• amira1

    Já používám tento typ: http://www.kupkolo.cz/…1_89843.html , mají dost hrubý vzorek, sníh na nich neulpívá, jezdil jsem na nich vloni ve sněhu o hloubce kolem 10 cm, a byl jsem spokojen. Jsou výborné i v bahnitém terénu.

    0 0
    • Joseph de Sax  

      já mám bezplašťáky…a bezkoláky.

      0 0
    • in4mator  

      Do sněhu jedině gumy s hřeby, ale ještě nikdy jsem je nezkusil :D Zatím jenom tak nějak podhušťuju…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Kubiczech  

        K čemu jsou ve sněhu dobré hřeby? Možná tak do ujetého/ledu.

        0 0
      • kubad  

        blbost, na sníh hřeby nefungují :D

        ty jsou na ledovku

        0 0
    • vinca  

      Já jsem maximálně spokojenej s tím, co mám.

      Zadní :

      http://surlybikes.com/…domorph_tire

      Přední :

      http://surlybikes.com/…s/larry_tire

      0 0
    •  

      Jezdí někdo ve sněhu NN? Mám ho teď vepředu, tak že bych dopředu dal novej a tenhle už trošku jetej dozadu. V létě bych to klidně dojel, na silnici se tolik neocitám.

      0 0
      • Sodík  

        Na zimu jsem NN vyměnil za Fat Alberta. Těším se až napadne a vyzkouším ho.

        0 0
      • gallardo  

        jj, jezdil jsem vloni kombinaci NN 2,4/2,25 a pohoda, pokud to podhustis tak to se snehem nema problem.

        0 0
    • Bat1  

      Já si koupil Kenda Blue Groove Stick-E 26×2,5 . Jsou spíš nasucho ale nemáte s nima někdo zkušenosti i v tom sněhu? Dá se to?

      0 0
      • Kubas.1  

        řekl bych, že jakýkoliv sjezdový nebo FR pláště budou na sněhu OK :-)

        0 0
    • deekay  

      http://vimeo.com/3254125

      Rek bych, ze tam ma Schwalbe Dirty Dan

      0 0
    • šlapatko  

      Do sněhu vozím na předním schwalbe rocketron 2,4 a zadní racingralph 2,25.Tahle kombinace slušně jede a docela drží.

      0 0
      • pavlik6022  

        chtěl bych vidět ten snih v jakým tuto kombinaci jezdíš RaRa ve sněhu – no nvm :)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • antt  

          já už se Šlapátkem jednu zimní absolvoval a měl ve předu i vzadu velmi jeté RaRa a očividně mu to drželo líp jak moje nové NN. Však třeba ty Surly jsou taky téměř bez vzorku a jsou přímo do sněhu. Podle mě je hluboký ostrý vzorek spíš na škodu, na ledu stejně nefunguje a do sněhu se zbytečně zařezává a boří tak kolo zbytečně hluboko a to i při brždění

          0 0
          • antt  

            jo a Kamikaze vozil loni na haibiku vepředu rocket ron a vzadu furious fred a taky se zdálo, že je to lepší kombinace jak můj z-max vepředu a nobby nic vzadu… jak ve výjezdu, tak ve sjezdu a to si nemyslím, že bych byl nějaký lama rider

            0 0
            • mirabike  

              no tak teda dobře… chtěl jsem dát NN 2.4 – nazul jsem XK 2.4 (teda zadní jsem nechal a přední MKII jsem vyměnil, ty jsem jel vloni na sněhu a nic moc) – ale „běda vám, běda vám, jestli mi to nepude!“ :D

              0 0
              • antt  

                tak já po dněšní vyjíždě smekám před ritcheyho z-maxama z KK z výprodeje, loni jsem ho vozil na zimákovi jen vepředu, teď ho mám už i vzadu (ten přední, ve předu nový) a luxus, dobré břitvy, ale jak mile jsme vjel na sníh bičovaný slunkem, tak jsem se bořil až moc..

                0 0
    • Luma  

      Mě se do sněhu osvědčil Continentál MK I 2,2supersonic,klid­ně bych dal i 2,4

      0 0
    • raf007  

      Mě dobře fungují Conti RK 2.2, na tvrdý nebo uježděný sníh celkem v pohodě. Tlak tak 1 – 1.2 Bar. Ale letos zkusím něco trochu širšího.

      0 0
      • vinca  

        Dozadu dobrá volba. Ale dopředu to chce larryho. Jinak ti přední kolo občas bude ujíždět do strany. Třeba, když budeš chtít přejet napříč sjezdovkou po vrstevnici. Ale žít se s tím dá :-) . Ale zase si je můžeš prohazovat , aby se ti ojely obě stejně .

        0 0
        • raf007  

          Jo ja vim. Tyhle jsem koupil v paru. Az nekde narazim na Larryho za normalni cenu, tak to zmenim.

          0 0
      • hovanec  

        Jezdím je celoročně a ta směs je dobrá i v zimě. V létě to má teda mnohem lepší grip, ale v zimě se na nich taky dá jezdit a docela dobře podrží.

        0 0
      • Pedro404  

        Co je to za gumu? 3,7 Endomorph to bejt nemůže, ne?

        0 0
    • Kolonožka David  

      Na letošní zimu, bláto a sníh ( jestli bude ) to vidím buď na

      a nebo

      • Continetal MK II : Conti
      0 0
    • robb  

      Na kolik se maj tak foukat pláště, když chci jezdit ve sněhu? Asi to bude o dost míň než na kolik se foukaj na sucho nebo se pletu?

      0 0
      • Atilla  

        Samozřejmě, že podle šířky pláště. Užovku 2,0" nemůžeš ufouknout na 1bar, ale MM 2,5 klidně ten 1bar jezdit můžeš

        0 0
    • los karlos1  

      Hutchinson rhino 2.35

      0 0
    • gazman  

      Používám toto:-)

      0 0
      • Slavoš  

        Kolik to váží,pro zajímavost,vím,že v zimě až tak o váhu nejde.

        0 0
        • gazman  

          Asi 1300g ale použití je dolekopcom, po rovině seš synem smrti.

          0 0
          • se-se  

            hahaha – tak to je ještě větší maso než moje Kodiaky. Ale jezdím na nich statečně i na silnici.

            0 0
          • pitos  

            Právě jsem převážil moje miniony s hřeby.Je to ve verzi bez butylu a i s ochranou proti poškození duše váží přední 1600g a zadní 1550g.

            0 0
            • Atilla  

              Nevadí, že jsou tak dlouhé?

              0 0
              • pitos  

                Takto vypadaly jak byly nové,tedy loni.Přůměrně lezly 5mm.Teď mají tak o 1mm méně.Na ledu úplně pohoda,délka ničemu nevadí a pěkně se to zahryzává.Na ledu je to brutal,drží to jak přibyté.

                0 0
            • gazman  

              Tak ta váha u těch wet screamů s hřeby je 1350g včera jsem dodělával zadní, tak jsem to vážil, ale je to butyl a hrot je v každém špuntu.

              0 0
      • Atilla  

        Motokros, jsem zvědav jak to bude fungovat

        0 0
        • gazman  

          Na úplný led je lepší osadit hroty něco kulatějšího, tohle se staví na hranu, ale pokud to není úplný beton, tak se ty vysoké špunty zahryzávají famózně, v mrazu ta 42a směs stuhne skoro na šutr a pak berou jak vzteklé.

          0 0
      • miloso  

        Obrovská spokojnosť s minulou zimnou sezónou, teším sa na túto :-) Michelin country mud 2,0, hlavičky prelepené len kobercovou páskou, obyčajné 200g duše a celá zima bez nejakých problémov. Hlavne zamrznutá Oravská priehrada prebrázdená krížom-krážom. A ak nie je v lese viac ako pol metra neujazdeného snehu, tak sa dá jazdiť stále a skoro všade. Obrovský prínos na ľade a ujazdenom snehu, či zľadovatelom snehu, takéto povrchy tvorili viac ako 50% terénu. Na asfalte je to o hubu a v ostatnom teréne +/-. Respektívne viac + ak sa v tom snehu prehrabem na ľadový podklad.

        0 0
        • gazman  

          Co to máš za samořezy? To jsou do plechu? Nebylo by foto, nebo odkaz? Vypadá to dobře.

          0 0
        • Jakobo  

          Hoďte sem fotky těch vašich kutilských výtvorů po sezóně s uvedeným počtem najetých km ať vidíme, jestli stojí zato se s tím ***** nebo jestli je lepší koupit hotové, třeba Nokiany. Po třech sezonách tj. asi 6 000 km, stále OK, jen se objevují praskliny okolo hrotů. Ze 160 resp. 240 hrotů jsem zatím ztratil po 2. Jezdím tak 70 % silnice a 30 % sníh/namrzlý sníh/led.

          0 0
          • JSt  

            co myslis, ze vydrzi vic. pozink vrut do plechu nebo alu blato? ;-)

            0 0
            • Jakobo  

              Jaké alu blato, co to meleš? Na Nokianech jsou karbidobé hroty zasazené do pouzdra z uhlíkové oceli, Schwalbe původně používalo celé hroty z nějakého tvrdého kovu, ale teď už taky přešli na karbid.

              0 0
          • miloso  

            Jedna sezóna mal som ich 100km, v podmienkach, kedy sa mi ich oplatilo mať (napríklad teraz netreba, síce –18°C, ale sneh sa nestihol roztopiť a primrznúť, tak nebol ľadový). Sú ako nové, hlavne kus ma stál dokopy 10€. Ja mať čas a chuť najazdiť 2000km v zime v lesoch a poliach v –20°C tak neviem neviem. No a môj celoročný rekord je tiež len 3500km :-D Škoda, že neviem počítať výškove metre, to by bolo ale zas oveľa zaujímavejšie číslo :-D Túto zimu sa chcem polepšiť a najazdím na nich hádam aspoň 500km.

            0 0
            • Jakobo  

              Jo jo, v pohodě, nechtěl jsem rýpat, jen mě zajímá výdrž při každodenním nasazení. Já jsem kdysi koupil Nokian W106 a W240 oba za asi 1800 Kč a známému obyčejné silniční A10 (622–45), stojí 300 Kč za kus. Při ježdění v zimě, kdy jedeš chvíli asfaltu a chvíli po kluzkém uježděném sněhu se improvizovat moc nevyplácí. Taky si myslím, že když ty šruby moc přesahují, bude plášť na silnici nebo na ledu uskakovat.

              0 0
              • miloso  

                Ja chodím asi tak lesné asfaltky a tie sú hlboko pod snehom alebo polia a lesy a tam asfalt nenájdeš. Tak neriešim chvíľu asfalt, chvíľu sneh. Aj tak mám dosť za hodinku 15km a premrznutý ležím potom v posteli ako dnes. Áno, na čistom asfalte sú na hubu, lebo prečnievajú (ale ani tvoje viac zapustené tam nebudú koniec koncov poriadne držať). Na ľade neuskakuje a drží ako pribité, preto som s nimi velice spokojný. Ak chceš jazdiť na nich 2000km ročne na asfalte, tak OK, oplatia sa ti viac tie čo máš a sú aj bezpečnejšie ;-) Ja ich mám na moje jazdenie a tam sú ako doma.

                0 0
          • gazman  

            To co jsem tu dal jsou pláště na sjezd né na projížďky v zimě po polňačkách a zasněžených chodníčcích a asvaltkách. Je to jiná kategorie než nokiany, nelze to srovnávat.

            0 0
      • Pedro404  

        Hele Gazi neřikals že ježdění na kole ve sněhu je ubohost pro ty co nemaj lyže?:)

        0 0
        • gazman  

          To je pravda a trvám na tom, ale sněhu je zatím na lyže málo, takže lyže ještě odpočívají.

          0 0
      • Jakobo  

        Si myslím, že při častějším ježdění nebo tak po 1000 km ti guma kolem hrotů začne praskat a hroty vypadají.

        0 0
        • Atilla  

          Tohle nejsou gumy na náhánění kilometrů po silnici:)

          0 0
        • pitos  

          1000km?tak to je super.Jedna jízda z Lysé má kolem 7km, takže to bude na dlouho:)

          0 0
          • jIrI___  

            Na Lysou vrtulníkem? :)

            0 0
            • pitos  

              Pěkně pešky si projdeš a zkontroluješ chodník po kterém následně jedeš dolů.

              0 0
              • pitos  

                Ja teda s těma gumama do žádného kopce nejezdím…zase takový blázen nejsem:)

                0 0
                • gazman  

                  Tak co jak bylo? Byl jsem v Řece, prašanový ráj, bomba, gumy jsem pak prohnal i po asvaltu a šutrech asi tak 10 km, zatím žádný defekt vypadá, že to bude fungovat.

                  0 0
                  • pitos  

                    Tak to je dobře že to drží,příště asi zvolím tvou metodu:)

                    Lysá byla podle očekávání ušláplá,spíše užší chodník kolem 0,5m do 1m.Ledu minimum,převážně zmrzlý tvrdý sníh a občas ještě lezly kameny.Turistů když jsem jel kolem 7:45 dolů moc nebylo,ti co šli tak nahoru a tam mě viděli.Bylo to dobré.

                    Jen ten východ mi zase moc nevyšel bo se to po sedmé zatáhlo.

                    0 0
                    • gazman  

                      No přes týden si dám lysku taky, mělo by přisněžit, tak uvidíme co to udělá.

                      0 0
          • gazman  

            :-))

            0 0
        • Vilém  

          Myslet znamena vedet velky hov…

          0 0
    • blisterexist  

      do hlubokého sněhu to chce užovky, na uježděný zas široké:-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.