Full Canyon Nerve AM5 nebo RADON Slide 6.0

82 nepřečtených
  • Chyronex

    Zdravím,

    obracím se na Vás s otázkou ohledně výběru svého prvního kola, investice 30–40tis, láka mě terén, čistě hobby, žádné závody a chtěl bych zkusit celo-odpružené kolo. Bohužel vážím trošku více-105kg a chtěl bych kolo s rozumnou kvalitou odpružení, zase bych nerad abych šlápl a kolo šlo k dorazům. Nebudu jezdit extrémní terény, ale rád bych pohodlí při jíždě, kolo by bylo i k občasně vyjížce na silnici. Které z těchhto kol se jeví jako vhodnější? Nebo nějaká další alternativa.

    Předem děkuji.

    0 0
      • Jenda  

        je to prast jako uhod, podle me ani s jednim kolem neudelas chybu, rozhodoval bych se podle vidle a jestli chces 10 nebo 9 rychlosti. Me by na canyonu chybelo snizovani vidle ale zase za 100 ecek jde koupit kit na dual position air – pak si myslim ze by ta vidle byla lepsi nez ten talas. Tlumic jestli je tam RP2 nebo RP23 je podle me uplne fuk.

        0 0
        • MlokCZ  

          Tak to je dobré s tím kitem na dual position. U Talase vidím ale pořád výhodu, že je to stále dvoupolohové snižování, které už se samostatně u Talasu nedělá.

          Někomu je to třeba fuk, já na to dvoupolohové nedám dopustit. Více používám snížení jen o 2cm pro ne tak prudké výjezdy a větší by bylo nepříjemné. A pro prudké zase ocením ten 1cm snížení k dobru (oproti 3cm dual postion nebo Talasu s jednou polohou pro snížení).

          0 0
        • bruco  

          Na tom Canyone je ale RVL s dual position air systemom, takze no problemo.

          Inak este otazocku – myslis, ze tebou zmienovany kit je mozne dat aj do Revelation U-turn 2010? Hladal som na nete, ale konkretnu odpoved som nenasiel.

          0 0
          • Jenda  

            no jo jsem si nerozkliknul detail ty vidle, v tom pripade bych sel do toho canyona – ta vidle bude podle me vyrazne lepsi jak ten talas.

            Ten kit takhle z hlavy ti to nereknu ale koukni se do servisniho manualu na cisla naharadnich dilu – pokud jsou vnitrni nohy u ty 2010 stejny (a predpokladam ze jo) tak to musi jit predelat (zvih je doufam taky 150?). Jedinej problem by mohl byt kdyby U-Turnova pruzina podrela vnitrek nohou ze by to pak netesnilo – ale doufam ze ne. Kazdopadne ten kit obsahuje spodni „zarazku“ do vnitrnich nohou vcetne segrovky, samotny system a horni vicko.

            0 0
            • bruco  

              Vdaka, pozriem ten servisny manual a uvidim.

              S pruzinou a pripadnym poskodenim vnutornych noh problem nebude, lebo je to vzduchovy U-Turn.

              0 0
            • bruco  

              Pre info: U Revelation 2010 a 2011 modely maju rovnake vnutorne nohy.

              0 0
            • MlokCZ  

              Já si myslím přesný opak, ohledně těch vidlic. A obzvlášť když je tam Talas, co má dvě polohy pro snížení a RLC verze (menší kurvítko od komprese v originálním stavu než u RL).

              Na Canyonu je RVL ve verzi bez HS expanze, ta bude hodně chybět. Talas od 2010 má v originále perfektní průběh (za sebe ho hodnotím jako nejlepší průběh v originálním stavu, co jsem kdy jezdil; každý ale na průběh může mít trošku jiné nároky; taky při úpravě nebylo třeba s průběhem cokoliv dělat).

              Takže zbývá jediná věc, kde bude o malinko lepší RVL a to citlivost v originálním sta­vu.

              Tady ale není problém si nechat Talas upravit (citlivost bych si nechával zlepšit ale i u RVL, takže tohle vyjde nastejno). U RVL s motion controlem to je s doděláváním HS expanze horší.

              Kdyby tam byla vyšší verze RVL, tak by to bylo hned jiné.

              0 0
              • Jenda  

                nj, zas ta absence HS expanze – to mi nejak nedoslo, takze ti musim dat za pravdu. Otazka je za kolik by sel koupit expanzni tlumic do toho revelationa. Celkem me prekvapilo ze se daj ty nahradni dily sehnat za rozumny penize takze by to mozna nemuzela byt takova darda. Me se proste ten dual position libi vic jak talas bo mi prijde totalne blbovzdornej. Ale zase zkusenosti s tim neni tolik aby to slo hodnotit.

                0 0
              • bruco  

                V tejto teme sa dost casto vyskytuje Mlok, tak sa prizivim s otazkou nanho: ako je na tom s progresivitou Revelation 2011 Dual position voci vzduchovemu Uturnovemu Revelationu 2010? Na uturnovej 2010 sa mi paci, ze nie je moc progresivna (co bol aj jediny dovod kupy uturnu, lebo ako znizovanie zdvihu to moc pouzitelne nie je), ale laka ma moznost znizovania zdvihu na 2011. Ta cena kitu nie je az taka tragicka, ale nerad by som si vyraznejsie zmenil priebeh.

                0 0
                • MlokCZ  

                  To bohužel netuším. U-turnové verze byly vždy méně progresivní (a podle mě měly průběh tak akorát už v originálním stavu). Dual air jsem v ruce ještě neměl, tak nevím.

                  Jen jsem zahlédnul náznaky, že progresivita u RS šla mírně dolů i u verzí bez změny zdvihu. Tak snad to bude u dual postion air ok.

                  Tohle ale musí potvrdit nebo vyvrátit někdo, kdo tu vidlici už jezdil.

                  0 0
    • MlokCZ  

      Z těhle dvou se přikláním k Radonu. Mírně lépe vybavený + má snižování zdvihu na vidlici (což někdo ocení hodně, někdo zase ne, to si musíš říct sám).

      Tyhle dvě kola budo mít porměrně podobný projev. Jedním se ale liší opravdu hodně.

      A to geometrií. Radony jsou krátké a Canyony dlouhé a ve stejných velikostech se liší většinou o 2cm (Ve 22" ještě o víc).

      Takže bych volil především podle geometrie.

      0 0
      • MlokCZ  

        A ještě doplním jeden rozdíl. Radon bude podle mě nepatrně houpavější, současně také nepatrně citlivější (Canyon tedy zase opačně, nepatrně lépe půjde za pedálem, ale zase bude nepatrně méně citlivý).

        Je to dané rozdílným umístěním horstlinkového čepu. O kolik bude ten rozdíl netuším, Canyona jsem jel vícekrát, Radon jsem nikdy nejel.

        0 0
    • Chyronex  

      Děkuji Vám za rychlé reakce. Mám výšku asi 181, tak vyložene nevím jaký rám by mi více vyhovoval, zda krátky nebo delší, ale raději bych na kole seděl než byl vyložene překloněn. Prolézám stránky RADONU a koukám, že tam mají ješte STAGE 6.0 cena stejná jako SLIDE 6.0, nicméně mám pocit, že v různých jazykových mutacích stránek mají různé nabídky a ceny.

      Radon STAGE 6.0

      http://www.radon-bikes.de/…d_11254_.htm

      0 0
      • MlokCZ  

        Měřím ± stejně. Mám hodně krátké ruce a vozím hodně krátké rámy. A byl by mi akorát Radon 18".

        Pokud máš průměrné nebo delší ruce, tak bude Radon v 18" téměř jistě krátký.

        Pak by Canyon v 18,5" byl ok. A Radonu bys musel vzít 20".

        U fullu to chce co nejvíce prostoru nad horní rámovou trubkou. Oba ty rámy mají konstrukčně trošku sníženou horní rámovou trubku.

        Pokud nemáš moc krátké nohy, tak by se možná dala i ta 20".

        Jak máš dlouhé nohy?

        Stage je už jiná kategorii. To je nižší zdvih a i už mírně jiná geometrie.

        Pokud tedy máš ujasněno, že chceš kolo typu těch prvních dvou z výběru, tak Stage bych do toho vůbec netahal.

        A když nezávodíš, tak bych zůstal u těch 140mm.

        0 0
        • Chyronex  

          Tak zběžně rychlé změření je:

          výška 181

          výška rozkroku 78

          tělo k ramenům 64

          ruka 66

          loket x dlan 38

          kyčel x koleno 62

          koleno x pata 57

          vše je ± večer se pokusím s pomocí změřit hodnoty přesně. Ano chtěl bych kolo typu těch dvou.

          0 0
          • MlokCZ  

            Tak jeslti máš nohy 78cm, což je na tu výšku strašně málo, tak na 20" rám u fulla rovnou zapomeň.

            Pro srovnání, mám průměrné nohy a na 182cm mám nohy 84,5cm.

            A tohle bude těžké na výběr geometrie. Ruce máš delší než já a to výrazně.

            Takže z těhle rámů jedině Canyon 18,5" a stejně to nebude ono. Standover má ten Canyon v 18,5" 764mm, to je už pro 78cm nohy nic moc. Použitelné to ještě bude (něco malinko přidají k dobru ještě boty), lepší by ale byla větší rezerva.

            Já to podobně na hraně mám u staršího Sterea (je to 18" a to mám nohy těch 84,5cm, ale ten rám nemá konstrukčně vůbec sníženou horní rámovou trubku) a dá se to, ale není to ono.

            Naštěstí u novějšího je tam díky snížené horní rámové trubce + navíc snížení středu místa více opravdu o hodně, tam jsem zcela spokojený.

            Ovšem jiný rám (a to i nehledě na osazení a cenu) stejně nebude nic jednoduchého, aby to bylo o dost lepší.

            Na délku určitě nemůžeš mít o moc méně než má ten Canyon 18,5".

            Takže nemůžeš moc sáhnout po menší velikosti a Canyon už má horní rámovou trubku aspoň trochu sníženou, takže u konstrukcí co nemají to bude ještě horší i třeba v menší velikosti.

            0 0
            • Chyronex  

              Koukám, že to nebude tak jednoduché si vybrat kolo. Večer to proměřím pořádně a několikrát, pevně doufám, že bude nějaká chyba v měření. S těmito novými údaji bych se na Vás opět obrátil, který rám by byl pak vhodnější. Velice děkuji.

              0 0
              • MlokCZ  

                Hlavně tu celkovou délku nohou. Na měření pomůže třeba knížka nebo cokoliv jiného co vytvoří přesněji bod kam až se to měří.

                0 0
          • MlokCZ  

            A teď srovnávám svoje míry a opravdu máš ty nohy jen 78cm? Protože na to máš nějak podezřele dlouhé části nohy.

            Pro srovnání moje údaje:

            Inseam 84 cm

            Trunk 59 cm

            Forearm 33 cm

            Arm 62 cm

            Thigh 58 cm

            Lower Leg 56 cm

            Sternal Notch 144 cm

            Total Body Height 182 cm

            0 0
            • Chyronex  

              Měřil jsem, se včera předběžně sám, teď bohužel nemám možnost k přeměření a chybu nevylučuji.

              0 0
            • obda  

              ciste pro pobaveni moje hodnoty, taky ne uplne typicke ;)

              Inseam: 88

              Trunk: 63

              Forearm: 36

              Arm: 65

              Thigh: 64.5

              Lower Leg: 57

              Sternal Notch: 147

              Total Body Height: 180

              0 0
              • camlost  

                :-) wow, jsi první člověk, který má delší nohy než já (při podobné výšce). v době měření:

                Inseam: 86

                Trunk: 60

                Forearm: 33

                Arm: 63

                Thigh: 62

                Lower Leg: 57

                Sternal Notch: 149

                Total Body Height: 178

                0 0
              • MlokCZ  

                Slušně dlouhé nohy. A ruce proti nohám taky poměrně krátké (i když na tu výšku už průměrné).

                U fullu (a zvlášť vyššího zdvihu) se pro delší nohy oproti rukám vybírá geometrie vždy dobře.

                Zakladtel vlákna to s opačnou kombinací má o hodně horší.

                0 0
                • obda  

                  S tím fullem to rád slyším, budu ho tak za rok kupovat :) Můj zásadní problém je potřeba dlouhé hlavovky (jsem navíc málo ohebný), krátkého a vysokého rámu, a především co nejmenšího úhlu sedlové trubky (ani 25mm offset a maximální posun sedla vzad mi nestačí) – viz délka stehna vůči lýtku :(

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Výše položená řídítka (potřebuju taky) právě full řeší skoro sám. Tedy hlavně vyšší zdvih.

                    Vidlice je delší, výška středu po sagu je ale pořád podobná (± nějaký ten milimetr), takže s narůstajícím zdvihem máš automaticky u fullu řídítka výše a výše.

                    A ještě k tomu u fullu bývají hlavy o něco delší než u HT, takže další zvýšení řídítek k dobru.

                    Já třeba na novějším Stereu už má jen jednu 0,5cm podložku pod představcem (ale pořád vlajdy se 4cm zdvihem).

                    Na 26 HT jsem byl v tomhle úplně v … a vyřešil jsem to 29tkou (3,5cm výšky řídítek k dobru oproti 26tce při stejně dlouhé hlavě).

                    Ten poměr délek stehanní a lýtkové, toho jsem si nevšimnul. Tam je to už celkem jedno jaký to je zdvih. Sag vzadu se většinou ± vyrovná se sagem vepředu a tedy po zatížení zůstává sedlový úhel podobný. Takže tady to moc na zdvihu nezáleží, maximálně v těch případech, kdy jsou výrazně nevyrovnané sagy (tam ti větší sag vzadu pomůže).

                    0 0
                    • obda  

                      Jo, je mně jasný že s úhlem sedlové trubky mi pomůže leda tak rám na míru. Ale když už jsme u toho – co bys mi doporučil za rychlejší full kolem 120–130mm? Extrémně citlivé to nepotřebuji, na druhou stranu závodit nikdy nebudu. Prostě takový svižnější trailbike. Díky za tipy.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        To hrozně záleží na ceně. A taky to obecné doporučování je vždy těžké. Tím myslím, že jednomu bude vadit pedalkick a druhý ho nikdy nezaregistruje. Dle stylu jízdy se hodí rozdílný průběh, atd.

                        0 0
      • Blackfake  

        Ahoj, pokud bys bral Slide, vem urcite 20tku. Mam cca 180 a je mi akorat.

        0 0
        • MlokCZ  

          To je zase rada nad zlato. Jestli má nohy 78cm (co zatím psal), tak 20" Slide je jediné, co v žádném případě vzít nemůže (standover bude stejný nebo i o 1cm více než je jeho délka nohou).

          0 0
          • Blackfake  

            Jo, mas recht, kouknul jsem na vysku tela a zacal psat. Beru zpet.

            0 0
            • MlokCZ  

              Ani podle výšky nelze doporučovat někomu jinému.

              Mám 182cm a Slide bych bral v 18" a to bych u 20" neměl problém s délkou nohou. Dle toho ale nemůžu psát, že jemu bude taky ok.

              0 0
              • Blackfake  

                Vecer zmerim sve telesne proporce, aby tu bylo nejake srovnani. Mozna to zakladali aspon trochu pomuze.

                0 0
        • Murphy-HC  

          Uvazuju o Slide 20 nebo 22. Nemohl bych se na nej u Tebe mrknout v realu a pripadne si na chvilku sednout?

          Diky.

          0 0
    • Chyronex  

      Tak jsem se pečlivě proměřil a předchozí hodnoty byly chybné. Zatím to bylo svépomocí, ale hodnoty by se už neměly výrazně lišit, snažil jsem se průměrovat.

      Měření:

      inseam 84

      trunk 63

      forearm 37

      arm 65

      thigh 63

      lower leg 58

      Sternal Notch 149

      Total Body Height 181

      Takže délka nohou je snad na výšku v normálu a ve výběru kola by mě neměla výrazně omezovat.

      Co se týče přední vidlice tak nemám žádné zkušenosti. Jako první jsem si vybral Canyon, někde jsem se dočetl, že by měl být více progresivní v tlumení a mohlo byto vyhovovat mé váze. Pak jsem se dočetl, že když kolo trošku houpe při šlapání, že jsou ztráty skoro zanedbatelné a spíše závisí na technice šlapaní. Tak jsme zvolil Radona jako alternativu.

      0 0
      • Blackfake  

        Ahoj, takze svepomoci jsem nameril následující:

        Inseam 83 cm

        Trunk 65 cm

        Forearm 33 cm

        Arm 65 cm

        Thigh 58 cm

        Lower Leg 59 cm

        Sternal Notch 147 cm

        Total Body Height 180 cm

        Slide 20" by ti tedy mohl teoreticky sednout. Pokud jsi z Prahy nebo okoli, muzeme se dohodnout a kolo muzes zkusit. O wendu bych mel byt doma.

        0 0
        • Chyronex  

          Podle naměřených hodnot vypadá, že by to mohlo být OK, nejhorší je, že nepoznám zda mi to SEDÍ nebo NESEDÍ, je to první kolo tohoto typu a nemám s čím porovnávat z předchozích zkušeností, nicméně nějak člověk začít musí a třeba i časem zjistit, že volba nebyla ideální a pak volit lépe. Beru to tak, že asi ani jedním v těchto kol neudělám vyložene krok vedle.

          0 0
          • MlokCZ  

            Něco doladíš délkou představce a výškou řídítek. A dle těch proporcí mi ta délka rámu (18,5 Canyon i 20" Radon) přijde ok.

            Takže bych se toho vůbec nebál. Pokud nemáš dlouhodobou zkušenost a přesně nevíš, co bys potřeboval, tak máš pravdu, že rychlým vyzkoušením stejně nepoznáš jestli by to nechtělo drobnou změnu (poznáš akorát jestli to není úplně špatně, ale to je jasné i dle těch proporcí).

            0 0
      • MlokCZ  

        Tak to je buď na Canyona v 18,5" velikosti. To by bylo podle mě ideální. A u Radona to takhle už na tu 20" bude.

        I když s tou délkou nohou a konstrukcí se vejdeš na tu 20tku, tak ta 18,5ka by byla stejně rozhodně lepší. Čím více místa nad horní rámovou trubkou, tím lépe a u fullu obzvlášť.

        Ten Radon je zase lépe osazený, těžký výběr. Škoda, že není k mání Radon s geometrií Canyonu :-)

        A ta progresivita. Ono to tak nebude v originálním stavu. Canyon má o trošku progresivnější stavbu, ale je osazen tlumič s high volume komorou a Radon se standarní komorou. Výsledek díky těm tlumičům bude hodně podobný.

        A pro vyšší váhu nepotřebuješ větší progresivitu. Na vyšší váhu více nafoukáš tlumič, progresivita by měla odpovídat stylu jízdy, na váze téměř nezáleží.

        0 0
      • MlokCZ  

        Tak to je buď na Canyona v 18,5" velikosti. To by bylo podle mě ideální. A u Radona to takhle už na tu 20" bude taky ok.

        Nižší rám a zvlášť u fulla je vždy lepší, tady by to mělo celkem jít díky té o trošku snížené horní rámové trubce i s tou 20tkou.

        Ten Radon je lépe osazený, těžký výběr. Škoda, že není k mání Radon s geometrií Canyonu :-)

        A ta progresivita. Ono to tak nebude v originálním stavu. Canyon má o trošku progresivnější stavbu, ale je osazen tlumič s high volume komorou a Radon se standarní komorou. Výsledek díky těm tlumičům bude hodně podobný.

        A pro vyšší váhu nepotřebuješ větší progresivitu. Na vyšší váhu více nafoukáš tlumič, progresivita by měla odpovídat stylu jízdy, na váze téměř nezáleží.

        0 0
        • MlokCZ  

          To je bordel. Nějak teď BF špatně jede, tak se mi to nechtělo doodeslat. Pro jistotu jsem znovu načetl vlákno, abych zkontroloval jestli se to náhodou neodeslalo a příspěvek tu nebyl.

          Tak ho vložím lehce upravený znovu a najednou jsou tu oba.

          0 0
          • obda  

            Včera mi to udělalo to samé. Je to rozbité …

            0 0
        • Chyronex  

          Porovnávám geometri obou kol a 18,5 u Canyon a 20 u Radon se mi zdá býti velice podobná, u mě je hlavní řešit ten rozměr A což je délka sedlové truby? Pokud bych rád ty lepší přední vidlice a výbavu, tak by tento problém mohl teoreticky řešit výběr kola Canyon AM 6.0. Otázka zda má cenu připlácet a mít vhodný rám s rozumnou výbavou.

          0 0
          • MlokCZ  

            Ne, délka sedlové trubky je úplně fuk. Na výšku je rozhodující standover (tedy výška horní rámové trubky od země někde cca v její polovině).

            A oba ty rámy mají tuhle hodnotu díky konstrukci rámu o něco menší, proto je i ta 20" už použitelná.

            Chyronex by ti mohl změřit hodnotu standover pro tu 20" Radona a hned bys viděl jak to vychází oproti délce nohou.

            0 0
            • Blackfake  

              Asi jsi mel na mysli me. JJ, vecer premerim a napisu.

              0 0
            • Chyronex  

              A ten Canyon AM 6.0 je výbavou jaký? Je tam nějaký nedostatek?

              0 0
              • Jenda  

                tak kolo je to super, akorat na 10 sram tady ty ohlasy nebyly buh vi jaky, nicmene si myslim ze fungovat vsechno bude tak jak ma.

                0 0
            • Blackfake  

              Tak standover je cca 79 cm.

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak to celkem jde na tu délku nohou.

                0 0
                • Chyronex  

                  Takže pořád platí vhodnost rámu k mé postavě 1.Canyon 18,5 2.Radon 20? Jsem skoro rozhodnut koupit toho Canyona AM 6.0 s lepší výbavou než AM 5.0 a dle předchozích příspěvků vhodnějším rámam než Radon 20.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Tak ta geometrie se zase tak moc neliší. Canyon má uvedený standover 764mm (pro 18,5"). 2,5cm k dobru (oproti těm změřeným 79cm) se hodí, ale zase až takový rozdíl to není.

                    0 0
                    • Chyronex  

                      Je u toho Canyon 6 nastavitelná přední vidlice?

                      Radon Fox 32 Talas RLC

                      Canyon Fox 32 TALAS FIT RL

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Jedno je hlavně verze s FIT patronou, druhá bez. Tady nejsem nějak výrazně ani pro jedno (na jednom kole mám Talas s FIT patronou, na druhém bez), možná, že s FIT patronou je to o chlup lepší.

                        RL verzi pak chybí nastavení síly pro otevření locku (není moc podstatné) a pak nastavení komprese. RL verze je pak v originálním stavu o něco méně citlivá protože hodnota nastavení komprese je napevno a je vyšší než u RLC na minimu.

                        Pokud bys nechával vidlici upravit, tak je to fuk. Pokud ji budeš chtít nechat v originál stavu, tak bych preferoval RLC verzi.

                        U Canyonu pak nepíšou jaké má polohy snižování. Standardně je pro 2011 Talas dvoupolohový, tedy 150/120mm (nebo 140/110mm). U Radonu když mají třípolohovou verzi, tak to musí mít speciálně domluvené (třípolohový byl Talas do 2010).

                        Někomu tohle bude třeba úplně fuk. Já preferuju jednoznačně třípolohovou verzi (na obou fullech ji mám; na jednom 140/120/100, na druhém 150/130/110mm).

                        0 0
                        • Chyronex  

                          Vidlici bych ze začátku nejspíše neupravoval. Na stránkách FOX mají TALAS 32 RL 2011 s dvěmi pozicemi 140–110mm

                          http://www.foxracingshox.com/…TALAS/FIT_RL

                          a 32 TALAS RLC 2011 taky mezi dvěmi pozicemi 150–120 mm nebo 140–110 mm

                          http://www.foxracingshox.com/…ALAS/FIT_RLC

                          U Radona 7.0 je také Fox 32 Talas RLC 15 15QR předpokládám, že je 15mm osa?

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Standardně se právě už dělá jen dvoupolohový. Ale někteří prodejci kol mají od Foxe ještě dodaný třípolohový. Já mám s FIT patronou 2010 model, to byl třípolohový standardně.

                            A ano, je to 15mm osa. Canyon by měl mít 15mm osu na AM 6.0 taky (na 5.0 zřejmě není).

                            A když koukám na Radon Slide 7.0, tak ten se mi líbí jasně nejvíce.

                            0 0
                            • Chyronex  

                              Radon 7.0 je teď na vrcholu preferencí. Já si právě nikde nevšiml, že u Radonu je Fox 3-polohový.

                              0 0
                              • Jenda  

                                abys to nemel tak jednoduchy tak se podivej jeste na toto :-) http://www.yt-industries.com/shop/index.php…

                                krasy to kolo moc nepobralo ale prijde mi ze tam neni slaby misto

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  Vše ok až na jednu věc. RVL jen RLT verze, takže chybí HS expanze, což mi u tohoto kola zásadní.

                                  0 0
                                  • Jenda  

                                    no jo ale porad ten tlumic s HS expanzi jde koupit pod nejakych 80 euro. Jako neni to malo ale rozhodne ta moznost tu je a v cene toho kola to neni takova darda (jeden foxi servis u svece:-)

                                    0 0
                                • Chyronex  

                                  Jsem už rozhodnut pro Slide 7.0. Zítra objednávám a dnes řeším pouze volbu barevného provedení, zda černý nebo bílí rám :)

                                  0 0
    • Chyronex  

      Takže objednávka na Radon 7.0 v černé barvě je již potvrzena, teď už je netrpělivě očekávat poštovní zásilku…Jinak všem velice děkuji ochotu, rady a názory, které mi pomohly při výběru kola!

      0 0
      • kolečko  

        Dva roky zpátkym jsem přesně v tenhle den taky objednal Radona. A zásilku jsem očekával hodně dlouho, až jsem začínal mít trochu strach. Mail o odeslání přišel až 13.7. Krabice byla doma 16.7., takže pošta zabodovala. Připrav se na podobné čekání, před sezonou toho mají asi dost. Ale čekání se vyplatilo a teď nelituju jediný cent :-) Tak ať ti taky slouží.

        0 0
        • MlokCZ  

          Čekat nemusí třeba vůbec a třeba bude čekat déle. To zjistí jen tak, že se u nich zeptá.

          Vždy bude záležet jak jsou na tom skladem a připraveností konkrétního modelu a velikosti.

          A pak se mohlo stát u Radonu něco jako u Canyonu předloni, že podcenili poptávku a nestíhaly pak dodávky. U Canyonu se to třeba jednu sezónu stalo a ostatních spoustu let v pohodě.

          0 0
          • kolečko  

            Jistě. Já ho jen připravil na tu horší variantu, aby pak nebyl nervozní jako já, kdyby se dlouho nic nedělo.

            0 0
            • MlokCZ  

              Nejlépe tam zavolat a hned bude vědět, jak na tom je. Jen tak čekat více než měsíc, to bych nemohl.

              0 0
              • Chyronex  

                Mělo by to být asi 12–14 dní než odešlou zásilku, nicméně já takový flegmatik, tak by mě nevzrušovalo, ani to měsíční čekání:).

                0 0
    • bradek  

      Mě by docela zajímalo v jakým stavu ty kola od nich, ať už od Canyon nebo od Radon přijdou. Je to nějak aspoň trochu smontovaný, seřízený, nebo si to člověk musí doma celý složit od začátku ? Máte někdo zkušenosti ? Díky.

      0 0
      • K2  

        Vlastním Canyona a skládal jsem i pár jiných kol z krabice (Author, Apache, RM)

        Z mého pohledu je to celkem velký rozdíl. Canyon měl dokonce vidlici a tlumič nahuštěnou tabulkově na mou váhu. Všechno bylo seřízené (nepočítám Shimano naboje, které jsou přetažené z výroby), stačilo pouze sestavit a vyjet.

        Ostatní kola, které se vozí na prodejnu mechanikům, tak vyžadovaly větší seřízení. Nebyla to tragedie, ale Canyon to měl poskládané lépe…

        0 0
      • K2  

        PS: Kolo v krabici ti přijde kompletně složené, pouze:

        Pedály jsou dole, představec i s řídítkama je sundaný a visí na kabelech brzd a řazení (stačí nasadit a seřídit hlavko)

        Přední kolo je dole a sedlo je dole…

        0 0
        • zdenek  

          Radon byl na tom úplně stejně. Stačilo nahodit řídítka, přední kolo, sedlo a pedály. Přehazka a brzdy byly seřízené perfektně.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.