• NR

    ..mate nekdo tuseni jestli se daji sehnat eloxovane sroubky,imbusy M5 M6 ??…nemyslim sroubky do prevodniku apod..ale klasicke metricke srouby!?!

    0 0
    • kubad  

      Dají M5 v pohodě za 25kč kus, M6 taky ale ty už sou za 90 :-(

      0 0
    • Luma  

      Zkus zajít do nějaké prodejny pro motorkáře,u nás je mají,ale jsou drahé kolem 40,–ks.

      0 0
    • hanz  

      udělej si fixou, na tu tvojí novou plečku to bude aj tak moc dobrý. :-)

      0 0
      • NR  

        ty voe..este aby ses neopicil s tou fixou jako s kolem:-D

        0 0
    • krokus  

      Daly by se někde sehnat takovéto šrouby v černé barvě? Nemusí to být nutně torx, bral bych i imbus. Velikost nevím, zřejmě je to ale menší než M5.

      Chtěl bych ty štrouby na objímky na řidítka od brzd Formula R1. Foto zde Nebo je jednodušší stávající (červené) šrouby nechat někde naeloxovat?

      Ještě přemýšlím o možnosti všechny (červené) šrouby ve Formuli vyměnit za zlaté.

      0 0
      • jIrI___  

        Kup M5 a zkus je přeříznout očkem na požadovaný rozměr. Teda jestli ti tam někde nebude dělat bordel větší hlava.

        0 0
        • krokus  

          Přeříznout očkem? Nerozumím.

          0 0
          • kubad  

            To neres je to stejne blbost. Ale myslel to tak abys z Sroubu M5 zavitovym očkem udelal M4

            0 0
            • krokus  

              Jsem nešikovný, nezvládnu udělat daleko jednodušší věci:-)

              0 0
            • jIrI___  

              Myslíš, že by to nešlo?

              0 0
              • kubad  

                Slo, ale bude velka hlava. Proto je to blbost.

                0 0
                • Duppy123456789  

                  nehledě na to že buď při upínání šroubo do svěráku odřeš hlavičku, nebo upneš závitník, ale zase imbusem strhneš hlavu, takže hloupost :-)

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Upneš šroub mezi 2 kusy dřeva nebo plastu, kde je problém? Ale jak psal kubad, pokud ta hlava bude velká, tak je to zbytečné přeřezávat.

                    0 0
                • kyl  

                  Blbost je už to zkoušet,očkem z ruky nikdy neuděláš na kulatině rovnej závit bez speciálního vodítka které se ale nedělá.

                  0 0
                  • jIrI___  

                    :)

                    0 0
                    • kyl  

                      Máš tam smajla ale je to pravda.

                      0 0
                      • jIrI___  

                        No hádat se s tebou nebudu. Můj názor je takový, že zmenšit očkem už jednou vyřezaný závit tak, aby byl šel lehce zašroubovat a splnil svoji funkci (o objímky brzdových pák člověk nějakou přesnost na setiny mm myslím nepotřebuje) dokáže i cvičená opice.

                        0 0
            • krokus  

              Toto by tam zřejmě šlo, ne? Ale nechat si 4 šrouby posílat z Německa je trochu hloupé…

              0 0
      • cbb  

        Nazdar, mam original cierne na tieto brzdy. Nepouzite. Ozvi sa mi na mail, dohodneme sa.

        Piatok, sobota tento tyzden som v Prahe, viem Ti ich doniest aj osobne, ak mas stale zaujem.

        0 0
    • pačes  

      http://www.titaniumpro.cz/ergal-2/ co hrdlo ráčí, průměry, tvary hlav, délky a barvy :-)

      0 0
      • DAWE25  

        Pecka, paráda. Díky.

        0 0
      • StuntJ  

        A co to je za materiál, pevnost apod, jestli vydrží i na kotoučích, či jen pouze na řazení, brzdy apod ?

        0 0
        • kubad  

          znám lidi co to vozí i v kotoučích, a zatím žijou :)

          na ultralight kolo asi jo, na normální používání sem si to osobně zatim netroufl zkusit :-)

          0 0
        • pačes  

          Myslím, že Ergal je vysokopevnostní Al s označ. 7075 T6, na upevnění kotoučů to nebude, ale objímky páček, brzd, přesmykače, dorazy… na požádání Ti zašlou i utahovací momenty pro Ergal a titan šrouby. Jsou tam ochotný lidičky a dá se domluvit i nižší poštovný při malé objednávce (pošta dopisem) a vždy mi pošlou haldu prospektů a samolepek

          0 0
          • Kubiczech  

            Tabulky s utahovacími momenty posílají standartně k první objednávce u nich. Jinak se vším souhlas, spokojenost.

            0 0
          • StuntJ  

            No zajímavé, ale když se hliník cpe i na převodníky, tam je větší moment než na kotoučích, tak proč ne …

            0 0
            • kubad  

              on bude asi trochu rozdíl mezi průměrem 5mm a 10mm :-)

              a ty momenty budou taky trochu jiné

              0 0
            • Smazaný účet  

              Jestli pri slapani umis vyvinout vetsi moment nez pri brzdeni, tak klobouk dolu:)

              0 0
              • StuntJ  

                hmm zajímavé otázka, ale je je otázka zda kotouče na místě drží pomocí tření, nebo jsou o šrouby opřené … Pokud druhá možnost, tak je hliník pasé …

                0 0
                • Smazaný účet  

                  hmm, zajima otazka. Typl bych, ze diky treni, ale ruku do ohne za to nedam. Ja tam mam dane nerezove sroubky a jsem spokojeny:)

                  0 0
                  • StuntJ  

                    Tak pokud to drží pomocí tření, není problém je dát na kotouče. Ty mají utahovák okolo 6Nm a převodníky 9Nm, takže čistě teoreticky by to šlo …

                    0 0
                    • kyl  

                      Nějaké tření tam bude ale furt jsou šrouby namáhané střihem.Určitě to bude daleko míň bezpečné než je dát do představce.

                      0 0
          • StuntJ  

            No zajímavé, ale když se hliník cpe i na převodníky, tam je větší moment než na kotoučích, tak proč ne …

            0 0
          • krokus  

            Jak na tom ty hliníkové šrouby budou váhově (oproti ocelovým)?

            0 0
            • Kubiczech  

              Porovnání hliníkových A2Z šroubů do převodníků s ocelovými – 8 ku 20g.

              0 0
            • kubad  

              cca 3× lehčí

              0 0
              • krokus  

                Tak teď ještě potřebuju slyšet, kde na kole by hliníkové šrouby rozhodně být neměly:-) Předpokládám, že na kotoučích, třmenech, představci, převodnících, uchycení zadní stavby fullu…

                0 0
                • StuntJ  

                  Tam kde když praskne, tak ti jde o život :o)))

                  0 0
                  • krokus  

                    Otázka je, jestli např. na představci může prdnout víc než jeden šroub najednou. To samé na brzdovém kotouči aj.

                    0 0
                    • StuntJ  

                      To si nemyslím, IMHO to bude praskat postupně, zas představa že někde v kopci ti mizne z kotouče jeden šroub za druhým a ty máš na tachecu 40km/h … :o)))

                      0 0
                • kubad  

                  tam kde při jejich prdnutí nejde o hubu :-)

                  , dorazové šrouby přehazky,šrouby na smyku, šrouby košíků,

                  objímky řazení brzd, a to je zhruba vše :-)

                  0 0
    • Ossis  

      Napadá mě, jestli se dělají barevné šrouby jiné, než hliníkové?

      0 0
    • krokus  

      Chci se zeptat, jak přesně se měří délka šroubu. Díky.

      0 0
    • Luma  

      Našel jsem i trochu levnější al šroubky http://www.alda-moto.cz/…srouby/elox/

      0 0
    • DAWE25  

      Kde v Praze se dá nechat naeloxovat hliník? Vim, že v Čakovicích, ale to je pro mě dost daleko. Při nejhoršim tam zajedu, ale raději bych někde blíž.

      0 0
      • Kupko  

        Daleko jo? ty ses ale linej :-) v mem okoli elexovna neni zadna tak to posilam do BOMEXU to je dalka ale super firma vse hotove max.do tydne.

        0 0
        • DAWE25  

          Vzdálenostně to daleko není, ale když tam dvakrát pojedu, tak se to eloxování prodraží. Ale jak jsem hledal na netu, tak nikde jinde v Praze jsem nic nenašel, což je mi dviný, že by v Praze byla jediná eloxárna. Kde se skrývá další?

          0 0
    • krokus  

      Mám trochu zmatek ve velikostech šroubů. Je to tak, že M5 odpovídá veliksti imbusu 5, M4 imbusu 4 apod., nebo ne?

      0 0
      • jIrI___  

        Ne, třeba M5 označuje velký průměr metrického závitu (= 5 mm). Rozměry „díry“ pro imbus (torx/křížový šroubovák, atd.) jsou normované a najdeš je např. ve strojnických tabulkách.

        0 0
        • krokus  

          A jakému šroubu tedy odpovídá imbus trojka (předpokládám, že velikost imbusu se měří jako šířka v nejužším místě)? Myslel jsem, že je to M3…

          0 0
          • DaSnail  

            to spolu nemusí moc súvisieť. mám doma šróby M5 na imbus 5, 4 aj 3

            0 0
        • kubad  

          máš pravdu, ale s tím číslem imbus kliče to sedí taky :-)

          většinou teda :D

          0 0
          • krokus  

            Už několik dní se marně snažím přijít na to, jak velké šrouby potřebuju do objímek brzd Formula R1:-) Myslel jsem, že M3, možná je to ale jinak.

            0 0
            • DaSnail  

              a vyšróbovat a zmerat šublerou sa to nedá?

              0 0
              • krokus  

                Kdybych znal vztah mezi šířkou šroubu a jeho označením, tak ano. Nemám ale strojnické tabulky, o kterých píše výše Jiří.

                0 0
              • krokus  

                Každopádně ale jsem naměřil 3,88 mm :-)

                0 0
                • kubad  

                  M4

                  0 0
                  • krokus  

                    Přitom je to na trojku imbus. Dá se tedy říct, že když změřím průměr šroubu a zaokrouhlím ho nahoru, dostanu označení šroubu? 3,88 mm > 4 mm > M4 atd. Velikost imbusu by ale většinou vycházela o 1 nižší.

                    0 0
            • cbb  

              Nazdar, mam original cierne na tieto brzdy. Nepouzite. Ozvi sa mi na mail, dohodneme sa.

              Piatok, sobota tento tyzden som v Prahe, viem Ti ich doniest aj osobne, ak mas stale zaujem.

              0 0
              • krokus  

                Ahoj, díky za nabídku, dám ale přednost neoriginálním hliníkovým šroubům.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.