Ahoj. Zajima me tento plast , konkretne ve verzi 2.2 RaceSport 460g 180TPI. Mel by byt v te verzi RaceSport TL-Ready (UST patky?). Uvazuju o tom na predni kolo. Mate nekdo uz zkusenosti, jizdni vlastnosti, zmerenou sirku, atd .. ? Dik.
Ahoj. Zajima me tento plast , konkretne ve verzi 2.2 RaceSport 460g 180TPI. Mel by byt v te verzi RaceSport TL-Ready (UST patky?). Uvazuju o tom na predni kolo. Mate nekdo uz zkusenosti, jizdni vlastnosti, zmerenou sirku, atd .. ? Dik.
Na pohled vypadá zajímajícně – že by konečně opravdu dobrý univerzální plášť od Kontiho?
Je to novinka na rok 2011, takže zkušeností s ním moc nebude.. Sám jsem na něj moc zvědavej!
ideál se ptát na praxi výrobku který ještě není normálně na trhu dostupný :-)
jinak vypadá dobře taky ho mám v užším výběru
dobře tak pár dní dostupný je :-)
asi od včerejška :-), je to můj oblíbenej shop kterej mám kousek za barákem a tak tam pravidelně čučím co maj novýho, jinak bych taky prd věděl:-)
jsem taky zvědavej jak 2,2 pojede v porovnání s Race Kingem Supersonic 2,2, vzorek jak tak na to koukám vypadá že by mohl celkem podržet
Tak jenom doufám, že verzi 2,4 nezabijou stejně vysokýma figurama jako to má MK 2,4. Pokud tam zůstanou takhle krásně nízké, tak by to mohlo být hodně zajímavé.
obcas nekdo jezdi testovaci verze nebo cte zahranicni fora, kde uz treba nekdo neco napsal ne?
NIkde jsem nenašel, že má TL-R patky, jinak asi bude super, vozím zatím RK k nemalé spokojenosti.
Spíše bych se zaměřoval na tento plášť..
Continental Mountain King 2..
http://www.conti-online.com/…King_en.html
Líbí se mi více a myslím si, že pokud bude tak dobrý jako x-king, vím co koupím..:) Váhy vypadají taky hezky.
Na ten se taky docela těším :O)
MKII mi přijde ještě agresivnější než starý MK. Já v předu vozim MK a asi pak obuju i ten nový. Ale do zadu pujde určitě Xking, vypadá tak na půl cesty mezi RK a MK. A pokud by se XK osvědčil, tak bych ho asi zkusil i na předek.
BTW tady http://www.jeffkerkove.net/…ntain-x.html je RK SS 2,2" vedle XKinga 2,4" a jsou více méně stejně široké. Takže žádný balón se ve 2,2 konat nebude.
Takže standardní problém měření šířky včetně dezénu. Škoda, protože plášť větší šíře než RK 2.2 s tímhle dezénem by se mi líbil hodně.
Aspoň ty figury nejsou tak vysoké jako na MK 2.4 a to beru jako obrovské pozitivum. Potřebuju k RK něco slušného dopředu a tohle by mohl být jasný favorit.
Vypadá vcelku podobně jako Schwalbe NN. Zdá se mi nebo je i výška dezénu větší..?!
NN?? zadnou podobnost nevidim, mozna tak s RoR…
Výška dezénu vůči čemu?
Jak to myslíš vůči čemu..? Když to vemu jednoduše, výška vzorku po stranách i uprostřed je si myslím větší o 2–3mm.
Já jsem asi dneska nějak extra netrdlej, ale když píšeš, že je vzorek o 2–3mm vyšší, tak by mne zajímalo, v porovnání s čím že je o ty 2–3mm vyšší.
Ahoj, taky o těchto pláštích uvažuji, dám je asi na předek i zadek…přidávám něco málo, co jsem o nich dohledal…
Opět škoda té nechutné balónovitosti. Snad nějaké „horší“ verze budou menší balóny (jako je to teď u RK).
co ti vadi na balonovitosti plaštu?
Hnusně to vypadá, nic víc :)
mi se to prave libi, vsechno co projde vidlici a ramem je super :) – a na celopevnáka jedine poradné balony :)
muj nazor
mě to naopak přijde parádní :O)
Presne tak,je to parada,pohodlicko :-)
…právě to je jeden z důvodů, proč je chci kupovat, že vypadaj jak balóny :-)
nekdo remca ze nektery plaste jsou nizke a ma pak defekty, nekdo zas ze nektery jsou balony, cloveku se halt nezavdecis…:))
2.2 nebudou v žádném případě balony, budou stejně široké jako MK 2.2 a to jsou dost úzké pláště.
…jak víš,že jsou stejně široké?
Vždyť ta šíře je uvedená v tom článku na iVelu – 51mm – a to je šířka, která přesně odpovídá MK ve verzi 2,2 (bez vzorku).
no, líbí se mi čím dál víc continental jak schwalbe, už asi vede :-)
Hmm, to zní skoro jako PR keci výrobců, pokud polovina bude pravda, tak to bude hodně dobré. Asi si dva kousky v šíři 2,4 koupím a zkusím nasadit na HT – tam bych o menší šíře neuvažoval, i když jestli je šířka 51mm u verze 2.2 reálná, tak je to zcela srovnatelné s vlaštovkama 2,25 a to už jsou dostatečně široké pláště.
Tak zřejmě to nebude takový balón jako RK, ale výška podle fotky vypadá ± stejná, takže zas taková hrůza to asi nebude a pohodlný bude dost. Na HT obuju asi 2,2. I když 2,4 by byly pohodlnější, ale mám obavu, že přední 17mm ráfek by byl moc úzký.
Mám taky 17mm, a přesto ho tam zkusím dát.
Dej potom vědět jaká je šíře.
Hlavně jde o to, kde ty 2.4 sehnat, na bikesportu jsou jen 2.2
Uz jsem objednal, tak jsem zvedav az prijde .. pujde na rafek AC tubeless 21mm, takze bude asi sirokej dost (ta 2.2 verze RaceSport).
Až ho někdo bude mít doma, tak bych velmi prosil o šíři pláště bez vzorku.
S aktuální dostupností verze 2.4 to aktuálně nebude úplně ono, snad se objeví do měsíce.
mel bych ho mit doma dnes nebo zitra, ale pujde na 21mm rafek, na kterym jsou vsechny plaste balony.. (2.1 Crossmark 54mm)
no ja mám ráfky 23mm a continentály MK sú proste neni balóny… 8o)
Já mám tu zkušenost, že ta šíře ráfku na celkovou šíři pláště nemá zase tak velký vliv, rozhodně ti to nenahoní 3mm. Rozhodně je to ale lepší kvůli stabilitě pláště na ráfku – mnohem méně se žvýká při menších tlacích.
napr. Racing Ralph 2.25 stejny plast na RM5 (19mm) 55mm a na AC tubeless (21mm) 57mm. Minimalne ty dva mm tam rozdil je. To je zatim jedinej plast, kterej jsem mel (konkretni kus) nasazenej na obou kolech.
u mě stejný Ralph 2,25" na 19mm a 22,6mm ráfku udělal cca 1mm
z 55 na 56mm
NN 2,25" taky z 56 na 57mm.
uz ho mam, zde mereni:
XK na rafku AC tubeless (21mm) 3bar sirka pres boky 54,3mm , vysku neumim presne zmerit odhad dle prilozene suplery 49mm, sirku pres figury neumim zmerit (figury, ktere vystupuji nejvic do strany nejsou na obou stranach proti sobe), figury nevystupuji vice do sirky nez je bok plaste. Vaha 495g :( (oproti 460 udavanych).
prikladam par fotek, posledni fotka je srovnani Crossmark 2.1 Exception (na rafku AC), XK (AC), RK 2.2 Supersonic (na RM5) – fotka klame (cerna zestihluje), XK vypada nejuzsi, ale mereni ukazuje (zleva doprava) 54, 54.3, 56 .
Váha nic moc, šířka nic moc :-(
Naopak, šířka přes 54mm pro plášť udávaný jako 2,2 je skoro nadstandardní. To bych nakonec mohl zkusit i ty 2,2.
A váhá na tak široký plášť s opravdovým vzorkem taky není vůbec špatná – tohle není FF.
Díky moc za info.
jo, na 2.2 je to pekné. tak nejak je široký MK v 2.4
jen upozornuju, ze na tomhle rafku opravdu jsou vsechny plaste sirsi nez na „obyc“ 19mm
jasne. ja som nameral MK 2.4 54,5mm na 23mm ráfku. na obyč 19ke by mal asi ešte menej 8o)
Vaha me trochu zklamala, ale tohle je ta verze RaceSport, Supersonic bude lehci.
Supersonic podle mě nebude, ne?
bude ale vypada to, ze jen 2.0 verze (440g pisou)
No tak tady rozdíl 20 g nemá žádnej význam. Ale váha u UST je docela brutální :-D
podle mě je ten vzorek moc řídkej a nízkej tipuju že to bude náchylný na defekty :O( (což ukáže čas)
To snad riesi tmel. Pokial sa to nebude prerezavat tak nevidim problem.
lidí co vozej tmel je minimum v poměru s lidma co vozej duše…
No jsou i otevřenější pláště a s defektama neni problém ;-)
hehe to je skoro na utŸavření sázky :O) čí tip bude přesnější :O)
Sem to blbě zařadil, každopádně takovej speedking nemá vzorek skoro žádnej a nikdy sem ho nepích, a toho beru jenom na „prasárny“. Každopádně doufám že do jara se najde dost lidí, co ho otestujou a pak se uvidí :-)
speedkinga jsem píchnul několikrát a pro mě je to jedna z nejhorších gum co jsem kdy dal na kolo :O(
no vidíš a já SK rozříz. Ale z hlediska statistiky jsme oba naprosto nevýznamní.
BTW grip speedkingu mi naprosto nevyhovoval – pro mě (subjektivně) naprosto nečitelný plášť.
No je k ničemu víceméně :-D proto ho beru jenom na praseni.
vzorek vypadá dobre, ale tá váha…
ani ne pol kila na zubatú širokú gumu do terénu je málo. imho.
u RaceSport verze pisou: The Racesport version guarantees necessary protection while having a consistent light construction. Co to presne znamena nevim, ale gumy je na nem dost, oproti ostatnim plastum co mam se skladacima patkama, dokonce uplne v pohode sam stoji..
No že je dostečně odolnej a přitom dostatečně lehkej :-D
prelozit si to umim taky, ja psal ze nevim co to PRESNE znamena :))) Mimochodem to 180 TPI jsem nekde cetl, ze znamena, ze jsou polozeny 3 vrstvy 60 TPI tkaniny pres sebe..
Jop, z popisu to tak vypadá.
3 vrstvy 60 TPI tkaniny pres sebe je už celkom dosť, ne? to už bude celkom tvrdé. možno do toho nebude treba ani fúkať moc vzduchu a urobíš si bezvzdušáky… ;o)
a tých 180tpi je potom dosť zavádzajúci údaj keď vlastnosti budú zodpovedať skorej nejakým 20tpi
Viděl bych to taky tak. Předností vysokého TPI je přece vysoká poddajnost a s tím spojené jízdní vlastnosti. To už bych rovnou mohl nasadit gumovou obruč :-)
Šířka přímo ideální. Vypadá to na horkého kandidáta po sjetí současných gum :)
a myslíš, že x-kingy Tobě vydržej dýl než 500km?
To se musí zjistit, ale víc než 500 km to bude snad určitě :-D. Ale myslím, že různé Maxxisy z hlediska výdrže horko těžko něco překoná. A navíc je budu kupovat nejdřív až na příští sezónu, tak do té doby určitě budou nějaké praktické zkušenosti z provozu.
zatim jsem mel sanci plast projet jen v noci po Suchdole, asfalt, momentalne suchy lesni cesty .. a jede to! Na asfaltu si trochu (malo) zahuci az nad 25km/h, ale napr. s NN 2.25 co vozim vepredu vetsinou jede nesrovnatelne (lip samozrejme:). Jak podrzi na vlhku, korenech, sutrech zatim netusim, snad o vikendu..
Ze bych konecne nasel pro me idelani univerzalni kombinaci (XK 2.2 vpredu, Maxxis Crossmark 2.1 Exception vzadu) – zatim to vypada dost nadejne! Sirka temer stejna (napr. kombinace XK 2.2 vpredu a RK 2.2 vzadu by vubec nesla, protoze zadni kolo by bylo vyrazne sirsi nez predni), Crossmark na zadni kolo se perfektne hodi – temer souvisly vzorek ve stredu plaste, jede fantasticky, zaroven dobre brzdi (ma takove protismerne zarazky), XK na predni vypada taky nadejne, ze dobre jede uz celkem beru za overeno i za tech pak kilacku, ted jen aby rozumne podrzel. Vydrz zase tolik neresim, na defekty bude NoTubes (zatim Rubena light duse).
Tak co, nějaké nové zkušenosti.
Má ho už někdo jiný, zkoušel ho někdo měřit na menším ráfku?
Čekám, zda se objeví verze 2.4, tu bych asi zkusil.
tak za me max spokojenost, cca 100km, blaticko uz bylo, mokry listi (na mokrym asfaltu) uz bylo, mokry sutry,koreny byly a vsude podrzel uplne perfektne a pritom porad jede, jedine co nebylo je hluboky a mazlavy blato, ale na to stejne neni urcenej. Napr. dnes na projizdce se strhla docela prutrz, okamzite vsude potucky vody, kaluze, blato a ja zajel muj referencni usek v okoli Suchdola co jezdim na suchu (!) za 35min (to jsem driv jezdil na NN/RR nebo NN/RK) za 33 min (ted XK/Crossmark) vcetne zastavky na vycisteni brejli a prevlikani mokry bundy za jinou mokrou bundu. Ja vim, srovnani jak noha, navic mam taky novy (lehci) kola, ale lepsi srovnani nemam a nebudu mit.
Nedokazu posoudit zas takovy niance jestli podrzi o chlup lip nebo hur nebo stejne jako Nobby Nic a jak se chova v agresivnim naklonu (to nejezdim), ale za me laika je result takovyhle: Podrzi radove podobne jako Nobby Nic 2.25 (tedy hodne dobre) a zaroven vyrazne lip jede. Jede radove podobne jako Racing Ralph 2.25, ale zaroven vyrazne vic podrzi. Jo a taky perfektne vytahne z podelny ryhy. Vse plati pro predni kolo, na zadnim ho nemam a ani neplanuju.
Díky.
Asi nebudeš mít změřený, jakou šíři má na stejném ráfku ten RR 2.25, to by pro mne bylo srovnání, které by opravdu hodně pomohlo.
je to obrovskych 57mm (byl to kus uz notne vytahanej), vozil jsem ho tam chvilku nez jsem koupil ten X-King, ale na prednim kole mi vubec nevyhovoval.
To máš fakt nějaké zázračné ráfky :-) Jestli je XK o 2?5mm užší, tak to s tou šíří zase nebude taková sláva. Uvidíme, co naměří další uživatelé.
XK meren novej, RR radne jetej – minimalne 1500–2000 km. Ale jo, rekl bych ze ty rafky pridavaji ty 2mm oproti RM5.
Co vozíš na zadku? Plánoval bych jej do předu a dozadu RK 2.2 Jak je na tom XK 2.2 s šířkou oproti RK 2.2?
na zadku Maxxis Crossmark Exception 2.1. Vychazi mi to na sirku takhle: XK 54.3mm, Crossmark 54mm, tj. skoro stejne. V pripade RK na zadek bych mozna volil spise 2.0, protoze 2.2 by byl o dost sirsi nez ten XK vepredu. Doufam, ze pisu srozumitelne.
byl by širší o 2–3mm to je prd ať dá 2,2
no ale jestli se nepletu, RK 2.2 je o dost vyssi, coz uz vypada fakt divne :)
Jestli je to na HT, tak čím víc tím líp. A že to blbě vypadá, na to bych se vybodl…
race je celkove možná vyšší x má zase vyšší vzorek hehe
tak cca 300km a trosku zmena, 2× jsem si ustlal, prekvapive na suchu, v obou pripadech to bylo podobne – predni kolo ujelo na slabe vrstne pisku na tvrdsim podkladu. Jasne, jezdecka chyba, ale mam takovy pocit, ze s NN by se mi to nestalo (rozhodne se mi to nestavalo). Naposledy vcera po ceste k Hnojovi pro novy brzdy. Vysvetluju si to tim, ze nizsi vzorek „nepropichne“ tu vrstvu sypkeho na tvrdy podklad..
Na mokru porad 100% spokojenost.
Tak to držim palce, s Tim Maxisem. Ve stejném terénu a tlaku jsem testoval Ranchero 2.0 eXCeption a Schwalbe RaR 2.1 EVO, obojí na zadku, oba pláště dostaávaly celkem kopr = stopu jsem moc neřešil (jižní Brdy). Obava z „igelitové“ stěny Maxxisu nebyla neoprávněná – po 10km průřez bočnice cca 20mm. Schwalbe (kupodivu) to projel úplně vpohodě + rychleji a jistěji. Od tý dobý věřim Ralphovi všude a zatim nezradil :) Teď mě teda nahlodává Race King :)
K vánocům jsem měl už od přítelkyně domluveno že mi koupí RK supersonic (šetřím ji práci s vybíráním dárků)
Co myslíte jen od pohledu, nebude XK na RK ztrácet na pevné hliněné, rovné cestě, případně na asfaltu?
Chci co možná nejrychlejší plášť na HT se vzorkem. Jezdím na něm jen zpevněné cesty vyježděné v lesích a občas i na asfaltu.
Pokud nejezdíš moc technickejch věcí, tak si myslím, že bude RK lepší.
Vrchol techniky je na HT pro mne nějaký výjezd v lese po kamenité cestě plné jehličí na které jsou kořeny:-) Mám takové jedno místo, kde když je mokro stejně to vyšlápnu s kolem na hřbetě, ale na suchu se zase různé semi slicky nechytaly, proto chci nějaký vzorek.
No co já mám velmi krátkou zkušenost s RK, tak při trošku prudším výjezdu ve stoje má tendenci furt prohrabávat a naopak ve sjezdu vůbec nebrzdí. Tož tak. Ale je zde milion lidi, kteři jsou s nim max. spokojeni.
Hmmm, mě jde přeci jen spíše o to odvalování po pevném povrchu, tak tam to asi bude jasně pro RK ss. Ty výjezdy je jen tak 5% trasy.
Na to co popisuješ bych volil pravděpodobně RK, je přece jen hodně rychlý, verze 2.2 přidá na jistotě v terénu, ale tady bych možná zkusil i tu 2.0.
EDIT: zase na druhou stranu převaha asfaltu nebude tomu plášti úplně vyhovovat z hlediska životnosti, ty nizoučké výstupky se asi rychle sjedou, takže bych se zamyslel, jak moc toho za rok nejedeš, abys pak v polovině sezony nemusel brát pláště nové.
Racekinga jsem zlikvidoval po víc jak 5000km do hladka podle mě životnost dobrá…
Tak ale asi nejezdíš převahu asfaltu, tam by mohla být výdrž zlomková.
převahu ne ale najezdím na něm dost takže i kdyby jezdil čistě po asfaltu tak ty 4OOOkm určo v klidu najede…
Nemá se cenu přít, ona je to spíše akademická debata. Taky záleží, co si představovat pod pojmem sjetý plášť. Jestli píše sjetí do hladka, tak to už je (z mého pohledu) trochu extrém. Běžně měním pláště v polovině vzorku, protože pak už ztrácí většinu svých vlastností. Takže pro mne by stejný plášť byl použitelný třeba jen na polovinu km.
ja ho budu jezdit na prednim a az ho trochu sjedu, tak ho prendam na zadni a pokud se na prednim osvedci, tak koupim novej na predni a takhle to muzu tocit dal..
už jsem to tu někde psal ale přijde mi to vyhazování peněz navíc i takhle sjedu sady plášťů během sezóny a kdybych to dělal jako ty tak jen na pláštích bych potřeboval sady a to mi přijde zbytečný obzvášť když kolega jezdí hlavně silnici…
Však jasně, každého přístup a každého preference.
Jen upozornění na to, že výdrž pláště je z mnoha důvodů dost subjektivní záležitost.
Ono i 2000 km by byla dobrá výdrž. To ještě nemám najeto za letošek. A příští rok to budu dělit mezi dvě kola. Jinak samozřejmě šíře 2.2. Asi toho RK vezmu a XK by se mi líbil na fulla. MK už je pro mé potřeby moc. Respektive by nebyl, ale jezdím občas s kamarádama na nafoukaných HT a já potom s pláčtěma foukanýma na 2 bar a velkým vzorkem trpím.
Na základě vlastní zkušenosti můžu říci, že ty 2000km s dobrým vzorkem vydrží.
lidi, co všichni šílíte z toho asfaltu? Nejvíce pláště pojídá přece kamení.
Já jezdíl skoro 50% asfalt a pořád i po víc jak 5 tis. km vzorek víc jak poloviční!
tak to ja mel uplne opacny pocit. Na to jak je to maly vzorek perfektne drzi, brzdi atd. A to jsem navic jezdil jeste 2,0… 2,2ka na tom musi byt jeste lip…
Já se taky přidám s dotazem:
Doteď jsem měl vzadu Schwalbe RR (od výroby) a po 1800km je úplně nadoraz. Jednak mě napadlo koupit znova RR, nebo dát dozadu přední NN, který i ojetý má pořád celkem dobrý vzorek (dopředu nový NN), nebo koukám na RaceKing dozadu a až budu měnit přední, tak místo NN dám XK.
Co si mslíte o srovnání RR a RK, případně NN a XK (pokud tyhle 2 už někdo porovnával)? Trochu jetej NN vzadu bude asi pořád pomalejší, než RR nebo RK, co?
podle ohlasů v mém okolí je raceking lepší jak RR
podle me hodne dela reklama…
ptal jsem se borce co nam kontiky dovazi a jak ve velu napsali ze jsou RK dobre tak je vzalo 2× vic lidi… jak zas nekdo napise ze je RR lepsi tak se kontiku tolik neproda… :D
samozrejme kdo vyzkousel oboji tak sahne po tom co je mu bliž ale pokud tuctový zakazník neví tak se díva do techto " odborných " casopisu :D
samozrejme kdo vyzkousel oboji tak sahne po tom co je mu bliž
Takže to prostě vždy dopadne tak, že půlka poradí RR a druhá RK. Já jsem pro RR, který je dle mého univerzálnější, RK z mého pohledu není úplně univerzál – objektivně je rozhodně o fous rychlejší a v šíře 2.2 i pohodlnější a objemnější.
Tak to je snad normální, že lidi čekaj na hodnocení od jinejch aby nemuseli vyhazovat peníze za vlatní testování. Já jsem třeba RK 2,2 už chvíly obdivoval a potom co sem se na nich projel na HT a suchejch kamenitejch cestách sem se ujistil v tom že to je moc pohodlnej a rychlej plášť. To kolo jelo jak namidlený a ani muj zadek neprotetoval po přesednutí z epica. A když to pak napsali i v testech tak mi to eště posychrovali. Myslím, že je obuju i na svý kolo, možná v kombinaci s Xkingem
Také by mně velice zajímala zkušenost bikera, pokud tu takový je, který měl možnost porovnat mezi plášti Schwalbe zadní RaR a přední RoR/NN a plášti Continental zadní Race King a přední X King/MK …
skoro vsechny tyhle plaste mam (krome RoR), takze poporade: MK 2.2 je uzovka, MK 2.4 mam moc velke figury – vubec jsem si k nemu ani v jedne variante nenasel cestu. Jezdil jsem nejakou vyznamnejsi dobu tyto kombinace: NN/RaR (oboje 2.25), NN/RK (2.25 a 2.2), XK/RK (2.2/2.2), a finalne XK/Crossmark (2.2/2.1). Moje pocity, jak jsem uz psal vys, ze XK na predku jede lip nez NN a (skoro) stejne podrzi, RK na zadku jede o strasne malickou trosku lip nez RaR, ale je horsi v blate. Nejrychlesi varinta je ta moje posledni XK/Crossmark. Z Tve nabidky bych si asi vybral tuto kombinaci XK/RaR pokud se neceka uplne sucho, pokud sucho tak RK/RK a nebo v narocnejsi terenu XK/RK.. Asi jsem nepomohl jak sis predstavoval :))
Překvapuje mě, že XK na předku podrží jen o málo hůř než NN. To by nový MK mohl být hodně slušný držák.
vsude pisu ze je to muj pocit, tak to neberte tak uplne za bernou minci. Nejsem zavodnik. Proste se mi to tak jevi, ale muzu se mylit. Nejlepsi je vyzkouset si to sam .. :))
Nevite jestli se uz da v CR sehnat 2,4" verze X-Kingu? (idealne RaceSport nebo Protection)
Pokud vím, tak ne, ale nemělo by to už moc dlouho trvat.
Už ho někdo zkoušel i na zadním kole? Celkem by mě zajímalo porovnání XK s RK, rychlost, záběr atp.
Taky bych je chtěl vozit i vzadu, abych mohl kola protáčet (dozadu dát přední a dopředu nový), takže mě zajímá odpovd na stejnou otázku.
to jako že si pak dáš ojetej plášť zezadu dopředu???? :-)
To neděláš dobře Jaromíre, … to se ti jednou vymstí
„dozadu dát přední a dopředu nový“ z toho je snad jasné, že to myslí opačně než jsi napsal, ne?
no jo, uz to vidim, ja myslel, ze si chce koupit dva a az sjede zadni, ze je jen prohodi :-)
Tak s váhou to není tak slavný, jak to vypadalo..
Místo udávaných 460g jsme nenavážily hodnoty nižší než 520g, výška vzorku cca jako u RR.
a je to opravdu ta nejlehčí verze? nezdá se mi že by zrovna conti s váhou kecal.
Kupováno z kupkola.cz, i oni uvádí 460g..:/
ja navazil co jsem daval uz vyse 495g, Conti udava opravdu 460 pro RaceSport 2.2 verzi. Takze kecaji, ale 520 je nejak moc.. Ale zas kdyz to vazily jen zensky .. :)
Jen tak trochu od tématu, ale o hmotnosti – objednávali jsme i Nobby Nic EVO 26×2,1 kevlar – 2010, uvádí váhu 495g; naváženo 501g. Váha váži určitě dobře:)
oficialny udavany vahovy rozptyl je u schwalbe 8%(je to volakde v poznamke v katalogu takymi uplne malinkatymi pismenkami :-) ). ak predpokladame ze u conti v tomto nebudu o triedu lepsi tak do 500g oproti udavanemu je este OK, 522g je uz dost vela. (14%).
a jak jsou objemný nafouklý? (+na jakým ráfku?)
To netuším, jsou kámošovi, akorát jsme objednávali společnej balík. Bude je dávat až na nový zaplet. kola, pravděpodobně XT.
tak po cca měsíční zkušenosti mohu tyto pláště opravdu jen a jen DOPORUČIT !!!, klady : neskutečně rychlý(na to že to jsou 2.2 jsem až přemíru překvapen)!,na relativně ,,nízký,, vzorek slušně zabírají ve středně těžkém terénu a na trávě, na mokru též perfektní !!, zápory : trochu nejisté při brždění, možná je to jen o zvyku(RR byli klidnější).
Doteď jsem jezdil na Schwalbe RR a jak všude tyto pláště chválí s rychlostí, ano byli rychlé ale na X-kingy nemají, jedou úžasně !
to vypadá slibně, až sjedu cont. supersoniky tak pravděpodobně vyzkouším
je to tak ;), jezdil jsem pláště 2.0 pak jsem přešel na 2.1 RR a bál jsem se že budou pamalé ale jeli perfektně, odešel jsem od nich kvůli neustálých defektům, už jsem jim prostě přestal věřit po tom co jsem co druhou vyjíždku lepil a bál jsem se pomalu zajet do terénu, díval jsem se po nových a X-kingy mi padly do oka, zase šířka o něco větší 2.2, ale doopravdy překvapily, na tu šířku jsou i velmi tiché, pláště se mi zdá že vůbec nehučí, aspoň do rychlosti než to začíná přehlušovat vzduch.
Jaká je výdrž/sjetí po kolika km?
zatím po cca 400–500 km tk 95%, skoro nulová ;)
A mohl by jsi změřit skutečnou šířku té 2,2ky?
zkusím, ale o žádný balón se nejedná ;), šířkou bych ho přirovnal k S RR 2.25
Vozíš ho i na předku nebo jen na zadku?
předek i zadek
Můžeš ho porovnat s nějakým jiným pláštěm v tom, jak na předku drží?
asi ne…o není vyloženě špatný, jen jsem se zmínil o tom že RR byl klidnější, možná to je jen můj pocit ;)
Skúšal už niekto RaceSport/Supersonic s tmelom ?
Tak dneska mi konečně Xking přišel. Váha je 515g ±2g, mám blbou váhu. Ale co sem se díval, tak Conti na svých stránkách váhu upravilo z 460 na 490g. Asi jim došlo, že nejsou schopní to dělat s takovou váhou.
Ahoj,
nějak se mi nedaří narazit na tento plášť a vlastně ani na zn. Continental v Praze… má někdo nějakou radu kde se dá koupit?
Možná jsem je zahlídl v Intersportu Na Příkopě. Galerie Myslbek, možná…
Mám objednaný plášt raceking 2,2 na zadní kolo, na přední jsem chtěl mountaina. (supersonic měly být oba)
Dneska mi volali, že mountain nebude :( Co teda dát k tomu zadnímu chudákovi a v jaké velikosti? Mě teď šeci doplancali že pomalu nevím čí su. Mountain moc nevydrží, tak jestli vzít xkinga. Nebo mountain2 …
Mít ho můžu, ale nějak jsem se zamyslel. MK má jemný vzorek který se strašně sjíždí, ale jsem s ním spokojený … teď jen opravdu nevím jestli radi nevzít ikse, ale zase jestli 2,2 nebo 2,4.
MK2 už vyšel nebo jak to je?
ano,akorát ta cena je poněkud vyšší http://www.stopbike.cz/…/produkt.php?…
sám bych šel ale do XK
Ale vždyť to je stará verze. Krom toho ta cena je dost mimo…
Nový přepracovaný vzorek vypadá takhle http://www.conti-online.com/…King_en.html
Viděl sem ho v prodeji akorát na bike24 a už je tam vyprodaný. Ale s XK to bylo stejně, první se objevil tam a za chvíli se prodával už i u nás. Takže hádám, že se brzo objeví.
á tak to sorry za mystifikaci
Já bych teď k RK na zadku dal dopředu spíš XK. MK sice teď vpředu vozím, ale že by mě ten plášť nějak oslnil, to fakt ne. Sice na MKII sem hodně zvědavý.
Ale na HT teď přezouvám vzadu z RK na XK a uvidím jak to pojede, případně se vrátím k RK.
Každopádně vpředu až sjedu MK, tak tam dám XK. Prostě se mi zdá, že ten MK už je trochu zbytečný.
jj taky se mi to tak zdá lepší, mě se nelíbí jak se ohlodává MK.
No a ted jsem v pasti :) Mel jsem v planu predek i zadek RoR 2.25. Vim, ze se na zadku RoR rychle sjizdi, ale RaR ve 2.25 nechcu kvuli vyssi vaze. Nebo dat predek RoR 2.25 a zadek RaR 2.1 :)
nebo XK 2.2 predek i zadek? realnou vahou na tom bude podobne jako RoR. zivotnost by mohla byt vyssi.
Co myslite?
upresnuji, ze budu vozit bez duse
čau, měl jsem RR 2,1 a přešel jsem na Xk 2,2 → plášt jede snad ještě víc než RR, jsem spokojen ;), váha přesně 502g !
v tom pripade me jeste napada kombinace RoR 2.25/XK 2.2
Mám na RoR 2,25 evo najeto přes 1000km a vzorek je skoro jak nový:-)tak nevím teda jestli se rychle sjíždí…A myslím na zadku ve předu je jak nový.
JAký je prosimtě ten RoR 2.25" balon? Uvažuju o něm dopředu na fulla. Respektive, můžeš mi změřit rozměr – šiřku a výšku? Dík.
Kola RM5 takže 19mm,šířka 55mm,výška 51mm bez vzorku,vzorek cca 4mm.
Hmm, tak to je větší objem než NN 2.25. Ten má šířku 54 mm. Díky, asi do nej pujdu.
Kola RM5 takže 19mm,šířka 55mm,výška 51mm bez vzorku,vzorek cca 4mm.
tak sjizdeni pneu zalezi na mnoha faktorech. ja jen pisu, co jsem tu na foru pochytil…
Tak nez sem si precet tohle vlakno, byl sem rozhodnut pro kombinaci MK 2,4 predek a RK 2,2 zadek na fulla. Ale ted nevim, zda nebude lepsi XK 2,4/RK 2,2 nebo dokonce XK 2,4/XK 2,2. Chci aby to trochu jelo a slo to pouzit i do jarniho bordelu v lesich (bahno, koreny, mokry sutry nebudou vyjimkou). Chapu, ze poradit tady bude tezky, ale budu rad za kazdej nazor.
Asi nejlepší kombinace by byla XK 2.4 dopředu a XK 2.2 dozadu. RK není plášť do bláta, XK by to mohl snášet líp. Ale hlavní problém bude asi sehnat XK 2.4", zatím jsem ho nikde neviděl v nabídce, všude mají jen 2.2". Proto třeba volím místo XK 2.2 dopředu RoR 2.25", který je větší balon.
Presne jak rikas, 2,4 nikde :(. Psal sem mail na 3 eshopy, zda budou v dohledne dobe, tak pak napisu co a jak…
Maro koukam, ze mas stejny kolo, co rikas na ty plaste co tam jsou origo(purgatory/captain c)? ja na nich dneska jel a ten predni OK, ale zadni mi prisel hroznej.
X-king 2,4 v racesport a protection verzi skladem:
diky, ale nejde platit pri predani. a vubec netusim, jak je to s posilanim penez do zahranici a pak co taky kdyz plast dojde poskozenej…
Když dojde poškozený, tak to vyreklamuješ úplně stejně jako u nás. Poštovné je z bike24 jen 6 euro (zdarma až nad 250 euro), takže skoro stejné jako z českých eshopů.
Zaplatíš normálně kartou.
A placení při předání stejně není k ničemu dobré (když tě někde budou chtít podvést, tak dobírka nic nezachrání), to jen v ČR všichni tak bazírují na dobírce.
Mám tam už nejméně 15 objednávek, včetně i nějaké dražší (20tis. Kč) a vždy bez problémů.
Zrovna pláště tam občas beru taky.
Pokud někdo ale nakupovat v zahraničí nechce (samozřejmě ne vždy je to výhodnější), tak jeho chyba.
Je to přesně jak píšeš. Purgatory je v pohodě plášť, ale Captain je strašně pomalá lemra :). Je to nějaká měkčí směs, moc nejede, ale docela dobře drží. Já ho používám třeba teď v zimě při ježdění na zamrzlých cestách, kde docela drží. Sice vypadá, že by mohl jet, má poměrně hustší střední běhoun, ale nejede. Tady je to asi otázka směsi, ze kterého ta guma je.
Jinak mám nachystaného dozadu RK 2.2, až bude sušeji.
na koloshop.cz je maj mit do tydne ve verzi RS 2,4 za 740
Tak vyčkám a pokud to bude pravda, tak možná ještě přehodnotím toho RoR 2.25".
tak jsem se po jedne sezone rozhodl zmenit plaste – jezdim na RK 2,0 , se zadnim nemam problem, ale predni byl docela adrenalin, ale na mnoha zavodech na blate jsem se tusim nikde nepolozil. projizdel jsem toto forum a nejlepsi volba by mela byt XK 2,2 tak jsem projizdel eshopy a narazil jsem na tohle: http://www.bikesport.cz/…d.-2011_2910 neni to supersonic, ale ani drat, takze se mi docela libi
myslite, ze to bude dobra kombinace? jezdim vsude,kde se da, ale rychlost je asi hlavni, ale zase jak rikam ta 2,0 vepredu bylo obcas na silne nervy
jeste jsem se dival po NN 2,25, ale podle diskuze by mely byt trochu pomalejsi a trochu stabilnejsi,ale zalezi ktere se tu srovnavaly, ale ta cena je jinde
Tady je máš levné http://www.kupkolo.cz/…n_90159.html
aha, tech jsem si tam nevsiml, no trak ted se zase nemuzu rozhodnout:D ale nerikal tu nekdo ze NN jsou nachylne na prorazeni?
Jezdím kombinaci NN vpředu a RR vzadu. S NN jsem neměl nikdy žádný problém, ani jediný defekt. Zato na RR mám defekt poslední dobou celkem často… A tak přemýšlím o X-Kingovi, asi do něj brzo pujdu. Zkusím ho vzadu a možná bych ho dal i dopředu…
Hmm, tak toho si koupím a hodím pak dozadu na fulla.
To mě docela zajímá, tenhle plášť . Co to je teda zač? Jako že je to kevlar, ale má to nějakou tu obyčenjnější směs? Takhle v tom balení 4 to vychází cenově velmi pěkně, tak mě zajímá, jakej bude rozdíl oproti např. XK 2,2 RS. Co myslíte?
hej, nemá Black Chili
oproti RS verzii bude vyššia hmotnosť a asi aj lepšia výdrž :)
niekde som čítal, že šedé verzie sú OEM, čiže preto tá nízka cena…
Podle stránek výrobce je ta kevlar verze skoro o 100g těžší než RS… to na obvodu kola není úplně marginální… přilnavost bude u RS verze asi taky lepší než u tý obyč směsi u kevlar verze, co?
mne onedlho príde drôtená verzia na skúšku – 640g :) Na začiatok beriem lacnejšie verzie a ak v teréne podrží, pôjde rýchlo (v porovnaní so schwalbe FA) tak možno kúpim aj RS verziu…
Osobne som žiadny plášť s Black Chili dlhodobo nejazdil, takže neviem porovnať. Ale údajne by to mala byť o dosť lepšia zmes :)
K čemu je dobré na zkoušku brát levnější verzi plášťů s úplně jinou směsí? Tím přeci pro ty pláště s lepší směsí nevyzkoušíš vůbec nic, protože se budou chovat úplně jinak.
Třeba právě tu rychlost nevyzkoušíš, protože bez Black Chili je mnohem pomalejší. A grip to samé.
potrebujem odskúšať dezén – aj ako sa zanáša v blate a pod., je mi jasné že drahšia verzia bude lepšia ohľadom rýchlosti/gripu :) Ono rozdiel v cene 13 eur oproti 37 je dosť… Ak sa osvedčí, potom ten lacnejší posuniem na starú meridu kde nahradí 800g CST plášť :)
Jo je to ta obyčejná směs, podle mě i tak celkem dobrá, pokud je to teda ta co z ní jsou i kevlar RK. A nevyrábí se v Německu, ale někde v Asii. Ale je dost možné, že bude užší než RS. Aspoň po zkušenostech s kevlar RK. Taky sem si říkal, že bych ho testnul, RS co mám a ještě sem ho neobul bych dal dopředu a tenhle dozadu. Váha by měla být 580g.
Bude mhohem pomalejší. 29tkový RK bez Black Chili v měření dopadnul opravdu hrozně a byl mnohem pomalejší než RK s Black Chili. U XK to bude jistě podobné co se týká rychlosti a těch směsí.
Neměl bys nějaký odkaz na to měření? Tohle by mě dost zajímalo. To že Chili pojede líp sem čekal, ale že až tak drasticky…
Jen už na vlákno, kde jsou dávaný výsledky z mnoha různých měření bike magazinu.
http://forums.mtbr.com/showthread.php…
Někde ke konci stránky. Koupíruji z toho RK a pro srovnání RaR:
conti race king 2.2
32,2w
cornering 8/12
traktion 5/12
„no black chili, so a high weight, high rolling resistance“
schwalbe racing ralph 2.25 evo
26,6w
cornering 10/12
traction 8/12
„best choice for marathon or cc races“ test winner of these four tires.
A pro srovnání situace 26tek. RaR se pohybuje v poslední době u 26tek pořád kolem 25W. A RK se drží pořád o chlup níže, kolem 24W.
A do 30W se vejde i třeba v pohodě NN (ve 2,25 kolem 28–29W). To jen pro ukázku, že ne už tak málo přes 30W je fakt bída s nouzí.
Navíc i hodnocení jak drží má o hrozně moc horší než RaR. A RK s Black Chili vychází v testech v hodnocení gripu podobně jako RaR. Takže opět je na tom vidět i jak drží o hodně hůře.
Šel bych rozhodně do verzí s Black Chili (ať už to je RK nebo XK).
Dík.
Díky, takové rozdíly sem fakt nečekal. A zdá se, že brzo otestují i XK a MK. To sem zvědavý jak to dopadne.
Mloku, nevíš, jaký má valivý odpor WTB Nanoraptor 2,1 kevlar? Nikde to nemůžu najít.
Ten jsem taky nikde neviděl změřený.
Wow, díky moc za info, tohle mi zrovna poslední týden vrtalo hlavou, jaký vliv má jiná směs při stejném vzorku, tedy jestli se mi vůbec vyplatí připlatit za XK RS nebo šetřit a brát ty obyč asijský… Tak už mám jasno.
Zároveň se tím taky vysvětluje, proč mě obyč drátový RK tak štval, když si ho všichni celkem chválí..
Nemáte někdo výsledky z tohohle testu? http://www.bike-magazin.de/… Sice dvě éčka by mě nezabily, ale nemám paypal. Ale zakládat si ho a platit, jen kvůli zvědavosti jak to dopadlo se mi moc nechce :) Zvlášť když to časem stejně někdo někde pustí do světa.
Nemám ještě staženo, 2 eura jim zase klidně dám, ale beru to vždy po více měsících, abych za ty 2 eura stáhnul článků více najednou.
Výsledky pro 29tkové pláště z toho testu jsem v tom odkazu, co jsem dával a ty čísla, co jsem přímo vložil jsou právě z tohoto testu.
Tak co, něco nového? Přibyl nějaký další majitel X-Kingů? Mohl bych poprosit o přeměření šířky těch plášťů? Když tak k tomu dopište přesný typ X-Kinga. Díky moc!
Podle těch rozměrů vypadá X-K 2,4" RC a RK 2,2" SS na pěknou jezdivou kombinaci… Já ale nedočkavě čekám na MK II, s ním je to nějaké zabrzděné :-(
Tak MKII RS už mají na kolokrámu. A vypadá že i na bikesportu, ale zatím jim nějak blbne systém nebo co, cena 10k a není skladem :D Každopádně mají RS i Protection. A hlavně co mě zaujalo je nový RK RS, ze supersonicu sem měl trochu strach, přece jen je to dost šlupka a co sem se tu dočetl o problémech s utěsňováním mlíkem… Až bude sucho asi ho obuju na zadek, jaro odjezdím na XK.
Super, díky za info. Teď už jen počkat, až je někdo koupí a změří skut. šířku :). Já uvažuju nasadit MK II + RK nebo XK, jen právě nevím jaké šířky zvolit.
Abychom tady nečekali každý na každého a pak neměli změřeného vůbec nic :-)))
Na ráfku Mavic XM117 (17mm) je X-KING RS 26×2,2 (skládací patka) široký přes boky pláště bez vzorku cca 50mm, výška pláště od patky ráfku po vrch vzorku je cca 47mm. Vůbec netuším kde těch 2,2 šířky v označení vzali. Geax saguaro 26×2 kevlar je široký snad 51mm. Hmotnost tohoto X-kinga je cca 480g. Zklamala mě šířka, příští týden mi dorazí X-kingy RS v šířce 2,4, pak je změřím.
Tak Continental udává šířku přes vzorek, a taky je otázka na jakém ráfku to měří. Mám pocit, že to tak měří více výrobců, jen uživatelé to musí mít bez vzorku. Takže podle jejich měřítek s odpovídajícím ráfkem by ten plášť těch 56mm mít měl.
změř a pak to sem dej.
To budes davat ty X-Kingy 2.4 na 17mm rafek ? Pokud jo, tak pak napis, jak se to zvejka. Diky.
taky by mě to zajímalo … MK se mi žvejká i na 18mmm :D
tak ho nafoukej
tede nafoukám, pláště ti dovezu až na nich najedu tak 3000km :D
Díky Václave za dobře popsanou informaci.
Tak to má vypadat :). Taky se pak přimlouvám za přeměření toho X-K 2,4"
Což znamená šířku cca jako Schwalbe RaR EVO ve 2.1"? Může to někdo potvrdit nebo vyvrátit, kdo jezdil oba na stejným ráfku? Trošku se tý 2.2 šířky bojim, u RK mi vyhovovala víc 2.0", ale XK vypadá výrazně užší, ne?
Předevčírem jsem nasadil RaR 2,1 EVO PaceStar 2011 na uplně stejnej ráfek jako václav56 a světe div se, šířka pláště bez vzorku 50mm.
Tak to asi fakt půjdu do těch 2.2", Schwalbe ve 2.1" jsem loni jezdil a přišli mi v pohodě…
Za mě rozhodla cena na Kupkole, za 670 nešlo jinak. Takto levný XK 2,2 jsem neobjevil. Teda se studentsou slevou na koloshopu za 711, ale maj tam divně popis, musel bych pátrat a stejně by to vyšlo dráž.
No, je to nový plášť, je hned ve slevě a píšou expedice 5 dní. Něco mi našeptává, že bych se ho nedočkal. Ale jestli to opravdu posílají, tak klobouk dolů před nima.
Nebude to nějaká druhá jakost nebo tak? :D