DVO Topaz - domácí servis a rady

76 nepřečtených
  • Ridzi

    Mám Topaz T3Air, byl naprosto v pohodě až do chvíle než sem si chtěl do tlumiče přidat tokeny… udělal jsem vše podle videonávodu, nafoukal a teď mi v něm jakoby při pružení čvachtá a na uzamknutí se stejně propadá :( nevíte v čem je chyba? případně i tlaky vzduchu jak které nafoukat jak do expanzky tak do těla tlumiče? díky díky

    0 0
    • wilda81  

      Zkus ho odvdusnit. Tlaky mas v návodu, z hlavy si nepamatuji. Pokud by odvzdušnění nepomohlo, tak repas. Je na to kompletní krok za krokem návod na webu dvo.

      0 0
    • Jimmy page  

      Potřeboval bych změnit interní nastavení odskoku, jsem na posledním kliknutí. Zkoušel jste to někdo, nebo nemáte na to návod?

      0 0
      • wilda81  

        Jestli vládneš angličtinou, tak napiš přímo do DVO. Reagují rychle.

        0 0
        • Jimmy page  

          To zvládám :) ale bral jsem to až jako poslední možnost

          0 0
          • Redjuu  

            Dej vědět, co ti řeknou. Taky jezdím poslední klik a myslím, že bych zvládl ještě rychlejší nastavení. Díky

            0 0
        • Redjuu  

          Odpověď od DVO:

          If rebound is too slow, the shock will need a custom rebound tune. If you let us know where you’re located we can guide you to a DVO service center if needed.

          Takže tak :-)

          0 0
          • MirosPikos  

            Takže tě odkážou na neschopný a neochotný „service center“ u nás :)

            0 0
            • Baba-Ji  

              Řešil bych přes Cosmic Sport v Německu – https://cosmicsports.de

              Umí snad vše a jsou ochotní.

              0 0
            • jezo  

              Cycology taky zafungovalo. Potřeboval jsem novou komoru na Topaze. Trvalo to sice tři týdny, protože v ČR nebyla, ale zřejmě s nima se dovozce baví.

              0 0
              • MirosPikos  

                Dobrá zpráva pro německy nehovořící.

                0 0
                • Baba-Ji  

                  já s němcema vždycky komunikoval anglicky a úplně bez problémů

                  0 0
              • Sistematicx  

                Koloshop taky umi.

                Mam objednano komplet tesnici sady, blader a novou hlavu pistu.

                Naopak BikeStrike sice na prodejne mi rekl borec ze neni problem. At poslu email ze objednaj. Na moji poptavku mi napsal nekdo z nich ze jako at zapomenu. Uplne dementni jsou v tom ze jsem chtel sadu do air can. Kterou maji na eshopu skladem na prodejne uvedenou. Samozrejme sada skladem neni. Ale to ze mi to rekli az na prodejne a nedokazi si to opravit za celejch 14 dni…

                Dovozce Levesport se s koncovim zakaznikem odmita bavit o dostupnosti a cenach dilu. Frajer co ma DVO nastarosti at si trhne nohou. Velice peknou podporu tu delaj v CR, napsal jsem do DVO at si je daj do latě ze jdou uplne opacnym smerem nez je myslenka DVO zakaznicke podpory.

                JC Bike to stejne. Doufam ze nikdy nebudu mit tu cest se s nekym z nich cokoliv uz resit. 4 dny zadna odpoved na poptavku. Pak strohej mail ze pro normalni zakazniky (sakra tak pro jake zakazniky teda?) dily neprodava. Ale ze mi to jako naceni. Nacenil kulove do dnes.

                Dovozce a uvedene zarucni centrum DVO v cr proste odmita koncovemu zakaznikovi cokoliv prodat poradit… Nechapu, jak je mozny ze DVO mi na mail odpovi do par hodin a u nas mi nechtej nic rict. Vetsinou se tovarna nebavi s koncovim zakaznikem a odkazuje na distribuci. Zde presny opak.

                Zkusil jsem Koloshop. Do druhe dne mi borec poslal ceny a dostupnost. Vcera jsem zaplatil fakturu a doufam ze v patek vsechno prijde.

                0 0
                • Goob  

                  Tak to jdu rovnou napsat do DVO taky. A objednam na bike24.de, stejně potřebuju novou láhev pomeranče.

                  Jinak teda s BikeStrike jsem nikdy neměl problém. Před měsícem jsem přelejval Topaze, potřeboval jsem jednu drobnou radu, a mechanik z BS mi ochotně poradil po telefonu.

                  0 0
                  • Sistematicx  

                    U BikeStrike chapu. Jo predali distribuci nekomu jinymu. Nejsou uvedeni ani jako servisni centrum.

                    Ale kdyz mi na prodejne borec napise na vizitku kody co mam poptat pres mail ze neni problem objednat.

                    Ja malemu decku jim poslu presne co chci, pocet kusu nazvy, myslim ze i fotky jsem posilal. A dostanu odpoved ze to uz nedelaj a at si udelam eshop objednavku. Kdyz na eshopu nemaj polozku vubec zadanou (chtel jsem navic jednu tesnici hlavu valce) a uz mi nikdo neodpovi jen s odkazem na JC Bike. To je fakt k nasrani. Stesti v tom ze to nepotrebuju nutne tyhle veci. Ale kdybych mel tlumic v nefuncnim stavu tak v CR sehnat neco behem tydne na Topaz je smad nemozna vec.

                    Kdyz jsem psal do DVO ohlednej oleje a vazeliny tak nejvetsi zdrzeni byl statni svatek v USA. Po svatku mi odpoved od Geoffa chdila do 15 minut na moje dotazy.

                    Tady cekam na odpoved dva dny. A jeste se dozvim ze mi nic neprodaj.

                    Support v CR fakt echt :( (tim nemyslim support ze strany BikeStrike u nich jsem chtel jen tesneni).

                    A dnes rano rano jsem na FCB koukal do skupiny DVO fans owner a ti lidi primo z DVO jsou tam taky aktivni a odpovi uzivatelum aji v neoficialni skupine. Presne jak je politika DVO, support proste pro lidi zadny tajnustkareni.

                    0 0
                    • Baba-Ji  

                      nezbyva, nez tahat dily z nemecka

                      …jinak pak si tady furt prodejci stezujou, jak je tady trh nahovno, malo od nich lidi kupujou apod. Neni se co divit, s timhle pristupem…

                      0 0
          • Redjuu  

            Pro úplnost doplním, že mě odkázali na BikeStrike.

            0 0
    • Sistematicx  

      Davate do vzduche komory kapku oleje na mazani pistku? Dvo v manualu tam teda olej neuvadi Kdyz vycistim vzduchovou komoru a to hlavni tesneni vzduchove tak nova vazelinka a treba 2ml oleje neuskodi ne?

      Mam olej na air can tlumice od RS 15w50 tak ze bych lehce kapnul tento.

      0 0
    • Sistematicx  

      Tak mam stejnej problem. Nechapu jak jsem to mohl zavzdusnit. Delal jsem servis air can části a po slozeni proste čvachta jak blázen. Vubec netusim proč se to stalo. Jestli jsem si nejak upustil tlak v expanzce nedopatrenim nebo jak a tim to nejak prisalo luft odnekud.

      Defakto tim zavzdusnenim nefuguje respektive nereaguje vubec komprese.

      Ve vzduchove casti nebyl olej, z toho soudim ze tesneni mezi tlumici casti a vzduchovou bude v poradku. Tedy by mohlo stacit jen odvzdusneni.

      Blader bude asi taky v poradku, nafoukano 200psi a přes noc to drzelo.

      Jak to odvzdusnim aniz bych to musel cele rozdelat? Podle navodu se to ma akorat tlakovat po cca 50psi a pokazde lehce propruzit. Tohle ale nepomohlo.

      Tady asi nepomuze nic jineho nez to rozdelat, dat novej olej a odvzdusnit…

      https://www.youtube.com/watch?…

      https://www.youtube.com/watch?…

      Pokud bych to musel rozdelat tak potrebuju jen poradit s olejem. DVO nedoporucuje RS a Maxima push oleje.

      Ma se pouzit 2,5wt olej. V jednom tematu od DVO vidlici je ze muze byt Motorex olej.

      Našel jsem tento MOTOREX olej RACING FORK OIL 2,5W 1L https://www.bonmoto.cz/…k-oil-25w-1/

      Ale nejsem si jistej jestli je to do tlumici části, jestli to neni jen mazaci.

      0 0
      • MirosPikos  

        Fork oil nebude jistě jen mazaci. Mam ho také tak je fajn, že ho budu moct použít. Zřejmě mi to taky čvachtá a pokud by to vyřešilo kompresi, tak paráda.

        0 0
        • Sistematicx  

          Cekam na odpoved z DVO. Jeste jsem se jich ptal jakou vazelinu pouzivat. Kdyz slickoleum u nas neni.

          A jinak jsem to proste rozhodil komplet…

          Da se rict ze to bylo v kaši ten olej. Cernota, spina, vzduch…pridam par fotek.

          0 0
      • wilda81  

        Rozdelavat není třeba, ne? Jestli si dobře pamatuji, tak stačilo připojit hadičku a pasovala nějaká koncovka z brzd (magura, tektro nebo něco podobného). Olej už si nepamatuji co jsem dával.

        0 0
        • Sistematicx  

          Nebyl jsem si jistej…navic jsem zjistil ze blader je nejakej propadlej. A ten olej uz to chtelo, byl hodne degradovanej. Navic plno vzduchu.

          0 0
      • Sistematicx  

        Na rozdelani dekato nic sloziteho neni. Zvladl jsem to se 2 knipex klestema. Nemam ted sverak doma. Vsechno jde krasne povolit.

        Obavu mam z odvzdusneni potom. Snad se povede na prvni dobrou.

        0 0
      • Baba-Ji  

        Odvzdusnit poradne je dycky opruz, je to podobne mozna jeste horsi nez stoprocentne odvzdusnit brzdy. U brzd muzes odvzdusnit jen castecne a furt budou fungovat lip, nez pred odvzdusnenim. U tlumice musis odvzdusnit na sto procent, jinak to dycky bude cvachtat. A nejaka bublinka se tam dycky schova. Nejcasteji byva problematicka jehla pro stelovani odskoku, pokud ji tlumic ma.

        0 0
    • Goob  

      Poradím trik na vytažení bladderu, nemáte-li ten gecojk na ventilek. Když vytáhnete kroužek, který bladder drží, a stříkačkou do tlumiče plnícím ventilem začnete cpát olej, tak ten bladder vyjede sám.

      0 0
      • Sistematicx  

        Nebo pouzit pumpicku na tlumice. Tim to taky jde. Nasroubujes a zatahnes.

        0 0
        • Goob  

          Cyve tak tohle mě nenapadlo! Jak primitivní – ale jak účinné! :D

          0 0
          • Sistematicx  

            Jeste lze pouzit toto. Pokud to chces mit super echt. Je to na protahovani ventilku do disku auta. Prodavame to v praci. Stoji to asi dve kila. Kdekoli na netu najdes i levnejsi.

            0 0
    • Sistematicx  

      Tema o jednom cloveku zase…ale co uz no. Tak vzhledem k tomu ze sehnat informace me nestalo ani korunu tak je dám do placu.

      Z DVO supportu mi posvetili nasledujici.

      Olej Motorex RACING FORK OIL 2,5W https://www.motorex.com/…ork-oil-25w/

      Vazelina, jak na air can, tak na tesneni v tlumici části lze použit RSP click kick.

      Nedoporučují dávat oleje co ted pouziva RockShox od Maxima push. Nevim proc presne, neptal jsem se uplne podrobne.

      Pričina zavzdušnění muže být.

      • stáří oleje
      • vada na tesneni
      • prasklina na seal head (zelena), nova seal head (šedá barva) je masivnejsi (je to nejakej novej upgrade, starši tesnici hlava praská sem tam).
      0 0
      • Sistematicx  

        Zapomel jsem na primazani vzduchove komory.

        Napr RSP air fluid nebo fox fluid. Lze pridat par kapek. DVO v tom nevidi nutnost, z jejich servisni strany to ale nedavaji. Pouzivaji jen vazelinu.

        You can but we don’t feel it’s necessary and never do add oil to the air can on our side.

        Geoff

        0 0
      • Goob  

        Protože žerou jejich těsnění. Mně to vysloveně zakázali.

        0 0
    • Sistematicx  

      Co se odvzdusneni tyce. Ja musel provest cca 30 cyklu nez se mi povedlo snad i tu posledni bublinku dostat ven. To byla asi nejvetsi práce.

      A ruzne jsem otacel a naklanel odvzdusnovaci port.

      Vstup portu je na jedne strane a uvnitr pistnice je jeste nejaka komora s dirku kudy jde olej do portu a tato dirka v komore je na strane druhe. Bohuzel nemam nafoce pro lepsi predstavu.

      Jinak pozor na packu komprese pri plneni hlavniho pístu a pak pri plneni expanzky.

      0 0
      • MirosPikos  

        Velkej klobouček, snad se někdy potkáme abych tě mohl pozvat na pivo, protože tímhle mi jistě ušetříš spoustu času. Hned jak to půjde, udělám si taky servis. Fajn, že mohu vzít těsnění z bplumen, třeba to vyjde líp.

        0 0
        • Sistematicx  

          BP lumen sadu nema. Bude az nekdy za pul roku mozna. Poslal mi odkaz na bike strike.

          Na eshopu sice je sada air can skladem ale minulej tyden jsem byl na prodejne a nebyla. Maji jen blader a nejaky drobnosti. Ale jsou schopni dodat. Staci napsat email.

          0 0
          • Goob  

            A BikeStrike už nejsou zástupcem, bacha. Taky jsem tam nedávno volal…

            0 0
            • Sistematicx  

              Ano to vim. Ale tetovanej na prodejne rikal ze to vidi skladem u dodavatele a ze neni problem objednat.

              A jelikoz me novej dostributor (levelsportkoncept) poslal do riti ze mi nic neprodaj a ze se mam zeptat u servis center dvo ktere jsou autorizovane levelem. Tak jsem sel za starym distributorem jestli nepomuze.

              0 0
              • Goob  

                Ježiš. Já mám dohodnuto s Ronniem, že jim pošlu patronu z Diamonda na kontrolu přes naše zastoupení (až budu mimo kvůli operaci menisku). Doufám, že nebude nové zastoupení dělat nějaké ofuky.

                0 0
                • Sistematicx  

                  Takovy ty kecy jako, diky ze sis neco koupil. Ale jestli chces nahradni dil tak jako obycejnej smrtenik jdi do rite a neotravuj nas s jednou blbou sadou tesneni. Zavolej si tady nekoho z toho seznamu.

                  No OK, tak jsem teda napsal na servis z toho seznamu. A tam mi ani neodpovedeli projistotu…

                  V podstate naprosto opacna politika DVO. Kteri maji na strankach primo kontakt na support a ze kdyz mas problem tak nam napis.

                  V ČR si to vylozili asi presne naopak.

                  0 0
                  • Goob  

                    Já jim rovnou volal (jako DVO). Ale v BikeStrike byli superochotní po telefonu.

                    0 0
              • mkzvk  

                Stejná zkušenost s frajerem co má v rámci Levelsportconceptu DVO podpalcem..... namistrovaný arogantní …jejich představao fungování v ČR jde přesně proti myšlence výrobce dát lidem servisní info a díly. Nedají nic, pouze obchodním partnerům. Na otázku na školení na servis jsem dostal odpověď ať si nemyslím, že si tam příjde kdo chce…ale že to bude podmíněno nákupem produktů a servisním partnerstvím. Shrnuto, absolutní nezájem cokoli řešit. Odkázal mě na partnera kousek severně od Prahy, který má zkušenosti. Tam začla další smutná fáze příběhu. Pán otráveně řekl, že to dělají chvilku a že neví. …

                Výsledek těchto dvou telefonátů bylo totální znechucení a namísto Onyxu koupě 36ky s Grip2 od Foxu. … Představa, že bych měl ještě někdy mít co do činění pokřivenou strategii DVO pro ČR mi byla tak odporná, že vyhlídka servisování FOXU je proti tomu krásná pohádka :)

                0 0
                • MirosPikos  

                  Pak ale nesmíš potkat Slavíčka u Švece. To by byl další smutnej příběh :)

                  0 0
                  • Sistematicx  

                    Zase na druhou stranu. Se Slavickem jsem si dopisoval mailem i ve 4 hodiny rano. A reagoval do minuty. Ten chlap snad nikdy nespi. :D

                    0 0
                  • mkzvk  

                    :) o Švecovi si nedělám iluze, vždycky je to o lidech a každý může mít špatný den …ale to co předvedli oni dva pánové, to fakt nechceš :)

                    0 0
                • Sistematicx  

                  Pekny pekny. A to jsem si myslel ze jen me poslal k sipku…

                  Asi do nej trochu v tom Levelu jeste rejpnu. Proc mi jako neporadi kdyz DVO jde myslenkou neco nevis klidne nam napis.

                  A taky se jeste teda zeptam jak to bude s tema N.D. jestli mi je neprodaj nebo si mam napsat primo do DVO ze jim tu cz zastoupeni kurvi povest akorat.

                  Nechap proc mo nemuzuou poradit. Sice Geoff z DVO odepisoval v deset vecer (jasne casovej posun). Stacili tri email zpravy a vedel jsem vse co potrebuju.

                  Na fcb je stranka dvo uzivatelu kde taky dost poradi.

                  0 0
                  • wilda81  

                    Normálně bych napsal přímo do DVO vaše zkušenosti. Já už nad některými dodavateli do ČR (lumen, vokolek, bikestrike..) zlomil hůl a snažím se nedávat si na kolo nic čeho jsou výhradní distributoři. Čekat půl roku na střed, patronu, náhradní díl náboje nebo třeba dodání rámu už mě nebaví. Pokud bych k tomu měl jako bonus podobnou komunikaci, tak tím tuplem. Opak je třeba Bottico, ti jsou ochotní a sehnal jsem tam zatím jakoukoliv sebemenší prkotinu do nábojů.

                    0 0
                  • Goob  

                    Napsat do DVO. Já potřebuju novej měch do Diamondu… asi ho vezmu z Německa rovnou, když to tak čtu.

                    .

                    0 0
    • Redjuu  

      Nezůstal náhodou někomu jeden těsnící kroužek do vzduchové komory? Žvejknul se mi nasazování krytu :-(

      0 0
    • Lister  

      Jaký vliv má tlak v expanzce? Má někdo predstavu, jestli se tím dá nějak ladit projev tlumiče? Asi by se mi líbilo, kdyby měl tlumič uprostřed trochu víc opory, ale.to bude spíš na ladění velikosti hlavní komory. Nebo by mohla pomoct i ta expanzka?

      0 0
      • Goob  

        Posouvá celou křivku průběhu zdvihu nahoru (se zvyšujícím se tlakem).

        0 0
        • goofy  

          +1

          0 0
        • Lister  

          Rovnoměrně v celém průběhu, nebo víc na konci – takže dela křivku vic progresivní?

          Protože celou křivku rovnoměrně přece zvedá hlavně tlak v hlavní komoře?

          0 0
          • Goob  

            Z toho, co jsem viděl, rovnoměrně. Prostě celá křivka se šoupne ve svislé ose.

            0 0
      • Sistematicx  

        Kdyz jsem to mel rozebrane a koukal na ten pajsl jak to je poskladane. Tak si to vysvetluji zjednodusene ze to pri vetsim tlaku ovlivni prutok oleje. Ovlivnuje jak reebound tak kompresi nejakym zpusobem. Ja zkousel nejdriv tlakovat na tu max hodnotu 200psi. A to mi prislo ze projev a chovani je dost tvrdy. Ten vetsi tlak bych zkusil na nejake hodne dlouhe trati ktera je dost rozbita az takovej DH mod bych rekl ze to dela z tlumice.

        Stalhl jsme to na minimum 170psi a to je parada na trail/ enduro idealni. Oporu ve zdvihu to furt ma paradni, lip to ted vyuziva zdvih. Je ale pravda ze ja jsem se snazil velice peclive udelat odvzdusneni. Mam ho vlastne chvili po servisu takze me to chodi paradne ted.

        0 0
    • Sistematicx  

      Neco malo o vlozkovani negativky.

      Geoff Welch je clovek z DVO supportu imho.

      0 0
      • Goob  

        Haha, to je vtipné, reaguje na můj komentář. No co už.

        0 0
    • Sistematicx  

      Tak Koloshop doda nahradni dily.

      Pridavam part number pokud budete potrebovat.

      Air can sada 889Kč

      Damper sada 390Kč

      Damper end cap (tesnici hlava) 740Kč

      Mel jsem jeste objednan bladder ale komunikacni chybou jsem dostal zatku bladderu. No co uz…

      0 0
    • Sistematicx  

      Menim si tak olej a tesnici hlavu za novej model. Vsechno se zda v pohode. Slozim natlakuju expanzku, hlavni komoru dam do ramu. Propruzim jednou, pak podruhe a najednou rana jako prase. Zatka expanzky vystrelila ven. Expanzka roztrhla na hrane.

      Netusim jestli jsem dal blbe ten C krouzek zajistovaci. Unava materialu expanzky, hrana zajistovaci nema moc materialu. Nebo jsem to pretlakoval…

      Tak mail prodejci dilu ze potrebuju zase prdel dilu. A rovnou jsem to zkusil i na DVO support jestli by mi alespon tu expanzku neuznali jako zaruku.

      Tak jsem to hezky zase dal do krabicky. Sahl do druhe krabice a dal na kolo zase zpatky Suntour TriAir.

      0 0
    • Xkoms  

      Tak když to tak tady čtu tak nevím jestli vůbec mám DVO podvozek kupovat … Měl jsem za to že když je to For riders by riders tak to bude nějak rozumně fungovat se servisem … Chtěl jsem komplet podvozek ale tohle mě tu dost odrazuje .

      0 0
      • Sistematicx  

        Krom te expanzky je u nas dostupne docela hodne veci.

        Ale ani support DVO to nema. Jen cele telo.

        Psali te maji ted problem s dorucovanim veci do evropy. Kdyz poslou balik nejakou standart cestou tak je to 6–8 tydnu nez to prijde. Zrychlene neni problem. Jenze posta je pak za cenu toho dilu.

        Jinak ja sehnal u Koloshopu vsechno co jsem zatim chtel. Od objednani k doruceni do 5 dnu to bylo doma.

        0 0
      • Redjuu  

        Já teď řešil poškozené těsnění s JCBike a šlo to jako po másle. Obratem poradili a zaslali nové a ani za to nic nechtěli. Takže možná není důvod panikařit ;-)

        0 0
        • Sistematicx  

          Hmm. Ja od 27.5 cekam na cenu sady air can. Nejdriv ze mi to naceni a tim komunikace jejich utichla. To stejny na dotaz na olej, to je asi tajna vec (pomohl az support dvo, kde mi vez problemu rekli co jsem potreboval). Na ten pouzitou znacku. Na to ani nereagovali. S timhle shopem asi nechci uz nic mit.

          0 0
      • Goob  

        No, potřeboval jsem nový měch na Diamonda. V neděli jsem ho u Bikestrike objednal, zítra dorazí kurýrem.

        0 0
    • Pain  

      Zdravím chlapi. Mám dotaz ohledně Topazu. Měl jsem na svým Giant Trance biku Topaz T3 Air. Teď jsem nově nasadil nový Topaz 2 určený právě pro zadní stavbu Giant Trance. U předchozího T3 Air bylo vše ok plus minus Ság dle tabulek. Teď nově abych dosáhl Ság aspoň těch 30. % musím nabušit tlumič někam k 210. Oproti tabulkovým 185. Pomohli by kroužky do negativní komory, abych dosáhl sagu 30% při menším tlaku ? Mám i pocit, že najednou šlapu trochu před sebe. Boli mě přední strana stehen spíše blíže ke kolenům. Doteď jsem to neměl. Až s Topazem 2.

      Moc díky za radu.

      0 0
      • novas752  

        Ano, mělo by to trochu pomoci. Stejně tak zkus třeba o 2 kliky přidat kompresi a ubrat odskok – tlumič půjde snadněji nahoru, s trochu větším odporem dolu = bude se držet výše ve zdvihu.

        0 0
        • Pain  

          Ok díky. Zkusím dat do negativky dva kroužky a uvidím.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.