Zdar borci co vzít za kazetu?
Kolem 1000 Kč? Na bikestore.cz jsem vyhlídl LX M580
S řetězem za XT cca 450 ,–
Nebo SRAM Kazetové pastorky PG 970 cena 890 Kč
S řetězem Řetěz PC 991 (9) cena 647 Kč.
Spíše však půjdu do SHIMANA, řazení mám komplet XT.
Zdar borci co vzít za kazetu?
Kolem 1000 Kč? Na bikestore.cz jsem vyhlídl LX M580
S řetězem za XT cca 450 ,–
Nebo SRAM Kazetové pastorky PG 970 cena 890 Kč
S řetězem Řetěz PC 991 (9) cena 647 Kč.
Spíše však půjdu do SHIMANA, řazení mám komplet XT.
XT 1230 Kc + Campa C9 cca 600 Kc ;)
presne tak, ted sem stejnou kombinaci kupoval, ale retez jeste nemam, nemeli skladem. Ale tohle se 100% vyplatí i co se týče poměru cena/výkon
Gorgov?
no jo :D sedime u jednoho pocitace, teda sedim spis ja, Nika kouka na bednu. Neveris snad ze by mela stejnej nazor nebo je ti divny ze pise jako on? :D
No spis ona by si asi kupovala a ne kupoval :)
Jen bych dodal, že mě C9 vydržena 1500 Km – tedy poměr cena/výkon nic moc..
Uz me prestalo bavit experimentovat XTcko se tremi C9 mi vydrzi celou sezonu. Driv jsem kupoval retez skoro z kazde vyplaty.
Dal jsem na radu druhých a koupil campu C9.Dokonce si sedla na jeté převody: kliky ultegra a kazeta sram R9,najeto cca 10tkm.Řadí to stejně jako předchozí hg93.Délka nové campy 132,00mm.
mně campa nechtěla šlapat s XT kazetou,musel sem tam prasknout XT řetěz.
mně borec tvrdil že to bude kompatibilni a nic moc,přehazka /XTR 07/,skakala jak přaštěna.nevim čim to bylo.
a měl si tu kazetu novou? Tam by nemel byt problem
Kde maj XT za ty prachy?
hele zkus si to dát do vyhledávače a ušetříš peníz např. kazeta sram 970 byla i za 580kč tam je ale zatím vyprodaná jinak kupkolo 690kč řetěz 560kč kazeta M 580 za 790kč to jen tak namátkou ale jinak co zvolit ti neporadím, jezdím sram 850 a jsem s ní vcelku spokojenej
taky jezdím C-9 na bagbajku tuším za 550kč spokojenost na silničce i na bajku
Kazeta deore, ale časem příjde ke slovu XT a řetěz C9
kazeta XT a reťaz campagnolo C9, kazeta môže byť aj z nižšej sady, ale reťaz určite C9. Životnosť zaručená.
No tak jsem asi jediny, ktery zase tak nadseny z C9 neni. Mel jsem na klikach LX jetej jeden retez, ten vcas vymeneny, na to jsem dal C9 a stredni prevodnik uz to nepobral. Takze bud pripraveny, ze s C9 muze prijit i koupe noveho prevodniku. Me zatim tenhle retez lezi v supliku a jezdim klasicke retezy na osmicku, protoze ty si s prevodnikem rozumi vic.
Já s tím C9 taky nevím..
Já si zase na C9 nemůžu stěžovat! Točím(po cca 500km) 3 kusy C9(Sram spojka) a na kazetě Sram PG990(model 2005 – černý unašeč což má stejné zuby jako PG970) tak mám najeto 11tkm a řetězy jsou na 132.4mm až 132,5mm takže počítám ještě 5tkm to vydrží bez problémů…Shimano HG73 jsem musel po 1500km vyhodit:(
No nevím no..
Alivio – 450 Km PC49 – 600 Km Wippermann Connex – 1100 Km C9 – 1500 Km
kvalitativně byla asi nejlepší ta C9, ale co se poměru cena/výkon týče, vyhrál to ten Wippermann (ale já ho kupoval v nějaký akci takže byl levnej..)
by me zajimalo co s tema retezama delas..asi ses silovej jezdec,pac jinak to neni mozny…
A přitom se o ně starám..
Minulý týden jsem rozlomil skoro novou kazetu Sram 970 – odporoučel se třetí největší pastorek.. takže asi tak jezdím no.. :o)
treba vydrz retezu mi neoprijde o starani jako spis vic o stylu jizdy(tim nechci rict ze starani se o retez nezvysuje jeho zivotnost),ale pokud to tahas silove a ne frekvencne tak ti jakejkoliv retez odejde po par kilometrech..
No, pravda je, že teď hodně trénuju kopce.. a s mojí váhou 90 kg je to holt znát :o)
i to je asi znat..kdyz se do toho opres tak je to neco jinyho nez kdyz ja se svejma 70 kilama slapu vse frekvencne…
áááááno :D
Škoda že jsi z Plzně.Dal bych ti jetej ale dobrej.
škodááááá
Zatím ji nevyhazuj,jestli je to 24 tak skovám a až pojedu do Dobřívy tak si snad vzpomenu a stavíš se.Nebo se poptej po známejch tyhle velký se tolik nejezdí a aspoň mě odejde vždy 14,16,18 a to ostatní je v poho.
já si jí nechám na díly..
Petře za to nemůže řetěz, až ho vyzkoušíš na pořádnej převodníkách budeš mluvit jinak:)))
Nerikam, ze je spatnej, jen ze to sebou pripadne nese jeste vymenu prevodniku, at je na to pripravenej. Pro me je ted lespi jezdit „obyc“ retezy, protoze bych ted uz musel davat komplet novy prevody – kazeta uz je taky jeta. To se mi jen kvuli retezu nevyplati.
mam velice dobre zkusenosti s kombinaci osmickove kazety SRAM a retez ConneX (oboji byla nejaka stredni kategorie) … dycky to dalo 6–7tkm nez zacne strilet a pak oboji vymenim
A zničíš talíře – tohle se dá praktikovat pokud jezdíš Alivio nebo Deore.. jinak se nedoplatíš.
nj talire maji resp. nemaji pekny zoubky ale co se*e pes, funguje to a talire sem nikdy nemenil … bylo to jeste stary STXko
kazetu XT a retez sram-osvedcena kombinace od LX vahova uspora a retez XT podle mejch zkusenosti vydrzi min nez sram
nnn
Teď taky potřebuju kazetu, tak se přifařím 2ma dotazama:
1. rozdíl mezi LX CS-M580 a LX CS-HG70 ? www.kupkolo.cz/…h_result.php?… 2. jak zjistím, že je po ní? Trochu už mi to při šlapání blbne (hodně jsem zanedbal poslední výměnu řetězu), ale je otázka jestli je zničená, nebo si po chvíli na novym řetězu sedne – zase bych nechtěl ničit novej řetěz aby se pak ukázalo, že si to už nesedne a řetěz jsem tím „sedáním“ oddělal.
to neni spatna cena
Si myslim ze slusna cena za M580 www.netbike.cz/select_det.php?…
Ja bych zohlednil i odstupnovani a max. pastorek.Zrovna jsem koupil neco co mi asi nebude moc vyhovovat.Mam 8 kolo a puvodni byla:shim.11–13–15–17–20–23–26–30 to nemeli tak jsem ze zoufalstvi koupil max.p.32 sram.Ovsem odstupnovani 11–12–14–16–18–21–26–32.Pozde jsem si vsimnul 21–26 :-( Nevim jestli sram prechazi na jine odstupnovani protoze se objevila varianta 11–12–14–16–18–22–26–30 pred nedavnem jsem pro znameho kupoval 11–13–15–17–20–23–26–30. U devitek jsou myslim varianty: 11–32: 11,12,14,16,18,21,24,28,32 11–34: 11,13,15,17,20,23,26,30,34