• Heisenberg

    Po představení nové sady Dura-Ace jsem nabyl dojmu, že mechanickým přehazovačkám odzvonilo. Myslíte, že ještě vyjde alespoň nová mechanická Ultegra, nebo už je budoucnost v digitálu? Vyhovuje mi řazení brzdovou pákou a neumím si představit, že bych pod ní měl dvě pádla, navíc mechanika je mechanika. Přemýšlím, že bych si pořídil Duru 9100, jakožto symbol konce jedné éry.

    1 0
    • Vrci  

      Mechanická 12s už asi jen u campy, ale tam nebudeš řadit brzdou.

      0 0
    • Pikaču  

      Tak di2 řazení neni pod ale spíš za ni.

      Zkus di2 a nic jineho chtit nebudes.

      Taky jsem kdysi bojkotoval dotekove displeje na smartfonech a ted ten telefon nedam z ruky :))))))

      To ze jsi spokojen s mechanikou neznamena ze nebudes s elektrikou. Ba naopak. Ale je potřeba vyzkouset a pak objektivně zhodnotit a porovnat.

      1 1
      • orm  

        Tak muze to byt sebelepsi, ale porad jsou lidi, kteri chteli kolo jako ciste mechanicky stroj. Stroj, ktery je jednoduchy a snadno servisovatelny/o­pravitelny.

        2 0
        • Heisenberg  

          Díky za tenhle komentář. Věřím, že kdybych vyzkoušel Di2, tak by se mi jezdilo krásně, ale mechanika mi na kole dává daleko větší smysl. Jinak na smartphone jsem přešel docela brzo, tam mi přišlo že to jde správným směrem :)

          3 0
          • cioran-m  

            Mám to naprosto stejně.

            A s těmi dotykovými displeji : dodnes jsem se vlastně úplně nesmířil s tím, že před pár lety skončil (opravdickej) Blackberry.

            0 0
    • nooski  

      Ne, Dura i Ultegra bude uz jen v Di2 variante. Pokud budes chtit 12 rychlosti od Shimana v mechanice, budes muset jeste chvili pockat a smirit se, ze Dura ani Ultegra to nebude.

      0 0
    • gemini  

      Mechaniku bych volil už jen v případě v případě, že bych stavěl kolo na čelisťových brzdách. V kombinaci s kotoučovkama je di2 – zejména pak kvůli velikosti pák – lepší volba.

      3 0
    • Cavendish  

      Nebo Chorus 12s, ale na to musíš mít mentálně :))

      0 0
      • cioran-m  

        Zcela tak. Jak jednou napsali o jedné značce motocyklu : „Na to, abyste si tu věc dnes pořídili, musíte být opravdový fanoušek značky.“ :)

        0 0
        • Krejza  

          Jawa?

          0 0
        • Tydlii  

          Tak nějak. Velmi seriózně jsem se zajímal o silnici na Chorusu. Vyšlo z toho carbon, chorus, základní hliníkáče, ráfkový brzdy = minimálně 100k po všech slevach. A to mi smysl fakt nedává . Sériově bohužel nic není .

          0 0
          • Baroninakolech  

            Pokud na té silnici nechceš taky závodit, ale jen najíždět objemy souběžně s MTB tréninkem, mohl by stačit i nějaký slušný karbon v kombinaci se Sh 105 R7000.

            0 0
            • Tydlii  

              Čas ukáže. Současně mám tenhle mód, nicméně na to mi stačí moje silnice která stala 12k a váží 8kg. Trochu trable se servisem recordu 10s (3× urvana řadicí páka), ale jinak jen menim řetězy a pláště . 15000 km a náklady v desítkách haléřů na km. U bajku to vychází 7–8kc/km

              0 0
          • Polopol  

            Taky jsem takto loni uvažoval. Největší překážkou je sehnat za normální peníze samotný rám. Nakonec po nějaké době jsem to vzdal a skončil u giantu na ultegre. Poprvé po 20 letech provozování silniční cyklistiky jsem koupil kolo na shimanu a… Zvykal jsem si asi 5 minut. Funkcne je to stejné, na ten design jsem si už zvyknul. Škoda pro Italy. Jejich obchodni skill je tragédie.

            0 0
    • cyklista86  

      Myslim, ze se ani nenadejeme a uz budou kola jen s automatickou prehazovackou, kde si clovek do nejake aplikace zada nejake svoje udaje a pak to bude radit podle zvoleneho modu kterej tam aktualne mas.. Je to smutne. Me se libi kolo prave diky te neuveritelne jednoduchosti. Materialy, tvary a pod.. se muzou zlepsovat neustale to je v poradku, ale co se silnicniho kola tyce, tak ta naprosta klasika rafkovych brzd je naprosto nadcasova, dokonala a nesmrtelna. Fungovalo to dokonale poslednich xx let a fungovalo by to tak dal.. Bohuzel pomalu uz se clovek na takova kola bude moct divat jen na fotkach.. :-(

      0 0
      • cioran-m  

        Ano. Kolo je krásné zejména proto, že je to jednoduchej, svým způsobem dokonalej, čistě mechanickej stroj.

        1 0
      • novas752  

        Jo no, taky mě jednoduchý čistý silnice na lankách baví tak nějak víc.

        0 0
        • nooski  

          jop, hlavne s prumernym starim meho vozoveho parku by me zajimalo, jak se bude dat jezdit na soucasnych el. sadach za 20.let. 1. generaci Di2 v Dure Shimano samo pohrbilo a Ultegra uz mela uplne jinou kabelaz, ktera nebyla s predchozi kompatibilni.

          0 0
          • Honzis  

            Člověk bude muset spíš koupit jeté bazarovky v mechanice a dojíždět po těch, co přestoupí na elektriku. Těch borců co mají Ultegry a najedou prd, pak koupi disky a elektriku bude zatím dost. A za 20let už možná nebudeme ani jezdit, nebo nám to bude jedno.

            0 0
            • Hykal  

              Tak otázka je kdy přestanou řady 8000/9000 u shimama vyrábět, ale koupit jednu dvě ultegra sady do zásoby tak má člověk na chvíli vystaráno a zase tolik peněz to není.

              0 0
    • Cavendish  

      V novém čísle 53×11 je nějaký čtení k nové Duře a Ultegře. Fotil sem to mobilem, ale číst se to dá.

      2 0
    • PucalkovicAmina  

      90.000 za Dura sadu? Cena navíc u nás bude daleko vyšší.Tak to ať si strčí někam.

      0 0
      • Pikaču  

        To je cena i s kolama. Jinak navyseni oproti současné neni az zas tolik a v porovnani se sramem a campou tak dost podobne ( campa drazsi).

        0 0
        • tomxxx  

          Vyšlo mi cca 80 bez kabeláže (a zapletů) u Dury.

          0 0
          • Pikaču  

            The complete new Dura-Ace groupset comes to a total price of £4,281.87 with a power meter and £3,631.87 without. Shimano’s previous range-topping Dura-Ace R9150 Di2 groupset was £4,132.81 with power, and £3,132.81 without. This means. then, that the price has only risen by £149.06 for the complete groupset with the power meter included; however the version without power has shot up by a much more significant £499.06. As expected pretty much all of the savings on the power meter-equipped groupset are found in the power meter, as the price of it has dropped from £1,499.99 down to £1,199.99 in the latest Dura-Ace groupset.

            Price comparison vs the competition

            SRAM’s RED eTap AXS electronic 12-speed disc groupset costs £3,794 with a power meter included, and £3,349 without. This puts SRAM’s offerings at £487.87 cheaper for the power version and £282.87 cheaper for the version without at recommended retail prices.

            Campagnolo’s Super Record EPS electronic 12-speed groupset with disc brakes doesn’t come with a power meter, and costs considerably more than the Shimano equivalent. The price of this is £4,108, which puts Shimano’s new Dura-Ace groupset as £476.13 cheaper for the non-power option.

            0 0
            • Pikaču  

              Tady porovnali ceny současné verze na road.cc a nove a ostatnich.

              Každopádně realita dury byla cca 50 bez kol a wattmetru. Uvidime jaka bude realita nove sady.

              0 0
              • PucalkovicAmina  

                No nevím,

                cena komponentů:

                Páky-22698

                Třmeny-7198

                Baterie- 4049

                Kliky- 14159

                Přehazovačka-18339

                Přesmykač-10225

                Kazeta-5449

                To jest 82177 Kč bez kabeláže, nabíječky a kol. Kliky s wattmeterem asi nebudou za 14, ale dle přepočtu za 33 332. Takže to bude ±102 000 Kč při současné ceně. S kolama za 47647 Kč, kabeláž, nabíječka, čudlíkový řazení navíc, marže, doprava. Já myslím, že 200 000 to hodí eins zwei :O

                0 0
    • tomcat5  

      22 000 za páky = pád za 22 litrů

      :-)

      0 0
      • tomxxx  

        Kolik si zničil pák na silnici?

        Nepočítám lehké odření.

        0 0
        • Pikaču  

          Co je lehke odreni? Mám obě slušně ohoblovane z pádu. Funguji. Ale i tak za 11 je jezdim ohoblovane.

          0 0
          • tomxxx  

            Prostě odřený a funkční. Člověk se občas zapomene a sklouzne se, ale zase udělat chrash, že bych zmrdal páky, to už by mi ty prachy byly u ******, protože bych byl sám na kaši.

            0 0
            • Pikaču  

              Zlomena stydká kost, nareznej kycelni kloub ze v nem stale neco krupe, odrena cela strana a druha od toho jak te 10 borcu prejede.

              Takze odrene páky, vidlice lak, 2× osmička je už nepodstatné at to stoji co to stoji.

              Každopádně když máš duru tak mas i cele kolo vymazlene tak to zamrzí. Ale jsou i důležitější věci než kosmeticka vada.

              0 0
              • tomxxx  

                Však říkám, po tomhle by mi bylo kolo u ******.

                0 0
                • LiborV  

                  Tak on i šaltr za 18 není moc do smíchu. Ale pravděpodobnost rozbití na silnici bude asi ještě menší než ty páky. Zase kazeta je na duru celkem za lidovku

                  0 0
                  • tomxxx  

                    Zase kdo brečí nad prachama, tak postaví na ultegře. Přidanou hodnotu Dury vidím ještě níž než XX a XTR na biku.

                    0 0
            • deekay  

              Hele fakt staci spadnout blbe :(

              Ale jasne, opice a banany. Proste Dura je top a kdo na to nema at to nejezdi. A do toho se pocitaji i pripadne pady :)

              0 0
              • PucalkovicAmina  

                No tak se bude jezdit Ultegra za 70 000? Nebo 105 za 50 000? Já si myslím, že většina lidí půjde na příštím kole o řadu, možná dvě dolů nebo se poohlédne jinde, jelikož ty ceny jsou skutečně nekřesťanské.

                1 0
                • kubad  

                  nebo si nechá co má – souhlas

                  0 0
                  • mykovec  

                    Přesně, syslím do šuplete komponenty poslední desítkové opraťové ultegry, která mi funkčně naprosto vyhovuje a není důvod ji měnit. Pořád je možno sehnat nové komponenty – smyky, měniče, páky, ráfkové brzdy i kazety, stačí trochu hledat.

                    0 0
                    • zdenek  

                      A má to smysl? Kolik najezdíš, že musíš měnit komponenty (možná kromě kazety)?

                      Co když po létech praskne rám nebo ráfek, rozhodneš se pro nové kolo s 11s nebo 12s a šuple bude plné nepoužitelných komponentů?

                      0 0
                      • mykovec  

                        Ve světle toho, že chci kvalitní čistě mechanický komponent to smysl má. Nechci kotouče a nechci elektrické řazení. Rámy budou vždycky, v nejhorším si můžu nechat postavit nějaké kvalitní železo, ráfky budou taky. Náby Deore od Shimana, Alcyony od Remerxu k tomu zeslabovaný dráty mi úplně stačí.

                        0 0
                        • zdenek  

                          Mám podobné priority, takže jsem o nějaké zásobě taky uvažoval. Zároveň znám zákon schválnosti, případně záměrnou nekompatibilitu dílů, takže nakonec odejde něco těžko nahraditelného. No a pak je tu faktor zastarání, takže si x letech budu chtít udělat radost novým kolem…

                          0 0
                          • mykovec  

                            Tak radost si uděláš tím, že to vytáhneš z toho šuplete :-). Když se nad tím zamyslím: kotouče na silničce určitě nechci, 12s kazety mají pastorky, které nevyužívám, až na mě staroba dopadne, možná časem budu potřebovat lehčí převod, ale zatím to není aktuální. Elektro řazení taky nechci, takže jsem srozuměn s tím, že budu jezdit na tykadlové ultegře a nemám potřebu se honit za novým materiálem. Stejně nejvíc dělá rám a kola, pokud tedy nepočítám jezdce, kde je pořád co zlepšovat. Aktuálně mám nasyslený dvě nový sady a nějaký kazety jako bonus navíc. A kdyby něco, ty starý komponenty jdou celkem dobře prodat i jetý tím spíš nepoužitý.

                            1 0
                            • cibi  

                              mi vyprávěj, já blbec nekoupil sadu XT (737– 8×3, véčka) a když mi něco odejde na kole tak kupuju kde se dá…

                              0 0
                    • McBlacky  

                      To chce nervy se trapit sh desitkou. Dnesni 11s i 105 chodi lip nez chodila jakakoli 10s ultegra ;) kdyz uz neresime skoky na kazete.

                      1 0
                      • jonti  

                        Jsem na dovolenou musel vzit moratku na stare dure a fulcrum 3 kolech. Nechapu, jak jsem na tom mohl driv jezdit, moderni kola s karbonovym ramem, vysokymi koly, na kotoucech jedou uplne jinak.

                        0 0
                      • mykovec  

                        Netuším, cos teda jezdil, ale to co jezdím já, spolehlivě řadí a brzdí, nějak si neumím představit, že bych na tom potřeboval cokoliv zlepšovat. Na kazetách 12,3,4,5,6,7,­8,9,1,3 nebo 12,3,4,5,6,7,­9,1,3,5 nebo …21,24,27 nějaké extra skoky nevidím, třeba ve srovnání s 11s 11–30. 39/27 mi jako vyprošťovák docela stačí. Včera jsem s tou kazetou objel dokola Jeseníky-Ondřejov-Skřítek-Mravenečník-ČHS-Videlský kříž-Lyra-Karlova Studánka (2700m) a nějak jsem si nevšiml, že by mi chyběly převody. Holt někdo diskutuje na B-F a někdo jezdí a nepřemejšlí nad píčovinama.

                        2 0
                        • gersa  

                          Jen že zvědavosti, jakou jezdíš frekvenci v ostřejších kopcích? Třeba výjezd na Dlouhé Stráně z Loučné?

                          0 0
                          • mykovec  

                            Čidlo kadence už nevozím, ale z rychlosti a podle převodů, který v kopcích jezdím, je to kolem 70, takže do Frooma mám hooodně daleko. Samozřejmě když je tam nějaká prudší stojka, třeba v té Loučné určitě jsou, tak to může být míň. Na rovině pak 85–90, sprinty kolem 120.

                            0 0
                • tomxxx  

                  Však to nezdražilo zas o tolik. Cube Cross Race – Ultegra na elektrice, karbon záplety, v katalogu 120 rok 2022. To stejný kolo na starším „horším“ rámu v roce 2017 rovný kilo na tehdejší elektrice Ultegře.

                  0 0
                • deekay  

                  No uvidime, co to bude stat… jako ja naprosto souhlasim, zkousi co lidi vydrzi a budou schopny akceptovat. A jelikoz z ultegry se me nechce jit ani o pid dolu, tak holt dojezdim co mam a pak se dam asi na pingpong :D

                  0 0
                • Hykal  

                  Zase na druhou stranu, poslední týden jezdím na nově poskládaném zimáku na 105 r7000 kromě přehazovačky, která je na tom ultegra. Pokaždé jak na tom jedu si říkám, jestli jsem ty peníze co mě stála di2 ultegra neměl nechat dětem na školu, protože pocit z toho kola mám naprosto skvělý i když mě vyšlo na 15000 :)

                  1 0
        • deekay  

          Ja zlomil 5800 :) Pravda, bylo to na CX a ne silnici, ale na asfaltu.

          0 0
        • Polopol  

          Já jsem zničil 2 levé páky campa mirage. Pokaždé se nějak brzdová páka vylomila směrem ven. Jednou se mi nestalo nic, podruhé jsem byl sešitý a celkově dost ko. Takže aspoň u mě to jde celkem v pohodě.

          0 0
    • adam1  

      V čem je ta mechanika tak špatná oproti di2 ?

      Ta mechanika funguje přeci ok a servis jednoduchý .

      V jednoduchosti je přece síla ne ?:)))

      0 0
      • tomxxx  

        Pokrok nezastavíš

        Reálně – hlavně snazší integrace a možnost programování tlačítek.

        0 0
        • adam1  

          Mě už ten pokrok celkem se.e :) 12sp na silnici ?na mtb ok ,ale silnic kde 11sp je cajk a o kotoučích ani nemluvě -děkuji nechci jak vidím jak to dost klukům škrtá a furt něco :)))

          0 0
          • McBlacky  

            tohle prave shimano u novych sad dle toho co pisou hodne resilo a zvetsili mezeru

            0 0
            • nooski  

              A dle nekterych recenzi to stejne nepomohlo :-)

              0 0
              • Cavendish  

                Cink, cink, cink…

                0 0
                • Pikaču  

                  Pomuze vymenit shimano sendvicove kotouče za campu.

                  0 0
                  • Cavendish  

                    No mě to neříkej, mě je to jedno. Mám špalky :)))

                    0 0
                  • McBlacky  

                    Nebo za sram, ice tech kotouce jsou nejvetsi kram co sh vyrobilo v kotoucich. Na enduru/xc to skrta po kazdym vetsim brzdeni a netrva to dlouho a jsou probrzdeny. I ashima za 4kila je lepsi kotouc

                    0 0
                    • Hykal  

                      Je to tak vyměnit ten kotouč za normální a je klid, je to na nasrání, že se kotouč za 3000 po pěti minutách brždění pokroutí a dělá zvuky jak stará Ukrajina po roku na dešti

                      0 0
            • tomxxx  

              Ono nejde tak o škrtání zajetých brzd, jako že s novejma deskama je ta mezera tak malá, že páka nemá skoro žádný chod. Tohle ty první hydrauliky s PM třmenem nedělaly.

              Vůbec nevim jak ty brzdy nastavit jinak, než zbrousit desky – což samozřejmě nechci.

              0 0
          • Chlebovnik  

            11sp teda neni úplně cajk. Na 11–30 kazetách chybí 16z pastorek. Nové 12rychlostní kazety mají odstupňování 15–16–17.

            0 0
            • nooski  

              Tak ber kazetu 11–25

              0 0
              • Chlebovnik  

                A proč bych se měl dobrovolně připravovat o rozsah?

                0 0
                • nooski  

                  Ani jedna 12sp Shimano kazeta nenabidne 18zubovy pastorek… To si clovek muze vymyslet do nekonecna.

                  0 0
                  • Chlebovnik  

                    Jenže 14–15-(16)-17 jsou pastorky na rovinky. A prostě jsou situace, kdy se vracím prošitej a uvítal bych točit kadenci 88~90 na 16z pastorek. Teď musím buď rvát <85 na 15z nebo točit 95~96 na 17z.

                    0 0
                    • Cavendish  

                      Já sem vcelku vděčný za složení kazety Chorus 11s 12–27

                      12, 13, 14, 15, 16 (17–19–21), (23–25–27)

                      0 0
                    • nooski  

                      Hele ja bych zase uvital prevod 53×18 do kopců, ted ho na kazete nemam a co se stalo? Jedu to na 17 nebo 19. ;-) nesmis to tak zrat

                      0 0
                    • tomxxx  

                      A ujede ti kvůli tomu balík bruslařek na cyklostezce? Nebo o co jde?

                      0 0
                    • McBlacky  

                      Tak si kup compacty kliky a nebo vic potrenuj. Proste bud mas rozsah nebo jemnost kroku.

                      Na trenazer je idealni kazeta 11–23 ;) ale

                      V realu mam radsi 11–32.

                      Taky zalezi co jezdis nejcasteji za profil a jaky prumery.

                      0 0
                      • Chlebovnik  

                        Jenom pro ilustraci: 52/16 na kadenci 90 je 37 km/h. To jedu cca 3.4 W/kg. Ano, jsem blecha, ale nedostatkem tréninku to nebude. Píšu o situacích, kdy se vracím už lechce prošitej třeba po 150 km v nohách.

                        Na trenažéru vozím 12–25.

                        0 0
              • mykovec  

                Nějak si nedokážu představit situaci, kdy bych využil 11z pastorek. Jedině v kombinaci s převodníkem 48z i 50 mi přijde zbytečně moc. Z kopce už to dávno nehrotím a na rovinovýho „špurta“ mi stačí 53/15–16, stejně už víc jak 50–55 na rovině nevytáhnu.

                0 0
                • nooski  

                  Já si zase nedokážu představit, kdy bych měl na silnici velkou pilu jen 48. Každý šlape jiné kadence a 53×11 řadím častěji než 39/25. Holt je tu rovina a já zvládnu spíše krouťák než vysokou kadenci.

                  0 0
                  • mykovec  

                    Když máš 53/11, jak rychle jedeš?

                    0 0
                    • nooski  

                      Podle toho, jak slapu. Tachecy a podobne elektricke picoviny nevozim.

                      0 0
                      • mykovec  

                        To musíš docela frčet, když to při nějaké minimální použitelné rovinové kadenci, řekněme nějakých 80 toček, je 50km/h.

                        0 0
                        • Honzis  

                          Ale jsou tací jako já co točí jen 65 až 75 a s klidem tam dají 11ku v 42km/h třeba, ale většinou kazety začínám úmyslně 13 nebo 12 protože ve sjezdu nešlapu. Na druhou stranu 53/11 v 25km/h ze sedla dobře prověří nohy i tuhost kol a rámu -)

                          0 0
                          • deekay  

                            Ja treba na rovinkach zalehnutej slapu taky spis silove nez kadencne. Predesilam ze na tom vykonove rozhodne nejsem jako mistni borci, ale treba brezansky udoli dolu na 52–11 je tak akorat.

                            0 0
                        • nooski  

                          Jak pouzitelne kadenci? Moje pouzitelna kadence bude od ostatnich klidne uplne jinde. To, ze nekdo neutahne tezky prevod neznamena, ze ja musim smrdlit nohama jak krecek.

                          0 0
                • Honzis  

                  No ale hlavně profici to potřebujou! My zewlaci si máme koupit max hlínu na 105 s Aksieama a šoupat nohama -) Proč davaj k dure i 58 převodníky na časovku … aspoň to možná trochu odliší tím, že Dura bude trochu výjimečná pro závodníky, i když 30z před pár lety byl total hnus na silničním kole co se týče estetiky.

                  0 0
                  • nooski  

                    Za tu 30 se na krosce stydím, ale jsem za ní často velice rád, když se v terénu škrábu do nějakého krpálu :-)

                    0 0
                  • McBlacky  

                    Tak zatim to vypada ze u novy dury jsou jen zevlacky kazety ;)

                    Ta 58 je brutal. To dostanes kdyz jsi ten co pojede prvni hodinu spic a bude stahovat uniky. Takze za trest ta nejcernejsi prace v pelotonu.

                    0 0
                • jonti  

                  Kazdy je jiny a spousta lidi ma velky vykon na kratsi cas. Vcera na zavodech jsem slysel kluka, odhadem 65kg, jak si stezoval, ze prvni kopec jel 600W a souperi mu jeste nastupovali.

                  0 0
                  • Pikaču  

                    Mel wattmetr? :))) Tomu bych nevěřil ani za mak. Pokud se nejedna o skutečne samotny start na 30 vterin.

                    600w a 65 kg je 9.23 wkg.

                    0 0
                    • Cavendish  

                      Armstrong jezdil 6,9–7,1 ne?

                      0 0
                    • tomxxx  

                      Prostě jedeš, chceš to orvat, jedeš podlahu a oni ti stejně nastoupěj. Nikdo netvrdí, že to jeli celej kopec.

                      Edit: sorry, jonty to tvrdil.

                      0 0
                    • McBlacky  

                      Kdyz to psal Phiney ze na 680w couval balikem v zaveru etapy kde byl kopec na 2 minuty, tak to bych veril. Jenze jednak je Taylor cca 85kg a druhak to bylo kdyz jezdil slusne ve World Tour ;)

                      U 65kg amatera 600w no tak to je otazka chvilky a je mrtvej. Kdyby dal minutu tak to bude moc.

                      0 0
                      • Honzis  

                        a taky ještě jak přesně mu to měří … Minuta šrot v rozřazovacím kopci bych pochopil, kor když tam má třeba 3sec výkon na displeji a zapamatuje si zrovna tu 600ku ze sedla.

                        0 0
                  • jonti  

                    Těch 600W už byl i podlě mě docela krátkodobý extrém, krátká stojka po startu, 46m prevyseni na 520m za 1:40 na mtb, podle Stravy to většina měla okolo 400W mě to trvalo 2:13.

                    Byla to hlavně reakce na Mykovce, že když on těžší prevody nepotřebuje, nepotřebují je ani ostatní. I mě stačí rovina, slabší vítr do zad a pár minut tam 400W dám a 50×11 využiju, není málo lidí, co tam takhle umí poslat i daleko víc.

                    @tomxxx – za tebou jsem jednou na vyjíždce jel nějaké krátké stojky okolo 650W a to vážím asi jen o 15kg víc.

                    0 0
                    • tomxxx  

                      To si pamatuju, jak si mi to hlásil, bylo to v zimě, a pak jsem krutě chcíp. Rok na to jsem v zimě takhle chcíp s Hofim, možná ještě víc. Od tý doby si na tu zimu dávám pozor, ale stejně, každej rok jednu vyjížďku v zimě prostě přestřelim a vyhladovím. Nutno dodat, že z toho většina kamarádů má v tu chvíli radost a dají mi to náležitě sežrat :)

                      0 0
                    • Krejza  

                      Jakou kadencí?

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.