• winter78

    Prvý fitness bike v ich ponuke. Čo na to poviete ??? Váha je celkom dobrá a aj výbava je fajn .

    http://www.leaderfox.cz/index.php…

    0 0
    • martin_bakov  

      co ma znamenat to ‚fitness‘ bike ? neco mezi trekem a silnickou ?

      0 0
    • scalar  

      No, já myslím, že podle geometrie (delší zadní stavba, rozvor a horní rámovka) a vybavení MTB komponenty a převody je to spíš cross, konkurent Pellse Demona, Superioru Derk Face atd. Výbava slušná kromě hliníkové vidlice, to je ******* – v této cenové kategorii už musí být karbon!!! Hliníková vidlice špatně tlumí nerovnosti a značně omezuje možnosti tohoto kola.

      Jinak obecně fitess kolo je spíše odrůda silničního kola, jakási silnička s rovnými řidítky – kratší zadní stavba a rozvor, bohužel i kratší horní rámovka, silniční komponenty.

      0 0
    • winter78  

      no, keďže sa vo fitnes bikoch prehrabávam takmer denne za posledné dva mesiace (chcem nejaký kúpiť, cesťák som už nadobro zavrhol ) , mám zopár vecí ktoré sa mi na tomto nepáčia :

      • zbytočné kotúčovky, snáď to nejde tak rýchlo že by na zastaveniebolo potrebné kvalitné kotúče ? :-))
      • zbytočne drahé osadenie. Ja som roky behal na Alivku a dodnes drží ašlape spoľahlivo.
      • malý počet zubov v najväčšej píle, to je dobré na nejaký kross doľahkého terénu a nie na bike na cesty. Videl by som to na výmenunajväčšej píly za ešte väčšiu.
      • hrozný zvar ktorý spája krk vidlice a vidlicu samotnú. Napr. MeridaSpeeder T3 tam má urobený krásny prechod medzi hlavovou trubkou avidlicou.
      0 0
      • scalar  

        Určitě trvej na karbonové vidlici, kotouče opravdu nejsou potřeba, převody mám odzkoušené ve dvou variantách:

        • coross převodníky 26/36/48 a vzadu 11–28
        • silniční compakty 50/34 a vzadu 11–32

        Mrkni se mi do profilu, mám tam Pellse a Supa v obou varintách.

        Jinak Alivko stačí, nové se dělá už i na 27 rychlostí, vylepšil bych ho kvůli hmotnosti lepšími klikami (crossové Deorka, silniční Sora nebo Tiagra compacty…)

        0 0
        • winter78  

          Tie crossy sú perfektné, neviem prečo sú medzi bikermi tak neobľúbené. Však je to perfektný univerzál . Keď čítam,že niekto jazdí napr. 80% cestu a 20% ľahký terén a ide si na také jazdenie kúpiť MTB, tak nechápem :-O . Ja jazdím už asi 14 rokov len cestu (zo začiatku aj ľahký terén) ale MTB by som už na také jazdenie nebral za nič na svete. Jedine fitness a ( vzhľadom na stav ciest tu v okolí ) možno cross ale z pevnou vidlou , prípadne odpruženú ale z malým zdvihom ).

          Je veľký rozdiel v tých prevodoch, ktoré máš na tých dvoch ( Pells a Sup ), pri jazde po asfalte. Stačia tie crossové na takú svižnejšiu jazdu ???

          Ináč ten Leader Fox som sem zavesil len ako príklad, zatiaľ nemám záujem kúpiť ho, počkám na nové modely 2011 aj od iných výrobcov ;-).

          0 0
          • scalar  

            Na asfalt se mi zdá lepší ta varianta na Supu, s velkým převodníkem toho hodně pokryješ, takže ho tam můžeš nechat i v mítných stoupáních atd.

            S Pellsem jezdím i do lehčího terénu, tam využiji i lehčí převody.

            Na odpruženou vidlici zapomeň, v této cenové kategorii váží 2 – 2,5 kg a není moc citlivá, karbonovká má v této cenové kategorii cca 0,7 kg a na drobné nerovnosti je citlivější.

            0 0
            • nalim63  

              Jak ta karbonová vidle pohltí ty drobné nerovnosti, to se nějak prohýbá a je dostatečně pevná na 90ti kg jezdce?

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse