Já používám tento typ: http://www.kupkolo.cz/…1_89843.html , mají dost hrubý vzorek, sníh na nich neulpívá, jezdil jsem na nich vloni ve sněhu o hloubce kolem 10 cm, a byl jsem spokojen. Jsou výborné i v bahnitém terénu.
Já používám tento typ: http://www.kupkolo.cz/…1_89843.html , mají dost hrubý vzorek, sníh na nich neulpívá, jezdil jsem na nich vloni ve sněhu o hloubce kolem 10 cm, a byl jsem spokojen. Jsou výborné i v bahnitém terénu.
já mám bezplašťáky…a bezkoláky.
Kéž bys byl i bezkulák, aby tohle nemusela poslouchat další generace.
bezmozek už je :-(
bohužel je to smutné jak se tu projevuje člověk který mohl dokázat spoustu věcí
Do sněhu jedině gumy s hřeby, ale ještě nikdy jsem je nezkusil :D Zatím jenom tak nějak podhušťuju…
K čemu jsou ve sněhu dobré hřeby? Možná tak do ujetého/ledu.
blbost, na sníh hřeby nefungují :D
ty jsou na ledovku
to je teda šířka, ty by se mi ani nevešly do vidlice
Jezdí někdo ve sněhu NN? Mám ho teď vepředu, tak že bych dopředu dal novej a tenhle už trošku jetej dozadu. V létě bych to klidně dojel, na silnici se tolik neocitám.
Na zimu jsem NN vyměnil za Fat Alberta. Těším se až napadne a vyzkouším ho.
jj, jezdil jsem vloni kombinaci NN 2,4/2,25 a pohoda, pokud to podhustis tak to se snehem nema problem.
Já si koupil Kenda Blue Groove Stick-E 26×2,5 . Jsou spíš nasucho ale nemáte s nima někdo zkušenosti i v tom sněhu? Dá se to?
řekl bych, že jakýkoliv sjezdový nebo FR pláště budou na sněhu OK :-)
Rek bych, ze tam ma Schwalbe Dirty Dan
hodně dobrá mju:zik…
Do sněhu vozím na předním schwalbe rocketron 2,4 a zadní racingralph 2,25.Tahle kombinace slušně jede a docela drží.
chtěl bych vidět ten snih v jakým tuto kombinaci jezdíš RaRa ve sněhu – no nvm :)
já už se Šlapátkem jednu zimní absolvoval a měl ve předu i vzadu velmi jeté RaRa a očividně mu to drželo líp jak moje nové NN. Však třeba ty Surly jsou taky téměř bez vzorku a jsou přímo do sněhu. Podle mě je hluboký ostrý vzorek spíš na škodu, na ledu stejně nefunguje a do sněhu se zbytečně zařezává a boří tak kolo zbytečně hluboko a to i při brždění
jo a Kamikaze vozil loni na haibiku vepředu rocket ron a vzadu furious fred a taky se zdálo, že je to lepší kombinace jak můj z-max vepředu a nobby nic vzadu… jak ve výjezdu, tak ve sjezdu a to si nemyslím, že bych byl nějaký lama rider
no tak teda dobře… chtěl jsem dát NN 2.4 – nazul jsem XK 2.4 (teda zadní jsem nechal a přední MKII jsem vyměnil, ty jsem jel vloni na sněhu a nic moc) – ale „běda vám, běda vám, jestli mi to nepude!“ :D
tak já po dněšní vyjíždě smekám před ritcheyho z-maxama z KK z výprodeje, loni jsem ho vozil na zimákovi jen vepředu, teď ho mám už i vzadu (ten přední, ve předu nový) a luxus, dobré břitvy, ale jak mile jsme vjel na sníh bičovaný slunkem, tak jsem se bořil až moc..
Mě se do sněhu osvědčil Continentál MK I 2,2supersonic,klidně bych dal i 2,4
Mě dobře fungují Conti RK 2.2, na tvrdý nebo uježděný sníh celkem v pohodě. Tlak tak 1 – 1.2 Bar. Ale letos zkusím něco trochu širšího.
Dozadu dobrá volba. Ale dopředu to chce larryho. Jinak ti přední kolo občas bude ujíždět do strany. Třeba, když budeš chtít přejet napříč sjezdovkou po vrstevnici. Ale žít se s tím dá :-) . Ale zase si je můžeš prohazovat , aby se ti ojely obě stejně .
Jo ja vim. Tyhle jsem koupil v paru. Az nekde narazim na Larryho za normalni cenu, tak to zmenim.
Jezdím je celoročně a ta směs je dobrá i v zimě. V létě to má teda mnohem lepší grip, ale v zimě se na nich taky dá jezdit a docela dobře podrží.
Co je to za gumu? 3,7 Endomorph to bejt nemůže, ne?
Kde se daji sehnat gumy s tema hrotama?? nikde sem nic nenašel. Nebo homemade?
výborná recenze :) http://www.bikebase.cz/article.php…
Si koupí pláště na led a jezdí s nima na všem, jen ne na ledu, borec no :-D
Medusy jsem jezdil k naprosté spokojenosti minulou zimu, včera jsem je nahodil zase
Na kolik se maj tak foukat pláště, když chci jezdit ve sněhu? Asi to bude o dost míň než na kolik se foukaj na sucho nebo se pletu?
Samozřejmě, že podle šířky pláště. Užovku 2,0" nemůžeš ufouknout na 1bar, ale MM 2,5 klidně ten 1bar jezdit můžeš
Hutchinson rhino 2.35
vypadaj parádně :) asi popřemejšlím
Používám toto:-)
Kolik to váží,pro zajímavost,vím,že v zimě až tak o váhu nejde.
Asi 1300g ale použití je dolekopcom, po rovině seš synem smrti.
hahaha – tak to je ještě větší maso než moje Kodiaky. Ale jezdím na nich statečně i na silnici.
Právě jsem převážil moje miniony s hřeby.Je to ve verzi bez butylu a i s ochranou proti poškození duše váží přední 1600g a zadní 1550g.
Nevadí, že jsou tak dlouhé?
Takto vypadaly jak byly nové,tedy loni.Přůměrně lezly 5mm.Teď mají tak o 1mm méně.Na ledu úplně pohoda,délka ničemu nevadí a pěkně se to zahryzává.Na ledu je to brutal,drží to jak přibyté.
Tak ta váha u těch wet screamů s hřeby je 1350g včera jsem dodělával zadní, tak jsem to vážil, ale je to butyl a hrot je v každém špuntu.
Motokros, jsem zvědav jak to bude fungovat
Na úplný led je lepší osadit hroty něco kulatějšího, tohle se staví na hranu, ale pokud to není úplný beton, tak se ty vysoké špunty zahryzávají famózně, v mrazu ta 42a směs stuhne skoro na šutr a pak berou jak vzteklé.
Obrovská spokojnosť s minulou zimnou sezónou, teším sa na túto :-) Michelin country mud 2,0, hlavičky prelepené len kobercovou páskou, obyčajné 200g duše a celá zima bez nejakých problémov. Hlavne zamrznutá Oravská priehrada prebrázdená krížom-krážom. A ak nie je v lese viac ako pol metra neujazdeného snehu, tak sa dá jazdiť stále a skoro všade. Obrovský prínos na ľade a ujazdenom snehu, či zľadovatelom snehu, takéto povrchy tvorili viac ako 50% terénu. Na asfalte je to o hubu a v ostatnom teréne +/-. Respektívne viac + ak sa v tom snehu prehrabem na ľadový podklad.
Co to máš za samořezy? To jsou do plechu? Nebylo by foto, nebo odkaz? Vypadá to dobře.
To jsou Texy .Pod tímto názvem to najdeš.
Skôr niečo takéto: http://www.foerch.cz/product.aspx… 306 dopredu a 204 dozadu
Hoďte sem fotky těch vašich kutilských výtvorů po sezóně s uvedeným počtem najetých km ať vidíme, jestli stojí zato se s tím ***** nebo jestli je lepší koupit hotové, třeba Nokiany. Po třech sezonách tj. asi 6 000 km, stále OK, jen se objevují praskliny okolo hrotů. Ze 160 resp. 240 hrotů jsem zatím ztratil po 2. Jezdím tak 70 % silnice a 30 % sníh/namrzlý sníh/led.
co myslis, ze vydrzi vic. pozink vrut do plechu nebo alu blato? ;-)
Jaké alu blato, co to meleš? Na Nokianech jsou karbidobé hroty zasazené do pouzdra z uhlíkové oceli, Schwalbe původně používalo celé hroty z nějakého tvrdého kovu, ale teď už taky přešli na karbid.
Jedna sezóna mal som ich 100km, v podmienkach, kedy sa mi ich oplatilo mať (napríklad teraz netreba, síce –18°C, ale sneh sa nestihol roztopiť a primrznúť, tak nebol ľadový). Sú ako nové, hlavne kus ma stál dokopy 10€. Ja mať čas a chuť najazdiť 2000km v zime v lesoch a poliach v –20°C tak neviem neviem. No a môj celoročný rekord je tiež len 3500km :-D Škoda, že neviem počítať výškove metre, to by bolo ale zas oveľa zaujímavejšie číslo :-D Túto zimu sa chcem polepšiť a najazdím na nich hádam aspoň 500km.
Jo jo, v pohodě, nechtěl jsem rýpat, jen mě zajímá výdrž při každodenním nasazení. Já jsem kdysi koupil Nokian W106 a W240 oba za asi 1800 Kč a známému obyčejné silniční A10 (622–45), stojí 300 Kč za kus. Při ježdění v zimě, kdy jedeš chvíli asfaltu a chvíli po kluzkém uježděném sněhu se improvizovat moc nevyplácí. Taky si myslím, že když ty šruby moc přesahují, bude plášť na silnici nebo na ledu uskakovat.
Ja chodím asi tak lesné asfaltky a tie sú hlboko pod snehom alebo polia a lesy a tam asfalt nenájdeš. Tak neriešim chvíľu asfalt, chvíľu sneh. Aj tak mám dosť za hodinku 15km a premrznutý ležím potom v posteli ako dnes. Áno, na čistom asfalte sú na hubu, lebo prečnievajú (ale ani tvoje viac zapustené tam nebudú koniec koncov poriadne držať). Na ľade neuskakuje a drží ako pribité, preto som s nimi velice spokojný. Ak chceš jazdiť na nich 2000km ročne na asfalte, tak OK, oplatia sa ti viac tie čo máš a sú aj bezpečnejšie ;-) Ja ich mám na moje jazdenie a tam sú ako doma.
To co jsem tu dal jsou pláště na sjezd né na projížďky v zimě po polňačkách a zasněžených chodníčcích a asvaltkách. Je to jiná kategorie než nokiany, nelze to srovnávat.
Hele Gazi neřikals že ježdění na kole ve sněhu je ubohost pro ty co nemaj lyže?:)
To je pravda a trvám na tom, ale sněhu je zatím na lyže málo, takže lyže ještě odpočívají.
Si myslím, že při častějším ježdění nebo tak po 1000 km ti guma kolem hrotů začne praskat a hroty vypadají.
Tohle nejsou gumy na náhánění kilometrů po silnici:)
1000km?tak to je super.Jedna jízda z Lysé má kolem 7km, takže to bude na dlouho:)
Na Lysou vrtulníkem? :)
Pěkně pešky si projdeš a zkontroluješ chodník po kterém následně jedeš dolů.
Ja teda s těma gumama do žádného kopce nejezdím…zase takový blázen nejsem:)
Tak co jak bylo? Byl jsem v Řece, prašanový ráj, bomba, gumy jsem pak prohnal i po asvaltu a šutrech asi tak 10 km, zatím žádný defekt vypadá, že to bude fungovat.
Tak to je dobře že to drží,příště asi zvolím tvou metodu:)
Lysá byla podle očekávání ušláplá,spíše užší chodník kolem 0,5m do 1m.Ledu minimum,převážně zmrzlý tvrdý sníh a občas ještě lezly kameny.Turistů když jsem jel kolem 7:45 dolů moc nebylo,ti co šli tak nahoru a tam mě viděli.Bylo to dobré.
Jen ten východ mi zase moc nevyšel bo se to po sedmé zatáhlo.
No přes týden si dám lysku taky, mělo by přisněžit, tak uvidíme co to udělá.
:-))
Myslet znamena vedet velky hov…
do hlubokého sněhu to chce užovky, na uježděný zas široké:-)