• MirosPikos

    Spousta slušným řidičům už došla trpělivost s cyklo-teroristy z Auto*Matu a tak založila vlastní sdružení.

    http://www.facebook.com/cyklomat

    Sdružení nemá sloužit k nějakému agresivnímu napadání cyklistů.

    Cituji1:

    „Za tímto účelem bych rád zopakoval, že naše iniciativa (přes svůj provokativní název) není nikterak zaměřena proti cyklistům, ale proti omezování svobod v rámci individuální dopravy napříč celou Českou republikou, aktuálně především v hlavním městě.“

    Cituji2:

    „Profilujeme se jako ti rozumnější, kteří budou vyžadovat, aby pokud magistrát řekne "A“, bylo slyšet „B“ a že zatím „B“ někdo stojí. Doteď bylo slyšet jen „A“, Auto*Mat si vykřičel „A“ a magistrát zrealizoval „A“.

    Tomu chceme učinit přítrž."

    0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Bude veselo :)

      0 0
    • RomanH  

      Ani se jim nedivim.

      0 0
    • karliner  

      Co to je za klauny?

      0 0
      • Člověk a jeho svět  

        Co je tohle za klauni… :)

        0 0
        • karliner  

          Nevěřil jsem, že se najde na BF někdo, kdo zná fotbalový žargon :-)))

          0 0
      • logoman  

        V automatu jsou pomateni cyklisti …

        0 0
        • karliner  

          A proto pomatení řidiči (kterých je násobně víc) založí svůj trucpodnik?

          0 0
          • Rorejs74  

            No asi je to pro ne porad jednodussi nez si prestat vozit prdel v aute.

            A jeste si ted dementi budou radit jak nastavit ostrikovace aby se mohli pomstit pokud je nahodou nekdo na kole zbrzdi.

            Je fakt smutny kolik je vsude okolo pitomcu … a jak se najde nejakej hlavni vul, kterej z nich vytvori stado, tak je zle ;-(

            0 0
          • Smazaný účet  

            nejvyšší čas uspořádat v Praze pochod White Pride, ne? po tom, co tu bylo o víkendu…

            0 0
      • kesu  

        já todle vidět ráno…

        0 0
    • Smazaný účet  

      Už ten slogan mi nějak připadá divnej. Pro lidi, pro motoristy, za město lepší – jako víc silnic ať je lidem líp, nebo co? :-)

      Nechápu proč má slušný řidič problém s pár aktivistickejma cyklistama, mě teda nijak nevzrušujou.

      0 0
      • Martin  

        třebas kvůli uzavírání ulic pro IAD?

        0 0
        • Smazaný účet  

          tragédie! založí taky iniciativu proti odborům?

          0 0
        • karliner  

          Kterou ulici uzavřeli pro IAD kvůli cyklistům?

          0 0
          • Anciáš  

            Třeba Smetanovo nábřeží… jde o to, že kvůli pár pomatencům se tisícům lidí zkomplikuje život. Jde o to, že magistrát jde na ruku konkrétní zájmové skupině a pokrytecky to schovává za vznešenější cíle. Hovno, je to prosazování vlastních cílů automatem. Já jako cyklista zavřený nábřeží nepotřebuju – to snad je jasný ne? Ale jako ten, kdo tam musí pracovat, jako občan co bydlí o kus dále, kam se zákonitě provoz přesune, toho to samozřejmě oprávněně sere.

            0 0
            • rasto  

              to je otazka zvyku. zavreli spodni vaclavak a co se stalo? prekvapive nic. nikdo nekrachnul. pouze pesaci maji komfortnejsi pesi zonu.

              bohuzel, smetanovo nabrezi oplyva hodne lukrativni vyhlidkou. tak tam proste nebudou jezdit auta. no a co?

              0 0
              • Smazaný účet  

                srovnávat uzavírku smetanova nábřeží s uzavírkou spodku václaváku je trošku mimo mísu..

                0 0
                • karliner  

                  Proč myslíš? Zažil jsi jaký byl provoz (včettně MHD) z Příkopů směrem na Národní nebo nahoru na Václavák? Klidně by se to mohlo udělat podobně. Nejdříve zavřít úsek od Slávie ke Krannerově fontáně a pak by se vidělo..

                  Ale současně mi je jasné, že z Bergenu tomu samozřejmě rozumíš líp, než my co v Praze žijeme a co se v ní denně pohybujeme :-)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    v Bergenu jsem krátce a ne napořád. Poslední roky jsem v Praze každoročně najel 35t+ autem, takže si myslím, že něco o pražské dopravě vím..

                    0 0
                    • karliner  

                      Prima, takže víš, že kdyby se to nábřeží zavřelo, tak by se v podstatě nic nestalo. Pár dní by sice panoval chaos, než by si našli řidiči nové cesty a pak už by si nikdo ničeho nevšiml. Ale uznávám, že by to mělo mít návaznost s Blankou.

                      0 0
                      • rasto  

                        jj, jsem zajedno se synchronizaci s blankou. otazka je, zda blanka pomuze…

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          byl jsem na pár jednáních o budoucí dopravě v Praze a MHMP opravdu po otevření Blanky plánuje v pražské dopravě celkem výrazné změny. A jestli je podle Kalinera dobrá věc zavřít nábřeží a nechat si řidiče najít jiné trasy, tak to už se několikrát v různých vláknech řešilo.

                          0 0
                          • karliner  

                            Jestli to je dobrá věc nevím, to mi nepodsouvej. Jen jsem chtěl říct, že by mi to nevadilo.

                            0 0
                          • drbo  

                            to ze MHMP neco planuje jeste neznamena ze to bude dobry ;-). celkem zajimave Smetanovo nabrezi okomentoval AG

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              nikde netrvrdím, že to bude dobrý (skoro si myslím opak) jen píšu, že se žádné velké změny před otevřením blanky neplánují..

                              0 0
      • MirosPikos  

        Možná bys pochopil, kdybys měl někdy stát ve dvouhodinové koloně cestou do nebo z práce ;)

        0 0
        • jesperx  

          Ehm,kterou jistě způsobili agresivní a neústupní cyklisté, že?:-)

          0 0
          • Rorejs74  

            Jiste … prece bys nepodeziral ty hodne, mile a ohleduplne ridice ;-)

            0 0
            • Martin  

              a co občas cyklojízdy?

              0 0
              • MirosPikos  

                Přesně to jsem měl na mysli, díky.

                0 0
                • fousek  

                  To je parkrat do roka, v aute se po Praze stoji kazdej den. Kdyby kazdej kdo jede sam v aute pouzil kolo byla by Praha daleko prujezdnejsi. Me je to vlastne fuk jezdim autem po Praze asi tak casto jako se konaj cyklojizdy, ale myslim ze by to stalo za chvilku premysleni

                  0 0
              • jesperx  

                Správně jsi řekl občas:-) Podíl nějakých cyklojízd na celkovém počtu dopravních kolon je opravdu zanedbatelný, ale chápu – těžko můžeš obrátit svou zlost na nějakého nekonkrétního viníka jako v případě páteční kolony na jížní spojce, zatímco tady ho máš přímo pojmenovaného:-)

                0 0
                • Martin  

                  ten problém je trochu větší…

                  ruku na srdce, kolik cyklistů jezdí jako idioti, nedávají přednost, ignorují semafory, „skáčou“ před auta na přechodě pro chodce… když k tomu ještě přidáme cyklofašisty ze sdružení typu auto*mat, kteří se snaží o nějaké sociální inženýrství a proměnit města ve sluníčkové zóny… (viz aktuální článek o zklidňování na zde oblíbeném serveru d-fens :))

                  přiznejme si to na rovinu. cyklisti v dost velkém procentu případů prasí a ještě navíc jsou díky automatům a podobným skupinám dost vidět. a to lidi štve. štve to i mou maličkost. olomouc zatím cykloaktivismem nějak extrémně zasažená není, ale už i u nás je viditelná snaha stavět nesmyslné cyklostezky a ubírat tak peníze na opravy komunikací obecně. mně osobně by se líbilo, pokud by se neprotěžovala ani jedna skupina uživatelů silnic a kdybychom se k sobě všichni chovali jako lidi.

                  0 0
                  • RomanH  

                    1*

                    0 0
                  • Smazaný účet  

                    asi tak…

                    0 0
                  • skunkos  

                    +1

                    Musím říct, že v Olmu je cyklo doprava zatím relativně ok. Ale pro mě jen za předpokladu, že se někdy donutím jet spíše prostředkem svého pruhu. Jinak se totiž obzvláště před odbočováním vlevo zvyšuje šance, že nějaký ******* za mnou ignoruje moje znamení o změně směru jízdy.

                    0 0
                  • jesperx  

                    Netroufám si odhadovat procento pitomců mezi cyklisty a mezi řidiči – tak nějak bych, řekl, že bude odpovídat rozložení lidské blbosti v celkové populaci.

                    0 0
                  • oddie  

                    Viz níže – zkus projet západní Evropu, tamní města, a porovnat chování řidičů tam a tady a chování a počet cyklistů tam a tady. Možná se budeš velmi divit, že cyklistů tam jezdí podstatně víc než tady, chovají se tam z pohledu řidiče podstatně dominantněji a drzeji než tady, a přesto tam zdaleka nejsou takové problémy jako tady. Ten problém tady je opravdu podstatně větší, je jím totiž především chování a uvažování ŘIDIČŮ, vůči sobě navzájem, vůči cyklistům, vůči chodcům. Hrstka pitomců na kolech je proti nim ve zdejších končinám problémem naprosto marginálním.

                    0 0
                    • Martin  

                      nejen uvažování řidičů, ale i uvažování cyklistů. kolik lidí jezdí do práce a z práce bez světel? teď na podzim, kdy se brzo stmívá a pozdě rozednívá, jich je docela dost a vytváří nebezpečné situace. mě jako cyklistu jejich chování dost irituje.

                      0 0
                      • oddie  

                        Zkus se odstěhovat na čas třeba do Francie a pose… se z toho, kolik tam nesvítí aut, i když už prakticky není vidět…

                        0 0
                        • Martin  

                          a proč bych to měl dělat…

                          to je to samé jako kdybych nadával na posrané ulice od psů a dostal radu, at se odstěhuju do egypta, že je tam nasráno podstatně víc a od lidí ;)

                          0 0
                          • oddie  

                            Abys dokázal aspoň trochu uvažovat v souvislostech. Bordel na silnicích skutečně nemá na svědomí směšná skupinka cyklistů. Egypt je mimo mísu, většina lidí tu má pocit, jak jsme děsně západní, ale v podstatných věcech se chovají jak rusáci.

                            0 0
                            • JSt  

                              jestli se chovas jako rusak, je to ciste tva vec. ale nevztahuj to na vsechny. ;-)

                              0 0
                      • JSt  

                        evidentne moc nevis a prezentujes tady jen sve domnenky. cyklisti ve mestech na zapad od nas absolutne nic nedodrzuji. svetlo v noci… wtf? na cervenou to tam poslou bez vycitek aniz by se podivali doleva doprava atd. u nas jsou cyklisti pomerne hodne vycepovani oproti zapadu. ;-)

                        0 0
                        • Breakpain  

                          Fakt je, že ať už jedu ve městě nebo po okresce s kámoši – koukám nato, jaký jsou to „ho*ada“ …

                          Normálně mám chuť jim naflákat a taky jim to říkám … když jede autem – na červenou stojí, když jede na kole … frčí dál a podobné věci … nechápu …

                          0 0
                          • oddie  

                            Já s cyklisty prakticky problém nemám, asi hlavně proto, že jezdím hodně v klidu, nenechám se rozházet a čekám od nich i neočekávatelné, takže mě málokdy překvapí. Nicméně jako jednu z velkých hovadskostí považuji jízdu po přechodu z chodníku na chodník s prostým vletěním z chodníku na ten přechod v jakémsi podivném přesvědčení, že když má chodec přednost, platí to i pro ně, to se vzhledem k rychlosti předvídá blbě a na to si většinou i řidiči stěžují. Já mám v tomto ohledu jediný incident a to zrovna v případě, kdy jsem sám jel po silnici na KOLE a na přechodu mi debil na kole vletěl z chodníku přímo před nos, to se přiznám mě už trochu rozhodilo…

                            0 0
                            • Breakpain  

                              No, přiznám se, že mi přijde postavený na hlavu, že na kole přednost nemám – ale je pravda, že k přechodu přijedu, blikne zelená a vjedu na něj pomalu, není to, že bych rozjetej z dálky na něj vlítl. Ale jel jsem s chodcem … já jel na kole, byl to kámoš a povídali jsme si. Takže já jel krokem, on šel krokem a nějaký maník to do mě málem narval, protože nemám přednost na chodníku a div by mě nezmlátil, hlavně, že vedle šel chodec, takže by sejmul mě i jeho. Trotl.

                              Ale chápu, že ten zákaz je hlavně proto, aby někdo nejel 10 metrů od přechodu, tam nikde nikdo, tak jedeš s autem dál a najednou tam vlítne čamrda v 20 km/h … Ale když jedu stejně jako když jde chodec a rozhlídnu se (on mě ten expert ještě pustil s tím autem a pak se do mě skoro rozjel … vyloženě čekal na to, až na ten přechod vjedu na kole … by mě asi klidně i srazil s tím, že jsem mu nedal přednost mi přišlo, že se nato chystal) …

                              Nevěřím nikomu, ničemu, ať řídím cokoli, spíš jsem narážel hlavně na ty červený … normálně za provozu to tam kolegové stříhají …

                              0 0
                              • JSt  

                                jeden prispevek: Fakt je, že ať už jedu ve městě nebo po okresce s kámoši – koukám nato, jaký jsou to „ho*ada“ …

                                nasledujici prispevek: ale je pravda, že k přechodu přijedu, blikne zelená a vjedu na něj pomalu, není to, že bych rozjetej z dálky na něj vlítl. Ale jel jsem s chodcem …

                                a to vse od toho sameho cloveka :-D

                                0 0
                                • Breakpain  

                                  Jet na chodníku za chodcema, jejich rychlostí mi nepřijde nebezpečné ani ohrožující jednu či druhou stranu.

                                  Vjet na červenou do křižovatky, kde má zelenou silnice kolmá na tu Tvou (a jezdí tma auta), to mi přijde jako sebevražda … asi takhle.

                                  Vidím v tom velké rozdíly ;).

                                  Kdo je bez viny, ať hodí šutráček … ;)

                                  0 0
                                  • Breakpain  

                                    chodník = přechod, upsal jsem se ;) … ještě má doma práci ;) …

                                    0 0
                                  • JSt  

                                    kazdy neco nechapeme… ja zas nepobiram, proc nekomu, kdo sam vedome porusuje predpisy, vadi, ze druzi delaji to same. ;-)

                                    0 0
                                    • Breakpain  

                                      my se neshodnem ;)

                                      0 0
                                      • JSt  

                                        nejen my dva, ale dokonce ani ty sam se sebou. jen si to nepripoustis nebo dokonce neuvedomujes. ;-)

                                        0 0
                                        • Breakpain  

                                          vcera jsem mel hadavou v praci byl docela tlak, jel jsem od rana asi do 11 vecer ;-)

                                          Tady jde o to, ze ja se nato nedivam ' ne/dodrzuje vse' , resil jsem jen demenci jizdy na cervenou, to mi hlava nebere, ale jak jsem toho mel vcera dost, zrejme se muj psany a myslenkovy pochod velmi lisil ;-)

                                          0 0
                                          • JSt  

                                            ad ta demence jizdy na cervenou…

                                            kdyz vidis, ze nic nejede, tak to tam naprosto bezpecne posles a jako bonus se nemotas kolem aut. odbocovani do prava je, co se tyce bezpecnosti, uplne cajk aji kdyz jede kolona aut. sak nekde na zapad od nas to byva dokonce povolene. ;-)

                                            treba v holandsku: In the Netherlands, bicycles are occasionally allowed to turn right on a red light. Wherever this is the case, a sign „rechtsaf voor fietsers vrij“ (right turn free for cyclists) or „rechtsaf voor (brom)fietsers vrij“ (right turn free for cyclists and mopeds) is present. In practice, especially in large cities such as Amsterdam, cyclists rarely stop for traffic lights on right turns even if there is no sign. http://en.wikipedia.org/…_turn_on_red#… tam by ses zblaznil. :-D

                                            0 0
                                            • jIrI___  

                                              Aneb hloupé zákony dodržují hloupí lidé. A jelikož jsem hloupý a nechci dotovat policajty, tak na červenou stojím i když široko daleko nic nejede :D

                                              0 0
                                              • MirosPikos  

                                                Tak to bych ti nepřál vidět, jak jsou seřízený semafory v Budějovicích. Když čekáš na křižovatce (nikde nikdo, žádné auto, je po 22 hodině) a hlavní tah se 2–3 x zastaví a z vedlejšího stále nemůžeš vyjet, jako by tě neviděla kamera, co semafor řídí. To je pak test trpělivosti…

                                                0 0
                                                • Smazaný účet  

                                                  Dalsi „bonus“ jsou semafory s indukcni smyckou…staci kdyz nekdo pred tebou „zapinka“, pak mu to chcipne a uz nestihne svuj interval…a jak stoji nad smyckou, tak ta ho uz podruhe nedetekuje a tak stojite, stojite a stojite:D

                                                  0 0
                                            • Milenius  

                                              V Praze na semaforech projede běžně poslední auto už když je červená. Není žádná výjimka, že se rozjíždíte a před čumákem vám prolítne někdo, kdo to tam ještě pošle na poslední chvíli. Někde jsou ochranné intervaly, ale třeba v korytech pod jižní spojkou není skoro žádný a tam je to občas o hubu. Takže nadávat jen cyklistům je demagogie.

                                              Ještě k cyklistům na červené a jak to chápou řidiči aut. Když cyklista řekne…

                                              Mám takový zlozvyk. Když stojím na červené, odbočuji a silnice je prázdná, červenou projedu. Takhle mě policisté jednou načapali. Pokutu jsem férově přijal a jel dál.

                                              … tak to řidiči chápou jako:

                                              Na kole červenou na semaforu ignoruji!

                                              Vytaženo z rozhovoru s Jiřím Ježkem

                                              0 0
                              • oddie  

                                Mně přijde logické, že na kole nemá na chodníku ani na přechodu pro chodce kdo co pohledávat, natož aby tam na kole měl přednost. Právě kvůli té rychlosti a tím pádem nepředvídatelnosti. Jo, taky mám místa, kde po tom chodníku jedu, protože to nemá žádnou rozumnou alternativu, a přejíždím přes přechod, protože to jinudy rozumně nejde. Ale pokud možno tak, abych nikomu nepřekážel, nikoho neohrožoval, nevynucuju si žádnou přednost, když tam nemám co dělat, a když mě nějaký z řidičů sám pouští, cítím se u toho trochu blbě (a samozřejmě mu poděkuju).

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  hlavně chybí osvěta, poměrně velká část lidi co jezí na kole si například myslí, že na nově budovaných místech pro přejiždění komunikace (možná se to jmenuje jina) mají přednost jako chodci na přechodu + samozřejmě spoutu dalších věcí. Nechci se zastávat ani jedné strany, „prasárny“ se dějou v obou skupinách, ale nenásilná osvěta (narozdíl od automatu) by měla i přínos

                                  0 0
                                  • oddie  

                                    Jezdím třeba přes takový přejezd přes silnici v Braníku vedle Jižní spojky, tam pouští prakticky každý řidič, asi radši… nebo to taky nevědí.

                                    0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      jelikož tam je 30, tak naštěstí nedochází (pokud se dodržuje) k moc kritickým situacím, ale jednu nehodu jsem tam už zažil, to jsem jel zrovna na kole a kluka nakládali do sanitky (+ nespočet hrození od cyklistů, když jedu autem a nepustím je), jedíval jsem tudy několikrát denně

                                      0 0
                                      • oddie  

                                        Možná by neškodila dodatková cedule na oba konce toho přejezdu, že tam cyklista nemá přednost…

                                        0 0
                                        • Smazaný účet  

                                          taky je sranda, jak je stavebně vyřešený, je to přejezd pro kolo a ostrůvek uprostřed je „tak nějak“, hlavně aby to něco stálo, ale pro kolo je úzký (stejný problém na spoustě přechodů, matka s kočárem na ostrůvku, kočárek čouhá). Lepší kdyby tam nebyl vůbec..

                                          0 0
                                          • oddie  

                                            Ten ostrůvek je spíš jen psychologický zpomalovač aut, mi přijde.

                                            0 0
                                            • oddie  

                                              Jinak hodně blbý místo na průjezd mám tady, ve směru těch bodů: http://mapy.cz/s/8CoK

                                              O to horší, že to jezdím i s dvoumístným Chariotem. Do toho místa člověk přijede prakticky mimo silnice, dál pokračuje Šárkou, to je všechno v pohodě, jen někde překročit tu trať, a to jde rozumně jen tady (další přejezd je z ruzyňského nádraží, celkově horší příjezd i pokračování). Tady bych fakt uvítal nějakou úpravu (pozn. průjezd myší dírou pod tratí, kde je to na šířku auta, pro mě alternativa fakt není, s vlekem už vůbec ne).

                                              0 0
                  • jecnak  

                    Pak uz nezbyva zakazat shromazdovani, odbory, gaye, lesby a mensiny, ktere tak radi protestuji a zabiraji tolik pro auta potrebny prostor ve mestech. Pak bych to vzal od podlahy. Zuzil bych i chodniky a zrusil prechody, aby se zlepsila prujezdnost. Dal navrhuju zrusit rychlostni limity. Umoznit vjezd do lesu atd atd.

                    0 0
                    • Martin  

                      trochu přeháníš, ne?

                      0 0
                      • jecnak  

                        Ty jsi to fakt poznal?

                        0 0
                      • Mig_all  

                        Ne, nepřehání přeháníš ty…

                        0 0
                        • Martin  

                          haf haf. argumenty proti mému názoru by nebyly?

                          0 0
                          • Mig_all  

                            Založ si moto*mat ty jejich spanilé jízdy, srazy a porušování dopravních předpisů, furt musíš sedeť v koloně a co teprve moto GP v brně jednou ročně zasekaná dálníce, zrušit!!! To bych blil…

                            0 0
                  • Peslezedirou  

                    Jeden čínský koan říká : většina věcí na světě, se vyřeší sama…takže asi tak :-)

                    0 0
        • Smazaný účet  

          tak za poslední tejden to bylo tak 2×, tý dvouhodinový jsme se včas vyhli objížďkou, nějaká ta 5–10 minutová skoro každej tejden. mám založit iniciativu proti dopravním nehodám? :-)

          0 0
          • karliner  

            Já bych se na pokus o diskusi s ním vybodl. Beztak je to nějakej komouš, kterým svým trollením a logem v profilu jen jede předvolební třídní boj…

            0 0
            • MirosPikos  

              Ty máš dost kluku. Komouš, třídní boj… tohle bys mi do očí neřekl. Nechápu co má svoboda pro všechny společného s třídním bojem nebo dokonce komunismem.

              Já tady nechci nikoho urážet (jako ty), pouze jsem chtěl vyvolat diskuzi. Taky jsem chtěl vědět, kolik zdejších se hlásí k cyklistům nebo k cyklo-teroristům. Zatím jsem celkem mile překvapen, třebaže hlasovalo jen pár lidí.

              Jen aby bylo jasné, jezdím na kole i autem. Jsem pro, aby se lidi navzájem respektovali a neomezovali. Tím pádem nemohu mít rád různé levičácké aktivistické párty jako je cyklojízda nebo Prague Pride.

              Když jedu autem, dávám pozor na cyklisty, objíždím je, nepředjíždím tam, kde nevidím.

              Když jedu na kole, snažím se nepřekážet autům. Vždycky se dá najít cesta taková, kde bude minimum aut. Tudíž minimum možné konfrontace.

              Nechci, aby mi stát za peníze ostatních daňových poplatníků (tedy převážně motoristů) stavěl předražené cyklostezky a podobné nesmysly. Raději by měl opravit běžné komunikace, tak aby se tam dalo jezdit jak na kole, tak autem. Chci jen, aby stát zajišťoval dodržování platných zákonů tedy i „Zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích“.

              0 0
              • karliner  

                Vždy mne pobaví, když nějaký anonymní troll operuje slovy „do očí bys mi to neřekl“ :-)))

                K tomu ostatnímu – motáš ve svém předvolebním boji 5 přes 9, typická ukázka levicového stylu.

                0 0
                • drbo  

                  +1

                  0 0
                • MirosPikos  

                  No jedinej levicovej troll jsi tu zatím ty. Argument žádnej, jen urážky. Ale spíš než troll bych řekl levicovej trotl.

                  Akorát, že nejsi úplně anonymní… Marek Novotný.

                  0 0
                  • jecnak  

                    Koukam, ze nekdo urazi a nekdo zas vyhrozuje. Jinak si posledni vetu dost dobre neumim vysvetlit.

                    0 0
                  • karliner  

                    A sakra. Teď si to přečte janouch a už nebudu v bezpečí nikde :-)))

                    0 0
                  • oddie  

                    Jméno, to je prd, na srazu bys mohl vidět i jak vypadá :)

                    0 0
              • Janouch  

                skoda ze jsi to košťatko bloknul mohli jsme bej bohatsi o dalsi inteligentni slint :)))

                0 0
                • MirosPikos  

                  No chtěl jsem ho zablokovat jen abych ty slinty nemusel číst, nechtěl jsem ho blokovat, aby nemohl psát vůbec. Ale tohle forum to nějak špatně rozlišuje u témat, které založím a pak nechci všechno číst. A teď to nejde zrušit… zajímavá situace :)

                  0 0
                • karliner  

                  Zase jsi naostřil klávesnici?

                  0 0
              • Milenius  

                Kdybys to, cos napsal, myslel vážně, tak budeš prosazovat rovnoprávnost na silnicích, budeš prosazovat, aby cyklisté a auta měli stejná práva, aby auta zbytečně neohrožovala cyklisty, budeš bojovat za správné předjíždění cyklistů (tedy míjet o 1 metr + 1cm na každý km/h rychlosti), aby cyklisti dodržovali předpisy a chovali se předvídatelně, aby prostě cyklisti a auta spolu bezpečně koexistovala jak ve městě, tak mimo město a nebudeš zakládat cyklomat, který je očividně namířený přímo proti cyklistům. Takže pro mne seš (slovy D-FENS) **** stejný jako ti z automatu, kteří dělají to samé, jen naopak.

                Předražené cyklostezky jsou stejný nešvar jako předražené silnice a dálnice a jejich důvod je zcela jinde. Za cenu těch předražených cyklostezek by šlo upravit spoustu jiných cest ke sjízdnosti za pár korun a cyklistů na silnici by ubylo. Sám jsem kvůli tomu psal už 2× na cykloodbor Prahy, ani jednou mi nikdo neodpověděl. Mne osobně se totiž za těch 15 let, co dojíždím do práce na kole, jen dopravní situace zkomplikovala. Žádné zlepšení nevidím, jen zhoršení. A čekám, že asi začnu jezdit autem, protože na kole to asi nepůjde. Bojuješ na nesprávném bojišti a jediný důvod pro to je ten, že celá společnost se polarizuje a ty jseš jeden z nich. Prostě sis jen vybral jednu stranu barikády. Měl by ses nad sebou zamyslet. Utěšovat mne může jen to, že těchto lidí jako ty je na obou stranách jen pár, bohužel nadělají nejvíce škody. Ostatní k tomu mlčí.

                Jen tak mimochodem, můj názor na věc je takový – jsem proti zavírání centra pro vjezd aut, jsem proti zavádění poplatků za parkování v centrech, na druhou stranu si myslím, že je blbost, aby si každý parkoval svoje auto dlouhodobě na ulici a dělal si z toho garáž. Ať si každý parkuje auto na svém pozemku. Silnice je pro ježdění, ne parkování, to by mělo být povoleno jen na dobu nezbytnou. Ale je jasné, že toto nikdo z toho miliónu lidí, co tam parkují, nepřijme. TOhle je totiž socialismus a ani pražští pravičáci tohle nepřijmou. Ať žije socialismus, že?

                0 0
                • oddie  

                  Přesně.

                  0 0
                • MirosPikos  

                  Možná si byl tak rozčílen, že jsem se opovážil…tak ti to zkopíruju zeshora. Takhle bych já bojoval za to, aby na silnicích bylo líp. Začal bych u sebe, teda já už dávno začal, resp. tak jezdím odjakživa.

                  //Jen aby bylo jasné, jezdím na kole i autem. Jsem pro, aby se lidi navzájem respektovali a neomezovali. Tím pádem nemohu mít rád různé levičácké aktivistické párty jako je cyklojízda nebo Prague Pride.

                  Když jedu autem, dávám pozor na cyklisty, objíždím je, nepředjíždím tam, kde nevidím.

                  Když jedu na kole, snažím se nepřekážet autům. Vždycky se dá najít cesta taková, kde bude minimum aut. Tudíž minimum možné konfrontace.//

                  Kdyby každý začal u sebe, pak není třeba zakládat extrémistické nátlakové skupiny, jakou je auto*mat. Cyklo-mat musel vzniknout jako protiváha a já ho opravdu nezakládal, jen s tou myšlenkou sympatizuji. Bohužel by mě určitě celá řada lidí viděla někde ve stoce s autem na zádech, jen za to, že se mi nelíbí nátlakové akce. Lidi z cyklo-matu jsou normální chlapi, co jezdí v do práce, z práce nebo v práci autem a večer nebo ve svém volném čase, se jedou projet na kole.

                  Ale tady asi nemá smysl cokoliv hájit nebo vysvětlovat. Ovšem kde jinde, když ne tady.

                  0 0
                  • Milenius  

                    Věřím ti, že lidi z cyklo-matu jsou normální chlapi, co jezdí do práce, z práce nebo v práci autem a večer nebo ve svém volném čase, se jedou projet na kole.

                    A pak jsou tu taky normální lidi, co jezdí do práce na kole a po práci sednou do auta a sjedou si do bauhausu pro vercajk nebo do penny pro večeři.

                    Nejvíc mne ale vždycky fascinují argumenty, že stavět cyklostezky třeba v Praze nemá smysl, protože je to samej kopec a nikdo stejně jezdit na kole do práce nebude a pro těch 1% lidí to stejně nemá smysl. Ale když vyjedete do Krkonoš, na Šumavu nebo do Novohradských hor, zjistíte, že je to tam najednou samá cyklostezka a samej kopec, aby ta tvoje první skupina, co jezdí do práce autem, mohla na víkend vzít kola a jet se vyřádit na tyhle cyklostezky. A zatímco tahle skupina lidí je považována za normální, tak ta druhá jsou cvoci. A postoj první skupiny, která založí cyklomat za účelem omezování pohybu té druhé skupiny je podle mne stejně hloupá, jako akce automatu. A takové akce již existují a podle mne jich je mnohem víc, než akce cyklistů.

                    http://www.dfens-cz.com/view.php…

                    http://plzen.idnes.cz/…-zpravy.aspx?…

                    0 0
              • michomin  

                Neškodilo by trochu reálnějšího pohledu na věc. Vadí ti utrácení za předražené cyklostezky a podobné nesmysly. Teď si představ, že stát utrácí neskutečné peníze za předražené a občas nadbytečné komunikace pro auta a předražení dosahuje řádově desítek miliard a ještě to kvalitativně stojí za hovno. To aby sis hodil mašli.

                Hoši, trochu střízlivého pohledu na věc by neškodilo.

                0 0
    • oddie  

      Jestli tohle mají být slušní a rozumnější ridiči, už se nedivím, že to na našich silnicích vypadá jak na Balkáně nebo v Rusku místo v té dokola vzývané západní Evropě…

      0 0
      • JSt  

        myslim, ze vubec nevis, co pises. ;-)

        0 0
        • oddie  

          Nebo spíš vůbec nemyslíš. Zkus srovnat chování řidičů zde s chováním řidičů hned vedle v Německu, Rakousku, a dále na západ, Švýcarsku, Holandsku… V čempak je rozdíl, hm? Že by za tenhle rozdíl mohl ten strašně zlý Automat? K smíchu, cyklisti v těch zemích mají podstatně víc výhod a protežování než zde, a přesto se tam řidiči nechovají zdaleka tak prasecky jak k sobě, tak k nim. Ten rozdíl je absolutně někde jinde než v cyklistech, a kór někde úplně jinde než v pár parazitech v Automatu.

          0 0
          • JSt  

            tak jsi srovnal zapadni evropu s ceskou republikou. ale tys napsal že to na našich silnicích vypadá jak na Balkáně nebo v Rusku. takze ted srovnej jeste cr s tim balkanem a ruskem.

            jinak v tom svajcu, holandsku, nemecku apod. je to nastavene trosku jinak. ale v zadnem pripade bych si netroufl tvrdit, ze lepe nez u nas.

            0 0
            • oddie  

              OK, máš pravdu, uznávám, měl jsem napsat SPÍS jak na Balkáně, tak hrozné to tu skutečně ještě není (a doufám, že ani nebude, i když kdo ví…).

              Podle mě je to minimálně ve Švýcarsku podstatně lepší než u nás, nikde to není ideální, dejme tomu, ale to vzájemné chování tam prostě lepší je.

              0 0
    • JSt  

      popravde se divim, ze neco takoveho vzniklo az nedavno. dyt si automat svym nazvem a chovanim o podobnou reakci vylozene rika. :-)

      0 0
    • Jamin  

      Slušní a rozumní řidiči nemají problém. Tohle asi nezaložili tak úplně oni. Spíš jejich nějaká militantnější frakce. Ale je mi to fuk, já nepotřebuju cyklopruhy ani stezky ani nic jinýho, s autama nemám problém. A to jezdim po Praze skoro denně. Myslim že ty lidi co mají problémy s jinýma v dopravě je sami vyhledávaj. Samozřejmě se vobčas stane něco nečekanýho, z čeho je pak třeba hádka nebo nepříjemnost, ale vždycky se to dá řešit v klidu.

      0 0
    • nox159  

      kdyby to mysleli fakt vazne, uz davno by nam zrusili BFko :D

      0 0
    • rasto  

      nevidim duvod, proc nestavet vice cyklostezek za ucelem bezpecnejsiho prujezdu detmi a cistejsiho vzduchu na ukor aut?

      a pro MirosPikos: alespon jsou me dane ucelneji vynakladane!

      0 0
      • MirosPikos  

        Kdyby to byl skutečný důvod stavění cyklostezek, tak by se o tom dala vést diskuze. Ale on je samotný účel výstavby cyklostezek diskutabilní.

        Jsem realista a jako zastupitel znám prostředí veřejných zakázek a čerpání dotací. Většinou je důvod prostý – vyčerpat dotaci a odklonit si něco domů, proti čemuž aktivně vystupuji. Pak jsou důvody, které mají ospravedlnit důvod první, mezi ně patří právě ty tebou uváděné (bezpečí dětí – na to slyší každý, čistější vzduch,…).

        Ano, z tvého pohledu jsou daně účelněji vynakládané. Spousta daňových poplatníků (platících mimo jiné i silniční daň, kterou neplatí každý produktivní člověk) bude mít jiný pocit během cestování po českých silnicích. Jenže z dodací se snadno vybuduje cyklostezka, ale o poznání hůře se z dotací spraví silnice. Přitom jsou to stále ty samé peníze, akorát jednou projdou přes Brusel (nezanedbatelná část se jich cestou tam a zpět ztratí).

        0 0
        • jecnak  

          Ja si hlavne myslim, ze cela ta lajkovaci ofenziva Kolo-mat vyuzivajici potrebu nekterych lidi se vyjadrit ke kazdymu prdu je nejaka predvolebni agitka a medialni vytvareni problemu s ovcim efektem na forech a socialnich sitich.

          0 0
          • MirosPikos  

            To každopádně a snadno si domyslíme, která strana pak tento uměle vytvoření „problém“ bude řešit :) Bude to takovej českej „globalwarming“ aférka.

            0 0
    • Mig_all  

      Pražáci si tady mastí svoje ega :-D Se tam klidně pozabíjejte pitomci :-D

      0 0
      • karliner  

        Legrační je, že nejvíc rad, jak se to v Praze s cyklodopravou, automatem atd. má udělat nám přichází z Moravy nebo nějakých jihočeských vísek :-)

        0 0
        • Ruprt2  

          Protože to máme zmáklý. To vy nevíte kudy kam.

          0 0
          • oddie  

            To je fakt. Právě popojíždím v koloně, za kterou určitě může nějaký cyklista.

            0 0
        • Fran-tic  

          no co tak můžu komentovat působení hnutí NAKOLEON v Brně, tak jedině kladně. Do školy jezdím na kole a projíždím celým centrem. To, že na frekventovaných silnicích je vystříkaný piktogram a nebo udělaný cyklopruh…no nestojí to přece zas takové prachy a já mám alespoň o něco větší jistotu, že na mne řidiči budou brát ohled. A hromadné akce 1–2× za rok? Pořád nechápu, že tu z toho někteří ustříkávají. Když jsem byl v Paříži, tak tam byla v centru města den co den jiná demonstrace a nikdo tam na rohu nebrečel, že nemůže projet.

          0 0
          • JSt  

            kdyz dostanes dvakrat do roka po rypaku, taky budes skuhrat. kdyz dostanes kazdej den, tak se s ti nejak vyrovnas a ani ti to neprijde. :-)

            drtivou vetsinu „procyklistickych“ aktivit vnimam negativne, protoze mne, jako cyklistovi, spis skodi nez pomuzou.

            0 0
            • Fran-tic  

              já to skuhrání nechápu, kyž jsem dělal přijímačky na medinu do prahy, tak byla stávka komplet mhd. A já se tam nějak dostat musel. Místo abych měl plnou hubu keců, tak jsem šel pěšky. A to mi o něco šlo. Nevidím důvod, proč by po cestě do práce si projednou nemohli řidiči pozměnit trasu. Kdyby jela sanitka a vezla orgán, pochopím, ale tady přece nejde o nějakou diskriminaci.

              0 0
            • karliner  

              Ty tak trochu kecáš, protože se chceš při pátku ještě pohádat, to já poznám :-)))

              0 0
              • JSt  

                tak dem na to. ;-)

                myslim, ze se shodnem, ze velke procento cyklostezek je ke svizne doprave nepouzitelnych. na zevl, proc ne. kdyz spechas muzes volit mezi nebezpecne riskantni jizdou po stezce nebo nedovolenou jizdou po silnici.

                vedle cyklopruhu byva casto podelne stani aut, takze se zas klepes, aby ti nekdo neotevrel dvere.

                veskera pozitivni diskriminace je v dusledku spatna.

                0 0
    • oddie  

      A další na řadě bude Stromo*mat.

      Spoustě „slušných a rozumných“ řidičů dochází trpělivost se zlovolnými stromy okolo silnic, kde „nemají být“… http://auto.idnes.cz/…utomoto.aspx?…

      0 0
    • black.horse  

      mě už to škatulkování „moto/cyklo/au­to/stromo“ sere, stačí založit blbo-mat, do týhle kategorie se vejdeme snad všichni :-D

      0 0
      • Mig_all  

        A co teprve sloupo*mat, ty všechny lampy, sloupy a pilíře mají na svědomí stovky životů! Proti tomu je nejaka kolona malichernost. Zabíjejí a proto je třeba je zakázat a zrušit!

        0 0
        • Smazaný účet  

          Slyšels někdy pojem příhradová konstrukce?

          0 0
          • Mig_all  

            samozřejmě proč?

            0 0
            • Smazaný účet  

              Min. kolem rychlostních komunikací se od nedávna musí používat jako nosiče místo tzv. íček…

              0 0
              • Mig_all  

                Ještě jsem neviděl ani jeden sloup pouličního osvětlení z příhradové konstrukce, ani ty betonové pilíře mostů nejsou moc pružné :-D

                0 0
                • Smazaný účet  

                  U velkoploš. dopr. značek třeba…

                  0 0
                • Smazaný účet  

                  kdybys o tom něco věděl, tak takovej blábol nepíšeš.. přes 12 let se v Praze (jak jsou na tom vesnice nevím) montují sloupy VO, které se po nárazu vozu zbortí :DD

                  0 0
                    • Smazaný účet  

                      přečti si ještě jenou můj příspěvek, ne radši 2×.. snad ti to bude stačit :DDD

                      0 0
                      • Mig_all  

                        Kašlu ti na tvuj chytráckej prispevek pepíku… Podstata meho prvního postu byla uplně někde jinde, že jsi to nepochopil je tvuj problem :-D dal už nereaguju…

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          pepík seš ty, psal si, že si neviděl montovat stožár VO z příhradové konstrukce, tak ti píšu, že se již pěknou řádku let v PRAZE vyměňují stožáry VO za ty, který se při nárazu bortí a posádku ochrání (samozřejmě v rámci možností). Jenže to hold někdo neumí pochopit.. Při množství stožárů v Praze (100tis+) a životnosti původních, to hold nebude hned. Jak je to u Vás v horní dolní nemám opravdu tušení…

                          0 0
    • Gronholm  

      Jak stačí málo, aby byl u mediálních mr*** jedinec titulován jako expert. Tím jsme si prošli u soudruha Humla, vydávaného za dopravního experta a teď k dalším expertům začíná být přiřazován i Masare… Jojoj!!!

      0 0
    • MirosPikos  

      Je třeba se po ránu probudit :)

      http://spoljaric.blog.idnes.cz/…vnu-kol.html

      0 0
      • Flegmatik  

        A proc stejnym tonem ten pisalek nepise rovnez o planovanem pujcovanim aut? (carsharing)

        0 0
        • karliner  

          Mrzí mne, že tenhle hulvát a populista je kandidátem Svobodných v Praze. Holt budu kroužkovat…

          0 0
          • Flegmatik  

            Když projedu jeho ostatní články, tak je to populista brutální a snaží se nahnat na hlasy na v tuhle dobu aktuální „anticyklománii“.

            0 0
          • MirosPikos  

            Na toho hulváta si přišel jak. Podle toho článku to jistě nebylo, tam opravdu nic hulvátského nevidím.

            A co se týká populismu, můžete upřesnit, co populistického říká? Asi chápu populismus trochu jinak.

            Jsou vůbec podle vaší logiky populismu nějaké kandidující strany nepopulistické? Když ano, tak jaké? Díky

            0 0
      • Gronholm  

        No vida, Filler lobuje i za veřejnou půjčovnu. Jistě v návrhu do detailu rozpracoval i to, jak se hl. m. Praha, jakožto provozovatel, vyhne odpovědnosti za pokuty pro vlastníka vozidla. Čili díla dvou mohutných EXPERTŮ Humla a Fillera si půjdou po krku. Docela symbolické…

        0 0
    • Mr.Dan  

      Tvl WTF?! Filler už se fakt docela pomátnul – vymejšlet pseudovědeckym stylem vedení cyklotrasy skrz jedny z nejucpanějších (a tím pádem nejsmradlavějších) ulic v Praze? Omezíme auta, stáhneme počet jízdních pruhů… Vypněte ho někdo, prosím.

      http://prahounakole.cz/…-a-anglicka/

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.