• blept

    Ahoj. Chtěl jsem se zeptat jestli někdo máte zkušenost s koly Fulcrum Racing 5, nebo 7. Chtěl bych je na CX a zajímalo by mě, jestli je dvojité těsnění u CX tak důležité(protože jinak jsou kola identická), respektive jestli neCX verze je bez něj nějak hodně náchylná na vodu a bláto. Budu vděčný za každý názor, děkuju.

    0 0
    • Smazaný účet  

      O kolik jsou dražší?

      0 0
      • blept  

        Tak nějak ± 1000, ale koukám spíš po bazarových, kde to není až tolik, na druhou stranu za cenu Racing 7 CX by se asi dali sehnat Racing 5 obyč. Ne, že bych chtěl jezdit vyloženě v takových těch CX podmínkách, kde jezdec není vidět pod blátem, ale tak začíná podzim :-)

        0 0
        • jecnak  

          Podle obrázků je vidět jen lépe zatěsněný ořech. Na webu Fulcrumu jsou ale rozkresy, tak se tam mrkni a kdyžtak sem napiš, na co jsi přišel.

          0 0
          • blept  

            No to je totiž jediný rozdíl (jinak jsou naprosto identické), proto se ptám jestli je dvojité těsnění znát oproti jednoduchému. Bohužel nemám takové zkušenosti, abych to sám mohl posoudit. Hrozí mi s obyč těsněním, že se mi tam něco dostane? Nebo je to spíš marketing?

            0 0
            • kubad  

              pokud jezdíš ve sráčkách a bordelu často tak je samo lepší těsnění plis

              0 0
              • Smazaný účet  

                A jsme zase na začátku. Odjakživa to šlo s běžnýma silničníma kolama, kantíkama, …

                … najednou už to nejde :)

                0 0
                • kubad  

                  o co ti de máš rýpavou?

                  samo to jde a vždy šlo ale lepší těsnění je prostě lepší těsnění, je to vše o bordelu a Wapce

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Sakra, nerad bych si to u Tebe rozházel, budu teď poprvé řešit pressfit, ne vždy je imho ten vývoj k lepšímu.

                    0 0
                • jecnak  

                  Podle rozkresu jsou v obou verzich 2RS loziska, takze bych to fakt neresil. Staci nestrikat wapkou primo do lozisek a bude to v pohode.

                  0 0
        • Smazaný účet  

          Pokud nejezdíš závody a kolo několikrát denně newapkuješ, asi bych to neřešil…

          0 0
          • blept  

            Spíš sem tam chvíli jedu lehkým blátem, občas zajedu do hlubšího, nebo do louže, ale nehrozí (alespoň prozatím) že bych to měl hodinu hnát hlubokym extramokrym bahnem, střídat to pískem a zase bahnem :-)

            0 0
          • blept  

            Každopádně mnohokrát děkuji, to je to co jsem potřeboval vědět :-)

            0 0
          • jecnak  

            Presne tak.

            0 0
          • Georrge  

            asi tak, jízdou se toho bahna k nábám moc nedostane (skoro žádné, pokud to nepotopíš do kaluže až po náboje) a jediné riziko tak zůstává při mytí.

            0 0
    • blept  

      Děkuji teda všem. Vidím to spíš na ty 5ky s obyčejným těsněním.

      0 0
    • Johnnyxjr  

      Cus jen si dovolim male info loni na podzim jsem kupoval 2 pary techto

      http://www.mikebike.cz/…cx-2013/4575

      Jedny model 2013 a jeden par 2014 vazim kolem 100 litam v tom celou zimu diry nediry bordel sracky sul proste vsude cistim to jen pod tlakem vodou a nemam s nima sebemensi problem kdyz budu kupovat dalsi tak zase tyhle pred tim jsem mel par sedmicek ale rozdil oproti 5 je znat tak asi tak zatim cus

      0 0
      • andre.marek  

        Já mám na svém CX jedny Fulcrumy 7CX – ty se teda trochu rozcentrovaly dost brzo – na těch mám navíc CX pláště 35mm, pak jsem si dokoupil jedny Fulcrum 5CX a na nich mám od novoty plášťovky Tufo 21mm foukané na 8–9 barů, mám cca 108kg a ty se zatím ani nehly /ťuk, ťuk/. A to mají určitě minimálně 2 násobnou porci km.

        0 0
        • Johnnyxjr  

          Cus a jak drzej ty plastovky docela jsem o nich uvazoval mas v nich mliko? Diky za info

          0 0
          • andre.marek  

            Plášťovka drží bez potíží, na zadní jsem měl defekt cca po 1000km – ostrý kamínek, oprava tufo tmelem, preventivně tam nic nemám. Teď na ní mám celkem cca 1800–2000km a defekt se znovu obnovil – spíše již opotřebení, vzorek prakticky žádný tak jsem ji sundal a dal novou…

            0 0
            • Johnnyxjr  

              Dikes

              0 0
            • Smazaný účet  

              Ony zpravidla stejně už po defektu nevydrží větší tlak…

              0 0
              • Johnnyxjr  

                Koukam tady po tech foukam na 9 prdu mysliz ze to pujde i po tom kdyz pichnu nebo to jde jeste dolu vazim ten metrak

                http://www.tufo.com/…e-ride-23–1/

                0 0
                • andre.marek  

                  Já jsem i po defektu foukal 9 bar. Bez potíží, bez úniků, v pohodě to vydrželo i delší dobu. Ale dírka byla minimální, tak do 1mm.

                  0 0
                • Singlespeed  

                  Záleží hlavně na tom, jak je plášťovka sjetá. Pokud má ještě dost materiálu, tmel drží i vyšší tlak, pokud je běhoun hodně opotřebovaný nemá špunt z tmelu kde držet a často se defekt vůbec nezacelí.

                  0 0
                  • Johnnyxjr  

                    Takze asi zase overena klasika plaste a duse za cenu jedne plastovky mam 4 kvalitni plaste kazdopadne diky za info na tyhle veci co jste tady popsali jsem pred tim nemyslel.

                    0 0
                    • andre.marek  

                      Myslím, že cenově to vyjde na stejno. Ale člověk má u těch plášťů alespoň jistotu, že tam při neopravitelném defektu dá novou duši vytaženou z kapsy…

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.