• rich

    Pružina – recenzie boli o tom, že sa nedá využiť zo 160mm viac 150mm.

    Mám 75kg a štd pruzinu na veľký rozsah hmotnosti som vymenil za Ohlins 50lb.

    Nedostanem tu vidlu na viac ako 60% zdvihu a chýba nebude len v jazdcovi.

    Lyrik na 29" som po pár nastaveniach a odstránení tokenov vedel dostať na 90%. A citlivosť teda takmer rovnaká.

    Ak tam dám 45lb tak sag bude 35% odhadom, čo mi nevadí lebo strmsi uhol bude prijateľný ale obávam sa toho, že v strede zdvihu nepodrzi.

    V čom je kua problém ? Lebo toto okrem váhy vidím dôvod prečo vzduch furt fičí viac ako Pružina.

    0 0
    • rich  

      Jo mám prvých 150km najazdených. Rozbeha sa ešte ?

      0 0
    • rich  

      Kua chlapi boli časy keď by som mal min 3 reakcie a predbehli ma témy ako „mám HT a nadřu sa jako kun“, „LIDL výbava“ a podobne.

      0 0
    • Velkejtvrdak  

      Nejsem na to odborník, ale všichni víme, že progresivnějsí je vzduch, tohle sis předpokládám koupil, abys měl vetsi small bump sensitivity, to je ok, pokud je pružina tvrdá, vyměnil bych za měkčí, když poletíš z 2m, asi bys ten zdvih využil, ale to nechceš, měkčí tě na skocích asi moc nepodrží, ale určitě bude citlivější malý kořeny šutry apod. Myslím, že obecně s kamošema z okolí jsme navzájem okoukané a vydiskutivali, že když máš překážky 5, 10, 15 Cm přímo na zem, tak správnej vzduch uskočí poradně na 5ti, (klidně o 40mm), na 10ti uskočí míň, ale pořád dost (70mm) a na těch 15ti uhne dost abys měl rychlost ale ucítíš (třeba 110mm) přijdeš na velkej skok a ucítíš, ale vidlica podrží, když máš zase pružinu buď budeš mít měkčí než chceš, nebo tvrdší, 5cm měkčí uhne třeba o 40, tvrdší o 30, 10cm, měkčí uhne o 80, tvrdší o 60, když máš těch 15cm, uhne měkčí o 120, tvrdší o 90, přijdeš s ni na skok, s měkčí budeš rád když vyjdeš bez bottom outu, když ho dáš ztratíš rychlost a ucítíš, když bude tvrdší skok ti pobere s přehledem rychlost bude. Já bych to vytáhl na den do bikeparku (až to půjde) a viděl, podle toho jak budu spokojenej. Tohle moc nepořešíš. Myslím že si musíš určit prioritu a podle té se pokusit přiblížit dokonalosti (v rámci možnosti pružiny)

      0 0
    • kubad  

      jak máš nastavené komprese? nemáš moc utaženou vysoko-rychlostní?

      0 0
    • rich  

      Tak po roku a komunikácii s CC som nedospel k dôvodu, pružinu mám na hmotnosť nižšiu ako reálne mám a na viac ako 60–70% to nedám.

      Vybral som pružinu a zdvih ide celý, mierne trenie a odpor považujem za bežný.

      Vôbec to nechápem, nastavenia som skúšal rôzne – plne otvorené, preload…nič. Ona je zo začiatku citlivá, ale potom má problém sa prehupnúť do druhej polovice zdvihu.

      Iné skúsenosti, nápady čo s tým okrem predaja ?

      0 0
      • LM  

        Víc tomu nakládat, přibrat, nebo to prodej pokud ti nevyužitý zdvih vadí.

        0 0
      • mr.antik  

        no ještě bych se podíval jak tam je dělaná negativka, jestli se nezaměřit timhle směrem. Jen teoretizuju.

        0 0
      • wladeq  

        pokud to na doraz bez pruziny vpohode dostanes, neni moc duvod, proc bys to tam nedostal pri jizde. Treni by melo byt minimalni, odpor delaji komprese. kdyz je to na tech 60 procentech tak tam citis „doraz“? Jsi prvni majitel? Nekopal se v tom pred tebou nekdo? Pokud jsi to nevyresilpo roce komunikace s lidma kteri to vyrobili, nedavam tomu tady moc sanci

        standartni pruzina je na 82kg (55lbs/in), tos tomu tou padesatkou asi moc nepomohl. Proc tam nedas origo pruzinu (cervena 45kg, cerna 64kg…to je to co chces)? To je fakt ta ohlins stejne dlouha?

        0 0
        • rich  

          Bola nová, už tam mám 45lbs pružinu cely rok.

          Porovnám dĺžku, môže to byt problém.

          0 0
        • rich  

          Po roku čo ju mám som si našiel čas na ich servis, lebo inak to poberie čo treba, asi to fakt nebude pre moje jazdenie.

          0 0
      • novas752  

        Důvod je jeden jedinej, málo tomu nakládáš, vidlice nedostane takovou ránu aby to pružinu dokázalo stlačit více, ničim jinym to být nemůže.

        Takže jediný co můžeš je zkusit měkčí pružinu. A aby si snižil sag tak zároveň i měkčí negativní pružinu.

        0 0
        • novas752  

          Edit. Koukám že tam tegativní pružina snad ani není?

          V tom případě to už nemá řešení, s měkčí pružinou by byl sag neúnosně velký = jediná možnost jiná vidlice.

          0 0
          • wladeq  

            V pruzinove vidli snad nikdy v historii lidstva negativni pruzina nebyla ;)

            0 0
            • novas752  

              Jak tak přemýšlim tak asi ne no. :) Nevím proč mě to napadlo, chvilková slabost. Nějak jsem si to spojil s omezením zdvihu na vidlicích vzduch+negativní pružina.

              0 0
              • wladeq  

                k cemu by tam taky byla, zejo…ono i u vzduchu je negativni pruzina nechtena, jen dusledek fyziky

                0 0
    • rich  

      Využitie zdvihu vidla tlmič. Séria 4×1m dropov na zhruba 1km. Dopad viac na zadné. Ale zase predok tiež schytal. Rozdiel podľa mna veľký.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse