Dámské krosové kolo do 10 tis.

62 nepřečtených
  • sabina.karaskova

    Dobrý den,

    Jaké byste mi doporučili krosové (trekingové) kolo do 10 tis.? Jsem pouze občasný cyklista a vyloženě špatný terén nemám ráda.

    A ještě, jak je to s velikostí rámu? Na výšku 172 (a váhu 53kg) je potřeba 19''?

    Mám pár typů, tak kdyžtak kritizujte (doporučujte) i je:

    http://www.bike-net.cz/…r-reflex-09/

    http://jizdni-kola.heureka.cz/…specifikace/

    http://www.ebikeshop.cz/…407-vista-10

    http://www.mojekolo.cz/…ono-pro-lady

    Díky moc.

    0 0
    • ulipik  

      Pells a Autor, ty rádoby dámský kola uprostřed jsou out

      0 0
    • Azmir  

      Z těhdle určitě Pells.

      0 0
    • Twister  

      Standardní rám určitě 17", u dámského to asi může být i 19", záleží, jak sedne.

      0 0
    • tm  

      Co treba tohle:

      http://www.cyklobazar.cz/…kolo-r-2007/

      krosová kola se moc nehuntuji, o cene by se slo jiste dohodnout a za malo penez je to hodne muziky.

      0 0
    • scalar  

      Bohužel, žádné crossové kolo do 10 tis., které bych Ti mohl doporučit, mne nenapadá.

      0 0
      • Azmir  

        Podívej se na Pells Demon. Jestli se ti bude líbit tak si ho někde najdi a kup ty ostatní všechny jsou hrozné sračky a tenhle Pells asi bude jediné schůdné řešení.

        0 0
        • scalar  

          Pells Demon v 18" nebude k sehnání. U Pellse mají jenom 22".

          0 0
        • sabina.karaskova  

          Možná se mi to jen zdá, ale podle fotky mi připadá, že má hodně protažené sedlo. Myslíte, že je pohodlné i pro holky nebo je případně lepší u tohoto kola dokoupit sedlo dámské?

          Nemá někdo návrh ještě na nějaké trochu „dámštější“ kolo? :)

          0 0
      • scalar  

        Značku Author bych z výběru úplně vyloučil. Používají odpružené vidlice RST („výrobce“ Authoru je jejich dovozcem do ČR, takže čistě marketingové důvody), které jsou obzvlášť těžké a nefunkční.

        0 0
      • scalar  

        Na nenáročnou občasnou cyklistiku by stačil Felt QX75, vel. 49:

        http://www.eshop-sport.cz/…-damske/1189

        0 0
        • Azmir  

          12,7Kg kolo na pevné vidli? :/

          0 0
          • scalar  

            S odpruženou mají takle kola 13,5 – 14 kg, takže bych tomu věřil.

            Těm 10,6 kg u Demona rozhodně nevěř :-)

            0 0
            • Azmir  

              Neboj se tomu se ani nesnažím věřit ale počítám že kolem těch 12kg by mohl mít což je oproti 14 celkem rozdíl. Podle mě by se měla zavést nějaká nroma aby se uváděli pravdivé hmostnosti, protože ve své podstatě je to klamání zákazníka.

              0 0
              • scalar  

                Já jenom proč se divíš, že crossové kolo s pevnou hliníkovou vidlicí za necelých 8 tis. váží 12,7 kg? Mně to připadá úplně normální. Fakt je, že cenová hladina do 10 je v této kategorii dost něšťastná, když tam půjde odpružená vidlice, bude mít v nejlepším případě 2,1 kg, v horším 2,6 kg a pod hmotností jezdkyně 53 kg. nebude stejně fungovat. Ale kolem 13,5 – 14 tis. jsem stavěl kola s hmotností lehce nad 11,5 kg s fukční vzduchovou vidlicí.

                0 0
                • Azmir  

                  Mi to vysvětlovat nemusíš. Vím že v téhle ceně každá „pitomá“ tisícovka udělá rozdíl jako hrom, ale zase chápu že někdo nemá peníze.

                  0 0
                • sabina.karaskova  

                  Ani ty odpružené vidlice u dámských kol nejsou stavěny na nižší váhu?

                  0 0
                  • scalar  

                    Bohužel. Sundával jsem například z jednoho dámského Pellse vidlici, ktré nepružila ani pode mnou :-)

                    0 0
                    • scalar  

                      Ty vidlice jsou v cenových relacích pár stovek, nikomu se nevyplatí měnit v nich pružiny podle hmotnosti, výrobci tyto pružiny ani nedodávají.

                      0 0
                    • sabina.karaskova  

                      Tak to je smutný :D. Takže mi je opravdu odpružená vidlice k ničemu? Jelikož stejně mi pořád zní kolo s odpruženou vidlicí líp než to bez ní.

                      0 0
                      • Azmir  

                        Zkus najít demona ten je dobře vybavený za tu cenu. Pokud najdeš tak děkuj bohu. A kdyby si přece jenom zjistila že využiješ odpruženou vidlici tak kolem 2500 se už dá něco sehnat.

                        0 0
                        • sabina.karaskova  

                          A jak je to s těmi sedly u pánských kol (konkrétně třeba u toho demona)? Jsou prakticky stejné jako dámský (jelikož u demona mi připadá hodně dlouhé) a neni potřeba je vyměňovat nebo je lepší ke kolu raději dokoupit sedlo, které je určeno pro ženy?

                          0 0
                        • t29  

                          odpružená na Demona nepůjde, pochybuju že někde zbyl ročník 2008

                          0 0
    • sabina.karaskova  

      Co tohle: http://www.bradsky.cz/…-p-2870.html (není rám 17 malý?) ??

      0 0
    • sabina.karaskova  

      Ještě jeden dotaz, mám možnost koupit kolo 4Ever Compact z roku 2007, je ale jako nové, jelikož je na něm skoro vše za nové vyměněno. Myslíte, že je to lepší volba nebo pořád vede Demon? :)

      0 0
      • Azmir  

        Třeba poslat jeho nynější specifikaci a nejlépe fotku a za kolik ho můžeš mít jinak ti nikdo nic neřekne.

        0 0
        • sabina.karaskova  

          Video: http://www.ulozto.cz/…p1220091-mov

          • Kompletní výbava Shimano Deore (přehazovačka, řazení, přesmykač,náboje)
          • Na kole jsou nejeté, nové kliky Shimano Deore s dutou osou (nízkáváha, vysoká tuhost).
          • Nejeté je také sedlo Selle Italia
          • Na kole byla v provozu pevná vidlice, tzn odpružená
          • Kolo je po kompletním servise, vyměněny pláště, lanka, bovdeny,řetěz, gripy, vyčištěno, promazáno. Vše je v 100% stavu

          Očekávám, že to nestačí, jen nevím, co mám zjisti. Co je potřeba všechno vědět?

          0 0
          • scalar  

            Jaké by byla cena?

            Hlavní problém bude hlavně v rámu. Je to hodně průměrný rám a u 4 roky starého hliníkového rámu si nemůžeš být jistá jeho životností. Hliníkové rámy měknou a občas i praskají, obvzlášť tyhle levné. Takže je to loterie – rám může dlouho a bez problému sloužit nebo za pár dnů prasknout. Pak počítej s dalším výdajem kolem 3000,– Kč za rám.

            0 0
            • scalar  

              Trochu jsme to propočítal – kolo na slušném rámu s touto vidlicí (NCX) a výbavou Deore (včetně nábojů a klik s integrovanou dutou osou) bych postavil tak za 11 – 11,5 tis. Kč (prodejní cena). To znamená tohle ojeté by nemělo stát víc než 8 tis.

              0 0
              • sabina.karaskova  

                Děkuju moc, cena by byla 10tis., takže se na něj vyprdnu a promyslím raději ty Pellse.

                0 0
                • scalar  

                  Kdyby nebyl ten Demon v 18", tak raději něco s vidlicí Suntour NCX, ta má magnesiové nohy a není aspoň tak těžká (2,1kg). Určitě ne s vidlicí NVX, ta je tužší a váží 2,6 kg !!

                  Pokud nic neseženeš, ozvi se mi na e-mail, crossová kola stavím, viz kalkulace výš :-)

                  0 0
    • nemomenak  

      ja bych šel asi do Pellse

      myslím že tento model je v poho

      http://www.jizdni-kola.eu/…mp-lady-2011

      a když se člověk zeptá tak třeba i cena bude zajímavější

      jedna kamaradka ho ma a vidle jí vyhovovala

      ještě jeden odkaz kde ho mají

      http://www.prodejkol.cz/…mp-lady-2011

      co se týká starších kol tak po zkušenostech s voláním sice nabízejí ale nabídnou jinej a podstatně dražší model

      0 0
      • Azmir  

        Vidlice nahovno a to je v téhle cenové kategorii snad ta nejdůležitější věc takže nebrat.

        0 0
        • sabina.karaskova  

          Takže vidlici leda tu Santour NCX?

          0 0
          • scalar  

            To je nejlevnější crossová vidlice s magnesiovýma nohama a s tlumením, NEX a NVX budou o půl kila těžší.

            0 0
          • Lenka.05  

            Napiš Scalarovi a on ti kolo postaví. Bude funkční a za dobrou cenu. Ta kola co se tu probírají jsou vesměs příšerný, těžký monstra.

            0 0
            • scalar  

              Problém je že to nedokážu do těch 10 tisíc. Pokud to má mít smysl, tak to musí vypadat takhle:

              • slušný zeslabovaný rám (MRX, Vautron, Apache, Scud)
              • vidlice minimálně NCX, nejlépe se zamykáním na řidítkách
              • sada Deore 3×9(klidně s novým řezením Alivio – je s stejnés loňským Deore 3×9)
              • kliky Deore s dutou integrovanou osou HT II, lépe MTB převodníky22/32/44
              lehká kola, Remerx L719, náboje nové Deore, rychlé pláště, např.Rubena Scylla– pěkné lehké doplňky a sedlo, třeba od Cannondale

              Jenomže to už jsme někde na 11,5 – 12 tis.

              0 0
              • Lenka.05  

                Jj, to je jasný…je na tazatelce jestli si chce smysluplně přidat 2tis nebo koupit těžkou plečku.

                Kromě toho si myslím, že na 172cm je rám 19" strašně moc…na takovým jezdil přítel, který měří přes stoosmdesát cenťáků.

                0 0
                • Raviolka  

                  Tazatelka píše, že je jen občasná a rekreační cyklistka a že si myslí, že jí kolo do 10 tisíc bude stačit… já si to myslím taky, když to takhle podává. Otázka je, na čem jezdí teď? Od toho se pak odvíjejí představy o tom, co vylepšit a co naopak za tak důležité nepovažuje.

                  Osobně mám 8 let staré krosové kolo (na Aliviu, vidlice nějaká RST 700 ?), už pracuje trochu hůř taky kvůli totální absenci servisování – ale kdybych chtěla jezdit po asfaltu, polňačkách apod. jednou týdně, tak bych neřešila lehká kola a zamykání vidle atd. za 20 procent ceny navíc. (A nebo jo, ale pak už bych si nemyslela, že kolo za 10k by mi mělo stačit.) Klidně bych šla do bazarového. Tím nechci nijak zpochybňovat scalarův návrh, vůbec ne – ale to už by člověk trošku měl chtít od kola víc a vědět proč to chce. A myslím, že každé připlacení je pak v tomhle ohledu smysluplné, jen peněz je pomálu a priorit více.

                  Já bych si na místě Sabiny zkusila nějaká kola vypůjčit, např. od známých a třeba i v dražší kategorii, aby si ujasnila, jak vnímá rozdíly (ptala se tu třeba na sedlo), jestli se jí na její běžné trase jede hůř s kolem o 2 kg těžším a podobně. A vyzkouší si i velikosti rámu – mimochodem proto vlastně reaguju :-) mám 19" při 175 cm a úplně v pohodě, i na rohy dosáhnu :-))

                  0 0
                  • scalar  

                    Řešit velikost bez toho o jaký rám konkrétně jde nemá smysl, rámy mají různé geometrie, od některé značky může sedět 17", od jiné 18" nebo 19".

                    0 0
              • nemomenak  

                jestli jsi schopen postavit to kolo na deorku za ty kačky takby mě to zajímalo pro kamarádku

                šlo by napsat konkrétně jak by to vyšlo

                diky

                0 0
              • scalar  

                malá ukázka :-)

                0 0
                • t29  

                  u tohohle rámu to ale chce stříknout nohy vidle do stejného odstínu zelené :)

                  0 0
    • krokus  

      Kamarádka si chce koupit treka – na dojíždění do práce i občasné výlety. Nechce moc investovat, bojí se, že jí ho někde ukradne (bude si ho asi zamykat u práce, nevím). Limit je 10 tisíc, ideálně tak 7. Kolo má být co nejlehčí:-)

      Nějak nevím, co bych jí poradil. Je lepší pevná vidle, nebo špatná odpružená? Díval jsem se po kolech s pevnou vidlicí, ale moc jsem toho na internetu nenašel.

      0 0
    • MirosPikos  

      Hledám pro tchýni (máme spolu dobré vztahy) crossfové/trekové kolo v cenové relaci 8–9000 tisíc CZK. Chce to na ježdění okolo Bratislavy (stezky okolo Dunaje). Měří 160 cm +/-. Máte někdo něco rozumného v hledáčku?

      Zatím se mi celkem líbí tenhle FELT, bohužel velikost 19":

      http://www.mojekolo.cz/…tribrna-2013

      Původně jsem myslel, že bych něco složil, ale není čas. Za tyhle peníze se mi ani nechce někomu o stavění říkat – myslím, že celkem nezajímavý.

      Díky

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.