• 21cmTrueDamage

    Rychlodotaz,

    Pokuď se mi něco stane s hodinkami Garmin Fenix 5 s EU distribucí, přijmou je tady v ČR ve značkovém servise garmin?

    Děkuji :)

    0 0
    • pavelmisar  

      Myslím si, že ne. Chtějíy aby to dotyční reklamovali u toho, u koho to koupili.

      0 0
    • plzakj  

      Nemam osobni zkusenost, ale kdyz jsem studoval jejich web, tak tam bylo uvedeny, ze zasadne pres prodejce.

      0 0
      • Fany78  

        Mam osobni zkusennost a pouze u prodejce. Naprimo to neprijmou

        0 0
    • capo  

      Info z ledna 2017

      "Dobrý den,

      mezinárodní záruka je 1 rok a pro uplatnění je třeba účet dokladující nákup daného zařízení. Tato záruka však neplatí na přístroje zakoupené na online aukčních serverech či zakoupené takzvaně z druhé ruky.

      S pozdravem

      Tomáš Pečenka

      Technická podpora Garmin

      Garmin Czech s.r.o.

      Evropská 176

      160 41 Praha 6"

      Takže do jednoho roka by je dle mého měli přijmout i ve znackovem servisu na záruční opravu.

      0 0
      • RagnarLothbrok  

        Zapomenul dodat, že v ČR nemá značka svůj originální servis. Je tu pouze jedna spol. co dělá nezáruční servis a prodej ND. Kdo u Garmin něco reklamoval nebo chtěl provést opravu ví o čem píšu! Napíšou prodáme vám nové hodinky se slevou ( cca. 1000Kč) a staré u nás necháte :-), takže bych se dal na modlení aby příkladně baterie neodešla den po záruce nebo jako mně týden. Centrálu Garmin jejich jednání nezajímá a svým způsobem pošlou člověka do ..... Nakonec mně baterku vyměnil servis v Depagelectro­nics.cz v Brně, takže díky za ně.

        0 0
    • 21cmTrueDamage  

      Děkuji všem :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.