• amira1

    Já používám tento typ: http://www.kupkolo.cz/…1_89843.html , mají dost hrubý vzorek, sníh na nich neulpívá, jezdil jsem na nich vloni ve sněhu o hloubce kolem 10 cm, a byl jsem spokojen. Jsou výborné i v bahnitém terénu.

    0 0
    • Joseph de Sax  

      já mám bezplašťáky…a bezkoláky.

      0 0
    • in4mator  

      Do sněhu jedině gumy s hřeby, ale ještě nikdy jsem je nezkusil :D Zatím jenom tak nějak podhušťuju…

      0 0
      • Smazaný účet  

        na snih jedine co nejsirsi gumy, na led hreby..;)

        0 0
        • amira1  

          to musí být ale hodně široké, pak se neboří.Třebe tyhle: http://www.youtube.com/watch…

          0 0
        • Rychlej turista  

          Na sníh jsou nejlepší široké a hranaté :-)

          0 0
        • fousac  

          nekdy je do snehu lepsi hubena guma, pekne se zarizne a neklouze po nem…

          ale jelikoz je snih potvora a dokaze i co par metru bejt jinej, tak asi neexistuje univerzalni rada, snad krome poradnyho ne moc hustho vzorku…

          jak se tu nekdo vedle ptal, tipuju ze zrovna NN by moh bejt vcelku slusnej…

          0 0
          • Rychlej turista  

            ale jelikoz je snih potvora a dokaze i co par metru bejt jinej, tak jezdím už jen s hroty a povrch neřeším :-)

            0 0
            • vinca  

              Tak to ti ve sněhu ale nepomůže.

              0 0
              • Rychlej turista  

                Ale jdi ty brepto :-) Ty hroty přece ve sněhu vůbec ničemu nevadí, ale jak vjedu na led, jsou k nezaplacení. Včera jsem si 20 km bzučel po asfaltu a když jsem pak jel přes kopečky ze sámošky po lesněpolní, 2 km do kopce z ničeho nic skoroled. Z Horních Pasek (kde jsem občas na zastávce předjížděl toho 5ti promiláka, aby mě z kopce nebrzdil) zase kluzký asfalt. Pak jsem odbočil a než jsem se dostal do lesa, tak jsem musel půl km jít přes zafoukanou polní cestu, kterou prostě neprojedeš, ať máš obuto cokoliv. Stoupneš a když chceš udělat krok, tak se propadneš. Pak 5 km po ledu, sem tam sněhu a jak jsem vyjel z lesa, už jsem si to zase bzučel po asfaltu a občas ledu až domů. Proti tomu když jsem to dříve jezdíval jen na gumě, se ten komfort a jistota (kolo stále pod kontrolou) nedá srovnat.

                0 0
                • JSt  

                  a tos timto prispevkem chtel vyvratit, ze hreby na snehu nepomuzou? :-D

                  0 0
                  • Rychlej turista  

                    Chtěl jsem tím jen říct, že je hloupost v zimě řešit povrch, dumat nad ním a furt přezouvat, pokud mám pláště s hřeby. Prostě jakmile se objeví poprvé kluzko nebo sníh, nasadím pláště s ocelovým vzorkem a sundám až na jaře. Jediný problém může nastat na asfaltu kde to může uklouznout, pokud jim člověk nepřizpůsobí rychlost v zatáčce. To ale v zimě jako problém nevidím.

                    0 0
                • vinca  

                  Ano přesně tak , jak říkáš : "ve sněhu vůbec ničemu nevadí, ale jak vjedu na led, jsou k nezaplacení " na zledovatělý povrch ano, ale ve sněhu sice ničemu nevadí , ani nepomůžou .

                  0 0
                  • Rychlej turista  

                    Když to vezmu čistě teoreticky, tak by pomoct měly, je to přece jen 240 výstupků navíc a navíc ostrých a špičatých, takže i ve sněhu můžou narazit na něco, o co se můžou opřít nebo se zakousnout a nepustit. A řekl bych, že to tak funguje i prakticky. I na sněhu se lépe drží stopa v rozježděném sněhu, kdy už netančím přes celou silnici.

                    0 0
          • Kosta  

            Po zkušební jízdě s úzkým pláštěm na sněhu už takovou blbost v životě nepodstoupím.. :-D

            0 0
          • Nikovlas  

            širokej plášť s hrubym a řídkym vzorkem – pak se do sněhu nezařezává plášť, ale figury

            0 0
        • in4mator  

          No já jsem nemyslel do čerstvého sněhu, ale buď do uježděného nebo do takového, kde hrozí, že pod ním je vrstva ledu…

          0 0
      • Kubiczech  

        K čemu jsou ve sněhu dobré hřeby? Možná tak do ujetého/ledu.

        0 0
      • kubad  

        blbost, na sníh hřeby nefungují :D

        ty jsou na ledovku

        0 0
    • vinca  

      Já jsem maximálně spokojenej s tím, co mám.

      Zadní :

      http://surlybikes.com/…domorph_tire

      Přední :

      http://surlybikes.com/…s/larry_tire

      0 0
    • Toutou  

      Jezdí někdo ve sněhu NN? Mám ho teď vepředu, tak že bych dopředu dal novej a tenhle už trošku jetej dozadu. V létě bych to klidně dojel, na silnici se tolik neocitám.

      0 0
      • Sodík  

        Na zimu jsem NN vyměnil za Fat Alberta. Těším se až napadne a vyzkouším ho.

        0 0
      • gallardo  

        jj, jezdil jsem vloni kombinaci NN 2,4/2,25 a pohoda, pokud to podhustis tak to se snehem nema problem.

        0 0
    • Bat1  

      Já si koupil Kenda Blue Groove Stick-E 26×2,5 . Jsou spíš nasucho ale nemáte s nima někdo zkušenosti i v tom sněhu? Dá se to?

      0 0
      • Kubas.1  

        řekl bych, že jakýkoliv sjezdový nebo FR pláště budou na sněhu OK :-)

        0 0
    • deekay  

      http://vimeo.com/3254125

      Rek bych, ze tam ma Schwalbe Dirty Dan

      0 0
    • šlapatko  

      Do sněhu vozím na předním schwalbe rocketron 2,4 a zadní racingralph 2,25.Tahle kombinace slušně jede a docela drží.

      0 0
      • pavlik6022  

        chtěl bych vidět ten snih v jakým tuto kombinaci jezdíš RaRa ve sněhu – no nvm :)

        0 0
        • Smazaný účet  

          vytahne si valce pred barak, ne,:)

          0 0
          • Atilla  

            :)

            0 0
          • šlapatko  

            Já jezdím, vy jen chudáčci mrkocáte jak to nejde :-) Co neujedu to prošlápnu.

            0 0
            • Atilla  

              Tak po silnici to není 2× zábava. S MM 2,5 můžu klidně i do terénu:)

              0 0
              • šlapatko  

                Jezdím hlavně v terénu a sněhu se nebojím.Je sníh a sníh.Někde si nepomůžeš ani s 2,5 plášti.Vzorek není ve sněhu tolik důležitý.Hlavní je objem pláště.To ale určitě víš.Do měka se hodí i tenký plášť který si prořeže cestičku.

                0 0
        • antt  

          já už se Šlapátkem jednu zimní absolvoval a měl ve předu i vzadu velmi jeté RaRa a očividně mu to drželo líp jak moje nové NN. Však třeba ty Surly jsou taky téměř bez vzorku a jsou přímo do sněhu. Podle mě je hluboký ostrý vzorek spíš na škodu, na ledu stejně nefunguje a do sněhu se zbytečně zařezává a boří tak kolo zbytečně hluboko a to i při brždění

          0 0
          • antt  

            jo a Kamikaze vozil loni na haibiku vepředu rocket ron a vzadu furious fred a taky se zdálo, že je to lepší kombinace jak můj z-max vepředu a nobby nic vzadu… jak ve výjezdu, tak ve sjezdu a to si nemyslím, že bych byl nějaký lama rider

            0 0
            • mirabike  

              no tak teda dobře… chtěl jsem dát NN 2.4 – nazul jsem XK 2.4 (teda zadní jsem nechal a přední MKII jsem vyměnil, ty jsem jel vloni na sněhu a nic moc) – ale „běda vám, běda vám, jestli mi to nepude!“ :D

              0 0
              • antt  

                tak já po dněšní vyjíždě smekám před ritcheyho z-maxama z KK z výprodeje, loni jsem ho vozil na zimákovi jen vepředu, teď ho mám už i vzadu (ten přední, ve předu nový) a luxus, dobré břitvy, ale jak mile jsme vjel na sníh bičovaný slunkem, tak jsem se bořil až moc..

                0 0
    • Luma  

      Mě se do sněhu osvědčil Continentál MK I 2,2supersonic,klid­ně bych dal i 2,4

      0 0
    • raf007  

      Mě dobře fungují Conti RK 2.2, na tvrdý nebo uježděný sníh celkem v pohodě. Tlak tak 1 – 1.2 Bar. Ale letos zkusím něco trochu širšího.

      0 0
      • vinca  

        Dozadu dobrá volba. Ale dopředu to chce larryho. Jinak ti přední kolo občas bude ujíždět do strany. Třeba, když budeš chtít přejet napříč sjezdovkou po vrstevnici. Ale žít se s tím dá :-) . Ale zase si je můžeš prohazovat , aby se ti ojely obě stejně .

        0 0
        • raf007  

          Jo ja vim. Tyhle jsem koupil v paru. Az nekde narazim na Larryho za normalni cenu, tak to zmenim.

          0 0
      • hovanec  

        Jezdím je celoročně a ta směs je dobrá i v zimě. V létě to má teda mnohem lepší grip, ale v zimě se na nich taky dá jezdit a docela dobře podrží.

        0 0
      • Pedro404  

        Co je to za gumu? 3,7 Endomorph to bejt nemůže, ne?

        0 0
    • Kolonožka David  

      Na letošní zimu, bláto a sníh ( jestli bude ) to vidím buď na

      a nebo

      • Continetal MK II : Conti
      0 0
    • robb  

      Na kolik se maj tak foukat pláště, když chci jezdit ve sněhu? Asi to bude o dost míň než na kolik se foukaj na sucho nebo se pletu?

      0 0
      • Atilla  

        Samozřejmě, že podle šířky pláště. Užovku 2,0" nemůžeš ufouknout na 1bar, ale MM 2,5 klidně ten 1bar jezdit můžeš

        0 0
    • los karlos1  

      Hutchinson rhino 2.35

      0 0
    • gazman  

      Používám toto:-)

      0 0
      • Slavoš  

        Kolik to váží,pro zajímavost,vím,že v zimě až tak o váhu nejde.

        0 0
        • gazman  

          Asi 1300g ale použití je dolekopcom, po rovině seš synem smrti.

          0 0
          • se-se  

            hahaha – tak to je ještě větší maso než moje Kodiaky. Ale jezdím na nich statečně i na silnici.

            0 0
          • pitos  

            Právě jsem převážil moje miniony s hřeby.Je to ve verzi bez butylu a i s ochranou proti poškození duše váží přední 1600g a zadní 1550g.

            0 0
            • Atilla  

              Nevadí, že jsou tak dlouhé?

              0 0
              • pitos  

                Takto vypadaly jak byly nové,tedy loni.Přůměrně lezly 5mm.Teď mají tak o 1mm méně.Na ledu úplně pohoda,délka ničemu nevadí a pěkně se to zahryzává.Na ledu je to brutal,drží to jak přibyté.

                0 0
            • gazman  

              Tak ta váha u těch wet screamů s hřeby je 1350g včera jsem dodělával zadní, tak jsem to vážil, ale je to butyl a hrot je v každém špuntu.

              0 0
      • Atilla  

        Motokros, jsem zvědav jak to bude fungovat

        0 0
        • gazman  

          Na úplný led je lepší osadit hroty něco kulatějšího, tohle se staví na hranu, ale pokud to není úplný beton, tak se ty vysoké špunty zahryzávají famózně, v mrazu ta 42a směs stuhne skoro na šutr a pak berou jak vzteklé.

          0 0
      • miloso  

        Obrovská spokojnosť s minulou zimnou sezónou, teším sa na túto :-) Michelin country mud 2,0, hlavičky prelepené len kobercovou páskou, obyčajné 200g duše a celá zima bez nejakých problémov. Hlavne zamrznutá Oravská priehrada prebrázdená krížom-krážom. A ak nie je v lese viac ako pol metra neujazdeného snehu, tak sa dá jazdiť stále a skoro všade. Obrovský prínos na ľade a ujazdenom snehu, či zľadovatelom snehu, takéto povrchy tvorili viac ako 50% terénu. Na asfalte je to o hubu a v ostatnom teréne +/-. Respektívne viac + ak sa v tom snehu prehrabem na ľadový podklad.

        0 0
        • gazman  

          Co to máš za samořezy? To jsou do plechu? Nebylo by foto, nebo odkaz? Vypadá to dobře.

          0 0
        • Jakobo  

          Hoďte sem fotky těch vašich kutilských výtvorů po sezóně s uvedeným počtem najetých km ať vidíme, jestli stojí zato se s tím ***** nebo jestli je lepší koupit hotové, třeba Nokiany. Po třech sezonách tj. asi 6 000 km, stále OK, jen se objevují praskliny okolo hrotů. Ze 160 resp. 240 hrotů jsem zatím ztratil po 2. Jezdím tak 70 % silnice a 30 % sníh/namrzlý sníh/led.

          0 0
          • JSt  

            co myslis, ze vydrzi vic. pozink vrut do plechu nebo alu blato? ;-)

            0 0
            • Jakobo  

              Jaké alu blato, co to meleš? Na Nokianech jsou karbidobé hroty zasazené do pouzdra z uhlíkové oceli, Schwalbe původně používalo celé hroty z nějakého tvrdého kovu, ale teď už taky přešli na karbid.

              0 0
          • miloso  

            Jedna sezóna mal som ich 100km, v podmienkach, kedy sa mi ich oplatilo mať (napríklad teraz netreba, síce –18°C, ale sneh sa nestihol roztopiť a primrznúť, tak nebol ľadový). Sú ako nové, hlavne kus ma stál dokopy 10€. Ja mať čas a chuť najazdiť 2000km v zime v lesoch a poliach v –20°C tak neviem neviem. No a môj celoročný rekord je tiež len 3500km :-D Škoda, že neviem počítať výškove metre, to by bolo ale zas oveľa zaujímavejšie číslo :-D Túto zimu sa chcem polepšiť a najazdím na nich hádam aspoň 500km.

            0 0
            • Jakobo  

              Jo jo, v pohodě, nechtěl jsem rýpat, jen mě zajímá výdrž při každodenním nasazení. Já jsem kdysi koupil Nokian W106 a W240 oba za asi 1800 Kč a známému obyčejné silniční A10 (622–45), stojí 300 Kč za kus. Při ježdění v zimě, kdy jedeš chvíli asfaltu a chvíli po kluzkém uježděném sněhu se improvizovat moc nevyplácí. Taky si myslím, že když ty šruby moc přesahují, bude plášť na silnici nebo na ledu uskakovat.

              0 0
              • miloso  

                Ja chodím asi tak lesné asfaltky a tie sú hlboko pod snehom alebo polia a lesy a tam asfalt nenájdeš. Tak neriešim chvíľu asfalt, chvíľu sneh. Aj tak mám dosť za hodinku 15km a premrznutý ležím potom v posteli ako dnes. Áno, na čistom asfalte sú na hubu, lebo prečnievajú (ale ani tvoje viac zapustené tam nebudú koniec koncov poriadne držať). Na ľade neuskakuje a drží ako pribité, preto som s nimi velice spokojný. Ak chceš jazdiť na nich 2000km ročne na asfalte, tak OK, oplatia sa ti viac tie čo máš a sú aj bezpečnejšie ;-) Ja ich mám na moje jazdenie a tam sú ako doma.

                0 0
          • gazman  

            To co jsem tu dal jsou pláště na sjezd né na projížďky v zimě po polňačkách a zasněžených chodníčcích a asvaltkách. Je to jiná kategorie než nokiany, nelze to srovnávat.

            0 0
      • Pedro404  

        Hele Gazi neřikals že ježdění na kole ve sněhu je ubohost pro ty co nemaj lyže?:)

        0 0
        • gazman  

          To je pravda a trvám na tom, ale sněhu je zatím na lyže málo, takže lyže ještě odpočívají.

          0 0
      • Jakobo  

        Si myslím, že při častějším ježdění nebo tak po 1000 km ti guma kolem hrotů začne praskat a hroty vypadají.

        0 0
        • Atilla  

          Tohle nejsou gumy na náhánění kilometrů po silnici:)

          0 0
        • pitos  

          1000km?tak to je super.Jedna jízda z Lysé má kolem 7km, takže to bude na dlouho:)

          0 0
          • jIrI___  

            Na Lysou vrtulníkem? :)

            0 0
            • pitos  

              Pěkně pešky si projdeš a zkontroluješ chodník po kterém následně jedeš dolů.

              0 0
              • pitos  

                Ja teda s těma gumama do žádného kopce nejezdím…zase takový blázen nejsem:)

                0 0
                • gazman  

                  Tak co jak bylo? Byl jsem v Řece, prašanový ráj, bomba, gumy jsem pak prohnal i po asvaltu a šutrech asi tak 10 km, zatím žádný defekt vypadá, že to bude fungovat.

                  0 0
                  • pitos  

                    Tak to je dobře že to drží,příště asi zvolím tvou metodu:)

                    Lysá byla podle očekávání ušláplá,spíše užší chodník kolem 0,5m do 1m.Ledu minimum,převážně zmrzlý tvrdý sníh a občas ještě lezly kameny.Turistů když jsem jel kolem 7:45 dolů moc nebylo,ti co šli tak nahoru a tam mě viděli.Bylo to dobré.

                    Jen ten východ mi zase moc nevyšel bo se to po sedmé zatáhlo.

                    0 0
                    • gazman  

                      No přes týden si dám lysku taky, mělo by přisněžit, tak uvidíme co to udělá.

                      0 0
          • gazman  

            :-))

            0 0
        • Vilém  

          Myslet znamena vedet velky hov…

          0 0
    • blisterexist  

      do hlubokého sněhu to chce užovky, na uježděný zas široké:-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.