• koňák

    Zdravim, mam uz tri roky na kole hfx9. Jsem s nima spokojenej, nikdy zadnej problem, zadny skrtani nebo tak, staci se to naucit serizovat. Odvzdusnoval jsem jen jednou, a to spis pro sichr nez z nutnosti. Jedinkrat, kdy me trosku vypekly, bylo v bikeparku v Leogangu, kdy po silenym brzdeni natolik zvadly, ze proste temer nebrzdily… ale to byl fakt kopec jako krava (ty serpentyny na zelene louce, kousek pod vrcholem), navic jsem mel tehdy jeste oba kotouce jen 160. Nikdy jindy jsem nemel problem s nedostatkem brzdny sily. Muj dotaz, kterej smeruju hlavne tem, co muzou z vlastni zkusenosti porovnat: bude velkym prinosem vymenit HFX9 za J5 (rok 08)?

    0 0
    • jonti  

      Ahoj, pokial nemas ruky asi tak dvakrat vacsie nez priemerny clovek, tak sa ti lepsie bude drzat packa na Avidoch. Inak tam budu rozdiely relativne male, kedze problemy nemas ani teraz a zrejme nebudes mat ani potom, to ze to o malo lepsie brzdi je pravda, ale ci to ocenis je druha vec.

      Hmotnostne na tom J5 ovela lepsie nie su, takze na tvojom mieste radsej upgradujem inde.

      0 0
    • Maynard  

      měl sem oboje a juicy sou prostě lepší:)…pro mě mnohem pohodlnější páčka a dají líp dávkovat…

      0 0
      • art1  

        horší brzdy jsem ještě neměl  , zlatý shimano

        0 0
        • juli  

          Tak to trochu rozeber. Cos jezdil, rozdíly, nectnosti…Jinak je to pouze výkřik do tmy.

          0 0
          • art1  

            jasný , začal jsem na shimano LX  , super brzdy lehkej servis  ale origo destičky  vydržej tak 500 km , pak jsem měl XT  zase málo vydržej destičky , jinak brzdy jsou super tvrdé  . Juicy 5 po ujetí 400km  maj na páce vakl a jsou takové gumové .  dnes XTR a spokojenost  , super servis , super váha

            0 0
            • marapara  

              Ten vakl mám na j7 i j5, ale na funkci to žádný vliv nemá :). Brzdí oboje dobře, co se týče gumovosti, tak tu nějak nepozoruji. Desky mají poměrně citelný dosed a celkem silný nástup brzdného účinku. To mi spíš přišly gumové 485, SLX, XT.

              0 0
              • marapara  

                Nehledě na zpracování páky. Zlaté Juicy :). Co měl možnost zkusit páku starších LX a XT hyder, katastrofa. Je moc tenká. Při intenzivnějším brždění, třeba při delších sjezdech z toho docela bolí prsty, páky „řežou“ do prstů. Juicy mají dobře tvarovanou, plochou a pohodlnou páku. Z té mě ani při delším brzdění prsty netrnuly, narozdíl od starších LX.

                U nových SLX nebo XT se mi nelíbí příliš dlouhý krok. Páku bez problémů domáčknu až k řídítkům, brzda začne nabírat někde až od poloviny kroku páky a mají gumový chod.  U XT08 jsou problémy v nižších teplotách s délkou kroku a bržděním, viz několik threadů, no dej pokoj … navíc shimano se k tomu postavilo tak, že to tak prostě je a lidi mají smůlu.

                Jako jedinou výhodu u shiman spatřuji to, že líp ozdvdušňují, jinak nic víc. J5 jsou dobré brzdy a pomine-li člověk vůli na páce, která se časem vytvoří a nemá na nic vliv, tak je spokojenost.

                0 0
                • Maynard  

                  ohledně té páčky souhlasím v plném rozsahu:)…hayes bída největší, juicy spokojenost…

                  0 0
    • madcat  

      S tím vadnutím a nebržděním v Leogangu úplně od vrchu jsem to měl čoveče úplně stejně – taky tenkrát ještě 160 mm kotouče, a dole naprosto upečený brzdy :-) Hned jsem v tamějším bikeshopu kupoval nový destičky, a pak po návratu domů řešil přechod na 203 mm kotouče, který mám dodneška, stejně jako hayesy hfx-9, se kterejma su taky jakžtakž spokojenej…

      0 0
      • koňák  

        Myslis taky ty serpentyny? Protoze pak slusnej kopec byl jeste uplne od vrcholu k zacatku te vlastni trasy. Tam se objevilo na tachecu 80km/h ani jsem nevedel jak :)

        0 0
        • madcat  

          Myslím úplně od vrchu, takový ty široký serpentýny, kde se na loukách po straných pasou kravičky :-). Když chceš jezdit v bikeparku, tak si vystoupíš už v půlce lanovky, my jsme si to jednou vyjeli až nahoru, a trochu toho litovali :-)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.