• jezevec2

    Sorry za OT. Mam problem s modemem od UPC. Cca 14 mi nefunguje, castecne modem – nepripojim se na net. Psal jsem do UPC ale odezva je minimalni, dovolat se k nim neda, kontaktni misto na Praze 4 pro kliety udajne neexistuje – takze nevim. Nevite jak se probourat do UPC a dokopat je k nejake aktivite? Nevite o jine moznosti pripojeni? Krome O2  - dodaci lhuta montaze netu 21 dni. Neumite nekdo rozchodit modem Motorola? Diky za pomoc.

    0 0
    • Luka  

      cauves, moc ti nepomuzu, snad jen to, ze u nas, jak to technik namontoval, tak tak to beha, jedeme na UPC asi 3 roky a nemuzeme si to vynachvalit…

      zkus sesmolit oficialni reklamaci, muzes mit treba nefunkcni modem, buhvi… ale neni rosumny platit za neco, co ti nefunguje, takze drzim palce, at se nekam dovolas…

      0 0
    • Kubiczech  

      Ja jsem UPCnet uzival loni a komunikace probihala vzdy v pohode a hlavne i celkem rychle.

       

      Tomu, co rikas se ani nedivim. My ted mame docela problem je donutit, aby nam skutecne net behal objednanou rychlosti 20m/bit a ne jen polovicni. Takhle dlouho vypadek jsem u nich nezazil, nejdelsi jen par hodin, takze bych to videl na problem s tim modemem. Predpokladam, ze vytahnout ho ze site a zase zapojit si zkousel…

      0 0
    • Krys  

      Je zbytočné volať. Raz som sa odhodlal a niečo cez polhodiny som čakal, kým som sa dostal na poradie. Samozrejme, operátor, zaevidoval moju požiadavku a to bolo všetko. Lepšie je použiť ten ich formulár.

      0 0
    • Rolei  

      Zaklad je jak sami rikaji modem vytahnout ze zasuvky tak na dve minuty a zas zapnout, kdyz nefunguje ani pak tak volat. S volanim mam bohate zkusenosti takze dovolat se da, ale prumerna doba nez jsem se probojoval k technikovy a objednal se na opravu byla cca 30–40min. Jinak na strankach maji formulare psal jsem si taky docela casto a odpovidali mi do druheho az tretiho dne…

      0 0
      • garretx  

        Moje zkusenosti s UPC jsou spis negativni. Dost casto pripojeni pada, kdyz clovek zapomene zaplatit fakturu tak bez upozorneni prerusi pripojeni, na druhou stranu UPC preslo na nove tarify, to ale pouze pro nove zakazniky, nas co maji delsi dobu zacnou prevadet na nove tarify behem nekolika mesicu, rocni vyfakturovani plateb, to vubec neznaji, na maily faktury chodi nepravidelne…

        Ohledně problémů pomáhá jedině volat na tu jejich infolinku a vycekat si, jak uz bylo zmineno, pulhodinove cekani, stejně ti řeknou že máš restartovat modem.

        UPC je proste krize.

        0 0
    • Polka  

      Napred fakt zjisti, jestli neni problem u tebe, tzn. odpojit modem ze zasuvky a zapojit atd. Pokud nechces cekat pri volani na UPC, tak doporucuji zavolat primo na mluvciho UPC – odzkouseno a zafungovalo. Ale pokud se jedna o banalni problem, tak se na tebe taky muze klidne vysr.t :-))

      0 0
    • Michal.J  

      UPC má prý nějaký problémy se sítí, víc o tom najdeš např. na lupa.cz. Co vím tak v centru chodov mají nějakej obchod nebo kancelář (vlevo dole, naproti lékárně).

      0 0
      • jezevec2  

        diky vsem za info a obzvlast Luce za drzeni palcaku. Reklamace jsem sesmolil uz 3. Vzdy ale prijde odpoved typu: O vasem problemu vime budeme ho resit. Volani jsem samo taky zkousel, ale e to podle mne slepa cesta. Restarty modemu probehli – 2 minutovy, 20 minutovy i jednodenni. Stejne tak rozpojeni a spojeni kabelu, restarty kompu a tak. Sranda je ze TV digi set top box funguje ± v poho. TV i net ke mne lezou stejnym kabelem. Box je samozrejme pomaly pri prepinani kanalu, obcas uplne vytuhne – to se ale resi restartem boxu. Sere me ze jsem u UPC  skoro od samiho zacatku – mozna to uz bude vic jak 10 let – presto zadna odpoved nebo termin. Nevite existuje jine moznost jak surfovat na Praze 7 bez UPC? Nebo uz je trh rozdeleny tzv. konkurenci. Dik

        0 0
        • Manas  

          Jsem na Praze 7 a pouzivam ADSL od Volny.cz (a oni od O2 :-)). Resil jsem jak mit net aniz bych platil za telefonni linku nebo ji zdlouhave rusil a tohle bylo ono. Ted mam 8Mbit za 799 mesicne (bo tak nejak). Celkem to ujde. Jednani s nima je lepsi nez s UPC, tam jsem se nikdy nedovolal a nebo straslive nastval a pak vsechno resil na prodejne (chudaci prodavacky).

          Co se delo s O2 si muzes u me i precist :-)

            
          0 0
          • Espen  

            Mám Upc 10Mbit za 300,–. Žádný problém s nima nikdy nebyl. Dovolal sem se vždy v pohodě.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • vondrus  

      Mas tam tlacitko STANDBY ?? Pokud je to modem s timto tlacitkem na vrchni strane,tak ho zmackni.  Je mozny,ze mas modem v rezimu sleep. Hodne lidem se tohle uz stalo:)

      0 0
      • jezevec2  

        O MODREM TLACITKU STANDBY VIM – trosku mi prijde zahadny mackam kratce i dlouuuuuze, ale porad nic – sviti mi trvale horni dioda – myslim POWER a pravidelne blika ta spodni – jinak nic. Vedel bys presny postup toho probuzeni modemu pls. 

        0 0
      • jezevec2  

        KDYBY jste kdokoli vedel jak spravne zmacknout to tlacitko STANDBY budu vdecny. Zkousel jsem to x krat, ale zadna reakce Dik

        0 0
        • pajan  

          to ti neporadim… já mám tento… a žádnej čudl tam nemam…

          sry za kvalitu – foceno na rychlo

          0 0
        • Polka  

          Mne se situace s modemem v standby rezimu stala driv nekolikrat tzn. vypl jsem ho, pockal 20sekund, zapojil, nabehly kontrolky, svitili, i kontrolka activity a online a pak najednou nic a svitila myslim jen vrchni jedna. Tak jsem zmackl nahore standby a uz se rozjel normalne.

          0 0
    • pajan  

      Prej je klienťák někde na Žižkově bo na Vinohradech (prostě pod tim velkym barákem O2). Mě se stane, že třeba nejde 2 dny ale to je tak jednou za 2–3 měsíce a pak se to hodí do pohody… 14 dní je dost… Taky bych šílel :-D

      0 0
    • Gad  

      Myslim, že máš v čoudu ten modem, měl jsem ty jejich Motorolácký už dva a oba umřeli. Ale vždycky jsem se dovolal a tak do dvou dnů mi ho doma zadáčo vyměnili. Teď už mám deší dobu Thomson a dopohody

      0 0
      • jezevec2  

        modem je Motorola SB4 200E – je to svetla krabice stojici na vysku. Net mi fungoval cca 2 roky v pohode. Da se ten modem koupit? Jestli nekdo vite nechte info, pls. Delam doma graficky navrhy a je docela vopruz jet v 1 v noci do ,,sprateleny,, reklamky a tam posilat moje melouchy mojim klientum. Dik

        0 0
    • Kohout  

      Asi ten modem umřel. Taky mám tu Motorolu. Taková škaredá krabička černé barvy s pěti LED. 4 LED musí svítit (zelené) a pátá (žlutá) musí blikat.

      Asi před 2 měsící jsem se nemohl připojit na net. Jeden den, druhý, třetí. Tak jsem volal na zákaznickou linku. Visel jsme asi 45 minut na drátě, pak to vzal nějaký jejich technik. Prý že tu moji závadu vidí od nich, nějaký problém na lince a podobné kecy. Že tedy pošle technika. Technik konstatoval umřelý modem. Po výměně je vše OK. Poslední týden pozoruji znatelné zpomalení internetu. A to UPC avizovalo navýšení rychlosti…

      Komunikace s UPC je naprosto strašná. Připojení od nich ale má asi nejlepší poměr cena/výkon.

      0 0
      • pajan  

        Já teda podle tohoto má dokonce víc než si platíme až o 200kb/s…

        0 0
      • Krys  

        Najlepší pomer cena/výkon má centrio. Keď nám to konečne v paneláku namontujú, neváham.

        0 0
    • zubrisko  

      Co se tyka komunikace s UPC, nic horsiho jsem nezazil… Naposledy jsem resil zpozdenou platbu, za niz me okamzite bez upozorneni utnuli. Moje chyba – beru. Nicmene penize jsem obratem slozil primo na jejich ucet, ale na obnoveni pripojeni jsem cekal temer 3 tydny, behem kterych jsem na telefonu s UPC stravil denne tak hodinu. Co se technickeho problemu tyka, jak zde uz bylo receno, nejspis ti doporuci restartnout modem nebo predaji stiznost technickemu odeleni. Takze se muzes tesit na krasny vanocni darek :) Na dotaz ohledne terminu zrychleni stavajiciho pripojeni mi bylo oznameno, ze se toho dockam tak pristi rok v unoru, jelikoz tato nabidka plati pouze pro nove zakazniky. Samozrejme jsem jim navrhnul, ze tedy rusim smlouvu a obratem zakladam novou… na tento komentar jsem se jiz reakce nedockal. A to je i jeden z duvodu, proc mi v tuto chvili internet poskytuje jiz jiny provider :)

      0 0
      • jezevec2  

        takze peknej brutal. Klidne dej typ jaky provider – budu vdecny za kazde info. Ted jsem odeslal poptavku na to Centrio co tu nechal Krys. Nevim ale jestli v ramci ,,volne souteze na trhu,, bude mozna instalace v dome kde uz operuje UPC. Kdyz jsem nekdy pred rokem poptaval Carneval kvuli TV rekli mi ze nemam sanci, protoze v baraku je uz nacpany UPC. Jsou nejake moznosti pres satelit nebo nejake ty mikrovlny? Samo neco zaplatitelnyho, ale i rychliho na stahovani obr. z fotobank. Dik

        0 0
      • deutschland  

        Já mám taky UPC – 3Mb za 550kč a jelikož novější tarif je 10Mb za 450kč,tak jsem si zavolal na zákaznickou linku s tím že chci změnit tarif i za cenu poplatku-na to mám podle smlouvy nárok.Začali se vykrucovat :o) že nemají kapacitu a nakonec jsme se dohodli,že mi na rok zlevní připojení o 50%(275kč/měs.) s tím že mi rychlost navýší na původně avizovaných 13/1,5 Mb od nového roku.Takže kdo má UPC ať se nebojí ozvat.

        0 0
        • jezevec2  

          Tak po case dalsi problem s interntem. Asi pred tydnem nektere stranky nezobrazily fotky, nektere weby nesli nacist vubec. Cca 5 dni mi Opera hlasi: ,,Nelze komunikovat Primarni server cislo ...............,, restartujte sitovy adapter..... Sitovy adapter jsem restartoval nicmene problem pretrvvava. vedel byste nekdo co s tim. Mam PC a Visty, net od UPC. Skype funguje. Dik 

          0 0
    • Dave.6  

      Zdarec, mam net od UPC taky dlouho uz asi 9 let… Sem tam nejaky minimalni vypak jinak naprosta spokojenost. O jejich zakaznicke lince se vi ze to neni zadne turbo. Nejlepsi je jejich formular, jednou jsme resili reklamaci, podrobne jsem popsal problem a asi za dva dny zavolal nekdo sam od UPC, ze ma reseni a bylo to. Takze ja si stezovat nemuzu.

      Jinak k problemu. Jedna hooodne dulezita a zakladni otazka (nevim zda jsem to nekde neprehlidl) mas komp naprimo do modemu nebo to mas pres router, to je sakra rozdil. Druha vec, jak stary je ten pocitac s tou vistou? My meli ze zacatku uplne stejny problem a zjistilo se ze je to starym kompem a nejak blbly ovladace sitovky v compu. Stacilo je aktualizovat a uz to jelo. Pak jsem stejne preinstalovaval cely winy a od te doby v pohode. Nevim jak je to u toho typu co mas ty, ale na nasem je jeste moznost pripojeni compu pres USB to funguje pomoci instalacniho CD vzdy – nezapojovat USB kabel prvni prvni zacit s instalaci a az na vyzvani zapojit !!! jinak to rozhasi celej comp. Pokud nemas na modemu USb tak jedine zkusit net na jinym compu nebo notebooku zda to dela to same.

      Kdyztak pak se da jeste dostat do toho jejich modemu pres prohlizec jen ted z pameti nevim tu ip adresu. Tam je taky dost nastaveni.

      Hodne zdaru, David

      0 0
    • NETOPÝR TOPÝR  

      Využiji tohoto vlákna a zeptám se vás.

      Zpomalil vám někomu od listopadu v Praze a okolí Internet od UPC ? Já mám easy 15 mb a rychlost je ubohých 300kb u downloadu a 100 u uploadu psal jsem na upc a technik mě sdělil že v naší oblasti(Praha9) evidují dlouhodobý výpadek a že na odstranění problému se pracuje dva dny na to jsem měl najednou 15mb to vydrželo týden a teď je to zase na 260 kb.

      Máte to stejné? Jak to řešíte? Čím to je ?

      0 0
    • beeker  

      Od UPC nic nebrat, trvá to než něco začnou řešit, nelze se jim dovolat…:-/

      0 0
    • Jesterka  

      Mě to jednou docela zlobilo, pořád to vypadávalo. Pak jsem na to přišel sám: měl jsem povolenou matici konektoru přívodu koaxiálního datového kabelu do modemu. Zkontroluj si, jestli máš všechny konektory pevně zašroubované a kabeláž v pořádku.

      0 0
      • NETOPÝR TOPÝR  

        Matice drží pevně i konektory,jde o to že problém celé oblasti potvrdil mailem technik upc aže to prý opravují.

        Jde spíš oto proč se jinak doteď kvalitní služba se kterou jsem neměl problém takhle zpomalila. Pozoruji zpomalování a problém od té doby co co zvedli rychlost až na 100MB tak bych řekl že to přepískli a přetížili si síť

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • xaver  

      UPC mám od začátku (ještě jako Datelkabel) a poslední dobou spokojenost. Modem mám teď Compal, pronajatý, a slouží, i když jeho nastavení veškeré žádné. Telefony berou, když to nešlo, přijel technik. Praha Modřany. Zkontroluj si konektory kabelů, aby to nebyla blbost.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • bednee  

      Z ničeho nic mi přestalo fungovat připojování se na FTP a vzdálnou plochu, web normálně jel. V 10 večer jsem volal na UPC/Vodafone, kde jsem problém popsal. Technik mi na dálku nahrál nový firmware do modemu a od té doby vše OK. Údajně 1.9. měnili DNS či co.

      0 0
    • l-e-t-o  

      Přidám se tady k dotazu, i když vím, že modemem od UPC to není. Teda myslím si to.

      Jedná se o to, že cca před 14 dny mi na desktopu připojeném přes USB wi-fi adaptér od TP-Linku s průchodností 300 Mb/s (nemám kde táhnout kabel a v nájemním bytě díry skrz zeď dělat nechci) rapidně klesla rychlost a ping. Včera změřeno down 3 Mb/s, up asi 5, ping 800 ms.

      Avšak na dvou noteboocích, které taky máme s přítelkyní net jede v pohodě cca 40 Mb/s download, 20 up a kolem 15 ms ping (vyzkoušeno několikrát na speedtestu od Cesnetu). Vzdálenost je u všech měření od wi-fi routeru stejná.

      Na PC jsem zkoušel aktualizovat ovladače adaptéru, nic. Projel jsem důkladně antivirem, taky nic.

      Tím se chci zeptat bike-fora všemohoucího, nemá někdo tušení čím by to mohlo být? Jestli ještě zkusit aktualizovat firmware modemu, jak píše bednee výše? Opravdu si už nevím rady.

      Díky

      0 0
      • MatS  

        Jak daleko si byl od wifi modemu UPC? Jdi s notasem co nejbliz a zmer to znovu. Dobre meri speedtest.net

        Muze to byt rusenim, blbym nastavenim v TP linku nebo je vadny. Zkus ho bodnout do jineho pocitadla a testnout tam. Na mobilu pouzivam Wifiman od Ubiquity.

        Stahni si nejaky wifi analyzer program a podivej se na zaruseni pasma. Kdyz tak prepni na manualni vyber kanalu s nejmensim rusenim.

        Jedes na 2,4GHz nebo 5GHz wifi nebo dual?

        0 0
        • l-e-t-o  

          noťasy i PC cca 4 metry od modemu přes zeď. Jedu na 5 GHz. USB Adaptér jsem už pořídil nový a stále stejné. Jak se dostanu domů, tak zkusím adaptér dát do noťasu a připojit se přes něj.

          0 0
    • MatS  

      Musis si uvedomit, ze usb adapter ma minimalni anteny a jeste na 5GHz pres zed to je nic moc. Nelze ocekavat zazrak. Mer to ve stejne mistnosti bez prekazek.

      Napis model toho usb wifi TP linku.

      0 0
      • l-e-t-o  

        Toho jsem si vědom. Jen mi nejde do hlavy proč najednou, po dvou letech bezproblémového používání, se takhle drasticky snížila rychlost. Adaptér je tento TP-Link

        0 0
        • MatS  

          Tak ten ma aspon 5db antenku. Dle specifikace by to melo jet rychle jak na 2,4GHz,tak na 5GHz.

          Jestli to bylo najednou, zameril bych se na nejake ruseni (spustit wifi analyzer aplikaci na PC nebo mobilu), to hodne ovlivnuje rychlost.

          Jeste bych pokusne odpojil tp link, komplet odinstaloval jeho drivery a vsechen jeho soft. Pak restart pocitace a pak znovu cista instalace driveru.

          0 0
          • l-e-t-o  

            Drivery byly první věc, kterou jsem zkusil, pak následovalo odinstalování skrz Správce zařízení, pak zase nainstalovat a žádná změna. Je možné, že by rušil nějaký cizí signál jen USB adaptér a na notebooky to nemá vliv?

            0 0
            • MatS  

              Dost nepravdepodobne. Leda by se notebooky pripojovali na 5GHz wifi a TP link na 2,4GHz. Pak je to mozne.

              0 0
              • l-e-t-o  

                tak bylo to pásmem. PC i notebooky byly připojeny na 2,4 GHz. Když jsem na modemu nastavil, aby 2,4 zakázal a vysílal jen v 5GHz, tak jsem se rázem dostal na download kolem 200 Mb/s jak na noťasu, tak na desktopu.

                0 0
                • sodek  

                  Možná si ten USB adaptér nerozumí s nějakým kanálem v pásmu 2,4ghZ a WiFina se přeladila.

                  0 0
                  • l-e-t-o  

                    je to možné. Každopádně včera jsem ještě zakoupil na zkoušku kabel a rázem jsem na plných 300 Mb/s, jak mám u UPC placeno. Takže jdu řešit kudy povedu kabel, aby nepřekážel a nemusel jsem dělat díry do stěn :)

                    0 0
                    • sodek  

                      Ještě bys mohl zkusit proscanovat pásmo 2,4GHz, podívat se, jestli je tam někde volněji na nižších kanálech a aspoň na chvíli zkusit v modemu nastavit kanál natvrdo, někam max do 9. kanálu. Uvidíš, jestli se něco změní, nebo jestli zůstanou rychlosti stejné.

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.