• DaD

    Potřebuji za závody nějaké rychlejší pláště a tyhle se mi moc zamlouvají.Vozím bezduše a tak mě zajímá,zda i tyhle jdou udělat jako bezdušáky.V popisu to není a tak sonduji nějaké info.Díky. http://www.librakola.cz/…ing-skladaci

    0 0
    • Hnoj  

      Tyhle levný ne. Jedině PROTECTION RTR.

      0 0
      • Tomáš  

        Za mě tyhle levný taky ne, radši verzi RS. Ale vesměs souhlasím s Hnojem, PROTECTIONy jsou úplně bezproblémové pláště na bezduše ( vozí je táta ), ale pokud to chceš převážně na závody, tak RS je lepší, protože jsou lehčí. Sám na 26" vozím na bezduše verzi RK Supersonic a taky to jde, od začátku sezony bez defektu a jezdím z cca.80% v lese a celkem často i mimo cesty. Nahazování buď kompresorem, nebo s duší a pak opatrně shodit jednu patku, vyndat duši a potom už to jde i dílenskou pumpou. Verze PROTECTION jde nahodit velkou pumpou v klidu. Radši bych vzal ale šířku 2,2", protože adheze bude lepší a v rychlosti stejně rozdíl nepoznáš.

        0 0
        • JakeF  

          Zato ale poznáš, že se bude víc žvejkat v zatáčkách…

          0 0
      • DaD  

        Dají se u Tebe ty doporučené pláště koupit?Chci rozměr 29×2.0 Teď jezdím Ralphy 2.2 a jsou zbytečně široké.

        0 0
        • Hnoj  

          Mám za to, že protection jsou jedině 2,2". Kdyžtak bych nějaký měl.

          Věc se má tak, že zatěsnit verzi RS je někdy dost pakárna a často se to vůbec nepodaří. Nové Protection RTR (Revolution tubeless ready) fungujou na 100% a neni s tim nikdy problém. U RS se občas stávalo, že mi zákazníci nadávali, že to „nefunguje“. Pokud si je utěsníš na vlastní triko, tak OK.

          0 0
    • Martin  

      RK 2,2 kevlar, žádná „vyšší“ verze, mám od května na zadním kole bez duše.

      při nasazování tekl trochu víc než je zdrávo, ale mlíko ho zatěsnilo a od té doby s ním nemám, co se těsnosti týká, žádný problém. asi po měsíci se mi v něm vytvořil ježek, pak už bez ježků

      kola FRM 29SL, mlíko notubes

      0 0
    • JakeF  

      Dej tam místo nich Spešly Fast Trak… Šířku maj poctivou, na bezduše fungujou výborně (narozdíl od Conti) a typově je to hodně podobná guma. Pokud dáš Control verzi, tak jsou i relativně odolný, lehkou S-Works bych dával maximálně na předek.

      0 0
      • DaD  

        Jezďíš ty Fast Tracky?Vypadají totiž také dost zajímavě.A jaký je v porovnání s Racing Ralphem?Mě přijde RR v té šíři 2.2 takový plovoucí na pevných površích.Chtěl bych proto něco užšího a nižšího,aby to pěkně drželo v zatáčkách a slušně upalovalo dopředu.Čím víc kulatější profil,tím lépe.

        0 0
    • destr  

      Mam verzi rs, zabezdusovano a v pohode.

      0 0
    • DaD  

      Bohužel se už v těch různých technologiích a jejich značení dost ztrácím.Jezdím maratony(KPŽ se občas povede i do desátého místa celkově) a chtěl bych malinko zrychlit ty polňačky a asfaltové úseky.Jsem tam snad jediný,kdo tam vozí 2.2 pláště.Ty Continentaly se mi moc líbí,ale nemám s nimi žádné zkušenosti.Můžete mi případně hodit i link na nákup těch plášťů.Jde mi pouze o verzi 29×2.0 Díky.

      0 0
    • Honzis  

      využiji vlákno – nemá někdo změřenou reálnou šířku na 19C ráfku? Hledám něco co mi vleze do crossa a 51–52mm Spešl Fast Trak 2,0" tam je opravdu hodně natěsno.

      Nebo nějaký tip na kevlar, rychlý vzorek do sucha a 1,9–2,0 šíře

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.