• bystřické

    vyrábím tyto kufry na motorky a taky sněma jezdím,jezdím i na kole,na tréninky do olomouce + nějaký ty víkendovky,vozím sebou nějaké věci na převlečení ale potom co jsem letos párkrát zmokl a měl sem věci v brašnách totálně prolitý vodou,sem si řekl dost a postavil samonosný hliníkový kufr na kolo,uzamykatel­ný.co vy nato?

    Anketa: Máte zájem o tento kufr?

    ano
    0x
    0%
    ne
    1x
    6%
    0 0
    • Schoscha  

      foto?

      0 0
    • bystřické  

      zapomněl sem na fotku 8-)

      0 0
      • Schoscha  

        Něco podobnýho sem měl v plánu vyrobit z laminátu a použít nosič na sedlovku.

        Řekl bych že je to OK až na tu vzdálenost od paty, na třetí fotce.

        0 0
        • bystřické  

          je to postavený jako první funkční kufr pro mé potřeby,kufr se dá samozřejmě posunout dozadu,nic složitýho.jezdím sním,pedál mám pod špičkou jak jsem zvyklý,kufr mi nezavazí

          0 0
      • petrun  

        Kolik přesně váží?

        0 0
        • Jakobo  

          Jojo, taky se připojuju k dotazu. Objem a k tomu hmotnost. To na fotce objemově typuju tak 35 l. Jinak parádní práce!

          0 0
          • bystřické  

            dnes už to nedám,zítra ráno to odmontuju a zvážím to i s držákama,spo­čítám vám obsah tohoto kufru.

            jestli budu stavět další,dnes už vím,že bude malinko větší,když je to namontovaný na kole je krásně vidět,kde lze ještě využít jinak hluché místo

            0 0
      • capis  

        Nic ve zlém, ale hezky sis tady rozjel reklamu na svou práci, jak je patrno z tvého profilu.

        0 0
        • bystřické  

          a včiml sis jak dlouho to tam je?3 roky

          za tu dobu jsem někomu jen napsal,že svařuji hliník,nechlubil sem se stím,že něco dělám na motorky,na tomto fóru by to stejně nemělo smysl,až když jsem něco na kolo postavil,ukázal jsem co,že to nedělám první den a že to má nějakou úroveň.

          taky jsem tu napsal,pokud by stím měl být problém,můžete to smazat.

          Smažte to,facebook mi zajistil dostatečnou klientelu z celého světa bez toho abych se sněkým dohadoval co je reklama a co ne,nemám to zapotřebí,české výrobky jdou z česka pryč,aby se udělalo místo pro čínské šmejdy

          0 0
          • Johny5 OSHA  

            Tvůj thread vidím spíš jako takový průzkum trhu.

            Je na zvážení ADMINa, jestli si to tu nechá líbit.

            Mě to neomezuje. :)

            P.S.: Jsem si naopak rozšířil obzory.

            0 0
          • se-se  

            Ne, myslím že i takovýto průzkum trhu je naprosto v pořádku. Jak jinak taky takovéto věci zjišťovat. žádné ostny ani výčitky myslím nejsou namístě.

            0 0
    • Vilém  

      Kdyz jsi to dal do vlakna „vyrobil jsem“, tak jsem to bral jako peknou praci. Jak se casem zaclo ukazovat, ze jde predevsim o reklamu, tak uz ti doporucuju obratit se sem.

      0 0
      • bystřické  

        jde oto zjistit jestli má vůbec smysl vtom dále pokračovat,nebo si to nechat jen pro sebe.

        jsem zde jen uživatel a né zrovna první den nebo týden,moc toho nepíšu,reklamu nepotřebuji,pokud by stím měl být problém,máš tam určitě kouzelné tlačítko smazat,tak to udělej,je to tvé právo,ukázat a nabídnout se to dá i jinak,bez poplatků,toto je pro mě nejjednodušší způsob a nejrychlejší,bo je to čerstvá věc

        na mých stránkách to vidí denně 40–60 lidí z celého světa,za týden otom bude vědět půl zeměkoule,ale mě se nějak líp komunikuje doma v česku,znát názory lidí a plně je pochopit a nastavit směr kterým se to bude ubírat

        0 0
        • depresy  

          Začni to dělat z karbonu nebo kevlaru a uvidíš :-)

          0 0
          • bystřické  

            kdyby to bylo tak jednoduchý,už by to dávno někdo udělal.apropó,kde se dá koupit karbon,lepidla?nic není nemožné

            mám tu kousek ode mě fabriku kde stím dělají ale jít tam a tahat znich info,to není to pravé ořechové

            0 0
    • karliner  

      S tím jdi na cyklodiskuzi.cz nebo nakole.cz, my jsme tady samí hustokrutopřísný rajdři nebo závodníci a na kufry serem.

      0 0
    • bystřické  

      vespod ve statistice mám napsáno-blokováno 16×,znamená to tedy,že je bráněno se vyjadřovat?

      0 0
    • weekend warrior  

      a já bych o to klidně zájem měl, potřebuju převážet 17palcovej notebook + exterdisk + kabely, myš,usbhub,modem + oběd + hadry + papíry(prezentační desky, blok, tužku atd)

      představoval bych si to asi tak, že brašna, levá i pravá funguje na principu harmomiky: pevné/hliníkové přední zadní strany, boční/horní/spodní z nepromok hadru, stahovatelné popruhy…na čele kapsa…

      0 0
      • bystřické  

        když ti to udělám široký jako řidítka,dostaneš tam všechno i s jídlem na 4 dni

        plastový kufry vyrábí nebo si nechává vyrábět bmw na motorky,vysouvají se do boku,plnění je z boku,většinou se jich motorkáři zbavují,čeští

        0 0
    • nox159  

      technicka otazka, co zvuky ozyvaji se z toho kdyz je to prazdne/ plne…

      jel jsem na kole kde byl podobny kufr jen z platu a kdyz to bylo prazdne vydavalo to strasne zvuky… jak je na tom tenhle kufr?

      0 0
      • Smazaný účet  

        rolnicky rolnickyy betmen je pakooo…

        0 0
      • nox159  

        bez odpovedi… proc?

        0 0
      • bystřické  

        dobrá otázka

        třeba na motorce to nedělá nic,nebo to není slyšet,na kole to slyšet je,hlavně při přejíždění děr,když je vtom kufru něco,tak to hodně ztichne,na rovné cestě to nedělá nic ani když je to prázdné,na D1 by ztoho praskla hlava 8-)řešením by mohl být nalepený tenký filc z vnitřní strany,na pár motokufrech sem to udělal,pak jsem od toho upustil,možná by pomohl i silnější plech,který používám na motorkách,ten asi tolik nerezonuje,mož­ná,ale tady se hrozně hrotí váha

        0 0
        • nox159  

          podle me by bylo dobre i takove veci rikat ne jen pozitiva ;)

          co jsem zkousel teda mam zkusenost jen z plastem tak na bezne ceste ( neberu hladky novy asfalt) ale normalni asfalt na beznych cestach tak to dela randal ale fakt neskutecny. pokud bych s tim chtel jen po polni ceste tak mi z toho behem 5 min hrabne…

          ono je pekne ze do toho neprsi a ze je to na zamek to jiste ale oproti slusne brasne na nosic na ktery kdyz prsi natahnes ten nepromokavy vak to nema zadnou extra vyhodu…

          kdyz dal silnejsi plech bude to tezke, jestli to utichne s pouzitim filcu to nevim s tim bys mel mit zkusenosti ty…

          jinak nejsem cestovatel, s brasnama jsem jel jednou v zivote… takze vim o tom kulove ale ten randal je strasny :)

          0 0
    • knihomol  

      No nevím, podle mě je to na cykloturistiku dosti nepraktické. Nepromokavé brašny se vyrábí normálně, nebo se to pořeší zabalením do igelitu, fajnšmekři použijí nepromokavý pytel s rolovacím zavíráním. Maximálně na ježdění po městě, kde v tom můžeš mít zamčené věci, aby ti je mohli ukrást i s celým kolem.

      0 0
      • bystřické  

        každý si to pořeší po svým,někomu na kole stačí blikačka,někomu vak,někomu batoh,každý jsme jiný a každýmu se líbí něco jiného

        0 0
    • bystřické  

      někteří když slyší o hliníku mají představu že je to sice lehký ale blato,vážím 97 kg,v prostřed kufru není výřez pro kolo,pevnost je dost dobrá,vydrží to pád s motorkou,s kolem je to prakticky nezničitelný ;-)

      0 0
    • bystřické  

      váha i s držákama 4,5 kg

      obsah 31,5 litrů

      0 0
      • se-se  

        Vypadá to zajímavě ale i když mám hodně netradiční přístup k cyklistice, tak bych si to asi nepořídil. Vadil by mě ten pevný objem a neskladnost. Taky moc dobře vím že přes veškerou opatrnost občas vytuněný kolo spadne ze stojánku, nemluvě o pádech jako takových. Myslím že kufr by šel do kytek – i když by třeba nepraskl, tak by prostě vypadal jak auto po bouračce.

        0 0
      • Jakobo  

        To je moc. Schvalne jsem byl zvazit dve brasny 60 l celkem, 1.65 kg. Ty nepromokave PVC maji asi o kilo vic. Tvoje hlinikova 60 l by mohla mit mozna 6.5 kg. U cykloturistiky je kazde kilo znat a 6.5 kg na 60 l je prilis. Ten rozdil proti hadrovym je tolik, co 3 kg stan a zimni spacak. Nekdo si to urcite poridi, protoze to ma jine vyhody – drzi to tvar, snadny pristup k vecem atd. Videl bych to optimalni na citybike, kde o nejake kilo nejde. Na delsi turistiku ale jednoznacne prilis tezke.

        Take bych se trochu bal o veci v tom – na kole bez zadniho odpruzeni ty veci v tom musi dostavat dobre pecky.

        0 0
        • se-se  

          myslím, že poctivé je připsat k dobru hmotnost nosiče – většinou tak 650 gr, protože jak jsem pochopil, tak to nosič nepotřebuje.

          0 0
          • bystřické  

            nosič není třeba

            0 0
            • Jakobo  

              Aha, to jsem nevedel.

              Nechtel jsem ti to pohanit, mas to krasne zpracovane, divam se na to jen na zaklade zkusenosti z cestovani s baglama. Toto by si cestu naslo, jak jsem psal, urcite pri dojizdeni do prace, citybike…

              S temi narazy si ale myslim, ze pokud polozis mobil nebo notas do mekke brasny, tak ta hadra ty narazy utlumi, s brasnou jezdim denne do prace. V te plechovce neni nic, co by narazy tlumilo, pokud kolo nema odpruzeni.

              0 0
        • Smazaný účet  

          Ja bych na cestaki tak hmotnost nehrotil, nejake kilo az takovou roli nehraje.

          0 0
        • bystřické  

          ty pecky jsou úplně stejné ikdyž to máš v brašnách

          0 0
          • zichis  

            hadráky ale nedělaj metalový pecky :-) To musí bejt dobrej rachot, když se jede třeba ve stopě po traktoru. RRRRRRR! :-)

            Nešlo by to dělat z nějakýho laminátu, třebas oblíbeného karbónu?

            0 0
            • Smazaný účet  

              snad zalezi jak si dovnitr uskladas veci…na kole to te pridelany, tkaze to moc mlatit nebude…

              0 0
              • Jakobo  

                Obcas ty veci neposkladas, zvlast u tohoto kufru, kde je objem pevne dany, brasna se ti splaskne. Ja jezdim denne do prace s 1 brasnou (tato ma asi 20 l), vetsinou ji mam poloprazdnou a nad skladanim veci nepremyslim, proste nahazu obleceni, svacinu, mobil, nahradni dusi atd, cestou zpatky treba veci z obchodu a nic nemlati. Je to ale o zvyku, u toho kufru bych nejaky system taky nasel.

                Jak jsem psal vys, ta hmotnost je pro kolo dost podstatna at uz pri jizde do prace, kde jde o rychlost, nebo pri cestovani, kde je kazde kilo poznat pokud slapes 100 km.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  no jasny, jak ti vevnitr budou litat veci, tak to pak chrastit bude…nicmene to neresitelne neni.

                  Predloni jsme jeli cca 70Km/den a nejake to kilo roli nehralo…dost zalezi jake tempo se voli…

                  0 0
            • bystřické  

              ať je to plech,plast,kar­bón,vždy ztoho polezou nějaké zvuky,je to přišroubované napevno ke kolu,takže otřesy se přenášejí,jezdil sem stím po olomouci po kočičích hlavách,pneumatiky nafoukané na 3,5 atm.,v kufrech dvě lehké bundy,v levé a pravé části,lehce to bubnovalo,na malých kostkách klid,ozve se to jen při přejezdu díry a to jen díky stojanu,že klepne,mám ho upravenej-prodlouženej,jezdil sem stím po lese,po poli,už ho nevnímám,ono to totiž zas taková tragédie není

              0 0
    • Ossis  

      Jak na to koukám, tak se mi to docela zamlouvá. Akorát bych zvážil, zda dovnitř nedat nějaký nenáročný filc.

      Taky mě napadlo, že by bylo fajn na boky udělat cvoky na různé úchyty a držáky – třeba na petky na zadní část, blikačky, síťky apod.

      0 0
      • bystřické  

        na síťku jsou oka na víku

        různé cvoky a příchytky-je to těžké,když tam začnu dávat nějaké držáky na petky,což se dá,tak to bude ještě těžší než je,pokud někdo natom bude trvat,dá se držák vyrobit,na levou i pravou stranu

        0 0
        • Ossis  

          Myslel jsem úchytky jako jsou třeba na batozích boblbee. S tím, že ty držáky by mohly být třeba textilní apod.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.