Do jakého auta se vejde kolo bez rozebírání?

508 nepřečtených
  • race bike

    Už mě to věčné sundavání kola a skládání sedaček unavilo, takže se chci nechat inspirovat u vás. Můžete prosím poradit, kam se MTB i silnice vejde bez rozebírání?

    Díky moc!

    PS: Fotka kufru s kolem vítána :-)

    0 1
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • RendyD  

      Tatra 148

      0 0
    • gargamel  

      Tranzit

      0 0
    • LáďaH  

      U kámoše maj oktávku a 2 kola + nějaký tašky bez problémů, ale se sklopenými sedačakami. Takže to řeší jen půlku tvého problému :-)

      0 0
      • Volf  

        Já tedy u svý oktávky kombíka II musím vyndat sedlovky a přední kola. jinak to tam prostě nedám. docela rád bych viděl jak to tam nandává ten tvůj kamarád.

        0 0
        • Martin.K1  

          do Octávky I nemusím nic sundavat, ale sklopit sedačky musím a dám tam dvě kola na sebe. Ovšem kamarád co měl půjčenýho sjezďáaka, toho jsem tam s jiným kolem nedal.

          0 0
          • Volf  

            Aha. Já je rtam dávám na stojáka aby se nepotloukly. Jedno na jednu stranu, druhé na druhou, ale stejně bych se skoro vsadil, že se tam na délku nemohou vejít. No asi se mýlím.

            0 0
            • Martin.K1  

              Mám víc potlučený kolo od držáků na střeše, než z auta. Jenže to jsme jeli na dovču, bych do auta pak nedal zbytek věcí, takže kola museli na střechu. ještě jsem zapomněl, že musím vyndat tu zadní roletu, nebo jak se tomu nadává :-)

              0 0
            • alinceb  

              Do feldy sem dal naležato nerozebranou Esku (má o dost delší rozvor než MTB) dokonce i bez rozebírání plata, ale lepší kola bych tak nedával, bo by se nechutně podřely…:(

              0 0
            • Trey  

              Mezi kola vrazit balici folii s bublinkama, obskladat taskama a v pohodě :) Vyzkoušeno na Acstaru + starym Wheeleru.

              Ale je to fakt kolo od kola, do Felicie jsem svoje starý kolo pohodlně dostal se sundaným předním a sklopenou jednodílnou sedačkou, na nový už sklápím komplet.

              0 0
              • duk  

                Stačí deka.

                0 0
                • Trey  

                  Jo, ta tam nejspíš přišla taky :)

                  0 0
              • alinceb  

                Tak tak, stačí deka. Skopený větší díl sedačky, 2 biky naležato s dekama mezi a odmontovaný kola…

                0 0
                • witmar  

                  Do oktávky I dávám biky dva komplet složené a mezi ně 1cm molitan cca 2×1m:-) a pohoda. A oktavka kombi není o nic větší než můj klasik..

                  0 0
              • minikin  

                Ak uz idu nalezato do kufra tak tam davam toto

                Som to ja ale barbar, co kus to original a ja to vyuzivam ako BikeSeparator do auta… :-D

                0 0
        • LáďaH  

          Vycházel jsem z toho, jak mi to řekl.

          0 0
          • Volf  

            Dělá to asi jak píše Martin.K.

            0 0
            • LáďaH  

              Jj, bude to tak. Když jsem psal rekaci, Martinův příspěvek jsem neměl ještě zobrazen.

              0 0
              • Volf  

                Mě zase nikdy nenapadlo kola v autě pokládat :-) Ani nevím čim bych j proložil, aby sxe neotloukly. snad nějakou starou prošívanou dekou.

                0 0
                • karliner  

                  Lze použít třeba karimatku.

                  0 0
                  • Volf  

                    Se na starý kolena ještě něco přiučím :-)

                    0 0
                    • karliner  

                      v tesku stojí asi 40 korun a na rozdíl od deky lze umýt hadicí s vodou nebo odrolit .-)

                      0 0
        • rš2  

          A já u svý Octavie III dávám celýho SUPa na sklopený sedačky, když jedeme na závody se švárou tak vyndat přední kola a postavit je vedle sebe…a on má SUPa 29!

          0 0
          • přišlapávač  

            ty uz mas O III?? ktera ma byt snad az v roce 2012 :-)

            0 0
            • cekanka  

              Asi maká ve Škodovce :-)

              0 0
            • pepek  

              Jednička byla ta ze šedesátých let

              0 0
              • maajkee  

                ne, to byla prostě jen Oktávka

                Oct I se začla prodávat až v šestadevadesátým :)

                0 0
                • přišlapávač  

                  tak tak, pak byla a doted je faceliftovana dvojka :-)

                  0 0
                  • rš2  

                    Máš pravdu a proto jí všichni mimo část tohoto fora (včetně oficiálních prodejců) říkají trojková Octavia. Tak ona je to ve všech modelech pouze Octavia, označení jednička, dvojka, trojka je právě jen a pouze kvůli rozpoznání a s oficiálním názvem to nemá nic společného…kaž­dopádně hluboce se omlouvám a za trest dnes pojedu na švih bez pití :-D

                    0 0
                    • přišlapávač  

                      vubec jsem nechtel prudit, bylo to jen takove male popostouchnuti :-) a piti si vem, pitny rezim je dulezity, prijemnou vyjizdku :-)

                      0 0
            • JMT  

              Octavia III je oficialni pojmenovani faceliftovane Octavie II dle Skoda auto.

              0 0
              • rš2  

                Má pravdu předsedo :-)

                0 0
        • Kupko  

          Zdar ja mam stareho Renaulta chamade a kolo tam strci cele bez demntaze kola a to je sedan.

          0 0
        • jIrI___  

          Jak se někomu do OII můžou vlézt kola na stojáka nikdy nepochopím. Já bych musel vždycky vyndat přední vidlici :)

          0 0
      • Radek Broz  

        Hodně slušnej vtip :D

        0 0
    • jIrI___  

      VW Multivan, Dacia Logan kombi, Peugeot Partner, atd. Těch aut jsou mraky…

      0 0
      • duk  

        Peugeot Partner a Dáčie Logan musíš sklápět sedačky, to se zakladateli nechce. :-D

        0 0
        • MlokCZ  

          Doplním k Partneru, že pro ideální odvoz nerozebraného kola to není ani se sklopenými sedačkami. Kolo se tam nerozebrané na stojáka vejde, ale na délku tomu autu tak 15cm chybí, takže je nutné přední kolo otáčet o 90st., aby se to vešlo, což už zhoršuje odvoz více kol. Při těch 15cm navíc by se jich tam vešlo nerozebraných více a lépe by se tam dávala.

          0 0
          • duk  

            Musíš vymontovat sedačky, pak se vejdou 3 kola bez problému

            0 0
            • MlokCZ  

              Tím si odpověděl rovnou na ten dotaz níže. Vyndat sedačky v mojem případě ale nešlo, protože na akci kam se jelo se pak tím autem jezdilo v 5ti (sem tam i v 6–7) na krátké popojíždění, tedy sedačky bylo třeba nechat.

              0 0
              • duk  

                To už je jedno, jestli jedeš v 7 se sedačkama, nebo v 7 bez sedaček :-D

                0 0
                • MlokCZ  

                  Tak ohledně předpisů jistě. V 7 se jelo jen malý kousek (2–3km) v místě. V 5 se ale jezdilo i dále.

                  0 0
      • race bike  

        Jsou jich mraky, ale když je auto většinou velký, tak už je prakticky bez výbavy :-/ Multivan je SPROSTĚ drahý, Grand Voyager zase poruchový, Grand Espace bohužel taky.

        Logan fuj, Tranzit i Partner je jen dodávka, Vito taky, Viano zase drahý na díly.

        Dobrá je Zafira a C-Max, tam se ale kolo nevejde.

        Galaxy, Sharan i Alhambra ujdou, kolo by se i vešlo, ale zase už je to starý auto.

        Dilema jak blázen…

        0 0
        • vlasto  

          No ja pouzivam Citroen C4 Gran Picasso, jsme jen dva, takze obe rady sedacek mam trvale sklopene. Pak se tam vejde jedno kolo na lezato bez rozebirani, 4 kola s demontazi predniho, pripadne se tam dva lidi vyspi.

          0 0
          • race bike  

            A s C4 spokojenost?

            0 0
            • vlasto  

              No tak je to francouz, tak zazraky necekam, zatim me odtahli jenom dvakrat:-))Ma to totiz samou automatiku na vsechno a staci ze uderi minus 25°, nejake soucastce trva dele, nez se rozhybe, pocitac to vyhodnoti jako chybu a vypne motor.

              0 0
              • race bike  

                To dělá i malý Picasso (C3)! :-)

                Ale ta C4 i Grand Espace jsou nááádherný auta, ale tohle bych jim asi neodpustil – určitě ne 2 tis km od domova…

                0 0
                • vlasto  

                  Myslim, ze pokud mas garaz, tak tohle nehrozi. Ja stojim bohuzel venku. Jinak svezeni luxusni a manipulace s kolama a jinym nakladem vzadu je pohodlna.

                  0 0
          • alinceb  

            4 biky nastojato bez předního kola dám i do feldy a dva lidi se tam taky pohodlně vyspí. Od Gran Piccassa bych čekal víc…;)

            0 0
            • karliner  

              Řekl bych, že tvé přesvědčení o tom, že Felda je auto aut asi jen tak někdo nevyvrátí :-)))

              0 0
              • alinceb  

                To sem snad neřekl. V rámci finančních možností studenta to nemá špatný poměr cena/výkon. Ideální auto pro mě je všehrab combi 1.9 – 2.0 tdi – čili Subaru Outlander nebo Forester, Octavia 4×4, Superb 4×4, Passat Syncro a podobné… moje další auto bude asi Fiat Marea Weekend 1.9 (perfektní poměr cena/výkon) a pak se uvidí.

                0 0
                • npeter  

                  Tak Subaru Outlander je dobrý, toho neznám :-)

                  Jinak souhlas, k MTB patří 4×4, tedy Forester/Outback.

                  Fiat Marea má možná dobrý poměr délka/šířka, ale určitě ne cena/výkon(/hod­nota).

                  A kolo se nedává dovnitř, ale vozí se na nosiči na tažném zařízení za autem. Zrovna teď v neděli po 50km v terénu, velké části z toho v bahně jsem si říkal, že bych už kolo dovnitř nedával ani na nic.

                  0 0
                  • Motyll  

                    No blbý je, že OTB má relativně malou „výšku“ kufru, takže kolo musím pokládat. Chybí mi cca 5 cm.

                    0 0
            • vlasto  

              Pohodlne ve felde? Kazdy mame asi o pohodli jinou predstavu:-))

              0 0
            • Ruprt2  

              ale většina z nás jezdí 26 a 29 bajky :-)

              0 0
          • MaPa  

            Prosím, kola na stojato tam dáš bez šahání na sedlovku nebo musí sedla dolů? Dík

            0 0
        • duk  

          Jinak my máme Citroen Berlingo. Zadní dvousedačku máme na většinu cest vymontovanou a dá se jezdit 3+3 kola aniž bys cokoliv rozebíral. + auto a ND jsou velmi levné. Ale ty spíš pokukuješ po něčem lepším jak tak čtu.

          0 0
          • MlokCZ  

            Ty 3 kola tam nacpeš v pohodě? Já jsem v Partneru vezl jen 3 lidi + dvě nerozebraná kola + slopenou dvousedačku. Vyndáním dvousedačky ještě kousíček získáš, ale i tak to už musí být docela rébus pro 3 nerozebraná kola (asi taky záleží jaká kola).

            0 0
            • duk  

              Jo v pohodě, 3 biky, 4 silničky, ale žádný enduro jsem ještě nevez, to má možná trochu delší geometrii. Každopádně na delší přesuny přední kolo sundáváme, protože se to tam pak líp narovná, je víc místa a nehejbe se to tolik.

              0 0
          • race bike  

            Berlingo je OK, jen v autě najedu dost km a tak si chci taky trochu dopřát :-)

            0 0
            • duk  

              Jasně, jestli máš finance, tak bych být tebou šel do něčeho luxusnějšího. Berlingo je velice dobrý v poměru cena/ užitné vlastnosti. Ale je i dost lepších aut.

              0 0
        • mr.antik  

          úměra velikost/výba­va/cena/ bohužel platí.

          Za mě Transporter (Multivan pokud máš velkou rodinu a chceš hodně sedaček a luxusu) s klimatizací.

          0 0
          • race bike  

            Multivan, Transporter i Caravella jsou super auta, ale nikdy jim neodpustim tu cenu. Kde ty auta vzali tuhle hodnotu?? Nechápu…

            0 0
            • mr.antik  

              nevim jestli chceš nový nebo starý, ale to auto tak nestárne a když dáš oproti konkurenci o 100tisíc víc tak ho s podobným rozdílem časem i prodáš.

              Jinak ta cena je asi tim, že prakticky nemaj ve své kategorii konkurenci. Jedině Vito/Viano, ale to je snad ještě dražší. Současný Hyundai nevim jak se osvědčí pro stránce kvality.

              0 0
              • Volf  

                No nové modely bych už až tak nechválil.

                0 0
                • mr.antik  

                  no to je možný, ale proti tomu prostě žádná automobilka v této kategorii nic nevyrobila. Snad jedině Renaul Trafic, ale to je obyč plecháč, dodávka.

                  0 0
              • kali222  

                vito a viano nejde prodat :P do te doby schnije. jsou nej nej :D

                0 0
        • vlasto  

          No a urcite se ti vejde do Lancie Phedry, Citroen C8 a tu samou radu aut ma i Fiat a Peugeot(jenom uz nevim oznaceni).

          Taky jsem mel tohle kriterium, pri vyberu auta.

          0 0
        • přišlapávač  

          sharan je pomerne novy auto, novy model je myslim z letoska :-)

          0 0
          • kubad  

            jj i Alhambra je letos nová, a Ford je tuším od loňska

            0 0
        • RomanH  

          Podle me Ti nakonec zbude ten Multivan. U tech „mensich“ aut si nakonec budes ve vice lidech pripadat jako Sokoban a v Transitu/Partneru si zase moc nedokazi predstavit pravidelnejsi cesty do prace. Jo, je drahej, to souhlas.

          0 0
          • mastihuba  

            jako na ježdění do práce dodávkou si zvykneš rychle, ale na rozdělávání kola do osobáku se po x-leté zkušenosti s dodávkou zvyknout nedá. :D Proto včil osobákem jedu raději sám(což s rodinou by asi moc nešlo) nebo si od kolegy snažim vyvekslovat tranzita.

            0 0
        • krabica  

          Galaxy je i nové.

          0 0
        • czajda  

          tak ještě třeba nějaký starší Chevrolet Suburban, tam by se měly kola bez 3. řady sedaček vlézt a na delší trasy je to taky pohodlné, jen ta spotřeba je trochu vyšší.

          0 0
          • alinceb  

            A ty náhradní díly jsou taky super k dostání…:)

            0 0
            • Kubiczech  

              Asi by ses divil.

              0 0
            • Manas  

              Hele, vetsinu dilu sezenes paradoxne levneji nez na soucasny koncernovy auta. Dokonce vcetne postovnyho.

              0 0
          • Manas  

            Jednoho mi nekdo nedavno nabizel. Kdybych zkousnul kolik to zere tak je to super kara za pohodovy penize.

            0 0
        • Sodík  

          Sharan a starý auto? ;)

          http://www.volkswagen.cz/…novy_sharan/

          Jinak my biky vozíme Roomsterem…

          0 0
          • race bike  

            Nechci úplně nový auto, to je blbost. 4–5 let je ideál…

            0 0
            • Tomcat  

              Nevím jestli je ideální auto který nemá záruku a spolehlivost jako nový, ale cenu servisu náhradních dílů ano.

              0 0
              • maajkee  

                No každopádně při koupi novýho auta jedním vrzem vyhodíš z okna 20–30% z jeho ceny, to taky není ideální.

                0 0
                • Tomcat  

                  A? Co to souvisí stím, že to nemá záruku?

                  Ojetý vůz je dobrý jen pokud to je ještě vzáruce, nebo má člověk známého který to opraví levněji.

                  Pokud ne, je to hazard kde může být výsledek že za ojetinu dá nakonec cenu novýho. Jen bude mít furt ojetinu.

                  0 0
                  • maajkee  

                    Tak nemůžeš ojetinu kupovat v nějakým pojebaným bazaru kde nikoho neznáš. Tohle se musí řešit jedině přes někoho známýho, nejlíp známýno automechanika, nebo prodejce.

                    A ty když si koupíš auto nový, chvíli s ním budeš jezdit, tak pak vlastně taky už jezdíš ojetinou, nechápu tvé smýšlení :)

                    Nový auto je dobrý leda tak na podnikání a koupený na leasing.

                    0 0
                    • Manas  

                      no, pres znamyho to je taky jista cesta do pekel. v okamziku kdy je to tvuj kamarad a auto se zacne srat zjistis, ze to vlastne tvuj kamos ani neni.

                      Obcas je lepsi to koupit s pevne definovanymi podminkami. Otazka je ovsem kde …

                      Da se celkem dobre koupit i v bazaru, ale musis tam jit s technikem a idealne diagnostikou a podobne. Sice nevyloucis na 100% problem, ale hodne ho minimalizujes.

                      0 0
                      • mr.antik  

                        hlavně musíš kupovat s rozmyslem, rozumně kalkulovat a mít v kapse třeba dalších 30tisíc rezervu na obměny dílů, na které majitel s vidinou prodeje už kašlal…

                        0 0
                        • Manas  

                          jj, 30 je rozumnej limit. to mas tak rozvody, komplet naplne a v nejhorsim spojku :-)

                          0 0
                          • maajkee  

                            prdy, já kupoval cca před 2 lety oktávku I, v benzínu, stála 70, 20 jsem dal hned za servis, rozvody, brzdy, tlumiče, komplet spojku, komplet naplně, silentbloky, geometrii, tyčku stabilizátoru atd. atd. bylo to přes známýho v origo škoda servisu. Od tý doby auto šlape jak hodinky :)

                            0 0
                            • Manas  

                              ano, pres znamyho :-) bez nej to vynasob koeficientem 1.5 nebo 2.

                              navic je to skoda … treba u VW jsi trochu vejs.

                              0 0
                              • maajkee  

                                no jasný, tak nemá smysl dělat něco někde když tam nemáš známýho :) Já zas lidem seženu levný elektrospotřebiče, oni mi pak zas vždycky udělaj službu v tom jejich odvětví :)

                                Takovej starej dobrej výměnnej obchod :)

                                0 0
                    • Tomcat  

                      Á za se jsme u toho :-D kdyby.. ..tak by . Teta na to měla přísloví …kdyby babička měla koule mohla by být dědeček…

                      Pamatuji si, že přes 80% lidí co má auto nemá známého na vrakáči, servise nebo bazaru. Takže náklady má 100%

                      Mám názor že pojebaný autobazary jsou skoro všechny například i ty co stojej za stružením SOVA ( který to s náma myslí tak dobře) jen kromě toho, že maj žaludek na to aby vyjebávali se zákazníky mají i na právníky aby jim to procházelo. Autobazar = vyjebou stebou.

                      Mě se nejvíc líběj auta z auto salonů ještě se zárukou ale jetý. Nebyl problém Sonata v zaruce s cenou menší než nová Fábka. Bohužel velký ********* autobazary začali s autosalony uzavírat smlouvy, aby ty auta nešla rovnou mezi lidi, ale k nim :-(

                      0 0
                      • maajkee  

                        Já jsem ale nikde žádný kdyby tak by nepsal :) nerozumím.

                        To že 80% lidí si neumí udělat známosti, za to já nemůžu, člověk musí bejt milej, musí umět něco nabídnout a pak je těch známejch habaděj :)

                        Já bych si prostě už jen z principu nový auto nekoupil, aut je na světě dost, starý vraky už není pomalu kam dávat, tak proč ty auta nevyužít trochu dýl, když sloužej :)

                        0 0
                        • Manas  

                          Nj, jenze jak si udelat zname kdyz se vetsinou tyhlecty lidi rekrutujou z mist kam se proste bezne nedostanu. Kde to chces resit napriklad v Praze? To skutecne nejde.

                          Navic musis neco nabidnout na oplatku … ale co takovej prodavac v kramu nebo kdokoliv s normalnim nezajimavym zamestnanim .. ti jsou v riti. Ja delam IT a taky nemam sanci jim nabidnout neco, co je zajimavyho.

                          Proste to neni o tom ze si neumeji udelat znamost, oni ani nemuzou.

                          0 0
                          • maajkee  

                            nic není nemožné :)

                            0 0
                            • Manas  

                              Tak jen zkus uvest cim by je napriklad clovek delajici serverova reseni pro velke podniky mohl zaujmout tak aby dostal tzv. „kamaradskou slevu“. Pocitej schvalne s naprosto beznym clovekem. Zadne specialni vlastnosti nebo znalosti krom jeho oboru nema.

                              (Je to jen priklad, dokazu ti vyjmenovat dalsi hromadu povolani, ktera nejsou nijak zajimava)

                              0 0
                              • maajkee  

                                Jako člověk co dělá serverová řešení budeš určitě mít přístup ke spoustě komponentů a budeš umět třeba za flus postavit nějaký písidlo, nejlépe z vyřazených, nicméně plně funkčních komponentů :)

                                A nebo můžeš kamarádovi kamaráda nabídnou serverové řešení pro jeho firmu.

                                A nebo se prostě musíš ve společnosti seznámit s někým kdo dělá v oboru, většinou známej má známýho a tak…

                                Ale řešíme tu hovadina :) Já jen řekl, že já bych nový auto prostě nikdy nechtěl, jedině pracovní k podnikání na leasing, to je vše :)

                                0 0
                                • Manas  

                                  Jo, je to odbocka to jo. Jen jsem chtel rict ze proste nekomu to nevyjde a presne proto koupi novy.

                                  PS: jako zamestnanec se nedostanu k lepsim cenam ani omylem. Dokonce laptopy uvnitr firmy jsou drazsi nez venku :-) (nebudu mluvit o PC kde ceny, za ktere se prodava v Mironetu nebo Anacompu, ty takrka nesezenes pokud nesedis na velkoskladu). Vyrazene komponenty jsou uplne k nicemu, v dnesni dobe si firma treba laptopy drzi pres 6 let, to uz pak nejsou vhodny ani k psani ve wordu :-/

                                  0 0
                                  • maajkee  

                                    6 let starej laptop k psaní ve wordu a třeba na bikefóru a pouštění filmu a hudby bohatě stačí, drtivá většina lidí na počítači stejně nic jinýho nedělá :)

                                    Hele klidně si nový auta kupuj, jestli na to máš. Pro mě nový auto prostě není dobrá investice.

                                    0 0
                                    • Manas  

                                      No nevim jak moc by sis pustil film kterej je v HD formatu, coz je valna vetsina toho co se ted stahuje. Tak je procesor tragicky v prdeli :-)

                                      Jinak ja novy auto nemusim, dokazu si opravit vetsinu veci sam a sehnat nahradni dily za VOC, ja jen narazel na tvrzeni, ze lidi si neumej najit zname.

                                      0 0
                                      • maajkee  

                                        já třeba v HD nic nestahuju, bohatě mi stačí obyčejnej divx filmek :) ono stejně většinou kvalita starých filmů, který mám radši než nový, není taková abych potřeboval HD :)

                                        0 0
                                        • Manas  

                                          To je ale presne ono .. to ze to vyhovuje tobe neznamena ze to vyhovuje dalsim 80% lidem. (priklad)

                                          no nic, jdu se vratit k hledani dodavky :-)

                                          0 0
                                          • maajkee  

                                            vždyť já neříkám, ale vsadil bych se že těm dalším 80% lidem by stačila v pohodě nějaká stará PIII na to co na počítači dělaj. Oni na ty filmy přes komp zas tak moc lidí nekouká.

                                            Hledej, hledej, je toho mraky, ale koupit ojetou dodávku, užitkový auto, to je fakt loterie velká :)

                                            0 0
                                            • Manas  

                                              No prave, je toho mraky a vetsina toho jsou zdvojene inzeraty. Uz jsem i nasel stejny auto od vic bazaru a podobne. Nejvtipnejsi byl T4 long, 9mist, rok 95 a najeto 90tkm. Ano urcite to je pravy najezd … dovoz z DE.

                                              0 0
                                              • maajkee  

                                                :)) jo jo, to bude skoro funglovka, ležák, garážovanej :)

                                                já, občasný řidič, do práce jezdím z 95%na kole, najedu za rok osobákem 10 tisíc nejmíň a to jezdím fakt málo.

                                                Já jsem kupoval cca před 5 lety tranista, 2.5D minibus, 9 míst, byl v tý době starej už 13 let, měl údajně 275 tisíc, ale stejně si myslím, že byl ještě o nějakej ten stotisíc stočenej.

                                                9ti místný auto se kupuje aby jezdilo, těžko se najde nějaký málo jetý.

                                                0 0
                                                • mr.antik  

                                                  může to být z německýho domova důchodců nebo dětskýho domova, ale to by byla velká rarita, stejně jako sehnat nepoužitou armádní T3 z rezerv.

                                                  Ale dodávku určitě z německa, nebude tak vyklepaná z těch silnic :-))

                                                  0 0
                                                  • maajkee  

                                                    No kamarád kupoval v německu taky transita, dlouhýho, vysokýho, 9 míst právě údajně z domova důchodců :D

                                                    Nakonec musel vyměnit motor i převodovku a bylo toho na něm spousta a spousta, to je taková zkušenost z praxe :)

                                                    0 0
                                                  • Manas  

                                                    Heh, z Nemecka nikdy. 98% aut odtamtud je stocenejch. Mimochodem bezna praxe treba je vzit auto co se treba prodava z pujcoven za dobrej peniz, vzit to do nemecka, udelat nemecky papiry, stocit to o stovku, dovezt zpet s popisem – prvni majitel z Nemecka, takrka nejete a prodat o 50 – 100k draz.

                                                    Co se vyplati je koupit auto od nekoho o kom vis jak jezdi a jeho mechanik neni idiot. Nebo auto max 3–5 let stary ale koupeny tady a servisovany. Kdyz hledas tak najdes a zaplatis obcas o dost min nez kdyz privezes stoceny auto z nemecka ktery je svareny z dvou bouranejch (realna zkusenost, nastesti ne moje). To samy plati pro Rakousko a Polsko. Idealni pro dovoz je Belgie a Holandsko.

                                                    0 0
                                                  • mr.antik  

                                                    z německa ale ne přes ČR bazar :-)

                                                    Ale jinak kilometry jsou zcela irelevantní údaj…

                                                    0 0
                                                  • Manas  

                                                    Ne, i pri dojezdu primo na misto. Mohl bych ti vypravet o tom jak dojedes pro auto a zjistis ze je na miste o 500 az 1000 Eur drazsi, nebo ze nekdo v Photoshopu upravoval fotky aby nebyl videt rez. V podstate kdyz sme jeli pro auto, tak to byl uspech ani ne na 50%. Vetsinou sme odvezli jiny nez jaky sme meli vybrany aby se nam aspon zaplatila cesta. A parkrat to byl taky prodelek. Turci co to tam provozujou jsou pekny svine.

                                                    0 0
                                        • jIrI___  

                                          Čuchneš k HD a nechceš jinak, to příjde ;-)

                                          0 0
                                          • maajkee  

                                            Už jsem čuchnul, ale nějak mě to nedostalo, když chci opravdovej zážitek, zajdu si do kina.

                                            0 0
                                            • jIrI___  

                                              Kino by bylo fajné, pokud by v něm celkově bylo tak 5 lidí a nikdo tě nepéroval za lahváče a vodárnu :). Ty dnešní multiplexy mě moc neberou, ale ucházející zážitek nabídnout umí.

                                              0 0
                                              • maajkee  

                                                No, ještě tady máme Art kino Centrál, v roce 2008 získalo ocenění Evropské kino roku, žádnej debilní multiplex, jedna z nejlepších zvukových aparatur v Evropě, promítaj často i starý kultovky, filmovej klub, promítání Metropolitní Opery, přímý sportovní přenosy, navíc venku si natočíš pivo a můžeš ho klidně pít vevnitř při promítání :)

                                                0 0
                                  • mr.antik  

                                    na sestavování PC už dneska asi nikoho nenalákáš. Ale zkus zalovat v rodině, v rodinách kamarádů a vždykcy se někdo od aut najde…

                                    0 0
                                    • maajkee  

                                      jj, dneska hodíš kámen někam do pole a vsaď se že trefíš někoho kdo dělá do aut :)

                                      0 0
                                    • Manas  

                                      Nj, ale obecne jejich touha ti neco dat se slevou se je neprimo umerna vzdalenosti pribuzenskeho svazku s tebou.

                                      0 0
                                • fousek  

                                  Jo moh by mu postavit super pocitac ze staryho serveru, 2 netbursty, 1gb registrovanejch pameti a treba jeden 20gb scsi 15k disk tesne pred smrti, grafiku nakyho PCI Matroxe v uhledny rackovy skrini s vetrakem kterej rve jak Jumbo na startu a spotrebou 300W. Neni nic lepsi na takovy to domaci…

                                  0 0
                                  • Tomcat  

                                    ROLF :-D

                                    Teďka tu byl k mání SGI Onix do racku :o) Neceš? Cca 500kg pro 99,9% populace nepoužitelnýho výpočetního výkonu.

                                    Jinak souhlas s Maňasem.

                                    Taky pracuji v It a taky segment pro firmy a nemáme pro obyčejný uživatele co nabídnou. Komponenty SOHO přes nás nejdou , značkový kancelářký NTB s cenou přes 25k obyčejný lidi neosový. Komponenty zvlášť se nejedou , to sou jen ND.

                                    Protože firmy si dávají bacha ne TCO, tak opravdu někde sušit ve skladu odpad s P3 nebudou a koncovým zákazníkům to neprodají. Problém je legislativa. Ikdyž to budu prodávat svým zaměstnancům musím nad tím držet záruku, jenže smluvně se nelze svých práv zříci. Takže firmám se to vyplatí dát ekologicky zlikvidovat než prodat.

                                    0 0
                      • jIrI___  

                        Jeden Seat z bazaru – 8 let a 160 tis km bez vážných problémů, druhý Seat z bazaru – pár měsíců a 5 tis km taky bez vážných problémů. Je pravda, že všechny oba tyhle seaty byly relativně zánovní, ještě přes rok v záruce a kupované přes autosalón. Předtím bazarové 2 Citroeny (už starší, bez záruky) a taky žádné problémy. Já osobně bych si nové auto nekoupil, jsou to vyhozené peníze.

                        0 0
                        • přišlapávač  

                          ja bych si zase asi nekoupil jety auto- to riziko vazny zavady/ bouranyho auta/ kradenyho auto je pro me prilis vysoky… a novy auto si clovek tak nejak vic uzije, kdyz voni novotou :-)

                          0 0
                          • jIrI___  

                            Risk je zisk :). Ale každému dle chuti. Stačí do auta sednout když jede člověk zpocený z práce nebo někde z pole a vůně novoty je tatam :-D

                            0 0
                            • maajkee  

                              Přesně tak. Nový auta jsou trapný :)

                              0 0
                            • fousek  

                              Zas na druhou stranu, zajedes si auto podle svejch predstav, vis jestli mu davas kour na studenej motor apod. ja bych novy auta uplne nezatracoval

                              0 0
                              • maajkee  

                                S tím zajetím si myslím, že už to dneska není tak horký :) To bylo znát možná ještě tak u favorita.

                                0 0
                          • fousek  

                            Bourany auto neni problem, pokud je dobre dany do hromady a kdyz kupujes jety auto tak je lepsi si rict ze je bourany, maximalne te muze mile prekvapit, ale to bude hodne ojedinelej jev, ja zatim zadny takovy auto nevidel.

                            0 0
                        • Tomcat  

                          Jinak jo koukám po cca roční až dvou ročních vozech z autosalónů ne autobazarů. Po bazarech sháním jen kamarádům veterány.

                          Bohužel tvoje optimistická zkušenost není pro nikoho zárukou.

                          0 0
        • jIrI___  

          Chvilku počkej na novou Alhambru a máš to vyřešené ;-)

          0 0
    • duk  

      fauvé Transporter

      0 0
      • alinceb  

        Jedině nějaká dodávka, pickup nebo MPV. Ve Feldě sklopim sedačky, vykopnu přední kola a 2 biky dám na bok „nastojáka“. Zatím nejlepší setup, ke kterému sem dospěl. Na požádání vyfotim…;)

        0 0
    • pustipav  

      Záleží pod jakým uhlém a rychlostí trefíš… já se vešel s kolem třeba do felicie, nic jsem rozebirat nemusel…

      0 0
    • funkatron  

      napriklad do 106tky sa vojde cela motorka

      0 0
      • funkatron  

        foto

        0 0
        • duk  

          To je velmi praktické, asi začnu obhlížet okolní bazary, jestli tam jednu nemají :-)

          0 0
      • Volf  

        Jednoznačně dodržoval předepsanou rychlost :-)

        0 0
        • alinceb  

          Jednoznačně mu 206ka nedala přednost:( Takhle nedávno dopadl jeden klučina u Chrudimi – jen ten si ustlal v kufru…:(

          0 0
      • Martin.K1  

        přesedl rovnou za volant :-)

        0 0
      • krokus  

        Hodně drsné, ale musím se přiznat, že mě to opravdu rozesmálo.

        0 0
    • Peka  

      Do mého…

      0 0
    • BigKarel2  

      Oktáfka nebo Filcka f kombaju ti nestačej?…

      0 0
      • pustipav  

        chrochtáka, všehrab, s veluxem na pohodu…

        0 0
    • lidumil  

      V3S, Barkas, MAN, Iveco – je jich plno :-D

      0 0
    • PatrikL  

      dacia duster – lacné, pekné, dobré motory, veľa miesta :)

      0 0
      • funkatron  

        pekne?:)

        0 0
        • PatrikL  

          hej :) Mne sa viac páči ako napríklad yeti :)

          0 0
        • Tomcat  

          Ano pěkné . A no si to myslí dost lidí, produkce již je rozebraná. Proti tomu západní automibilky mají opět problém s poklesem prodeje.

          0 0
      • Flegmatik  

        S tím místem ti nevím, kufr nic moc, vzadu na sedačkách taky nic moc… To opravdu na kole neee :-)

        0 0
      • jIrI___  

        Pěkný je, ale veľa místa v něm určitě není (před 2 měsíci při výběru nového auta byl ve výběru a vnitřním prostorem mezi jinými právě zaostával).

        0 0
        • PatrikL  

          ono cenovka dusteru končí tam, kde iné SUV začínajú, v porovnaní s napríklad Kia sportage je to priestorovo vo vnútri skoro rovnaké(len kufor je viditeľne menší) Ja som to bol dnes obzrieť, s mojími 196 cm pohoda všade, len čakacia doba 8 mesiacov :( Vypredané aj testovacie kusy.

          0 0
          • Flegmatik  

            A zkoušel si si se svou výškou nastavit sedadlo vepředu a pak si za tu nastavenou sedačku sednout dozadu?

            0 0
            • PatrikL  

              predné sedlo som na seba nenastavoval (vlastne som sa ničoho pre istotu nedotýkal lebo to auto už bolo predané :D ), bolo posunuté najviac dozadu a to bolo na mňa veľa, vzadu bolo vtedy tak 15 cm miesta kam by sa ďalší vysoký určite pohodlne nezmestil :)

              Keby to dám o tých 5–10cm dopredu ako to používam v suzuki ignis tak vzadu by to už bolo použiteľné aj pre vysokého.

              0 0
          • jIrI___  

            Vzadu se 188 cm pohoda zdaleka nebyla, místa na nohy tam nebylo o moc víc než v Ibize. Jinak ale paráda, jen to šetření jde vidět víc než by se mi líbilo. Na interiér jak z felcky sere pes, ale chybějící plastové krytí podběhů je celkem úlet. Jezdit s ním v zimě po cestách sypaných štěrkem bude zážitek.

            0 0
            • PatrikL  

              na ibize som robil autoškolu a záverečky, celkovo som skúsil tri rôzne (2008 (neviem presne ale jednoducho nejaký novší typ), 2006 5dv. a 3dv). 2006 bol na tom asi naj s miestom, to sa aj mne páčilo :) Len som si kolenami šúchal volant :D Ale vzadu to bolo celkom schopné.

              0 0
              • jIrI___  

                Měli jsme Ibizu 2002 ( http://www.auto.cz/…1–4-tdi-1301 ) a vzadu to po nastavení předního sedadla pro 185 cm vysokého člověka (= nadoraz dozadu) byla tragédie. Vejít se člověk samozřejmě vešel, ale tím stylem, že nohy měl roztažené a kolena strčené v mezerách mezi přední sedačkou a B sloupkem a druhé koleno v mezeře mezi předníma sedačkama. Místo vepředu neposoudím, to mi po nastavení posedu příjde všude stejné :)

                0 0
    • blesk888  

      Chceš se zbavit rozebírání kola nebo i skládání sedaček? Se sklopením zadních sedadel do Peugeotu 406 combi pošlu vcelku své kolo 29ku.

      0 0
      • race bike  

        Chci se zbavit i toho sundavání sedaček, páč to bylo pořád … sedačky dolů, sundat roletu a dát ji na stranu, položit jedno kolo, proložit dekama, dát druhý kolo a na něj věci, … HRŮZA, už mě to fakt neba :-)

        0 0
        • alinceb  

          Tak si kup nosič na zadní vrata;) Výjde to levněji než celé nové auto…;)

          0 0
          • race bike  

            Teď zrovna nemám ani to auto, takže nosič bych mohl nosit tak na zádech :-)))

            0 0
            • alinceb  

              Taky řešení…;) Když máš na autě kouli a koupíš nosič na kouli, tak mi to přijde jako nejpohodlnější způsob přepravy…

              0 0
              • mr.antik  

                Než ten nosič vytáhneš z garáže, než ty kola upneš, zajistíš tak taky nic moc práce.

                Uplně nejryhlejší jsou ty nevzhledné nosiče na páté dveře, kam kolo pověsíš, zajistíš gumicukem a jedeš.

                Druhý nejrychlejší je dát ho rozumně dovnitř a nakonec všechny tyhle nosiče buď na kouli nebo na střechu. Lámat to do osobáku dovnitř už je fakt nouzovka na delší cesty.

                0 0
                • alinceb  

                  Pokud nechceš dělat nic, tak si musíš pořídit pucfleka…;)

                  0 0
        • Flegmatik  

          A kolik lidí s tebou jezdí? Jestli jezdíte ve dvou, tak jaký je problém ty sedačky nechat sklopený pořád nebo je vyndat úplně?

          0 0
    • Martin.K1  

      tažné zařízení+vlek, to by mohlo fungovat :-P

      0 0
    • cerňoch2  

      Kolo se mi vpohodě vejde do roomstera.

      0 0
    • marapara  

      Citroen Berlingo :)

      0 0
    • xshreck  

      :-)

      0 0
      • Martin.K1  

        super volba, dal bych za to nějaký mrazák a má to i s chlazeným pivem :-)

        0 0
    • Darius  

      co treba VW Caddy Maxi?

      0 0
      • tiru  

        jj to je ono! :)

        0 0
      • alinceb  

        Myslím, že hledá rodinné auto a ne firemní dodávku…;)

        0 0
        • tiru  

          no vždyť jo jenom připlatí za výbavu…

          0 0
        • Darius  

          Caddy maxi life

          0 0
          • race bike  

            To už si rovnou můžu koupit Multivan a budu na tom líp :-)

            0 0
      • ZuzicK  

        Caddy Maxi Life myslím ideální auto ;)

        0 0
        • Vrci  

          Prodloužená Caddyna ve verzi Life pro 5 lidí

          0 0
    • honzah  

      Skladani sedacek se nevyhnes, ale jezdime s grand espace III. Ve dvou neni co resit. Sedacky nechavam bud v garazi a nebo je proste 2 pohybama sklopim (je tam pak cca 2 m mista).Moje kola velikosti XL a silnicku XXL tam v klidu postavim – jen sedatko musim snizit. Imho neexistuje auto ani dodavka kde by jsi mel zachovano 5 mist a 2 metry lozne plochy, krome prodlouzenych ver­zi.

      0 0
      • race bike  

        A tohle vypadá super, jen se bojím té spolehlivosti. Spousta lidí na Espace nadává, jinak to byl můj favorit. Co ty a spokojenost? Benzin, diesel? Dát tam 4 lidi a kola asi nejde, je to tak?

        0 0
        • honzah  

          Ahoj, odpovidam az ted, protoze jsem byl mimo pc…

          Tak 4 lidi a 4 kola tam dat jde, ale bude nutno prinejmensim u 2 kol sundat predni kola a sedatka. Lze nechat nasazene jen 4 sedacky a tim ziskas kopec mista. Pokud vozis kola mensich nez XL, XXL velikosti, je to uplne v pohode. Zrovna dnes jsem byl dat auto do servisu a stacilo mi sklopit jedno sedadlo a zasunout dozadu silnicku (63 ram) ;-).

          Vetsinou ale stejne vozim na zadnich dverich nosic na kola. Vozim totiz prcka a chariota a tisic dalsich kramu kolem…

          Co se tyka udrzby auta – mame espika kratce, cca 20 tis km. Je to 2,2dci, 96 kw, 02 rok (posledni kdy se delala III rada), ted najeto neco pres 150 tis, my mame na nem 20 tis. Na autu jsem po koupi nechal udelat servis – komplet naplne, brzdove desky, srovnani kotoucu a nejake dalsi blbinky vysli na 7 tis kc (jen olej napln je 7,5l) – toto jsou ale jen provozni veci. Dalsi investice byl termostat 2,5 tis. Ted praskla nejaka trubicka od nafty, ale to jsou takove blbinky. Jinak toto beru jako investice do kazdeho bezneho ojeteho auta. Zadna tragedie, nikde me nenechal a je v nem jako v pokojicku. Ve chvili kdy jsem si do nej sednul bylo rozhodnuto :-D. Staci se taky podivat na TUV statistiky pro mpv – lip vychazi akorat toyota previa, ktera ma hlavni nevyhodu, ze nejdou oddelat zadni lavice. Pak uz je espace III jako nejspolehlivejsi auto. Podivej se na www.renaultclub.cz na forum a pocti si. Obecne opet zalezi na jaky kus narazis, ale to u kazde ojetiny…

          0 0
    • pelhrimov  

      Bez sundavání kol nebo sklápění sedaček se to do osobáku nevejde, ale když se sklopí sedačka, tak i ve feldě vozím dvě kola naležato hozená jako seno i s předníma kolama, někdy mezi ně hodím pár plášťů, pod nimi mám bedýnky od zeleniny s nářádím, oblečením a jídlem. Osobní auto má být buď kombi na práci nebo dvoumístný supersport pro radost :)

      0 0
    • fousek  

      Co Fiat Doblo? Prej to novy vypada vic jako osobak a kola by se tam snad mohly vejit

      0 0
      • duk  

        Jo, nový Doblo vypadá hoodně dobře, a narozdíl od PSA tam dávaj i celkem silný motory, což je velká výhoda, jestli to auto bude určený k pohodlnýmu cestování.

        0 0
      • mastihuba  

        osel neni kůň a fiat neni auto :D pokud to má mít 5míst a nemá se rozdělávat kolo tak auta jako berlingo, doblo i conekt vypadávají ze hry. bral bych něco jako skudo, multivan nebo tranzit.

        0 0
        • alinceb  

          Otec říká, ža Fiat a koza nejsou majetek…:)

          0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • JMT  

      No nevim do kteryho auta se kterym by se pohodlne jelo das nerozlozeny kolo bez sklopenych sedacek :-/ Leda jezdit dodavkou no a to si to raci rozeberu/sklopim sedacky

      0 0
      • přišlapávač  

        vw multivan T5

        0 0
        • mr.antik  

          tak zaleží kolik tam vezeš lidí. Btw našířku se za sedačky asi nevejde, co?

          0 0
          • přišlapávač  

            nevim, to jsem nezkousl, ale spis nee. Kazdopadne pet lidi a pet kol na dylku v pohode

            0 0
            • mr.antik  

              tomu se mi nechce věřit, vždyť za sedačkama jen něco přes metr.

              0 0
              • duk  

                Záleží jaká dýlka podvozku a kolik řad sedaček máš na mysli. Dělaj víc dýlek, myslím že 3, každopádně v tom normálním je v pětimístným uspořádání vzadu ještě asi 160cm místa.

                0 0
                • mr.antik  

                  Samozřejmě dvě řady, nějak rozumě posunutý, sezení čelem dopředu.

                  Délky jsou dvě (prodloužená o tušim o 40cm), tam bych tomu věřil.

                  0 0
                  • duk  

                    Jestli jsou jenom 2 dýlky, tak kámoš má toho kratšího a tam je za 2. řadou sedadel ještě cca těch 160cm místa.

                    Jo kua, ale není to multivan, ale transportér v plný palbě, možná že sedačky v multivanu zabíraj víc místa…

                    0 0
                  • přišlapávač  

                    multivan T5, kratsi verze, a kola se tm na dylku fakt vejdou, ver mi :-) Navic, kdyz to ma clovek vybaveny, tak se s tim da jezdit, jako s plnohodnotnym osobakem

                    0 0
                    • mr.antik  

                      No určitě je to žhavý kandidát na další auto, ale ne multivan ale nějaká verze Transportéra pro „obyčejné“ lidi :-))

                      Jak píšeš, je to asi jediná dodávka, se kterou se dá plnohodnotně jezdit jak s osobákem

                      0 0
                      • wert_1  

                        Transporter je dodávka pro obyčejné lidi? :-))) když myslíš) to bych si dovolil říct třeba o Renaultu trafic, ale o dodávce od VW myslím ne..

                        0 0
                        • duk  

                          Porč myslíš že se jmenuje Volks Wágen :-D Ale osobně teda taky nechápu jak jich u nás s jejich cenovou politikou může jezdit tolik..

                          0 0
                          • wert_1  

                            Mám ho jako služebáka, 2,4 klasika bez turba. Supr bezúdržbovej traktor. Jednou za rok servis cca za 10–30t a jen se leje nafta. Ale jet s tím do Brna je skoro noční můra. A to je asi to, proč jich jezdí tolik firemních.

                            0 0
                            • pepek  

                              Co je na tom noční můra? Mně se s tím jezdí líp, jak s osobákem.

                              0 0
                              • wert_1  

                                Naprostý souhlas. Mám-li na výběr jízdu osobákem a Transportérem, tak volím transportéra. Supr výhled, bezva ovládání, relativní pohodlí. Ale bez turba ta 2,4 jde na dálnici do pruhu pro kamiony :-( prostě na dálnici to není. Navíc mám Viano, a to se člověk trochu rozmazlí. Takže na Praha Brno volím raději něco silnějšího :-)

                                0 0
                            • fousek  

                              Hale tech 10–30t. servis je dobry nebo spatny? Me teda prijde nasipat za rok do auta 10t. docela dost

                              0 0
                              • mr.antik  

                                špatný

                                0 0
                                • kubad  

                                  záleží na počtu km že :-)

                                  0 0
                              • wert_1  

                                Je to služební auto, takže dostává tu nejlepší péči a originál ND. A zapoměl jsem, že je v tom každý rok i TP a emise. Takže mě ta cena přijde vzhledem k VW normální.

                                0 0
                              • scret  

                                10t rocne? to da clovek pomalu do kola…:)

                                0 0
                                • fousek  

                                  No to jo, ale to je zabava, ne ucelovej stroj, idealni auto by melo jezdit zadarmo

                                  0 0
                          • přišlapávač  

                            co je s jejich cenovou politikou? me se zda ok. to pak se muzes divit, jak to ze jezdi tolik aut s pi.ou na kapote pri jejich cenove politice :-)

                            0 0
                            • mr.antik  

                              taky bych řekl, je to v základu asi o 25 procent dražší než ostatní dodávky (trafic, transit atd…).

                              Ale aspoň máš pocit, že nešetří na materiálu…

                              0 0
                              • přišlapávač  

                                no jo, jenže ukaž mi kvalitativně srovnatelný auto řeba T5kovým multivanem… ja chapu, ze ta cena je oprit jinym vyssi, jenze to zase neni plechova piksla, ve ktery ss vyklepanej na kazdy nerovnosti a hlavne si do toho muzes porucit pomerne super vybaveni jako kozeny vyhrivany sedacky atd. atd. to proste moc jinych vyrobcu neumi a proto jich jezdi tolik :-)

                                0 0
                                • scret  

                                  bodejd by ne, kdyz je cca o pulku drazsi nez zbytek:)

                                  0 0
                            • Greyhound  

                              Mně cenová politika VW přijde taky v pořádku. S touhle třídou nemám zkušenosti, ale v kategorii malých MPV můžu srovnávat Scénica co jsem měl předtím se současným Touranem a ségry Picassem. VW je nejdražší, ale kvalita zpracování a hlavně to jak to auto jezdí rozdílu v ceně odpovídá.

                              0 0
                          • Ruprt2  

                            vidíš já jednoho mám, a nechápu, proč je tu přeškodovkováno, když má VW ve všem navrh a je levnější.

                            ale mám osobáka.

                            0 0
                            • LáďaH  

                              VW má ve všem navrh a je levnější? Doporučuji ti, aby jsis přečetl totototo

                              0 0
                              • Ruprt2  

                                možná bys měl zkusit ty auta projet a poptat se na ně u prodejce a nej číst recenze.

                                Byť jsou objektivní :-)

                                0 0
                • assassin  

                  multivan T5 ma jestli si to dobre pamatuju jen jednu dylku…

                  ostatni velikosti platformy jsou urcene pro transporter, ale je fakt ze jde doplnkovou vybavou dostat na uroven multaka…

                  0 0
                  • JMT  

                    Multak je jenom kratkej, ale caravella jde i dlouha

                    0 0
                    • scret  

                      presne tak… multak je relativne maly auto…

                      0 0
        • jIrI___  

          Dodávka :)

          0 0
          • přišlapávač  

            je videt, ze jsi v poradnym multivanu jeste nejel, to Te omlouva ;-)

            0 0
            • JMT  

              Je videt ze nejezdis v poradnym osobaku, to te omlouva

              0 0
              • přišlapávač  

                myslim, ze by ses divil :-)

                0 0
                • JMT  

                  Tak v tom pripade nejezdis dalky nebo nevim :-/ Jako kdyz mam jet treba do vsenor (30km jedna cesta) tak taky beru dodavku ale treba winterberg dodavkou ? to uz si to raci rozeberu, nebo opatrne nalozim, dve kola se mi pres sebe do kombiku vejdou pres sklopeny sedacky

                  0 0
                  • mr.antik  

                    Jakou dodávku myslíš? On je docela rozdíl třeba mezi Transitem a Transportérem… Asi jako mezi favoritem a oktávkou bych to tak přirovnal :-))

                    0 0
                    • JMT  

                      Transporter, Vivaro, Vito, Viano, Sprinter, Tranzit,LT

                      Nevim co vsichni maj na tech VW dodavkach, osobne mam koncern fakt rad ale ty dodavky ? nevim, raci trafic/vivaro a kdyz nekdo potrebuje naloz ve stylu multivanu tak to dela z traficu/vivara i renault/opel…

                      Seradil bych to takhle:

                      Vivaro

                      T6/T5/Tranzit

                      Vito/Viano/sprin­ter/LT

                      0 0
                    • přišlapávač  

                      multivan je v nekterych pripadech trosku dal nez transit :-)

                      0 0
                      • JMT  

                        Zrovne v tomle usporadani se ti budou dost lidi kopat a navic ty sedacky proti smeru jizdy si ani nesklopis

                        A i v bily kuzi je to porad jenom dodavka :-)

                        0 0
                        • přišlapávač  

                          nic, snazil jsem se jen dokazat, ze multivan nemusi byt plechova dodavka s tvrdyma lavicema. Jak jsem psal jinde, hodne se muze priblizit komfortem osobaku, ale na to ma asi kazdy jiny nazor… kazdopadne se diskuze sklouzla nekam uplne jinam, zakladatel se ptal na auto, kam da slozeny kolo bez sklapeni sedacek.

                          0 0
                        • scret  

                          jenom dodavka?:)

                          0 0
                          • JMT  

                            Luxusne vybavena a extremne predrazena dodavka, nic min, nic vic. Navic mi neprijde T5–6 nijak extra, jak sem spal vyse, kdyz uz komfort a pohodli tak luxusne nakonfigurovat Trafic/Vivaro

                            0 0
                            • mr.antik  

                              Zkust to rozvést, porovnání Trafic a spol proti T5 mě docela zajímá.

                              0 0
                              • JMT  

                                Nevim co k tomu chces konkretne napsat. Vivaro mi prijde tissi a to u auta uprednostnuju asi nejvic+pohodlny podvozek, pohodlne sedacky. Navic co se tyce poruch ta mi to vyvaro prijde jako nejvetsi drzak. Je o kousicek vetsi nez VW.

                                0 0