• Martin713

    Dobrý den,

    chtěl bych poprosit o radu ohledně gravel kola. Cenově bych se rád vešel do 35 000 Kč. Moje výška je 178 cm a váha 95 kg.

    Našel jsem si tento typ:

    https://jizdni-kola.heureka.cz/…ra-xr5-2020/?….

    Co si o tomto kolu myslíte prosím? Doporučili byste popřípadě jiný?

    Děkuji.

    0 0
    • Kacko  

      Cyklisti si můžou tykat :)

      Je to fajn kolo, v podobné ceně jsou dobrá kola od Mongoose, ale třeba i Decathlon. Doporučuju si je vyzkoušet, stejně jako u auta člověk zjistí co mu vyhovuje a pozná detaily. Na netu je dost testů gravelů od různých značek.

      Na co bych se zaměřil:

      • přední vidlice z karbonu
      • vnitřní vedení kabelů rámem
      • hydraulické brzdy
      • maximální průchodnost pláště, podle toho kde člověk jezdí (minimum bych bral 35mm, ale na lesní cesty spiš 40–45mm)
      • dostatek převodů do lehka (např u Aura XR5 je nejlehčí poměr 30–34, což pro začátečníka může být při prudším stoupání nejetelné)
      • šířka řidítek ideálně jako šířka ramen
      0 0
    • Na-kochacku  

      Ahoj,

      vybrany gravel za ty penize je dobre osazeny. Chce to vyzkouset, zda Tipadne geometrie.

      Pokud budes chtit davat na zimu blatniky, podivej se, jestli ma kolo pripravu. Jindk budes muset dat drazsi https://www.decathlon.cz/…8622757.html?…

      Podobne vybavou a cenou. Ve finale na obchode 5–10% jeste dostanes slevu.

      https://www.kola-onix.cz/…atte-l-cerna

      https://www.koloshop.cz/…el-bike.html?…

      0 0
    • kubikula78  

      Postavil jsem na tomhle ramu loni na jare kolo a po 2000 km nemuzu rict krive slovo.Teda na ram,osazeni mam trosku jine.

      0 0
    • tomo_111  

      Dala by sa vyuzit aj uz existujuca tema na vyber Gravelu…

      0 0
    • tomo_111  

      Dala by sa vyuzit aj uz existujuca tema na vyber Gravelu…

      0 0
    • tomekusti  

      variantou by mohlo být i toto

      https://qayron.com/…onedr-1--p38

      výbava podobná nebo vlastně shodná, jen plně karbonová vidle, což je trochu plus.

      0 0
    • vt  

      Mrknul bych i na Revolta na Tiagre, asi by nemel byt problem ho sehnat do 35k. Pripadne lonsky kousky.

      0 0
      • jerrymouse  

        Heh. Loňský nejsou skoro vůbec, letošní jen pokud bude mít štěstí na skladovku, jinak červen+.

        0 0
      • tomekusti  

        Na gravel GRX sadu a ne silniční Tiagru

        0 0
        • vt  

          To at si kazdy vebere sam, ja jezdim 105 uplne bez problemu.

          0 0
          • jerrymouse  

            Jednoznačně GRX, minimálně hazku…kvůli brzdě. Páky jsou na GRX taky lepší. Jezdil jsem oboje.

            0 0
            • tomekusti  

              mám stejný názor. Ale nikomu ho nebudeme nutit násilím. On si na to každý přijde sám. Silniční sady taky fungují, jen na to nejsou prostě vyvinuté. GRX by měla fungovat lépe, jakmile najedeš do terénu. Na silnici je to jedno

              0 0
              • well  

                Brzda na hazce. Dokuď jsem ji neměl, byl jsem o dost šťastnější.

                1 0
                • kubikula78  

                  V cem je problem?Radi to uplne stejne at je zapnuta nebo vypnuta.

                  0 0
                  • deekay  

                    Tak tenhle nazor rozhodne nesdilim :)

                    0 0
                  • Cavendish  

                    Neřadí :) S GRX mám osobní zkušenost a ta brzda byla dost znát.

                    0 0
                    • deekay  

                      A cim ma clovek kvalitnejsi lanka/bowdeny, tim je to znat vic.

                      0 0
                    • TK75  

                      Je znát dost, ale jak jsem na grx celkem nadával tak musím říct, že se to dá naladit ke spokojenosti.Na­konec jsem trefil nastavení, že to funguje pěkně.U jedno­prevodniku to je navíc i o tom jaký řetěz a převodník člověk používá i kliky s q-faktorem (aby to bylo hezky tichý)

                      Dokonce bych už teď asi dal grx přednost před sramem… zejména kvůli ergonomii pák, brzdám a vzhledu :-)

                      0 0
                      • deekay  

                        Jak mam na MTB jasno (diky tomu, ze mas brzdy zvlast, tak mi sedi ve vsem ohledne razeni SRAM), tak u silnicky/gravelu bych chtel shimano paky a SRAM prehazku :) Me se teda nepovedlo zadne shimano s brzdou nikdy naladit ke spokojenosti a to jsem si s tim jeste na MTB hodne hral. Ale chapu, ze jsem na tohle asi extrem :)

                        0 0
                        • TK75  

                          Jo ty by byl ideál na gravel.Já jen nechápu proč s tím má Shimano takovej problém, když třeba XT přehazovačka je super.Stacilo ji udělat kompatibilní se silničníma pákama a nemuselo se vůbec grx vynalejzat

                          0 0
                      • Cavendish  

                        Já teď potichu stavím low-cost bike a na přehazovačku s brzdou jsem se vyprdnul :) Na e-biku je Alivio bez brzdy a světe div se…není tam potřeba :)

                        0 0
                      • kubikula78  

                        Já vám kluci nevím…asi nejsem dost zkušenej:-) Ale s jednoplackou GRX600,SLX kazetou 11–42, bowdeny nějaký Jagwire,lanka ty,který byly u pák, páky GRX600 a rozdíl prostě nepoznám. Pákou cvaknu, přehazovačka přehodí.Nic nechrastí, neškrtá. Ale přechzím teď na dvouplacku a řazení a kliky budou Ultegra, tak jsem zvědavý, jestli něco poznám s čistě silniční přehazovačkou. Páky a brzdy nechám GRX, na moje velké ruce jsou mi pohodlné.

                        0 0
                        • deekay  

                          Tak ne kazdej to zjevne pozna no :) Ja treba shimano lanka, co jsou u pak rovnou vyhazuju :)

                          0 0
                        • TK75  

                          To by mě zajímalo jestli ti u té tvé grx jednoplacky padal řetěz z největšího pastorku při točení dozadu

                          ?

                          0 0
                          • kubikula78  

                            Přiznám se…já točím dopředu, dozadu je to jaksi k ničemu:-) 42 pastorek jsem jen zkusil, vůbec ho nevyužiju,jezdím skoro pořád na silnici,terén mě moc nechytnul. Takže nejlehčí převod používám 40/35, asi 2× jsem dal 40/37.

                            0 0
                          • Cavendish  

                            Mě jo. Kliky XT, řetěz XTR, kazeta E13 a šaltr GRX8×x…***** :D

                            0 0
                            • TK75  

                              Mě ne, tak jak to mám, tak to je fajn.Akorát jsem chtěl grx kliky kvůli středu, a taky jsem si říkal, že se to teď dává na spoustu kol a tak to bude fajn.Ale jak jsou o 2,5 mm ven (q-faktor 52) tak to už padalo.A to mi vadí..

                              Takže jsem vrátil praxis s q-faktorem 47

                              0 0
                            • kubikula78  

                              A nemůže to být trošku tím, že je to kombinace sad a rozsahů, který nejsou doporučený? Mě přijde, že většina lidí, která má problém, dělá všelijaký kočkopsy. Nic ve zlým:-)

                              0 0
                              • Cavendish  

                                Mě je to fuk, kolo nebylo moje :) on byl celý problém asi v kazetě. Ta byla jeden velký fail…Protože řetězovaná linka byla ok…

                                0 0
                              • TK75  

                                Ty grx kliky jsem zkoušel se svojí grx přehazovačkou a slx kazetou.

                                Je to o té řetězové lince.Ten převodník je o 2,5 mm ven oproti normálnímu jednoprevodni­ku.takže není řetěz rovně uprostřed kazety ale o pastorek níž

                                Proto mě zajímalo jestli to vůbec někomu funguje, tak jak bych si představoval

                                0 0
                          • David888  

                            Mě nepadá. Kazeta slx 11–42, řetěz hg701, kliky grx600 40z, přehazovačka grx 8…

                            0 0
                  • jIrI___  

                    Přidávám se k nesouhlasným, na GRX je zapnutá brzda solidní kurvítko chodu páky. Zvlášť patrné to je po výměně bowdenů a lanek, postupem času se ta znatelnost rozdílu mezi zapnutou/vypnutou brzdou zmenšuje. A GRX páky mi připadají horší než staré ST-RS685. Ale ty RS685 mám za takový etalon, příjdou mi lepší i než současná silniční řada :)

                    0 0
                    • deekay  

                      No a kdo vozi Jagwire sealed kit a lestena nerezova lanka, tak se mu ten rozdil nezmensuje, protoze ty lanka(bowdeny) radi vicemene furt stejne, az do doby, nez je klasicky „sezere“ shimano silnicni paka.

                      0 0
                    • Atilla  

                      A zkoušel jsi nastavit přepětí brzdy?

                      0 0
                      • TK75  

                        Dobrá otázka..

                        Bůh ví kolik lidí vůbec ví, že to jde

                        0 0
                      • jIrI___  

                        Ano, s tím jsem si taky hrál. Nicméně rozdíl se mi smazat nepovedlo.

                        0 0
              • BikerM  

                Ja jsem mel v ruce GRX a ergonomii pak mi oproti silnicnim sadam nesedi. A prislo mi, ze chod brzd nebyl nijak zavratnej. U tech silnicnich mi prisel lepsi. A treba muj mechanik rika, ze u grx pak je navic horsi serizeni brzd.

                0 0
                • kubikula78  

                  Ergonomie je urcite individualni,ale v cem ma mechanik problem?Ja je na jare namontoval,od­vzdusnil a do ted na ne nesahnul.Krome obcasneho umyti.Brzdi,nes­krtaji…co na nich kdo chce serizovat?

                  0 0
                • TK75  

                  Tak není problém to kombinovat.Taky mám grx hazku a 105 páky

                  Kdyby to šlo tak bych nejradši k těm 105kám dal přehazovačku deore XT :-)

                  Jo a super by bylo odřazení o dva pastorky dolů …

                  0 0
                • deekay  

                  Bacha jaky mas GRX a jaky silnicni paky. Jestli se servowave, nebo bez nej :) Pak muze byt chod jiny.

                  0 0
        • BikerM  

          Osobne spis preferuji silnicni sadu s grx saltrem.

          0 0
    • Dave13  

      Ber to tak, že každý prodejce ti umí dát slevu. Kupoval jsem loni Giant revolt 0 a hned ve dveřích jsem dostal slevu a bral ho za 35 tis původní cena 40tis (loni nejvyšší model, pak už karbon). Slevu dostaneš ve speslu, treku, kdekoliv, jen si o ní řekni a pak porovnávej. Za 35 se dá koupit super kolo.

      0 0
      • jerrymouse  

        Daj, když jsou. Teď se všechno objednává z Nizozemí (pokud je nemaj na krámě) a ty backordery jsou fakt ošklivý.

        0 0
      • Martinson  

        No neviděl bych to tak optimisticky. Když je nedostatek kol, tak není důvod zlevňovat. Loni na podzim jsem zkoušel usmlouvat cenu u kola zlevněného o 15% a neuspěl jsem. Vzal jsem ho a udělal dobře, největší slevu na něm teď vidím 5% a nebo je za katalogovou.

        0 0
        • Dave13  

          Slevu jsem dostal, když už byl problém kola sehnat a bral jsem ho jako poslední revolt z prodejny bez možnosti objednat na prodejnu další.

          0 0
          • Martinson  

            Takže jsme oba koupili kolo se zhruba 15% slevou. Loni a asi i letos dobrý.

            0 0
        • Dave13  

          Nesmíš se dívat na ceny na netu, ale jít do prodejny :)

          0 0
      • milan.v  

        I ty odborníku na slevy, všude na tebe čekají s otevřenou náručí… :-D

        0 0
        • Dave13  

          Trochu nechápu tvůj příspěvek

          0 0
          • milan.v  

            Protože tu plácáš nesmysly… Nikde nedostaneš slevu jen proto, že tam otevřeš dveře, dokonce ji ani nedostanu automaticky jako dobrý zákazník, a to já v pár z nich byl, to mi věř… ;o)

            Už jsme to řešili jinde, zkrátka slevu dnes nedostaneš nikde zadarmo…

            0 0
            • Dave13  

              Za poslední 4 roky jsem kupoval 5 kol a vždycky se slevou, přesně vím kde kolik mi dají slevu. Zkus tam někdy utratit nějaké peníze a třeba nebudeš muset za slevu platit jak tu uvádíš. Napsal jsi tu 3 příspěvky, které jsou tazateli úplně k hovnu,ale to je prostě b-f

              0 0
              • deekay  

                Troufam si rict, ze zrovna milanovi psat, aby zkusil za kolo utratit nejake penize je pomerne mlaceni prazdne slamy :o)

                Spis mozna budou „problem“ ty obchody, kde nakupuje.

                0 0
              • Martinson  

                Vůbec nečteš naše příspěvky. Doba se změnila, časy slev 30% nabízených rovnou obchodníkem už asi skončily.

                Jestli se dnes umíš dostat na tyhle procenta u kol o které je zájem a nejsou, tak si asi dobrej.

                0 0
    • Šaffy  

      Ahoj, chci se zeptat. Mám doma MTB a chci si pořídit jako druhé kolo právě gravel.

      Chci se zeptat zda se dá také za kolo připojit thule vozík na dítě a nebo na to tyhle kola nejsou stavěna?

      Děkuji

      0 0
      • ppavon  

        Mám gravel a za něj připojený vozík pro psa. Připojení za adaptér na pevný ose.

        0 0
        • Šaffy  

          Tak super, to jsem rád a mohu se zeptat co máš za gravela?

          Díky

          0 0
          • Šaffy  

            Ahoj lidi, nejdřív musim vyzkoušet, ale je to dobré kolo za ty peníze? MTB mám na XTčku a tohle budu využívat na výlety s kamarády kteří mají taky gravela.

            Tady jsou jiné označení všech komponentů než na MTB a moc se v tom nevyznám.

            Díky za odpovědi.

            https://www.cannondalebikes.cz/…disc-se-sora

            0 0
    • ppavon  

      Cube nuroad pro 2019 a kupoval jsem Thule osu s adaptérem.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Pánové rozhoduji se mezi RB gravelem a Roninem 2020/2021. Co byste brali vy?

      0 0
      • Cavendish  

        Asi Ronina, protože na RB by sis počkal 2021/2022 :D

        0 0
        • Smazaný účet  

          Volal jsem si se slečnou/paní a říkala konec ledna. Že už mají vše skladem a není problém do 4 týdnů mít kolo. Proto to řeším už teď aby byla šance ho mít do března/dubna. Ronin je o maličko dražší ale má vyšší sadu což je fajn.

          0 0
          • Johny.Merida  

            … A co tam měla slečna za pohádku dál?

            0 0
          • scota  

            Já koupil již 3 kola od RB a reálna dodací doba byla vždy cca 1,5 měsíce od zaslání objednávky. Je tedy pravda, že objednávám zásadně na podzim nebo v zimě ;-)

            0 0
          • David888  

            Já kupoval 3 RB. IQ275, Bandit 290, RX 2020 a všechny kola jsem měl doma do 4 týdnů od objednání.

            0 0
      • TK75  

        Ronina normál nebo sl?

        Sl má pevný osy ale ten obyč má pořád rú

        0 0
      • kapo22  

        Budu teď taky objednávat RB RX a co jsem teď mluvil s panem Hejníkem, tak rámy jsou skladem, s dodáním 3–4 týdny, ale problém jsou vidlice, které budou až v květnu :/ Dostupnost ostatních komponent jsem neřešil.

        0 0
        • jIrI___  

          Nepřepsal ses u té doby dodání, rám skladem a 3–4 týdny, nemělo tam být spíše dny?

          0 0
        • Smazaný účet  

          Aha mě slečna tvrdila že vidlice mají. Tak nevím no.

          0 0
          • jerrymouse  

            Mají, ale jen k celýmu kolu. Samostatně ne.

            0 0
            • kapo22  

              Tak to možná bude ono. Já chtěl rám + vidlu a zbytek bych si doladil dle své představy. Jen se dívám, že sehnat teď nějakou vidlu je dost problém, takže možná bude varianta koupit už hotové kolo a upgradovat postupně a dělat si radost v dalších letech :-)

              Nebo máte někdo zkušenost s výměnou nějakých komponent při objednání komplet RB? Třeba když bych chtěl 11sp GRX místo 10sp. Raději se zeptám tu, než budu psát panu Hejníkovi :-)

              0 0
              • jerrymouse  

                Pošlou jen celý, co maj teď (zkoušel jsem pro přítelkyni objednávat jen rám, ale nejsou vidlice a GRX 800 se mi taky nepovedlo dojednat). Výměna moc to smysl nemá (= je to drahý), 10kový GRX maká pěkně (byl jsem až překvapenej, jak hezky chodí). Maximálně to prodat jako nový a sehnat 800 v nějakej sle­vě.

                0 0
                • kapo22  

                  Jsem teď ze silnice zvyklý na 11sp, tak nevím jaký bude přechod na 10sp. Ale připlácet za jedno kolečko nějaký nesmysl se mi zase nechce. Zvažoval bych výměnu za GRX600 ale 800 už je cenově úplně jinde než bych se chtěl pohybovat :)

                  0 0
                  • jerrymouse  

                    S 2×něco rozdíl skoro nepoznáš.

                    0 0
                  • tompca  

                    Funkčně není mezi GRX 600(800)

                    a 400 žádný rozdíl.

                    0 0
                    • deekay  

                      Brzdy GRX800 maji servowave, nerikam, ze je to lepsi, nebo horsi, je to jine a zalezi na pouziti a tomu, co clovek preferuje.

                      0 0
                      • tompca  

                        Tak myslel jsem funkčnost řazení a přesmykače.

                        0 0
                        • deekay  

                          jasne, to bylo jen doplneni :)

                          0 0
                          • kapo22  

                            Ono se to vyřešilo samo. Bude GRX400 a šmitec, protože 600/800 se nedá rozumně sehnat :/

                            0 0
                            • kubikula78  

                              Budu prodavat paky a trmeny grx600,leva na jednoplacku,ale leva na 2-placku je v CR skladem..kdyz tak se ozvi.

                              0 0
                              • kapo22  

                                Díky ale nebudu to komplikovat a vezmu komplet BASE. Ono je problém sehnat i nějaké další věci, takže takhle to bude jednodušší :)

                                0 0
                    • TK75  

                      Leda váhově, protože co mám doma kliky grx 600 tak jsou teda hodně těžký proti praxisu

                      Ty grx800 jsou myslím dutý a lehčí

                      0 0
                      • jerrymouse  

                        Jj liší se to vzhledem a váhou. 800 jsou dutý.

                        0 0
                      • deekay  

                        A to praxis (hlinikovej teda) neni zadne pericko. Zase jsou paradne tuhe.

                        0 0
                        • TK75  

                          Já mám dvoje, jedny ty Alba a pak lehčí dutý Zayante.

                          Grx-750 g

                          Zayante-598 g

                          0 0
                          • deekay  

                            Ja mel Zayante na caadx, ted je mam shodou okolnosti zatim pujcene na Ricine. V dvouplacce ca 720g.

                            0 0
    • Romancero  

      na čem jsi jezdil před tím? na silnici nebo na MTB?

      Pozor na geometrii u gravelů-je dobré vyzkoušet. kdo je zvyklý na „divočejší“ geo z MTB asi nebude překvapen. Třeba u Sequoi (Spezialized) je geometrie dost „divoká“-kolo je hodně točivé- a mně to vyhovuje-jsem zvyklý právě na MTB a v terénu je to lépe,ale někdo může být hodně překvapený a ještě navíc v kombinaci s oblouky -berany.

      taky jsem si kolo nejdříve vyzkoušel (v té době stálo do 35 000)..ale stejně jsem ho postupně tunil-lepší náby, ráfky, sedlo, sedlovka, vidlice, přehazka , převody…

      0 0
    • Šaffy  

      Ahoj, kamarád si chce koupit toto kolo

      https://www.decathlon.cz/…8575940.html

      Mám se zeptat, zda je to dostatečný pro úplného začátečníka aby začal jezdit a neodradilo ho to spíš od ježdění. Když by jezdil víc, začal by vyměňovat komponenty za lepší a nebo koupil už něco lepšího.

      Co myslíte? Nebo něco podobného do 20K

      Díky

      0 0
      • TK75  

        .

        0 0
      • Šaffy  

        Nebo tohle a vyměnit za berany?

        https://www.kolokram.cz/…020-p216666/?…¡kupy&utm_medi­um=ppc&utm_cam­paign=Krosové%20ko­lo%20SPECIALI­ZED%20Sirrus%20X%202­.0%20Dusty%20Tur­quoise/Black/Roc­ket%20Red%202020%20M&gcl­id=Cj0KCQiAyJOB­BhDCARIsAJG2h5e­ohWovBabw18_5MYB­SL7e1bzIPM9wJJFRBN4s5­lu7fJPDT49NS_Cka­AsohEALw_wcB

        0 0
        • jIrI___  

          To není tak jednoduché. Pokud nasadíš berany, musíš měnit řadící páky (silniční hydraulické jsou celkem finanční nálož) a na to navazuje i výměna přehazovačky a kazety, protože silniční hydrauliky se dělají minimálně na 10 sp kazetu. Jinak řečeno, výměnou rovných řidítek za berany bys zdvojnásobil cenu kola.

          0 0
        • TK75  

          Blbost, prachy navíc a výsledek? Když si přečtu na netu debaty, tak většinou je to že Sirrus je fajn kolo, na kratší a spíš po silnici, ale prostě není to tak rychlé, nezvládne to tak dobře offroad jako gravel.

          Kvůli geometrii, nejen beranům.Podival bych se na bazaru

          https://www.cyklobazar.cz/…pc-30-000-kc

          0 0
      • nitraq  

        Budu prodávat Konu Jake, vel. 54, na tiagře 4700 (2×10, kazeta 11–34 nebo 11–36), za cenu asi jen nepatrně vyšší jak tenhle Decathlon. Za ty dva roky jsem neměl pocit potřeby upgradovat z tiagry na vyšší řady, fungovala skvěle.

        0 0
        • Šaffy  

          Ok, já mu to ukážu a vel. 54? Nevím co je to za velikost, kámoš má 194cm

          0 0
          • nitraq  

            No, tak to nejspíš neklapne, takhle jak na foto je to nastavený na mých 178 cm, takže věřím tomu, že pro člověka max 185 cm. To mu ani ukazovat nemusíš.

            0 0
            • Šaffy  

              No to je škoda, já mu to poslal a ptal se na cenu. Tak ať dobře a rychle prodáš. A děkuji za nabídku.

              0 0
          • milan.v  

            Tak pak na to zapomeň…

            0 0
    • Smejči  

      Zdravím,

      mohli byste mi poradit CESTOVNÍ gravel, taky tak nějak do 35tis.?

      Osobně se mi třeba líbí Rock Machine gravelride 500 nebo canyon grizl al.

      Kolo chci převážně používat na cestování (bikepacking) s rodinkou, případně se na tom občas svézt do práce. Kolo mi nebude nahrazovat jiná kola (ty už mám). Celkem bych uvítal vpředu dvoutác, protože plně naložený po pár dnech předpokládám, že budu rád za možnost volby lehkého převodu.

      Díky.

      0 0
      • pavel78  

        Ahoj, vybral jsi něco? Koukám na kola s podobnými požadavky.

        0 0
    • cyklo36  

      Ahoj, chtěl bych poprosit o radu, na jakým webu je možný sehnat rámové sady na gravel bike. Případně jen rámy.Shop může být i zahraniční, pokud zasílají do ČR. Sháním rámovou sadu kolem 10tisíc- hliník. Dík!

      0 0
    • Floxa  

      Ahoj, chci si koupit moje první kolo. Na jízdu po městě do školy a v terénu. Uvažuji o gravel kolu s odpruženou vidlicí. Žena 160 cm, váha 60 kg. Cena od 18 000 do 25 000. Decathlon nemá odpruženou vidlici. Poradí mi někdo co koupit za kolo? Díky

      0 0
      • Lišák  

        Tohle bude asi nereálné zkloubení požadavků.

        0 0
        • McBlacky  

          gravel, myšleno s berany a dualy, za tuhle cenu není na trhu žádný :)

          0 0
      • jIrI___  

        Tady se nabízí otázka, jestli za nějakých těch 20k chceš přední nebo zadní kolo… Na gravel s odpruženou vidlicí budeš muset ten finanční limit trochu zvýšit, jeden z nejlevnějších „odpružených“ gravelů je Canyon Grizl 7 Suspension za 53 000 Kč https://www.canyon.com/…on/2710.html?…

        0 0
      • Lišák  

        Pokud by ses chtěla vejít do ceny a mít funkční kolo s celkem rozumnou vidlicí, tak tenhle Decathlon.

        Kdyby se Ti zdálo, že to jede moc těžko, tak osadit jezdivějšími plášti.

        0 0
    • barney.m  

      https://www.bike-discount.de/…egard-8.0-fe

      Komplet sada GRX, geometrie shodná s Cube. Co si o tom myslíte? Skladem samozřejmě nejsou. :(

      Jakou objednat velikost na 185 cm?

      0 0
    • roupik  

      Už to tu někde bylo, zajímavé ceny, s kvalitou nevím

      https://www.merlincycles.com/…-197427.html

      0 0
    • PatrikKalista  

      Dobrý den,ahoj,

      kdo shání gravel přidejte do této skupiny zabývající se prodejem zboží GRAVEL a součástky. Skupina Gravel bike bazar je nyní napadena hackerem a už se to tam těžko rozjede, jelikož FB je na řešení problémů úplně mimo. Odkaz na novou skupinu GRAVEL BIKE BAZAR CZ/SK: https://www.facebook.com/…517379926017

      Není to SPAM.

      Hezký den přeji

      Patrik Kalista

      0 2
    • dannycz96  

      Ahoj, mám v plánu po x letech zase začít jezdit na kole a chtěl bych něco svižnějšího než bývalého horáka. Nejvíc mi padl do oka nejspíš gravel. Jezdím z 90% asfalt, zbytek šotolina. Sem tam projížďky do Beskyd, takže asfaltky se stoupáním. Chtěl bych něco rychlejšího a něco při čem se úplně nezničím do toho stoupání, co se týče přehazování. Cenově max. Do 35–40.000,–. Přiznám se, že se v kolech moc nevyznám, proto jsem si přišel pro radu :D na něco jsem už pokukoval a docela se mi zalíbil tenhle spešl. https://www.specialized.com/…-e5/p/175291?…

      Budu rád za každou radu, díky moc :)

      0 0
    • dannycz96  

      Ty Canyony vypadaj hodne dobre. Docela se mi jeste libily kola od Cube, Meridy nebo Scotta. Za ty penize toho nabizi vic nez ten Specialized. Od Canyonu se mi nejvic libi ten grail 6–7 ale tou cenovkou uz je to jinde ale to bych asi nejak prekousl, jsou to fakt nadherny kola. Ale jak rikam, zas tomu tolik nerozumim.

      0 0
    • macebo  

      Super, že to má komplet GRX a hydry, v téhle cenové kategorii už podobně vybavených kol moc není. Aura je dobrý kolo, netratíš, šel bych klidně do toho.

      0 0
    • Synnex90  

      Ahoj, byl by tip na gravel s nosnosti 130–140 kilo a 2m? Nejlepe 1×11 ci 1×12. Dekuji

      0 0
    • dannycz96  

      Tak nakonec jsem zvýšil své nároky a padl mi do oka rychlejší gravel Canyon Grail 7. Jak vzhledově, tak i po funkční stránce. Jen by mě zajímalo pár věcí. Postřehl jsem, že dodávají kolo s klikama Rotor místo Grx. Je mezi nimi velký rozdíl? A co se týče velikostí kola, jak to je ? Koukal jsem se, že v Česku žádnej showroom,kousek tady v Opavě maji podle kontaktu na stránkach nejspíš centrálu bez nějaké možnosti vyzkoušet. Měřim 178cm a jejich kalkulacka mi vyhodila jako idealni moznost vel. S a M. A teď babo raď.. za mě pokud se nepletu, tak by bylo lepsi M, vysunout výš se da vždycky.. S by bylo podle mě už na hraně. Opravte mě, jestli se pletu????

      0 0
      • velwoo  

        Tie kluky mam na svojom grizl 6, radsej by som mal grx, nech je pohon komplet jeden vyrobca. Na reddite som sa docital o problemoch s ich uvolnovanim, chyba bola zrejme v stredovom zlozeni, pisal som i na podporu canyon a toto odpisali:

        Občasně se ještě objevují vámi uvedené problémy, ale není jich již tolik jako dříve. Jestli problém nastane i u vás se bohužel nedá predikovat.

        Mal som ich aj zhodene, podla mna zbytocne komplikovana konstrukcia, na pravej strane je krytka loziska, plastovy spacer a gumeny o-ring (aku bude mat zivotnost?), na lavej detto plus este kovovy spacer. A na lavej strane este utahovaci kruzok, ktory dotiahnes po nahodeni kluky. System shimano sa mi javi ako ovela jednoduchsi.

        Kluky ale posobia kvalitne, pokial s nimi nebude problem, som s nimi OK.

        Mam 185 cm, inseam 89 a bral som Lko.

        0 0
        • dannycz96  

          Díky za info. Je nějaka možnost při objednáváni kola na míru si tam hodit ty GRX kliky? popř. vyplatí se je dokoupit a vyměnit je?

          Takže Mko bude při mojí výšce 178cm ideal

          0 0
          • velwoo  

            Ak sa nemylim, canyon neumoznuje menit konfiguraciu bajku. A vymena nebude najlacnejsia, neviem, kolko by stala, ale lacne to nebude. Jedine ze by sa ti podarilo predat tie rotor kluky.

            0 0
            • dannycz96  

              Koukám, že kliky se dají sehnat v pohodě za 2500,– + nějakých 800,– za střed s ložisky. To se jeste da prekousnout. Otazka je, jestli by se to finance vyplatilo i s cenou práce za výměnu

              0 0
              • Synnex90  

                Tak jestli ti vadi kliky jdi do Cube Nuroad. Ja sam se rozhoduji mezi Cube Nuroad C62 a Canyon Grizl 6.

                0 0
                • velwoo  

                  Ten je ale výrazne drahší, nie? Téma je gravel do 35k

                  0 0
                  • Synnex90  

                    Nuroad je i v hliníkové verzi kolem 30k.Zde

                    0 0
                    • velwoo  

                      To mi mohlo napadnut. Vydareny bajk.

                      0 0
                      • Dzany  

                        Nemá hydraulické brzdy, docela zásadní věc.

                        0 0
                        • Synnex90  

                          Máš pravdu, sorry. Já myslel že má GRX400.

                          0 0
                          • Dzany  

                            Jo, ono totiž najít vyladěný gravel v takové cenové kategorii, je docela kumšt. Většina těch modelů má bohužel vždycky něco odrbaný. Proto jsem dával odkaz na to CTMko, to je jedna z mála značek, kdy za rozumné peníze koupíš dost muziky.

                            2 0
              • velwoo  

                A máš recht, myslel som, že budú drahšie. No stále je to investícia do nového bajku. Každopádne ja tým kľukám rotor dávam šancu, dotiahol som obe na 40 Nm a budem po výjazdoch kontrolovať, či sa neuvoľňujú, ak nie, tak sú OK, ak hej, vymením za grx, resp. vyreklamujem.

                0 0
                • Dzany  

                  Kliky Rotor vozím na svém bajku. Nemám s nimi žádný problém. Zbytečně si napínáš výdaje, dle tvých požadavků. Jediná nevýhoda je, že u mých klik musím kupovat originální převodník od Rotoru, nelze koupit alternativa od jiného výrobce. Nevím, jak je to tvých klik, ale asi to bude podobné.

                  Jinak jsem nedávno taky v tom ležel a hledal gravela. Měl jsem spadeny na grail 6, ale nakonec jsem koupil CTM Koyuk 3.0. Velmi slušně vybavené kolo na 1×11, kompletně na GRX.

                  0 0
                • velwoo  

                  Po dnesnom vyjazde kontrola, kluky stale na 40 Nm, neuvolnili sa

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.