hmotnost kol od Garyho Fishera ?

7 nepřečtených
  • martin_bakov

    Ahoj,

     

    nevite jestli nekde nejsou zverejnene klidne i neoficialni hmotnosti kol od Garyho Fishera ?

    Mam GF Cobia a bouzel nemam presnou vahu :)

    Diky

    0 0
    • kubad  

      přesnou váhu nikde na nettu nenajdeš a pokud nějakou jo tak hrubě nesedí – jediná možnost nechat někde v servis zvážit, ale nedoporučuju mohl by tě trefit šlak :-)

      0 0
    • Thapsus  

      Stačí kouknout do kol "největšího devětadvacítkovýho  GaryFisherovce na b-f ":/fotogaleri­e/vyhledavani­.html?user_id=1570! :-). Myslím, že zrovna u Fobie tam váhu má.

      0 0
      • t29  

        To sice má, ale jeho Fóbia se sériovce podobá leda rámem :)

        0 0
    • siafu  

      nejlepší bude si pořídit toto :)

      0 0
    • t29  

      Rám GF Cobia 2007, vel. 19" + misky hlávka: 1680g

      Rám + hlávko + střed BB-ES30 + kliky Deore a crossové převodníky: 3120g

      Vidlice RS Tora 318 soloair 29er: 2230g

      přední náboj Shimano 475 + ráfek a výplet Bontrager Ranger + Jones XR 2,25", duše a kotouč: 2210g

      zadní náboj Shimano 475 + ráfek a výplet Bontrager Ranger + Jones XR 2,25", duše, kotouč a kazeta LX 11–32: 2783g

      představec Bontrager Sport 105 mm: 189g

      řidítka Bontrager Sport 620×25,4: 324g

      sedlo Bontrager Sport: 342g

      sedlovka Bontrager Sport 320×27,2: 320g

       

      No abych to zkrátil, kompletní rozborku provedu možná v zimě, kolo váží kolem 13–14 kilo samotné (+ košíky na lahve, držáky na světla a tachometr) a v startovní výbavě (lahve s pitím, podsedlovka s nářadím, pumpa, avionika a přístroje pro noční vidění) se to blíží 16 kilům.

      Maximální vzletová hmotnost je okolo 25 kilo s naloženým nosičem :)

      0 0
    • Marskatin  

      GF Mamba váží 13,4–13,5 kg. cobia bude podobná.

      GF Xcaliber s košíky, rohy atd. ve velikosti 21 váží 12,6kg.

      vše včetně pedálů.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.