• Filiper500

    Ahoj všem. Měl bych dotaz na ty co jezdíte tenhle tlumič, jak vám funguje lockout na tlumiči? Byl jsem zvyklý ze vzducháče, že když ho zamknu, tak zůstane úplně nahoře a když sednu na kolo, tak neklesne. Na Jadu, když ho zamknu, tak tlumič sjede opravdu hodně pomalu cca o kousek výš než do sagu a tam zůstane. Když na něm jedu, tak se to nehoupe ani nijak neskáče, ale staticky to pomalu vždycky sjede po nasednutí dolů a tam se to drží. Tlumič je čerstvě po servisu a odvzdušněný a všechno ostatní na něm šlape skvěle.

    0 0
    • mirorek2  

      je to tak správně, mělo by to jít do sagu a v něm to přitvrdí kompresi

      0 0
    • novas752  

      Nezamyká zcela na tvrdo, pod zátěží zajede v podstatě stejně jako by byl otevřený, při jízdě se drží o něco víc – odskok je bez omezení, komprese je skoro uzavřená.

      0 0
    • Vítekbdj  

      Ahoj, jezdím úplně stejný. U pružin je to normální, protože pokud myslíš to kolečko, tak je to odskok, který pouze natolik zpomalíš, že je to tužší.

      0 0
      • novas752  

        Ne nemyslí odskok. Jade X má zamykací páčku jako spousta dalších pružinových tlumičů na enduro/trail.

        0 0
        • Andy5  

          DVO Jade X mi po servisu (provedl jsem jen výměnu oleje a odvzdušnění, těsnění jsem neměnil) špatně přepíná 3 polohy (open-mid-firm): Páčka (zamykací páčka) se otáčí standardně do 3 poloh, ale rozdíl mezi jednotlivými polohami je velmi malý. Před servisem byla poloha firm téměř jako zamčená, nyní je skoro jako u mid a poloha open není tak otevřená , jako před servisem. Servis Jade X jsem dělal už několikrát, problém je až nyní. Nevíte v čem je problém?

          0 0
          • novas752  

            Špatně odvzdušněno nebo nízký tlak v měchu.

            0 0
            • Andy5  

              Díky:Zjištěna díra v měchu-při vypouštění stříká olej a po instalaci nového měchu zase nešlo natlakovat na plný tlak 170–200 psi. Ucházelo kolem víčka měchu, po výměně i víčka ze servisní sady vše funguje!

              0 0
    • filipes  

      U mě tedy firm na Jade X funguje jako tvrdý lock-out, dokonce k mému překvapení ani nedojede do sagu.

      Mid je proti open výrazně více zatlumený, sjede do sagu a při nuceném chodu celkem hlasitě odfukuje.

      0 0
    • filipes  

      Když už je vlákno oživené, přidám dotaz: z bladderu mizí vzduch více než je zdrávo a než lze přisoudit tomu, že část vzduchu uteče do hadice pumpičky (používám pumpučku s dvojitým závitem u ventilku). Po celodenních rychlebech 170 → 110 PSI. Dofukuji v podstatě každou jízdu.Čerstvě po servisu to nebylo tak hrozný?

      Je to normální? Na fórech jsem četl, že tlak klesá běžně, ale často se to přisuzuje přefuku do hadice pumpičky…

      Kam to může mizet? Jeden by řekl, že skrz bladder do oleje, ale tlumič mi zavzdušněný nepřijde, alespoň nijak výrazně, že bych si toho všiml. Zbývající podezřelý je ventilek. Nebo špatné utěsnění mezi černým tělem piggy-back a zeleným víčkem, ve kterém je ventilek? Nic dalšího mě nenapadá… díky za rady.

      0 0
      • Andy5  

        Mně to ucházelo na obvodu víčka , nové víčko a nový měch to vyřešily.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.