Hardtail Trek Procaliber 9.8SL 2018

64 nepřečtených
  • Samsanek

    Zdar bikeři,

    uvažuju nad pořízením Trek Procaliber 9.8 SL 2018 a zajímalo by mě zda ho již někdo neviděl na předváděčce treku v srpnu a jaký na něho udělal dojem.Mám Celopéro od Treku a hardtail mě moc láká.Jsem amatérský závodník.

    0 0
    • lunochod  

      Mě by zajímalo o kolik jsou na tom horší kola oproti 2017, resp. náboje........ řeším to sice u Topfuela, kola jsou na tom ale stejný jak na Procalibrovi, tak se sem vecpu :-) Jde mi to jestli vzít slevněnou 2017 a předělat na 1×12, nebo 2018ku :-)

      0 0
      • Smazaný účet  

        Objednal jsem Procalibera 9.8 2018. Myslím, že normální smrtelník není schopen poznat při jízdě rozdíl v zapletených kolech 2017 × 2018. Pro mě je zásadní orel. Nemám chuť na překopávání sad z 1×11 na 1×12 a pak to někde prodávat.

        Ale třeba se pletu a smysl to má.

        0 0
        • Samsanek  

          V jaké barvě sis ho objednal?Docela mě láká ta oranžovo černá.

          0 0
          • DaD  

            No to si ale připlatíš bratru 20.000,– To jsou barvy pouze na zakázku. Pro běžný prodej je jen ta šedá.

            0 0
            • Smazaný účet  

              jo přesně tak, v čr jen šedá

              0 0
              • DaD  

                Šedá není jen pro ČR ale je to pro všechny trhy. Trek samozřejmě tu barevnou kombinaci udělá každému na přání, ale stojí to nemalé peníze. Náby 2018 nebudou určitě špatné, ale pro mě vypadají hrozně levně. Něco jako Shimano Deore a nebo tak něco.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  V Německu se ta oranžová prodává a je v podstatě hned k dispozici na rozdíl od tý šedý verze, která k dispozici v některých velikostech zatím není ;-)

                  0 0
            • Samsanek  

              To jako fakt?Vzdyt v katalogu jsem nic neviděl,ze by to bylo za příplatek.

              0 0
              • DaD