Zajimave cteni, otazka jak moc to bude realizovatelne, papir snese vsechno…
Zajimave cteni, otazka jak moc to bude realizovatelne, papir snese vsechno…
Tak někdo si hrál s pastelkama a mapou.
Jsem prazak, ale uz dlouho ziju v zahranici, no a vcera jsem koukal na google maps na cyklotrasy v Praze, a skoro nikdo na nich nebyl. Proc to tak je? Bylo to pod dojmem kdy jsem videl video jak to v poslednich letech zacina fungovat v Londyne, Parizi a dalsich evropskych mestech. Vsude se potykaji se stejnyma vymluvama (pocasi, kopcovity teren), dokonce i v Holandsku, ale vsude kde se postavi infrastruktura s rozumem, tak se proste cykliste objevi, pokud to ma navaznost na MHD, maji kde umistit a zamknout kolo, nekrizuji se s autama na nejake frekventovane krizovatce a podobne. Kazdy typek na kole znamena o jedno auto mene, ale v Praze to zrejme nefunguje. Hrib neco zmrvil, nebo kde je zakopany pes?
Nevím k čemu jsou v Praze cyklotrasy.
Jezdím tady bydlice na Flóře, tedy téměř v centru na kole 35 let.
Uznávám ale, že nějaká ta cyklostezka se občas hodí.
Pokud jde o Hriba, ten doslova zničil dopravu v Praze a vyvolal jen další nevraživost řidičů vůči cyklistům.
Respektive, beru že cyklista má v Praze rozhodně svoje místo, ale nesmí to dělat naplavenina ze Slavicina.
Zajimavy. Na kole jezdim po centru a okoli prakticky denne a za poslednich par let se podminky pro cyklisty objektivne zlepsily a treba to, ze namalovany cyklopruh nema smysl tvrdi jen ten kdo na kole nejezdi. Stejne tak zpomalovani a omezovani dopravy v centru naprosto dava smysl a je dukaz, ze se posouvame od dopravy nekde na vychode k vyspele Evrope. Co se tyce nevrazivosti, zazil jsem agresi a nevrazivost mnohokrat na okreskach, ale pri jizde po Praze snad nikdy. Pokracovat v diskuzi s tebou ale nebudu, protoze trapnej a lacinej argument o naplavenine ze Slavicina je dukazem, ze to nema smysl, jen jsem vyjadril z pozice nekoho kdo na kole po Praze najezdi stovky az tisice kilometru rocne.
Nemyslím nevraživost ve smyslu, že se budou někde na silnici rvát cyklisté s ridicema.
Naštěstí už se Hřib přesunul do poslanecké pozice , kde může sít do AB.
Na to bude asi stačit.
Diskutovat se mnou nemusíš, ani o to nestojím.
Užij si svoje tisiiice km po Praze ve zdraví.
Ono to množství lidí na kolech po praze taky roste a řekl bych že celkem dost. Hodně tomu pomohly i sdílený kola, těch 2×15 min zdarma denně k lítačce je super.
Nicméně pořád je problém, že centrum Prahy je na kole průjezdný blbě. V cyklopruzích věčně někdo stojí autem, občas jsou cyklopruhy nebezpečně úzký. Do toho v centru tomu nepomáhá ani dlažba která je na městkém kole nic moc.
No a pak je tu pořád problém, že v některých částech Prahy prostě nejsou stojany. Třeba zamknout kolo před obchodem Na Příkopech je podkovou nebo skládacím zámkem problém.
A letos mě teda dojímá, jak od prvního mrazu je na cyklostezkách pořád kvanta posypu, takže guma rozsekaná že se až divím že těch defektů mám tak málo.