/ nejezdim zadny super bahno,ale kdyz je tak se ho nebojim.Takze se da rict,ze bych kolo pouzival ve spine a necistote.

                    0 0
                    • webbot  

                      Tak to bych si nebyl jist, ze ten Giant po case nebude skripat, nebo lupat taky. Aspon kolega s lupajicim Giantem si taky uzil sve. Ono je to spis o te udrzbe. Jinak mi kolo neskripe ani nelupe (krome tech patek – zaboha jsem nemohl prijit odkud se to ozyva)- jsem na to taky hodne haklivy, a proto musim 2× rocne to vycistit a promazat – proste full chce vice pece – at je to jakakoliv znacka.

                      To: spina a necistota

                      Takhle vypadalo kolo po prvni vyjizdce – myslim, ze zadna citlivka na kolo nejsem

                      0 0
                      • Jenda  

                        blbost – ted mam obycejnyho spydera viz profil a na loziska zadni stavby jsem nemusel zatim sahnout – vakl jak svina (po 12tis maj narok) ale nikde nic nevrze.

                        0 0
                      • scret  

                        mame v bande nekolik Giantu – nekolik Reignu, nekolik Tance Xu a ani jeden nepraska, nelupe, nevrze… maximalne kdyz se dostane bordel na sedlovku…

                        0 0
                  • webbot  

                    To:ne prvni nebo posledni modely ale temer vsechny GT jsou narocny na udrzbu

                    Ber to tak – McLaren F1 musi taky co 5000km na servis do Anglie – proste spickove auto potrebuje spickovy servis – no a tak je to i s GT – proste castejsi udrzba v porovnani s neskutecnou kvalitou a jizdnimi vlastnosti kol GT je zanedbatelna polozka :-)

                    PS: ale ted uz si delam z teto diskuze „kozy“ – ale drazdit se musi :-) Jako GTckar prece nepriznam nedostatky meho kola :-)

                    PS2: verim ze se nekdo chytne a veme to vazne

                    0 0
                    • fousek  

                      Hehe, neskutecna kvalita GT. To uz je skoro lepsi nez C-D. GT neni spatny, ale porad je to jednocep, takze tuhne pod zadni brzdou, zadni stavba se krouti jak zvejkacka, tak jako VPP to nejede a nejlehci taky nejsou, takze bych rek ze ceny po sleve odpovidaj kvalite.

                      0 0
                    • Tomcat  

                      LOL to s McLaren F1. Jen mě nenapadá jestli se prodává McLaren v Americkým supermarketu a několikrát krachnul, případně používá listové pružiny na podvozku.

                      Jasně každý si většinou to svoje chválí, ale je krůček od směšného patriotizmu

                      0 0
                      • marapara  

                        Tak ještě aby někdo nadával, že má super bika :)))) ;)

                        0 0
                      • webbot  

                        LOL to s McLaren F1. Jen mě nenapadá jestli se prodává McLaren v Americkým supermarketu a několikrát krachnul, případně používá listové pružiny na podvozku.

                        To jsou pomluvy lidi kteri nechapou filosofii GT jak zpristupnit exklusivni znacku lidem – kdyz lidi na GT nemaji, at se na nej aspon podivaji v supermarketu – vedle kol GT davaji stojanek se slintacimi ubrousky. :-)

                        Jasně každý si většinou to svoje chválí, ale je krůček od směšného patriotizmu

                        No a? Prece nebudu na svou „americkou ikonu“ s nalepkou „made in taiwan“ nadavat? :-)

                        0 0
                        • Vilém  

                          Clovece, tak ty jsi dobrej fanatik:) Nezer to tak.

                          0 0
                          • webbot  

                            PS2: verim ze se nekdo chytne a veme to vazne

                            Jsem a zeru to :-) – ja jsem vedel ze se nekdo chytne a bude to resit – uz jste 3

                            0 0
      • prcek2  

        To nové utěsnění ložisek by mohlo být i na dalších modelech 2010, tedy i na Force, ne? Co myslíte? Osobně mi jde o Sanctiona.

        0 0
        • marapara  

          Co jsem viděl kola GT 2010 na GT Zaskar v Jedovnici, tak takhle jsou nově řešené utěsnění ložisek jen u Senzorů. Force a Sanction mají stejný systém utěsnění jako letos. Předpokládám, že je to na zkoušku u Senzora a pokud se ten nový systém osvědčí, tak se třeba příští rok dočkáme i na Sanctionu a Force.

          0 0
    • marapara  

      Mně se moc líbí. Viděl jsem ho v Jedovnici naživo a je krásný.

      0 0
    • MaPa  

      Za mne parádní kolo, ale fakt si ho nejdřív zkus, protože ten systém nemusí sednout každému.

      Na rámu je vidět že se vyřádili a dali si záležet na maličkostech jako ideální vedení bowdenů v kuse a tak.

      Lock je u takovýhleho ježdění na pikaču, stejně to v reálu nepoužiješ…

      Myslím že i cena je fajn.

      Co mi trochu vadí je vyšší váha, alespoň v tom byly GT vždy o kus za konkurencí, už někdo force rám s bižuterií vážil?

      0 0
    • jan 2  

      stejnak si ho koupím

      0 0
      • sihomaja  

        Kup, bo ty kecy lidí co o něm četli a nejezdili jsou bláboly, dívím se že se jim chce plýtvat časem. Mám model 08 a nemůžu si stěžovat.

        0 0
    • McBlacky  

      viděl jsem jeden kousek v akci letos na ježdění v Beskydech – Chuck tady na BF- kolo vypadá fajn, funguje jak má a nechá si i docela naložit. Já bych se toho nebál.

      0 0
    • Chuck  

      jj, je to už můj třetí I-drive. měl jsem model 06,07 a teď mám Force 08. u prvních dvou mi neustále praskali planžety, u Force zatim vše na 100%. Planžeta tam už neni, nic nepraská a nevrže. jezdim za každýho počasí a za rok sem i-drive zatim rozebírat nemusel. a i kdyby, neni to vubec nic složitýho. bike snese dost, za ty prachy bych neváhal.

      0 0
    • toNic  

      Cely lonsky jaro a leto (a vlastne i jaro a leto predtim) jsem zvazoval, co koupit za novyho fulla, zda koupit canyona z nemecka, ci neco v cechach ve sleve. Nakonec rozhodla nahoda, kdy jsem s pritulkyni sel vybirat jeji prvni helmu. V krame jsem poprve nazivo uvidel GT Force. Laska na prvni pohled, nemohl jsem z nej sundat oci, pritelkyne sla stranou a musela vybirat sama. Na internetu jsem nasledne pohledal nejvyhodnejsi cenu a hle, castka prakticky stejna jak za Canyona. Force jsem tedy koupil a jsem velmi spokojen az na vrzani i-Drive, na coz jsem nebyl priraven. Poprve to vyresila garancka, neb dle servisniho technika tam bylo malo namazano uz z vyroby. V pulce sezony to vsak zacalo znovu vrzat/krupat/lupat pri zaberu do pedalu. Prohledal jsem bike-forum, nakoupil potrebne propriety a pustil se do rozebirani, cisteni, mazani a opetovneho sestavovani bike. Vse jsem vcera dokoncil a dnes otestoval jizdou do prace. A parada! Kolo nevydava ani jediny nelibi zvuk.

      Timto bych chtel velmi podekovat vsem prispevovatelum, kterichzto poznatku a tipu zde na foru jsem vyuzil k uspesnemu odstraneni problemu.

      Kolo muzu jen doporucit, ja jsem velmi spokojen

      0 0
    • Break88  

      nevíte někdo kolik váží samotný rám s tlumičem?popř. i váhu marathon carbon?

      0 0
      • Crus  

        Na dotaz z ASPIRE SPORTS, s.r.o. mi odpověděli toto:

        Rám GT Force 1.0 2009 váží 3250g bez tlumiče.

        Rám GT Force Carbon 2009 váží 2950g bez tlumiče.

        Tlumič váží cca 270g.

        0 0
        • Break88  

          jo dík za info. Dneska se jdu na ten rám mrknout a rovnou ho i když tak koupím:-)

          0 0
        • krokus  

          Myslíte, že karbonový a hliníkový rám se kromě váhy budou lišit i funkčně? Na Test festu jsem zkoušel obě verze. Ta karbonová mi přišla pohodlnější a rychlejší, ale byly na ní širší gumy a lepší kola, tak nevím, čemu to mám přičítat.

          0 0
    • toram  

      Ahoj, takže GT mě z počátku nadchlo a momentálně mě spíš se*e…:).. Zadní stavba vrže..a to jsem ji čistil už 2X.. zadruhý.. Dělá to jen mě? nebo ta zadní stavba nikdy nikde nebyla tuhá? protože když šlapu „vaklá“ se to ze strany na stranu a fakt mi to docela vadí, protože mi převoníky škrtaj o přesmykač..:D nedej bože když vjedu do lesa… :).. No to je zatím vše:D Ideálně mi poradte jak to vyřešit:D díky

      0 0
      • pavlik6022  

        zkontroluj si dotažení hlavních čepů, dotáhní je a na pojistný šrouby kapni závitové lepidlo – vypadá to že se ti celá stavba povolila. Pokud bude vrzat dál, často je problém v zadních patkách – odšroubovat, vyčistit, styčné plochy namazat grafitovou vazelínou ( tu používám na celý idrive a od té doby nic nevrže)

        Nedávnojsem měl vrzací období. takže jsem kompletně vyčistil a mázl všechny čepy, vrzalo to dál, nakonec jsem vyměnil ložiska u HTII a je klid. Ne vždy je problém konstrukce I-Drive

        0 0
      • Rudyshy  

        hej normalne ma potesil tvoj prispevok ze som donho nesiel. pretoze prave tvojich problemov so msa obaval.

        inak good luck

        0 0
        • MirosPikos  

          a pavlikovo příspěvek si přehlídl?

          0 0
          • Pijer  

            Kouká jen na to co chce vidět ;-)

            0 0
            • Rudyshy  

              nn ten som videl > ale preco a ako by som mal nanho reagovat? reagoval som presne na to co ma zaujalo. Pravdaze som si najskor precital vsetky komenty nez som placnul svoje. To co pisal pavlik*** mi z casti teoreticky je zname nicmene preco by som reagoval na jeho prispevok ked on konkretne radi jak z toho von a moj by robil len plevel v vlakne reseni.

              je to tak dostatocne jasne? :)

              0 0
    • Necris  

      GT = dead ;)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.