Co nejlehčí cross (event. MTB) do 20000,- pomoc prosím

15 nepřečtených
  • jackx

Maminka se rozhodla pro nákup nového kola a chce co nejlehčí, aby ho sama v pohodě unesla. Teď má nějaký noname MTB a to zrovna nejlehčí není. Vepředu bych to viděl zřejmě na nějakou pevnou karbonovou vidly a vzadu odpružená sedlovka (i když přidá na váze). Není to na závody, ale na rekreační jízdu a kochání se krajinou… ;-)

0 0
    • Bafoon  

hem! mno tak já sice jsem houby odborník ale na kole za 20tis si karbonovou vidli dost dobře neumím představit :-) mi to přijde jak kdyby tu někdo napsal chci kolo do deseti tisíc s komplet XT :-) to jsem zvědavý jak tohle vlákno bude pokračovat… ale říkám prd tomu rozumím

0 0
      • jackx  

Už jsem takový i našel, ale byla to nějaká mně neznámá značka…

0 0
        • Bafoon  

můžeš sem dát odkaz? mě by to docela zajímalo, dík :-)

0 0
          • jackx  

tak to bohužel nemůžu, protože už ho nemám, ale byla to tuším značka Felt nebo tak nějak

0 0
            • Bafoon  

já totiž abych dovysvětlil žiju v doměnce že karbonová vidle na krose tedy 29 vypadá a stojí nějak takhle

http://www.kupkolo.cz/…9-_3255.html

pominemi-li fakt že je DT atd pořád by mi to do těch 20tis nevyšlo ani ťuk

0 0
              • jackx  

tak to jsme si nerozuměli, já měl na mysli pevnou :-D

0 0
                • Bafoon  

to právě JE pevná :-D

0 0
                  • kubad  

předpokládám že měl na mysli něco takového jak na tomhle kole :-)

i když podle specifikace je tahle Alu – ale dají se sehnat i carbonové

0 0
                • Bafoon  

mno tak koukám co ti kluci navrhli a zase jsem o kousek chytřejší :-)) šťastnou ruku a dobrej lov

0 0
            • exin  

Značka Felt je poměrně známá a ten cross má typové označení QX95.

Dá se sehnat pod 20000,–

0 0
              • jackx  

jj díky, to bude ono. já jsem Felt viděl poprvé, tak jsem se trochu bál, co to je…

0 0
          • jackx  

jo a ten uhlík není podmínkou… ;-)

0 0
    • karelH