Continental ProTection vs Racesport

61 nepřečtených
  • Venda

    Ktera verze plaste Continental cross king je „lepsi“? Verze ProTection nebo Racesport? Ted mam racekingy rs, vozim je s dusi a jsem spokojeny. Ale trochu me laka ta verze ProTection… Na takovy to standartní svizny litani po lese a polnackach na anthemu. Dikky!

    0 0
    • kadlec  

      Race sport je lehkej, ale papirovy boky se blbe zatesnujou, mliko sakne, ale vozil jsem je i bez dusi. A bok se pry da lehce trhnout, ale nestalo se mi to. Ted mam protection, boky jsou pevnejsi a zpocatku mliko nesakne, ale po roce uz mam na bocich i na behounu mistama prosaknuty mliko.

      0 0
      • Venda  

        Takze? Vyplati se si priplatit, ozelet par gramu a vic se trapit s nasazovanim a zvolit ProTection?

        0 0
    • motacek  

      jezdil jsem na fullu CrossKing ve verzi RS i ProTection v bezdušovém provedení

      RS – lehká, rychlá, sjel jsem s tím Rychlebky, Saalbach, něco ve Slovinsku … bez defektu, mlíko vydrželo rok bez doplnění

      ProTection – těžší, nepřipadla mi tak poddajná (byla méně pohodlná), projel jsem toho s ní hodně … bez defektu, mlíko vydrželo rok bez doplnění

      0 0
    • ScottAspect  

      Připojuji se k dotazu. Sháním Contíky. U verze RS je problém s dodáním, tak se nabízí PT, což ale zase úplně nevyužiji. Jsou od sebe v reálu hmotnostně hodně jinde, nevíte někdo?

      0 0
      • ScottAspect  

        Ještě proč to píšu. Na webu jsem našel u PT nižší hmotnosti, než u RS, tak se mi to nezdá.

        0 0
        • Jezevec70  

          Na webu Continentalu je u RaceSport 520g a u ProTection 596g. Oboje 29×2,20.

          https://www.continental-tires.com/bicycle/tires

          0 0
          • drhor  

            Dneska test RC a super

            0 0
          • az8  

            Váha vynulovaná s plastovou kartou, tj. váha zobrazuje hmotnosť samotneho plášťa

            0 0
        • ScottAspect  

          Díky za info! :)

          Koukal jsem jen na Koloshopu, to se musím přiznat.

          Bral bych oba RS, ale prý nejsou u dodavatelů, tak musím vzít PT:/

          0 0
          • az8  

            Ak ti nevadí objednať z D, tak bike24

            0 0
            • ScottAspect  

              Jak tak cca dlouho trvá dodání?

              0 0
              • LM  

                Většinou tak 3 dny.

                0 0
                • ScottAspect  

                  Díky

                  0 0
                  • az8  

                    Dá sa veriť, že to platí co tvrdia (3–5 dní).

                    Moja skúsenosť. Objednávka vytvorená štvrtok na obed, večer pripravená pre dopravcu, vyzdvihnútie dopravcom v piatok ráno. Doručená v stredu. Nebolo to Express doručenie (jedna položka to neumožňovala).

                    Nezabudni tel. číslo napísať do políčka „C/o“ alebo inak uviesť v ramci dirucivacej adresy.

                    0 0
        • Pikaču  

          Muj Race Sport ve skinwall edici vazil bohuzel 590gr. A ProTection co jsem mel driv vazil rozhodne vic nez 590.

          0 0
      • ScottAspect  

        Ať to ještě dovrším. Mám v plánu je jezdit na duších. Má tam nějak extra smysl řešit ty boky, tzn. jestli RS nebo PT? Vozím okolo 2,2 atm vzadu. Vepředu okolo 1,8–2.

        0 0
        • LM  

          RaceSport jsou odlehčené právě kvůli použití s dušema.

          Protection se silnějším bokem a lepší patkou lze vozit jako bezduše, je těžší a s duší bude nejspíše méně pohodlný než ten RaceSport.

          0 0
      • ScottAspect  

        Tak jo. Díky všem. Jsou doma potvory :D Nakonec tedy verze RS (budu jezdit duše). Jsem nesmírně zvědav na tu BlackChilli směs. Mám zkušenost s obyč RacingKingem, tak bude srovnání ;-)

        0 0
    • Smazaný účet  

      Taky si tady zkusím přihřát polívčičku: mám na karbon HT crosskinga a racekinga verze racesport pro dušové provedení.. na druhém kole-celopéru, jsem zkusil bezduše maxxis a jasný, je to celopéro.. ale je fakt znát jak to líp drží (tlaky 1,4 / 1,4), a taky jak to pohlcuje šutry a šotolinu.. Tak by mě teď lákalo kvůli pohodlí nahodit bezduše i na HTčko, který teď s dušema foukám na 2,0 / 2,0 (mám 68kg).. Jdou ty racesporty určený pro dušový použití udělat na Bezduše? Na jednu stranu bych to zkusil, na druhou stranu nechci riskovat, že mě to sestřelí z kola až poletim z kopce do zatáčky…

      0 0
      • Mart7  

        Na tvojí hmotnost foukat 2 bary není úplně málo. Je pravda, že mám RK performance se silnější bočnicí, ale stejně na zadním kole aktuálně vozím tlak 1,6 baru a to vážím o 6 kg víc. Jinak race sport má bočnice dost tenké, myslím, že RS 0,6 mm a performance 1 – 1,1 mm.

        0 0
      • az8  

        Čo som čítal skúsenosti iných o RaceSport verzii inštalovanej s tmelom (sam bezduše zatiaľ nevozím), tak pätky horšie tesnia a máš neustále mokrý plášť (mlieko prochcáva).

        0 0
      • kadlec  

        Racesport urcenej na bezduse neni, ale da se zatesnit. Ale radsi jsem pres na protection, racesport ma fakt papirovy boky

        0 0
      • LM  

        RaceSport jako bezduše nedoporučuju:

        • bude ti sáknout tmel kolem patek a přes boky
        • bez duše je potřeba stejně vozit vyšší tlak, jinak se ty slabounké boky strašně žvýkají
        • a když v zatáčce propíchneš bok jeden cm pod vzorkem o trn, tak je to tak slabé, že to tmel nedá a i s knotem to pomalu uchází…
        0 0
        • JachymP  

          Souhlas, jestli vybírá mezi těmato dvěma, tak na bezduše pouze Protection. Ale: mě po 3 měsících začly prochcávat i ty Protection (CK 2,2 Protection), sice to funkčně nevadilo a ani jsem neměl defekt, ale když jsem je po 2500 najetých km (na zadním kole) vyhazoval, tak jsem se rád vrátil k Maxxisům, který jsou možná o pár gramů těžší, ale neprochcávaj. Ty bezduše beztak líp jedou oproti duším, takže nemá cenu se honit za hmotností, je lepší vzít něco spolehlivějšího: celý zážitek dokážou spolehlivě zničit seklý boky, netěsnící patka a nebo neustálý dofukování.

          Co se týká tlaku, na bezduši samozřejmě bude menší. Jaký přesně, to si každý musí zkusit sám, s dušema se to srovnávat nedá.

          0 0
          • kadlec  

            Me contiky prochcavaj uz dva roky, funkcne to asi neva, ale vypada to silene.

            0 0
            • Esi  

              To je schválně, když to není do rána takhle mokré tak víš že ti došel tmel :-) kupodivu tlak to drží normálně

              0 0
          • TK75  

            RaceKing protection přesně stejná zkušenost…po pár měsících to teklo snad všude…tlak ale držel

            0 0
            • dede33  

              A nebude to tmelem? mám bontrager xr1 team issue v loni tmel hutchinson a žádný flek letos stejný plášť tmel stan's, no tube a děs běs.

              0 0
              • TK75  

                Měl jsem NoTubes… takže asi jo

                Jen jde o to že jiná pneumatika mi to takhle nikdy nedělala, na stejných cestách.Dokonce ani lehoučkej s-works Fast Trak…ten trošku jo, ale tak 20% toho co RK…

                0 0
              • MlokCZ  

                Tmel to asi trochu ovlivní, ale více to ovlivní co a jak se s tím jezdí. Na fullu mi na zadním RK protection (ten současný bez ochrany běhounu) prochcával loni po dovolené (kde jsem jezdil více šutrů než doma) opravdu hodně. Oproti tomu na HTčku na předním mi neprochcával vůbec a na HTčku na zadním trochu. Tmel orange endurance.

                Ten běhoun je prostě už moc velká šlupka.

                Předchozí verze RK protection s ochranou i na běhounu mi nikdy tolik neprochcávala.

                Super ground Schwalbe teď zatím také ne, ale tam stále můžu hodnotit jen velmi omezeně, jen podle jednoho zadního kousku (ale je to zadní na fullu, tedy zrovna tam, kde to vždy prochcává případně nejvíc, takže na test nejlepší) do kterého jediného jsem dal tmel loni v září z důvodu mikrodefektu. V dalších kusech zatím stále bez tmelu, tak je jasné, že se na nich nic nepozná.

                0 0
          • ScottAspect  

            Kolik snesou na bezduši min. tlak? Já např. Scylly i sdušemi vozil do 2 atm, protože jinak to bylo úplně na zabití a nikde nedržely. V předním jsem měl běžně podle pumpy lehce přes 1,5. Vzadu podle situace kolem těch 2.

            0 0
            • LM  

              Vyplň údaje zde a vypadnou ti použitelné tlaky, které můžeš vzít jako výchozí bod a pak to lehce doladit podle pocitu.

              0 0
              • ScottAspect  

                Zajímavé. Vylezlo mi v podstatě to, co vozím :D 1,88 přední, 2 zadní. Já to spíš myslel, co je spodní limit bezduše. U duše vím.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Spodní limit je vždy individuální dle stylu jízdy, hmotnosti jezdce, šířky ráfků, tuhosti kostry pláště a použití/nepoužití ochranné vložky do ráfku.

                  Musíš vždy foukat tak, aby se to už příliš nežvejkalo a nečil si ráfky.

                  Já si třeba dovolím občas foukat na 55mm široké pláště na 23mm ráfku při aktuálních 70kg i jen 17/20psi (a více než 20/25psi nefoukám nikdy ani na jezdivé vyjížďky na HTčku s málo terénem). Se žvejkání nemám problém (třeba zatáčky moc agresivně nejezdím), na ráfek si ale už musím dávat dost pozor, při zaprasení ve více rozbitém terénu na fullu už je cinknutí o ráfek dost snadné. Ráfek ani plášť jsem ale žádný tak nezničil. Ráfky na svůj styl jízdy a hmotnost vozím ale dost odolné.

                  Dle toho odkazu bych měl foukat o dost více.

                  0 0
                  • TK75  

                    Taky mi tam vyšlo o dost víc než používám

                    0 0
                  • ScottAspect  

                    Jj, to je jasné. Já to myslel úplně jednoduše tak, která varianta snese menší tlak obecně. Protože jak se říká, že bezduše snesou menší tlak, tak jsem zažil, že bylo prostě třeba foukat trochu víc, páč mělo tendenci to profukovat přes patky. Tuším, že tam byly RocketRony, to kolo je už prodané. Možná to ale bylo jen tím pláštěm, těžko říct.

                    Mam 21mm ráfky a na duších tam cpu jen právě těch cca 17/20.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Pokud to za jízdy podfukuje, tak je použité špatné řešení. Tedy příliš úzký ráfek na dané použití, nevhodný plášť (ať už se špatnou patkou nebo třeba málo tuhá kostra na dané použití), špatný profil ráfku (u dobrého profilu ráfku navíc ještě může pomoct když má tu hranku bránící návratu patek do středového žlábku).

                      A případně u bezduší to lze podpořit ochranou vložkou, která jak ochrání ráfek, tak ještě pomáhá držet patky pláště v patkách ráfku.

                      Pokud je všechno v pořádku pro dané použití, tak bezduše vždy umožní menší tlak než s duší.

                      0 0
      • team_daddy  

        Continental neoznačuje verzi RaceSport jako bezdušovou. Nejsou na to dělaný.

        0 0
    • moreplavec  

      Díky za vlákno. Řeším to samé a teď už vím, že bezduše určitě ne, ale mohu vzít Race Sport. Je nějaká konkrétní duše, která k tomu sedne nebo co sledovat krom váhy?

      0 0
      • cyklista86  

        Sleduj hlavne to, aby sedel rozmer. :D

        0 0
      • ScottAspect  

        Duši jakoukoliv. Asi bych nepoužíval lightku. Ty boky jsou fakt hodně tenké a myslím, že i s normální duší se vlastnosti pláště nijak nezhorší.

        0 0
        • Charlie_R  

          Lightky klidně, vozím je s RaceSport 2 sezóny a žádný problém.

          0 0
          • moreplavec  

            Díky oběma. Už jsem to měl v košíku a zrovna volal kámoš, něco jsme řešili, a rovnou mi řekl, že bezduše jsou jediný rozumný řešení… ať to vůbec ani jinak neřeším :) Tak jsem zase nalomenej opačně. Ale když vidím to patlání, neustále něco hlídat, spousta věcí do batohu na údržbu, pravidelně dolívat apod., tak fakt už nevím. Co mi uniká na bezduších, že je tak super, že to všichni rádi podstupujete? Na jednu stranu jsou videa o celkem pohodovém přechodu, na druhou stranu jsou videa, která bezduše skoro zatracují (https://www.youtube.com/watch?…). Tak fakt nevím, jdu dál číst, je tu toho dost.

            0 0
            • LM  

              Když máš rozumnou kombinaci ráfků i bezdušových pláštů, tak to jen nahodíš (normálně velkou pumpu), zkontroluješ jesli zaskočily dobře patky (případně tomu trochu pomůžeš mydlinkama), naleješ mlíko a jezdíš.

              • Jednou za čas zatřepeš s kolem jestli tam ještě něco šplouchá, a když už ne, tak přes ventilek doleješ mlíko a jezdíš dál.
              • Případně to necháš vyschnout a vozíš s sebou malou lahvičku tmelu, který použiješ, kdybys píchnul.

              Ale je potřeba na tom kole pravidelně jezdit. Pokud to opřeš na několik týdnů/měsíců do kouta, tak je lepší nechat duše.

              0 0
              • MlokCZ  

                Ale je potřeba na tom kole pravidelně jezdit.

                To záleží zase na kombinaci ráfek/plášť. Třeba co vozím poslední rok, na tom je úplně jedno, jestli se pravidelně jezdí nebo ne, když už to mám bez jednoho měsíce už rok bez tmelu (3 pláště ze 4, u 1 ze 4 jsem na začátku dával jednou 30ml tmelu z důvodu pomalého minidfektu). Tedy těsní to tak dobře, že ani nemůže dojít na situaci vyschne tmel a přestane to těsnit (když tam ani od začátku žádný nebyl a rok dobrý). Ale samozřejmě na to musí být vhodná kombinace ráfek (UST) + dobře těsnící plášť.

                0 0
            • TK75  

              Neboj se toho…nic nehlídam, s nicim se nepatlam

              A nic nedolejvam…jen při nahození, pak už nic neresim

              0 0
            • MlokCZ  

              Bezduše mohou být od zcela bezpracné varianty (o dost méně práce než u duší) po extrémní ******. Záleží to zejména na dvou faktorech:

              • zvolený materiál: ráfek vs plášť
              • jestli si ten, kdo to používá nezapomene umýt ruce
              0 0
              • moreplavec  

                Díky všem za reakci. Aktuálně musím koupit 2 gumy, takže ideální stav k přechodu. Jo, asi do toho půjdu, máte recht…

                Z toho co jsem načetl, nejen v tomto vlákně, pak jasně vede jako první pokus Continental Race King ProTection 29×2,20" (případně zvážím znova Cross King). Co mi teda ještě dělá vrásky jsou moje ráfky. Mám tam původní Cube Alexrims ZX24 a nikde nemohu najít, zda jsou vhodné pro bezdušový provoz. Na netu je o nich pramálo zmínek. Údajně do dnešních ráfků stačí koupit tu pásku, přelepit střed proti unikání vzduchu, 2 ventilky pro bezduší a jede se, ale je to úvaha vhodná i pro moje ZX24? Lze to nějak ověřit lépe než vše nakoupit a pak to prostě zkoušet?

                0 0
                • MlokCZ  

                  Rozhodující je jak vypadá vnitřní profil ráfku, tedy vyfoť to bez pláště.

                  Pokud by to byl tenhle (nejpodobnější dle názvu, co jsem u nich našel)

                  https://alexrims.com/products/en24/

                  tak ten nemá vhodný profil na bezduše.

                  0 0
                • MatS  

                  Žena má stejné ráfky na svém CUBE a na bezduše rozhodně nejsou udělané.

                  0 0
                  • moreplavec  

                    Díky, takže rovnou kola, já se toho bál. Tak to musím koupit nějaký komplet, v bazaru je toho dost, jen vědět co vybrat. Jdu si s tím lámat hlavu a případně si založím extra vlákno. Ještě jednou díky.

                    0 0
                    • TK75  

                      Když jsem takhle přecházel na bezduše ( i jiný rozměr kol) tak jsem vzal ve výprodeji Mavic Crossride za 3500 komplet..byla tam i páska a ventilky.Zastaralé mtb a mě to udělalo fakt dobrou službu… za ty prachy :-)

                      0 0
                      • moreplavec  

                        Určitě koupím něco na bazaru. Leží tam pár hotových kol, spíše řeším detaily a kompatibilitu, aby to sedlo na moje kolo. Případně, zda a jakou kazetu dokoupit a mít 2 komplet sady kol a konečně mít možnost volby.

                        0 0
                      • MatS  

                        Mavic Crossride jsem měl jak 26", tak 29" (verze FTS-X) a už bych to nechtěl. Tuhé to není, ty aero dráty se přetáčí a zadní náboj, teda spíš ořech má vůli už z výroby. Tu novou bezdušovou verzi jsem už neměl, snad ten náboj je už lepší, ale i pod mými 76kg se to kroutilo a nebylo tuhé.

                        0 0
                        • Hadato  

                          Asi záleží na použití. Na cyklostezky a lehčí věci OK, ale do bordelu to samozřejmě není. Mám stejnou zkušenost s tou 26" verzí. Pokud člověk urve drát, tak se s tím špatně dojíždí – přeci jenom mají jenom 24 a těžko se to docentrovává. Navíc, pokud člověk potřebuje náhradní ráfek/drát, etc., může se to hodně prodražit.

                          0 0
                        • TK75  

                          Jo to tak nějak souhlasí…nic z toho ale na grevlu nevadilo.A na výletní mtb by to taky stačilo :-) Jinak na opravdu mtb bych to nebral

                          Pak už jsem si nechal zaplést co potřebuju, ale na rozjezd dobrý

                          0 0
                          • MatS  

                            Měl jsem to kdysi na 26" taky tak. Pak jsem koupil HT Canyon a byly tam z výroby. Tak jsem si koupil Fulcrum Red zone 5 a jsem doposud spokojen.

                            Teď to bude problém s dostupností, takže výběr mizivý.

                            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.