jaká náhrada za pláště Schwalbe G-one allround 35-622?

31 nepřečtených
  • jezdec smrti

    Zdravím vespolek. Byl jsem spokojen s výše uvedenými plášti, jen moc nevydržely a ke konci byly často píchlé. Šířka 35 mm mi vyhovuje. Prosím o tipy na podobný vzorek, jen aby více vydržely a šly dobře bez duše. Gravelkingy SK ne, mají na bocích divný proužek. Díky

    0 0
    • GKM  

      Contíky Terra Speed v 35mm

      0 0
      • Mirec.K  

        Nad tými som uvažoval aj ja, ale v recenzii mali výrazne horší nájazd ako G-One Allround, tak neviem, či to je riešenie danej otázky.

        0 0
        • GKM  

          Já je jel jen krátce ale Conti nemívají špatnou vydrž a jako bezdusaky jsou kvalitní jak nahazovani tak ze drží tlak není tam taková tolerance jako jeden pár tak druhý jinak.

          Jedou hezky a cena slušná. Asi se najdou pláště s lepší vydrží ale mě tedy vždy u pláště nejvíc zajímá přilnavost na mokrem povrchu a jak jede a drží než kolik vydrží pokud to není extrém.

          0 0
          • jIrI___  

            Terra Speed bych pro srovnání s konkurencí rád vyzkoušel, ale cena kolem 1400 Kč/ks mi příjde spíše nechutná než slušná :)

            0 0
          • Mirec.K  

            Tak ja som ich mal v košíku, ale dodanie bolo na dlhšie (asi by ma nezabilo počkať), tak som troška popozeral nejakú tú recenziu a v tejto som natrafil na tú životnosť. Áno, nemusí to byť tak hrozné, a tiež by som ich rád skúsil, ale Gravelkingy boli skladom, tak dostali prednosť :) Nič osobné proti Contíkom by som za tým nehľadal :D

            0 0
    • Libores  

      Můžu se zeptat kolik jsi na nich najel? Já na těch svých natočil přes 6,5k a bez defektu, což mi připadá jako dobrý výsledek.

      0 0
      • Kanec  

        6 500km???? To jako fakt? Mám je a zadek je po 1500km už hodně sjetý. Proto také hledám jinou alternativu, ale 40mm.

        0 0
        • Libores  

          Jo 6,5k. Přední byl ještě úplně v pohodě, ale vyměnil jsem ho protože jsem na zimu pořizoval Gravelking SK. Defekt jsem skutečně neneměl žádný, ani jsem je snad nesudaval z ráfku, jen měnil mlíko skrz ventilek.

          0 0
        • MlokCZ  

          A v jakých místech byl sjetý? Tím myslím jak moc jen ve střední části vzorku nebo i více rovnoměrně ke kraji vzorku?

          0 0
          • Kanec  

            Střed nejvíce. Kraje méně. Ale jezdím hodně terén. I když je otázka, jak moc to má vliv. Spíše bych řekl, že to bude o nafoukání. Ale 6,5 tis. to nemůže dát.

            0 0
            • MlokCZ  

              Je to právě o foukání. Když je sjetý příliš jen ve středu → ježděno přefoukané a proto i o dost kratší výdrž (a i horší vlastnosti).

              Konkrétní číslo někoho jiného to samozřejmě dát nemusí, je tam celá řada i jiných vlivů (hmotnost, co a jak se jezdí, atd.).

              0 0
            • Libores  

              6,5k bez diskuze. Gravel jsem stavěl v dubnu 2018 a G-on jezdil az do konce října 2019, celkem mám na tom kole najeto 8,5k a poslední tři měsíce kolo v téměř nejezdí, tak si to můžeš spočítat. Hlavní asi je, že plášť tohoto typu nepovažuju za sjetej, když jsou vigury na středu běhounu do půlky sjetý.

              0 0
              • Jezevec70  

                U správně sjetého pláště už leze ven kord. :-)

                Taky vozím plášť u kterého v recenzích psali, že životnost je max 5kkm. Mám najety 4, a ještě je tam 70% vzorku.

                0 0
      • jIrI___  

        G-One Allround je z pohledu výdrže strašně rozporuplný plášť – jedni na něm najedou 5 tis km, druzí ho po necelých 2 tis km mají sjetý (můj případ). Samotného by mě zajímalo, čím jsou tyhle obrovské rozdíly způsobené. Tipuju že největší vliv bude mít hmotnost jezdce a na jaký tlak fouká.

        0 0
        • Libores  

          Největší vliv bude mít to co považujeme za sjetý plášť. Já vážím 90+ a foukám 45–50psi.

          0 0
          • jIrI___  

            Bohužel ten Allround nemám vyfocený, ale sjetý je pro mě ve chvíli, kdy se uprostřed začínají ztrácet figury. Na fotce níže je S-One a to je zhruba tak hranice, kdy už považuju plášť za sjetý :). Jinak vážím taky 90 kg a foukám o kousek méně, kolem 3 bar.

            0 0
            • MlokCZ  

              Tady na té fotce to je blbě vidět. Ale co jsi dával už dříve jinde

              https://www.bike-forum.cz/…st-na-gravel#…

              tak tam je sjetý právě příliš jen střed.

              0 0
              • jIrI___  

                Jo, to je první fáze, kdy jsem foukal vyšší tlaky a na rady v tom vlákně jsem pak po přechodu na z 30 mm S-One na 35 mm G-One začal foukat výrazně méně (na spodní hranici psanou na plášti, ± 3 bar). Ale kromě zvýšení pohodlí a pocitového zpomalení (obojí domněnka, ani jedno nemám čím změřit) to v ohledu výdrže žádnou velkou změnu nevydrželo, na zadním kole byl ten Allround po necelých 2000 km na odpis (byla to ta vyšší verze, ne Performance). Letos bych chtěl postoupit do další fáze (vyhození duše :) ) a uvažuju jestli vzít zase ty G-One, se kterými jsem byl spokojený, nebo otestovat novinku od Tufa , která by měla být co nevidět v prodeji. V případě, že bych se rozhodl pro G-One, jsem zvědavý, zda by absence duše měla vliv na rychlost sjetí, ale upřímně o tom pochybuju :)

                0 0
                • MlokCZ  

                  Ty 3 bary jsou už rozumné při tvé hmotnosti. Je zajímavé, že máte pořád ještě tak extrémní rozdíl v nájezdu. Libores podobná hmotnost a skoro stejný tlak.

                  Absence duše těžko může mít vliv na ryhlost sjetí.

                  Pak už mi napadá jen styl šlapání, ten udělá také hodně.

                  Jak máš velký rozdíl v tom, jak rychle sjíždíš přední a zadní plášť? Zadní ubývá rychleji každému. Ale ten rozdíl přední vs zadní se často dost liší u různých jezdců.

                  Něco je dané geometrií kola a rozložení hmotnosti mezi přední a zadní, ale právě styl šlapání udělá asi nejvíc.

                  Rovnoměrnost záběru je pak s tlakem další velmi podstatný faktor.

                  Sám jsem u G-one allround (i když tedy bikový 2,25") životnost ani vůbec nestihl vyzkoušet. Měl jsem je nahozené cca 1000km a vypadaly při sundání téměř jako nové (tedy výdrž by byla opravdu hodně dlouhá, ale jestli třeba 5tis. km nebo 7tis. km se z toho říct nedá).

                  0 0
            • Libores  

              Jo, tohle už je celkem sjetý i u mě:)

              0 0
          • MlokCZ  

            .

            0 0
        • MlokCZ  

          Vždyť to dávno dobře víš, vozíš to přefoukané.

          Jak píšu výše, tak na stejná čísla nájezdu se všichni nedostanou ani když to budou všichni ve srovnání vozit na rozumném tlaku (nepřefoukané), faktorů je tu více. Ale tlak je z těch opravdu významných faktorů u plášťů s hustým vzorkem všude.

          0 0
      • jezdec smrti  

        Najel jsem na nich odhadem tak 2500, stav pláště je podobný jako ten zde ve vlákně na fotce, půlka na předu půlka na zadu. Vepředu se mi plášť prakticky nesjíždí a ani vepředu nedefektím. Drtivá většina defektů byla průraz nebo proříznutí kamenem během ostřejšího sjezdu.

        0 0
    • krabica  

      Kvůli proužku nechtít fajnové pláště… :-/

      0 0
    • Mirec.K  

      Mám podobnú skúsenosť, výborná guma, ale pre moje potreby moc nevydržala a ako sa to zjazdilo, tak to defektilo jedno za druhým. Zrejme neviem jazdiť :) Šiel som do Gravelkingov, prúžok neprúžok, ale ešte ani nie sú nahodené, aby som porovnal, navyše idem do širšej varianty, na čisto asfalt už mám cesťák.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.