• nox159

    Zdravim,

    vybiram nove vyplety. vzdycky jsem chtel nebo byl zastancem rucnich vypletu ale tedka me nalomila myslenka jestli nebudou SLRka rychlejsi… ( jsou sice o par gramu tezsi ale tuhost by mela byt nekde jinde…) nikdy jsem na tuhost nehral ale mozna ze to neco do sebe mit bude…

    tim padem by me zajimal vas nazor co bude lepsi rychlejsi ( bral bych to na bezne jezdeni, svizne tempo + zavody. plaste chci nechat klasicke dušove + mliko – UST nechci ( max FF UST) nebudu tak cpat nic sirokeho nejspis realnych 2,1 max, vaha 75kg (pres 80 jit nechci) a bude to na chrtiho fula, jestli uchyceni CL nebo 6 der je mi fuk (hope nebo XTR – oboji bude slusne brzdit)

    kola by mely byt v podobne cenove kategoriji

    tak co bude podle vas rychlejsi,odolnejsi tzn. lepsi SLRka nebo nejaky rucni zaplet s vahou cca 1300g ?

    diky

    Anketa: Co bude lepsi ?

    SLR
    14x
    70%
    6x
    30%
    0 0
    • radek01  

      Jezdím SLR a super ale je pravda,že nic jiného jsem nejezdil a doufám,že ještě dlouho nebudu vzhledem k tomu co mě stály.

      0 0
      • nox159  

        o tom prave vim :) ve ctvrtek budu vedet za kolik bych mohl sehnat tady u nas nove ( se zarukou…) tak podle toho bych se rozhodoval a jeste cekam na TJK ohledne jeho rucne zapletenych kol tak byla zas hodne pekna cena…

        0 0
        • Zlatka  

          Vůbec neřeš, ber SLR.

          0 0
        • Tina  

          ja iba doplním, že tie čo predávam sú tiež so zárukou :)

          0 0
          • nox159  

            jo tohle chapu ale pokud bych sehnal cca + 1k a mel bych to z prodejny 5 min od baraku tak radeji vezmu tam, jinak ve ctvrtek/patek bych ti dal vedet az zjistim cenu… :)

            0 0
    • Pa.T2  

      Já se rozhodoval taky úplně stejně a před týdnem jsem koupil SLR. Opravdu toho nelituju – ty kola jsou parádní! Tuhost jsem poznal (přední kotouč mi už neškrtá v zatáčce, zadek je taky tužší). I když se ta váha jeví docela vysoká, je to v pohodě:) Do kopce i po rovině to prostě jede:)

      Vozím na nich RaceKing Protection 2,2" a jede to dost svižně. Jen se mi to ještě nepodařilo nahodit na bezduše:D

      V případě správného rozhodnutí se připrav na to, že sklidíš kritiku od místního zaplétače:D protože SLR jsou vlastně kola úplně na pi..

      0 0
      • nox159  

        od hnoje bych taky znal rad nazor… :)

        jedny kola od nej mam a jsem s nima naprosto spokojeny…

        jinak tuhost vypletu nema na skrkani kotouce vubec zadny vliv ;-)

        0 0
        • Pa.T2  

          Jak kdybys neznal hnojův postoj vůči SLR..:D

          Jinak samozřejmě za to můžou osy, jen jsem chtěl říct, že ty kola oproti předchozím jsou o dost tužší ve všem směrech:)

          0 0
          • nox159  

            a vis ze ani neznam… ( popravde)

            0 0
            • DejvGSR  

              No ty nový Crossmaxy všechny tři řady byly pro rok 2012 inovovaný. Hnoj se dost o nich pochvalně vyjádřil, úprava ložisek na ořechu a další drobnosti. Řešil jsem s ním také ruční záplety a nakonec padla volba právě na ta nová ST. Bohužel zatím nejsou v republice, tak čekám.

              0 0
              • pavlix  

                Ještě není rok 2012 :-)

                0 0
                • Ricci  

                  to nebude tym,kopa modelov komponentov pre rok 2012 sa uz predava…

                  0 0
                • Hnoj  

                  V úterý dostane jedny MAXY ST 2012 Mr. Lister :-)

                  0 0
                  • nox159  

                    za kolik bys mi nechal SLRka 2012 – pisni ma icq treba

                    0 0
                  • vsn  

                    On už je Stárek má?

                    0 0
                    • Hnoj  

                      Má je HNOJ a to je rozhodující…

                      0 0
                      • vsn  

                        dobře ty :D Já mu zítra zavolám, že je potřebuju a že ty je máš :D co mi řekne :D

                        0 0
                  • Lister  

                    Nemusíš všechno prozrazovat :-)

                    Akorát je teda zatím nebude mít na co pověsit…

                    0 0
          • Hnoj  

            Jak se k tomuhle vůbec můžu vyjadřovat.

            Největší problém SLR je ten, že se vždycky najde někdo kdo podlehle obřímu mápisu SLEVA a jde do toho a na základě používání JEDINÝCH Top End výpletů pak vyhlašuje do světa, že „Maxy jsou jediný pořádný kola“ bla bla bla.

            Kola jsou to rozhodně tuhá, o tom žádná. Do roku 2011 mají poněkud před-potopní zadní náboj, o tom taky žádná.

            Mimochodem, je totální nesmysl srovnávat 1300g ruční výplety a 1500g maxy. Srovnávaj srovnatelné. Ruční výplet 1300g bude mít nějaký super-light ráfek a je tedy docela jasné, že ten bude relativně křehký. Na 1500G se tam dá klidně ZTR Arch a ten je všechno, jen ne křehký…

            Celá tahle otázka bez doplňujících kritérií (váha, cena,…) je dost nesmyslná.

            0 0
            • nox159  

              archy uz mam ale jsou tezsi nez jsem cekal… proto jeste jedny kola… ktere budu mit na zavody… ;-)

              0 0
              • Hnoj  

                Jaký by mělo smysl kupovat si ještě jedny stejně težký kola, tedy Maxy???

                Buď chceš něco fakt lehkýho a nebo nevíš roupama, co dělat.

                Cenu Maxů 2012 máš v mejlu.

                0 0
                • nox159  

                  jiste chcu dvoje zaplety uz jen kvuli prehazovani plastu…

                  chcu mit jednu sadu do „terenu“ a druhou „na zavody“

                  na jedne NN 2,25 to je tereni sada ( na to bych nechal ty hope/pilar/arch a tedka k tomu potrebuju nejake zavodni kola a to jsem resil bud SLR nebo nejaky rucni zaplet… ( podle toho na cem budu rychlejsi :)

                  stavajici kola maji cca 1600–1700g ( presnou vahu si nepomatuju – doufam ze se nepletu ) tak myslim ze tuzsi 1500g kola budou rychlejsi a mekči 1350g kola taky… ted jen nevim co z toho vybrat…

                  klidne rekni svoji variantu necham si doporucit

                  0 0
    • jecnak  

      Jestli chces normalni dusove plaste, tak bych vzal spis NT rafky. Pokud bys ale pouzil TR ci TNT plaste, tak SLR. Hlavne lehky vyplet s rafkama a nabama ti vydrzi dve zavodni sezony, ja mam svy stary Cmax XL uz 6 let. Kdybych nezprasil zadni rafek, tak jsem menil akorat par dratu a jednou predni loziska. Za me spis SLR.

      0 0
      • nox159  

        budu vozit TLR plaste od schwalbe + mozna ust FF vzadu ale to neni jiste…

        0 0
        • TJK  

          sada 6ks prednich a zadnich lozisek 700kc orientacne… ale jeste jsem nemel cas to rozebrat…

          0 0
          • nox159  

            takze do 6k by to vyslo jo? pokud jo a vsechno bez vaklu… tak se po mejliku muzeme kdyztak nahotovo domluvit pokud me tu lidi neukecaji na SLR :)

            az budes mit cas to nejak resit tak mi napis mejlika…

            0 0
            • kubad  

              ber zlaťáky SLR jsou fajn ale za tu cenu nestoji

              0 0
              • nox159  

                uvazuju o tom no, za ty prachy budou ty zlataky dobre az na tu barvu no :D

                0 0
            • TJK  

              ted je budu objednavat vymenim rovnou vsechny loziska, a budto si je nekdo vezme nebo si je necham na jiny bike… btw. na SLRkach jsem jezdil a rozdil v tuhosti oproti mejm kolum fakt nepoznam, ale rozhodne vim ze pocitove jedou olympicy lip a nasazovani Notubes je lahudka oproti UST Cmaxum…

              0 0
              • nox159  

                uz jsem rozhodly beru je jiste… takze az budou loziska OK tak se mi ozvi na cene se jiste dohodnem… vemu k tomu i kotouce jestli ti jeste zbyly… :)

                vic po mejliku :)

                0 0
              • roud  

                co je na rom za lahudku na cmaxech jen dam ventilek nandan gumu a nafouknu nic jednodusiho zatim neexistuje

                0 0
                • TJK  

                  Jako klasiku? nebo UST? Kdyz jsem nasazoval na ZTRka(Olympic, Crest) plaste od Schwalbe(RaRa, RoRo, FF, NN) tak to naprosto vpohode (delam to kompresorem) ale na Cmaxy to proste jde uplne nahouby a to jsou podle me Schwalbe plaste jedny z nej co se tyka snadnosti nahozeni bezduse.. treba takovy nahodit takovy RK byl boj i s kompresorem a na Cmaxy to samy… nevim no.. proste mi prijde ze diky hlubokymu vnitrku se na ne klasickej plast nasazuje hur… UST asi pujde snaze… a samo ze je fakt rozdil nahodit jen ventilek a foukat, nez nasazovat jeste pasku :-)

                  0 0
                  • roud  

                    mas asi napicu kompresor nebo delas neco blbe nahazuju klasiku i ust obyc dilenskou pumpou a ust naprosto hned u normaluvse obcas pekne zapotim ale jde to taky :o)

                    0 0
                    • TJK  

                      80L vzdusnik nafoukanej na 8.5 ATM a velkej ventil.. ale proste na Cmax mi to moc nejde :-)… kdyz nahodim patku dusi tak pohoda, ale s tim se mi nikdypatlat nechce… i kdyz vim ze naposled za to mohla zprohybana patka noveho plaste, ale nekonec se to podarilo :-)

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Já se musím přidat k roudovi. Jetý RaR PaceStar mi šel na ST nahodit bez problémů dílenskou pumpou.

                        0 0
                      • McBlacky  

                        na dvoje SLka co má Šárka dávám UST schwalbe bez problémů pumpou. Na Olympic UST narvu ztuha, TL v pohodě + pumpa. Na Crest a Alpine jsem UST nedostal, bál jsem se už poškození ráfku, TL v pohodě + pumpa.

                        0 0
                      • jonti  

                        Schwalbe jdou o neco lip na ZTR nez na Crossmax, ale zatim jsem je vsechny nasadil velkou pumpou, odhadem tak 20 plastu od Schwalbe, Hutchinson a WTB.

                        0 0
                        • Lister  

                          V týdnu budu Schwalbe TLR montovat na Cmxy – jak to tak čtu, tak už se na to fakt těším :-)

                          0 0
                          • Sidney  

                            Taky používám SLR a Schwalbe a není problém to nahodit velkou pumpou. Stačí to prvně napumpovat s duší a patky potřít jarovou vodou, pak jednu patku shodit, vytáhnout duši, nalít mlíko, usadit shozenou patku aby zacvakla do ráfku a chvíli intenzivně pumpovat. Jakmile se patky chytnout, tak otáčet kolem, aby mlíko zateklo kolem patek a je to…práce na 10 minut na jeden plášť vč. úklidu ;-). Ale je pravda, že už na to mám asi trochu cvik.

                            0 0
                            • roud  

                              zbytečně složitý namažu patky NT tmelem nahodim gumu na jedný straně přidržim a foukám :O)

                              0 0
                              • McBlacky  

                                nasadím, objedu houbičkou namočenou v jakový vodě, nastojato ventilkem nahoru začnu foukat s tím, že druhou rukou plášť u ventilku „splácnu“. po pár fouknutích to udělá lup lup a hotovo :)

                                tmel pak naliju stříkačkou přes ventilek, když už patky sedí

                                0 0
                                • Lister  

                                  Díky za připomenutí – nesmím zapomenout velkou dvacítku s nějakou širší jehlou na ten tmel.

                                  Myslím, že jako většina lidí při první instalaci UST budu opravdu hodně nadávat. Asi si to natrénuju na poctivých UST pláštích, které budu mít taky po ruce.

                                  0 0
                                  • Vilém  

                                    Strikacka pasuje pekne do diry po vysroubovanem ventilku, tzn. jehly netreba.

                                    0 0
                                    • McBlacky  

                                      přesně a myslím dokonce že mám i větší než 20ku

                                      0 0
                                      • TJK  

                                        ja tam vetsi nez 20ml nedostanu prez ventilek, ale ted mam velkou 100ml a delam to prez silikonovou hadicku.. jeden konec napevno prevlecenej prez strikasku a na rduhym konci napevno sroubovaci redukci.. poprve naplnim jedno kolo najednou :-)

                                        0 0
                                • TJK  

                                  delam to uplne stejne jen s tim rozdilem ze to foukam kompresorem, a i tak to uchazi vsude okolo a reva nez plast naskoci na patky a zatesni se.. nevim no… jinak teda myslim u Mavicu.. na Notubes to je raz dva na prvni fouknuti…

                                  0 0
                              • Sidney  

                                Nedovedu si představit, že přidržím gumu a zároveň oběma rukama foukám na velké pumpě. Bavíme se o obyčejných kevlarových pláštích (příp TLR.)?

                                0 0
                                • roud  

                                  nafoukal jsem jednou rukou i raceking supersonick sice to byl megaboj ale dá se to jinak ust naprosto v klidu a nevidim problém v tom aby ti kamarád žena či někdo jinej gumu přidržel…

                                  0 0
                                  • Sidney  

                                    No právě proto, než abych tahal kamaráda nebo ženu do sklepa, tak si tam hodím duši a udělám po svém ;-). UST plaště jsem ještě nenahazoval, ale u běžných to někdy šlo hned a někdy to trvalo trochu déle, záleželo, jak volnou patku zrovna daný plášť měl. Rozdíl mezi TLR a bez TLR pláštěm byl hlavně v těsnosti samotného pláště, ale rozdíl v těsnosti patek jsem nepoznal.

                                    Ale asi se shodneme, že na Cmax SLR jdou celkem jednoduše při troše cviku nahodit obyčejné kevlarové pláště (nebavím se o UST a mám vyzkoušené pouze Schwalbe) s tmelem velkou pumpou a není potřeba kompresor.

                                    0 0
                                    • Lister  

                                      Nebudu mít SLR, ale ST – ale pro rok 2012 je to už jedno, protože profil ráfku by měl být stejný.

                                      0 0
                                      • Sidney  

                                        Prostě buď v klidu, pokud nebudeš mít nějakou extra smůlu nebo nejsi úplný dřevo, tak by to mělo jít nahazovat a používat bez problému, svůj způsob si brzo najdeš :-)

                                        0 0
                                  • scret  

                                    „nevidim problém v tom aby ti kamarád žena či někdo jinej gumu přidržel…“

                                    dobytku:)))

                                    0 0
                                    • roud  

                                      čekal jsem kdo se chytne :O)

                                      0 0
                                      • Lister  

                                        IMHO žádný chlap při čtení něčeho podobného nemůže myslet na servis kola.

                                        0 0
                          • scret  

                            vubec se toho neboj, TLR schwalbe maj docela tesnou patku, takze jdou nahodit velkou pumpou… Muzes si pomoct bud mydl.vodou, nebo NT tmelem na patkach, jak psal roud anebo prinejhorsim za pomoci duse…

                            Jinak ja na to mam spesl grif, neco podobnyho jako psal Blacky a musis hodne rychle pumpovat a samozrejme vic stouchu a pak se to v klidku chytne…

                            0 0
                            • Lister  

                              Report:

                              bylo to jednodušší, než jsem si myslel. Zvolen úplně jednoduchý postup, žádné patlání patek, nějaké stlačování pláště apod. Prostě jsem ho tam nahodil, srovnal patku uprostřed, párkrát foukl pumpou, plášť se lehce chytil, pak stačilo trochu intenzivnější pumpování a patky slyšitelně zaskočily – tlak pak i bez tmelu dtžel bez potíží přes půl hodiny než jsem ho vypustil. Patky TLR vlaštovek jsou fakt dost těsné, na shození pláště jsem musel použít montpáku a to už si ani nepamatuju, kdy jsem u MTB naposledy potřeboval.

                              Dvě poznámky k novým STčkám.

                              Vizuálně na mě nějak nepůsobí, jako kola za tu cenu. Samozřejmě tohle se nedá nijak objektivizovat, ale třeba vyšší modely Fulcrumů na mě tak nějak zapůsobily více. Třeba svár je dost nerovný, doslova hrbolatý.

                              Druhá věc – neříkám špatně ani dobře. Stará ST měla grafiku nastříkanou barvou. Tady jsou evidentně nálepky – výhoda, pokud chcete ST, ale nelíbí se vám design. Otázkou je životnost – působí dost tenkým dojmem.

                              0 0
                              • scret  

                                :(( tak to jsi me docela zklamal, doufam ze tyhle nepresnosti nebudou u vsech kol (svary)… A samolepky jsou podle me krok zpet!:(

                                A to jsem chtel uz ted objednavat nove SX… tak to si asi zatim pockam, jak to bude s kvalitou…

                                0 0
                              • jIrI___  

                                Samolepky jsou z mého pohledu fajn věc, sloupneš a hotovo. Já teď u starých STéček přemýšlím, jak ten potisk dostat dolů. Barva ve spreji mi příjde jako barbarské řešení :)

                                0 0
                              • MlokCZ  

                                Už jsem měl UST Maviců větší množství a svár téměř vždy nic moc. Fulcrumy tedy jsou většinou v tomhle lepší (těch už tu mám taky více).

                                Na funkci (bez duší) to ale nikdy nemělo žádný vliv, tak čert to vem.

                                2012 Mavic mají změněný profil středového žlábku a to podle mě k lepšímu (Fulcrum to tak má od začátku). A jak tam není takový schod, tak to bude mít určitě pozitivní vliv na foukání pláště bez duše.

                                Moc se mi nelíbí u nových STček ten snížený počet drátů na 20.

                                0 0
                                • Lister  

                                  Toho počtu drátů jsem si ani nevšiml :-)

                                  Zítra budu kola kompletovat a při té příležitosti je i zvážím, reálná váha by měla být kolem 1600gr.

                                  Asi ten středový žlábek bude fakt mělčí, protože pláště tam drží dost na těsto a dostat je dolů bylo trochu horší – asi by to šlo i rukou, ale nechtěl jsem se s tím zdržovat, tak jsem ho hodil dolů pákou, což šlo vcelku jednoduše.

                                  Překvapilo mne, jak ten plášť na těch patkách drží – chtělo to dost síly, aby se pustil – ale tady je to asi jen má nezkušenost.

                                  0 0
                                  • MlokCZ  

                                    Mně šlo spíše o ten tvar. Hloubku žlábku bez přesného poměření staršího a novějšího kousku lze těžko poměřit. Tam bych rozdíl moc ale ani nečekal.

                                    Tady jsou v detailu srovnání nový a starý profil:

                                    http://www.singletrackworld.com/…-640×480.jpg

                                    http://www.singletrackworld.com/…-500×500.jpg

                                    Při tom kulatějším profilu patka pláště se snáze zaskočí do patky ráfku, nemusí přes ten skok.

                                    A možná to sebere i lehce místa ve žlábku jak není ten nejmenší průměr středu žlábku po celé jeho šířce, takže i ve žlábku budou o trošku těsnější ty patky a lépe těsnit při nasazování.

                                    To jak drží patka pláště v patce ráfku po zaskočení, to je právě standardní u UST ráfků. Obzvlášť UST plášť, když se podaří těsnější kus, tak to chce už slušné násíli abys patku pláště dostal z patky ráfku (samozřejmě myslím vypuštěné).

                                    Váha bývá u Mavicu ± jednotky gramů jako udávaná, takže myslí, že to kolem těch 1590g co to má mít bude.

                                    0 0
                                • scret  

                                  snizovani vahy:( 20 dratu je na XC asi v poho, bohuzel na AM jezdeni jako treba mas ty nebo ja, se obavam, uz moc stacit nebudou:(

                                  ja jsem rozhodnuty asi na 80% ze pujdu do novych SX, sice barva na prd, ale vem to cert…

                                  Nevis na co presne jdou pomoci adapteru osy prestavet? Vepredu 15/20mm a vzadu? Premyslim o jestli na Reigna nevrazit neco pevnejsiho nez klas.rychloupinak…

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    tak 10mm tomu určitě neublíží, a cca 60g u DT RWS to ani váhově nijak nedegraduje

                                    0 0
                  • scret  

                    asi neco delas spatne, na UST rafek naprosto v klidu UST gumy nebo tlr schwalbe… Supersonicy uz jdou hur, ale s kompresorem zas na pohodu…

                    0 0
    • Lister  

      To je jednoduchý, buď SLRka chceš, nebo nechceš. Víc bych v tom nehledal.

      0 0
    • ememem  

      za mna slr. v pomere hmotnost/tuhos­t/cena/chod(mys­lim teda to co sa v nemcine oznacuje ako rundlauf) si myslim ze fabricke zaplety musia byt na tom lepsie inak by ich vyroba postradala akykolvek zmysel. co si pamatam testy tak to aj vzdy lepsie vychadzalo.

      0 0
      • biker jura  

        nevíš kde by byly nějaké testy mtb zapletených kol? všude jsem našel jen něco silničního… dík

        0 0
        • jIrI___  

          Něco tuším bylo v aktuálním Velu, ale člověk se z toho testu v podstatě nic nedozvěděl :)

          0 0
          • biker jura  

            no myslel jsem, něco čemu by se dalo věřit :)

            0 0
          • hctr  

            Ve veli test sice je, ale je tam tusim 6 paru kol a vsecko cena cca do 7tisic.

            0 0
            • Nikovlas  

              Nevěděl by někdo odkaz na ten test? Vím, že to asi není nic extra, ale talhe cenová relace mě zajímá, tak bych se rád koukul.

              Dík.

              0 0
              • felix.org  

                Odkaz nemám, mám tady papírovou podobu, ale můžu ti aspoň prozradit, co tam testují :-) Celkem 5 setů: Black Jack warm up STS disc, Gipieme Roccia disc clincher, Remerx Magic 7337 Al, Shimano WH MT65 a vlastní stavba (Sram X9 + Author Helium). „Velo tip“ jsou ty Black Jacky…

                0 0
          • scret  

            jj, ve Velu nejaky kola jsou, ale total shit… Nechapu porc tam nejsou jiny a dalehko lepsi kola…

            0 0
            • McBlacky  

              protože 7000 MOC není to samé jako 7000 ve slevě na eshopu.

              0 0
            • přišlapávač  

              taky treba proto, ze ne vsichni kdo si kupuji VELO maji prostredky si kupovat kola za 15+ :-)

              0 0
              • scret  

                ja myslim ze minimalne RM5 nebo CRidy by se do 7tis MOC vlizt mely ne?

                0 0
            • jonti  

              Kdyz tam jsou Shimano MT65 za 10000Kc, a na kupkolu ted ve sleve za 4000Kc, tak to v tech testech dela docela bordel.

              0 0
              • scret  

                jj, u toho jsem se pousmal:)

                0 0
              • obda  

                Nemaji WH-MT65 ofiko cenu 6990?

                Jinak jsem o nich dost uvazoval pro manzelku, ale dost mne odradily ceny za nahradni draty shimano a problemy se shanenim :( Kdyby to bylo na standardnich dratech (nejlepe 28–32ks), tak by to byl super kauf – UST kola za 4k.

                0 0
                • TJK  

                  myslim ze i s cenou nahradnich dilu je cena 4k za UST kola vice nez pekna!

                  0 0
                • obda  

                  Zapomnel jsem dodat „… a s vahou pod 1800g“.

                  0 0
                • jIrI___  

                  Taky jsem o nich hodně uvažoval. Za ty prachy UST záplety, to je nádhera. Já ale zas měl se svými 80 kg obavy o tuhost a kónusy taky nepovažuju za výhru.

                  0 0
                • McBlacky  

                  UST to je ale jen s páskou ne? ráfek má díry na niple myslím

                  0 0
                  • Vilém  

                    Ne, rafek je jako u XT.

                    0 0
                  • obda  

                    Jak pise Vilem, jsou to vlastne XTcka s trochu horsimi naboji. Kdyby nebylo problem se shanenim nahradnich dilu (nesnasim nestandardni draty :( ) na Shimano, tak za 4k super kauf pro toho, kdo chce UST a nevadi mu konusy.

                    0 0
                    • destr  

                      Kámoš má ty xtéčka, má je dva roky, jezdí na nich čp xc a dost je prací a nemusel na ně zatím vůbec šáhnout.

                      0 0
                      • obda  

                        Bohuzel klacek do vypletu muze vlitnout kdykoliv a pak je problem :(

                        0 0
                        • Chiron  

                          Když už se řeší ty náhradní díly. Jak je to s dostupností u Fulcrumu. Uvažuju zda má smysl kupovat RM3, dráty jsem na eshopech viděl, ale co když někde zruším ráfek, dá se sehnat? To samé třeba ložiska, prostě prdnout může cokoliv…

                          0 0
                          • scret  

                            kdyz koupis u Hnoje, myslim ze se postara o to aby jsi dlouho necekal na ND:)

                            0 0
    • Nikiller  

      nevim jesli to tu už někdo nezmiňoval a nechci dělat reklamu, ale na kupkole je maj zase za 14k model 2011…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.