• Jakub9

    Zdravím všechny a prosím o radu, který z těchto dvou modelů vypadá vzhledem k nabídnuté ceně „lépe“.

    Jezdím v průměru tak 1× týdně trasy do 50 km. V kombinaci terénů: 20% asfalt, 50% zpevněné lesní cesty, 20% les, 10% louka/sjezdovka atd. Mám výgodnější cenovou nabídku (Ghost původně 32.990,– a CUBE 30.990,–).

    Ghost KATO 9 2017 za 29.690,–

    http://jizdni-kola.heureka.cz/…specifikace/#…

    nebo

    CUBE LTD PRO 2017 27.890,–

    http://jizdni-kola.heureka.cz/…specifikace/#…

    Moc děkuji.

    0 0
    • novas752  

      Urcite Cube. O dost lepsi vidlice. Akorat brzdy zahodit a koupit Deore BR-M615.

      0 0
    • Jirka24x  

      Ja bych koupil RACE ONE sice ted stoji 35 000 ale na jaře bude tak za ± 31 000. stejně jako to bylo tento rok ;)

      0 0
      • Jakub9  

        Díky, taky jsem na něj koukal, ale mám už tak našponovanej rozpočet (kupuji kolo i pro manželku), že to už výš nedám… jedině, že by manželka běhala a já si koupil něco tak 45 ;-)

        0 0
        • šlapatko  

          Mám raději ghost, ale to je fuk. I základní brzdy shimano brzdí dobře a jsou bezproblémové. Na pohodové bajkování ubrzdí i metráčky. Jen je dobré časem dokoupit lepší kotouče ( SLX stačí) . Na ghostu je hrozná vidlice, na cube taky nic moc. U obou kol je honba za XT, potom jsou ošizené vidlice, náboje, brzdy.

          Za 30 poskládat, nebo nechat poskládat. Slušný rám, vidlice, kola. Zbytek klidně SLX, Deore.

          0 0
          • Jakub9  

            A brzdy slx m675 jsou lepší než m615?

            0 0
            • svářeč  

              čím vyšší číslo,tím lepší.ale v podstatě jde především o váhu a brzdí to " téměř " stejně.

              0 0
        • Jirka24x  

          My kupovali race one za 30 000 byla na to akce u většiny prodejců. Původně byl za 35 000.

          0 0
      • Smazaný účet  

        Jenze na jare uz je velky problem to sehnat respektive sezenes, ale male velikosti (S a M)

        0 0
        • Jakub9  

          Tak jsem s prodejcem dospěl k následujícímu kompromisu abych se vešel do 27.000,– Kč:

          http://jizdni-kola.heureka.cz/…specifikace/#…

          pořizovací cena 24.490,– (místo původních 27.900,–)

          • doplatek za brzdy SLX m675 včetně kotoučů a práce: 2.000,–

          Takže jsem celkem na 26.500,– za kolo s přehazkou XT a jinak komplet SLX…

          0 0
    • Jakub9  

      Tak poslední a konečná změna:

      Beru LTD pro (kvůli lepšímu rámu a hlavovému složení a osazení atd…)

      • výměna brzd M315 za Deore M615 a kotoučů RT20 za RT64…

      Celková cena s výměnou 28.500,–!!!

      Původní cena s původními brzdami 30.990,–

      Díky moc všem za cenné rady!!!

      0 0
      • pitrs78  

        Jakou si vzal velikost rámu a kolik měříš?

        0 0
      • Smazaný účet  

        Budes mega spokojen. Me tu minuly rok taky poradil LTD Pro a nemuzu si to kolo vynachvalit. Na hobby jezdeni tomu nic nechybi, snad jen ta vaha 12,5kg muze byt pro nekoho limitujici. Vybava je ovsem TOP.

        0 0
        • pitrs78  

          Ono je to s tou váhou letos ještě horší, a to 13,3 kg.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Cim to? To je ten Recon tak tezky oproti Reba? Kamos kupoval ted v lete aktualni model. Jako porad za ty penize to nejlepsi na trhu, ale nemuzu si pomoct – rocnik 2015 je proste ten nejhezci. Letosni model ma sice valnou vetsinu v XT, ale ma pouze Recon a horsi brzdy. Kliky ve stribrne v SLX vypadaji taky lip.

            PS: ten lockout, ktery je na Reconu bych nevydrzel pouzivat ani 2 dny. Hrozne neprakticke.

            0 0
    • Mirin  

      3× tolik a šlus!

      Univerzální tank…

      Jako staromódní pantáta (1971), uživatel kol 26" (RB IQ 6), jsem si jednou (dvakrát) za život hodlal udělat radost bikem, na kterém bych vydržel nejlépe celý den, tj. 7–12 hodin (více se kochám, km jsou tabu).

      Vsadil jsem na jednu kartu, ke které jsem měl dlouhou nedůvěru, a to na větší průměr kol. Ostatně 26" už byly mrtvé, tak v celku jednoducha volba. Minimální zkusenosti jsem získal jen s půjčenim si kola mé ženy, Cube Access za „pár šupů“, abych to prošlápl po tom, co „jen“ vyměnil „olověnou“ vidlici Suntour XCM 100, za Epixon, řazeni a pohon Shimano 2×10, odpr. sedlovku Suntour NX a úpravou kokpitu dle obrazu svému (ano, ladit mě baví…). Prvni dojem po lesni stezce mně trochu vyrazil dech. Jen držet směr, šlapat a na techniku skoro zapomenout? Otázka ale zní, co takhle pocity s pořádným trailovým strojem? ты чувак!! Padesátiny za krkem, tak dělej a vybírej!

      Od RB? Srdcovka, ale potíže s vedením kabelů a ignorace boostových os a karbonu, Author, RM, Kellys, CTM, Scott… Kdesi na kopci jsem mrknul na týpka, co měl značku Ghost, nějaký full.. Přijeli asi ve čtyřech, ostatní jsem očima proletěl, ale Ghost byl něco jiného…, čumím, jak chleba z tašky a říkám si, vypadá dost dobře…, ale co dál? Web, dovozce, recenze....., ty vole v karbonu? a bylo vymalováno! Tradá do prodejny „získat slevu“! Domluva rychlá jak sračka a sleva 10% (10.300,–) byla na světě, (no jo, srpen před novým modelovým rokem…). Zkouška velikosti M, L, (mých 177 cm) se změnou sedlovky sice trvala dlouho, ale nakonec, přes mé krátké nohy, byl výběr jasný. M. Teleskop bych musel mít v trubce až po „kule“, a to jsem i přes nutnou změnu délky představce (za 70mm) zamítl. Howgh.

      Vždycky jsem měl strach a respekt zároveň, což mě drželo při životě a ještě jsem se nezabil. Teď, po cca 1500 km zajíždění mám jasno. Mám strach z toho, že jsem strach i respekt ztratil! Nahoru je to i o kondici, ale ušetřím i tehdy, když mně „nejančí“ přední kolo a při zamknutí jde vše dopředu. A dolů? Otevřít tlumení, sedlovku dolů, a to ani nemusím furt čumět dopředu!, protože ten stroj si to stejně udělá podle svého…

      Ale pozor, abych nekecal jen samé superlativy, tak jsem po cca 600 km!!! „prošlápl“ ořech…, a to pak dopředu opravdu nejede. Pro mě šok, když člověk jezdí, a pro spolehlivost zapomene, na nábech Hope. Následovalo překvapení prodejce, jejich pohled na moje stehna a mé zvýšení sebevědomí. Tento top model má sice nápis Syntace, ale na webu ve specifikaci je 12 × 148 mm SRAM XD, což je pouhý detail… Toš ty zuby se, považte sedřely…a nezabíraly. Dobře, prý vadný kus…, výměna, krčení ramen. No může být. Uvidím brzy, páč mu neúnavně dávám „zauši“!

      Co je na tom ještě úžasné a zajímavé? To, že mně bike padl nejen jednoznačně do oka, ale zároveň vzbudil pocit, že ho udělali vyloženě jen pro mě…

      Toš tak, kdo chce Ghost, potažmo SLAMR od r. 2018 a přechází ze 26“, procitne do nové reality.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.