• muppet

    Tak nějak pokukuju po karbonovách kolech na silničku a mám zhruba tyto dvě varianty Corima Aero , nebo Zipp 404 (ještě bojuju s verzí plášť vs galuska – váhově to moc neřeším) Pomůžete mi s výběrem? :-)

    Anketa: Která doporučíte?

    1x
    13%
    7x
    88%
    0 0
    • muppet  

      A je tu ještě jedna možnost :-)

      0 0
    • nooski  

      Za mě Zipp 404. Jsou vyšší, lehčí a dle testů (bohužel se testovala kola starších modelových ročníků) na tom byl Zipp lépe. A rozhodně galdy, pláště a celokarbon není úplně to pravé ořechové.

      Pokud bych hledal o něco nižší profil, tak bych šel do 303. Aerodynamicky na tom budou skvěle a oproti 404 jsou o nějakých 120g na ráfcích lehčí, takže budou živější.

      0 0
    • muppet  

      Tak rozhodnutí ohledně pláš´tů a galusek je dořešeno – vyhrály galusky a jen dotaz ohledně výšky ráfků,není to velký problém to uřídit na větru?

      0 0
      • funkatron  

        kazdy cm na rafe vo vetre dost citit, tak ak byvas v extra veternej oblasti, tak treba nad tym uvazovat :)

        ale da sa zvyknut na vsetko

        0 0
        • MarianSUP  

          Jazdím galuskové 404, závodím na nich v každých podmienkach a aj napriek tomu že mám len ľahko nad 60kg, nikdy som nemal na vetre problémy. Lightweighty sú nádherné, ale na našich/vašich cestách budú podľa mňa lepšia voľba centrovateľné kolesá s jednoduchším servisom.

          0 0
          • Cavendish  

            Centrovani neni problem,videl sem jak se centruje loukot na specialu a to prosim pekne gumovou palici :D

            0 0
          • funkatron  

            to, ze nemas problemy, neznamena, ze tam nie je rozdiel :P

            0 0
    • jecnak  

      Resim podobny problem, pricemz mam jeste ekonomickou variantu na cinskych rafcich. Jedine co me od nich odrazuje je kvalita rafku samotneho a pak kvalita brzdnych ploch. Jinak podle lidi ze zahranicnich for neni zadny velky rozdil.

      0 0
      • Smazaný účet  

        řešil jsem teď podobné, nakonec jsem skončil u těhle:

        http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?…

        (chtěl jsem plášťovou variantu)

        0 0
        • jecnak  

          Na triatlon mozna, jinak tezky mrchy.

          0 0
          • Smazaný účet  

            vim :-) větší hmotnost na obvodu jsem viděl jako plus – vesměs se jezdí roviny a jak to roztočím, tak potřebuju setrvačníky :-)

            kopcovatý akce budu jezdit na CX se silničníma pláštěma

            0 0
        • yetti  

          Jenže tohle nejsou karbonová kola, ale jen hliníkový ráfek s karbonovou nástavbou kvůli profilu. Proto jsou tak těžké.

          0 0
      • treatt  

        Jen dotaz, podle lidí z int. for není žádný velký rozdíl – myslíš ohledem zakládajícího příspěvku, tedy Corimy/Zippy nebo čína/Corimy+Zippy?

        0 0
        • jecnak  

          Zalezi na co natrefis. Tam vzdycky kupujes zajice v pytli.

          0 0
    • Marskatin  

      Jezdí někdo na tomto

      zdají se mi celkem těžké, ale údájně vysoce odolné na našich tankodromech.

      0 0
      • Talaj  

        Neměl jsem sice karbonový model s vysokými ráfky, ale musím opravdu uznat, že na to kolik ty kola měly drátů vydržely všechno a byly opravdu tuhé.

        0 0
    • yetti  

      Ještě bych zvážil Eastony

      Karbony jsem sice od nich nejezdil, ale s jejich kolama mám jen ty nejlepší zkušenosti. Jezdil jsem modely Circuit a EA90 a co se ohledně odolnosti a životnosti jsem nikdy nic lepšího neměl. A protože Easton karbon umí, tak věřím, že i kola budou dobrá volba.

      0 0
      • funkatron  

        myslim, ze MarianSUP ich zrusil pri prvom pade :)

        0 0
        • yetti  

          A co z toho vyplývá? Myslíš že ZIPP ne Corima by to přežily?

          Já osobně si myslím, že mezi značkovými karbonovými komponenety ve stejné váhové kategorii bude ohledně pevnosti a odolnosti minimální rozdíl a když zrušil Eastony, tak by Zippy zrušil taky.

          0 0
          • funkatron  

            jasne to bolo len na margo

            kolesa to mozu samozrejme vynikajuce a taktiez neviem vela podrobnosti o jeho pade :)

            0 0
            • MarianSUP  

              Zlomil som EC90 SLX, respektíve mi ho pri hromadnom páde zlomil druhý pretekár. Pri Zippoch som mal šťastie a pád prežili. Je to skôr o šťastí ako o odolnosti ráfiku :)

              0 0
              • yetti  

                To je zakon schvalnosti, ze kdyz ma clovek neco novyho, drahyho, tak se hned na prvnim zavode zrovna musí smotat.

                0 0
    • treatt  

      Hm, takhle bych se chtěl rozhodovat taky :)

      Zippy maj pěknej ten novej tvar ráfku (firecrest), navíc to je údajně nejodolnější karbon ráfek, ale prej to zas není hvězda tuhosti..

      Corimy se mi strašně líbí, u nich bych zvážil si to nechat zaplést u opravdu povolaného

      Jinak je celkem dost možností, naprosto výtečný jsou prý Dura-Ace kola WH-7850-C50, skvělá aerodymika a valivý odpor, dobrá tuhost..

      0 0
    • tele  

      Ahojte, mna by zaujimalo, v akych podmienkach a preco sa vpredu nosi nizsi rafik ako na zadnom kolese a niekedy rovnaky rafik ako na zadnom kolese? Zavisi to od pocasia, vetra, profilu?

      Velmi ma to zaujima. Dakujem za odpovede

      0 0
      • kubad  

        zaleží to od počasí, větru, způsobu použití, profilu trati a dalších a dalších okolností :D

        0 0
    • nissarati  

      ještě bych zvážil xentis, měl by je k nám vozit maxcursor

      0 0
    • SheylaStar  

      Enve + ChrisKing

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.