• madcat

    Mám už nějakou dobu takovej cyklootazníček nad hlavou, a nikde na něj nemůžu nalézt odpověď. Asi existuje, ale nevím fakt kde – pomožte mi prosím trochu. A neposílejte mě prosím doprdele s takovejma dotazama, fakt mě to zajímá, a nedělám si srandu ani nerejpu nemístně.

    • k čemu jsou ty papírky nastrkaný do výpletů zadních kol na dostvelkým procentu fixek (silniček s jedním převodem, třícentimetro­výmarovnýma řídítkama a bez brzd)? to je nějaká image, nebo to mái praktickej význam? musí na těch papírkách být něco konkrétního,třeba flyery na různý akce (pozvánky na diskošky atd.), nebo je to jedno,hlavně aby to tam drželo?

    PS: a protože se mi nechce zakládat extra thread, tak mám ještě jeden otazníček: na co je ve výpletech lepších zapletených kol Mavic (nevím přesně od kterýho typu nahoru to tam je) ten jeden červenej drát? Má to nějakej praktickej význam, třeba je z lepšího materiálu (proč ale?), nebo je to jenom image a design, aby si mohli pánové od Mavicu dovolit za ty kola účtova víc peněz, a prošlo jim to?

    Děkuji za odpovědi, fakt si nedělám srandu, zajímá mě to.

    0 0
    • jIrI___  

      Známka punku.

      0 0
    • l-e-t-o  

      de o imidž a dizajn :)

      0 0
    • pepek  

      Já tedy myslím, že je to taková mírná retardace. V dětství se vozily na Pionýrech taky takový bužírky, fangličky a trsátka. Většina z toho vyrostla, ale někteří trochu zamrzli, že Jirko? :-)

      0 0
      • JSt  

        nemas uplne pravdu. ja fanglicky a trsatka v hlubokem detstvi nepraktikoval, tak si to musim vynahradit ted O:-). ono i to kolo je vpodstate stejny, jen neni na bantamech :-)).

        0 0
    • fousek  

      Ja obcas vozim klacek ve vypletu a je to dost neprijemny, mozna bych se bez nej obesel.

      Jinak myslim ze se strka do vypletu ucet za vypleteni, nebo za cely kolo, takze mozna to jsou ucty za docentrovani:-)

      0 0
    • JSt  

      wiki vysvetli ;-)

      0 0
      • madcat  

        OK, chápu, dík za vysvětlení. A ten drát na Mavikách – ví někdo?

        0 0
        • Vilém  

          Abys rychle nasel ventilek:)

          0 0
          • madcat  

            No tak já nevím… našel jsem na netu dvě fotky, kde je ventilek přesně naproti červenýmu drátu, a jednu, kde je vedle. A na B-F mají někteří lidi dokonce dva červený dráty, z nichž jeden je vedle a druhej naproti. A například uživatel djeezyy ho má taky jenom naproti. Tak je ta tvoje teorie nějaká nemocná :-).

            0 0
        • Polka  

          No tak s cervenym dratem si delas prdel docela hodne rekl bych :-D

          0 0
          • Pebe  

            no nějakou funkci to tam má, když už to dává i American Classic :-)

            0 0
            • Polka  

              Ja mam na AM29 09 jeden cervenej ala Mavic. Kazdej se na to ptal, kdyz to poprve videl :)

              0 0
            • Polka  

              S borcama zkusime na Bukarne vymyslet jakou :D

              0 0
              • Pebe  

                ji potom budete lakovat dráty na červeno, čím víc červených tím víc Addidas :-)

                0 0
              • treatt  

                Funguje jako strelka kompasu. Ve specialni Buk limited edition se dodava v zelene barve. Pokud se polozi kolo horizontalne a roztoci, ukaze opilcovi spolehlive cestu ;)

                0 0
                • mastihuba  

                  si nedokážu představit co by se mi mohlo stát kdybych se při odjezdu z Buku o todle pokusil. :) každej ví že kompas nětreba bo máme autopilota :)))

                  0 0
        • přišlapávač  

          červená je rychlá barva- kola se potom točí rychleji.

          0 0
          • Chaingang  

            no jasny,červená je nejrychlejší,to nejde popřít…nebo možná sledování toho červenýho drátu má ještě vliv na agresivitu (červená=agresivní barva),takže jseš pak víc naštvanej a letíš jak raketa. .)

            0 0
          • zichis  

            mno, jestli rychleji, to možná taky ale hlavně jde o to aby se vůbec točila. U normálního výpletu totiž dochází za jistých podmínek k jeho náhlému zastavení. Děje se to jen večer, ve světle pouličních výbojek, a jen při určité rychlosti. Říká se tomu stroboskopický efekt. No a ten červenej drát se tam začal dávat z bezpečnostních důvodů, aby bylo poznat že se hejbeš.

            0 0
            • Schoscha  

              pokud je tohle pravda, tak je to pěkná kokotina a pokud to pravda není tak taky.

              0 0
        • JSt  

          patri to spis do vedlejsiho vlakna, ale i sem se to hodi.

          kamarad servisak mi rikal, ze za nim dosel borecek s cridama a ze by tam chtel cervenou spicu jako maji cmaxy :-)). tak to smutnymu cloveku rozmluvil… :-D

          ale bohuzel na tvou otazku jsem neodpovedel, vim :-).

          0 0
    • Tosa  

      Já mám v mavicách jeden žlutej drát a jak tak vo tom přemejšlim má snad tu samou funkci jako červenej, ale jistej si nejsem:-))

      0 0
    • drtyc  

      jestli ma jen jeden drat jinou barvu, tak by to mohlo byt bud pro foto/video kontrolu treninku nebo pohledovou kontrolu. jak moc idealni stopu nejedes. o kolik vic se muselo odvalit proti idealni stope jestli prokluzujes na rozjezdu atd.

      0 0
      • Ricci  

        Alebo preto,ze nakupili cervene draty a teraz nevedia,ako sa ich zbavit :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.